Slaap lekker waxje.quote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Kut, ik moet ook slapenhelemaal niet aan gedacht - ik moet morgenochtend weer werken, om 4.15u op
![]()
Ehm....![]()
Trusten!![]()
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Kut, ik moet ook slapenhelemaal niet aan gedacht - ik moet morgenochtend weer werken, om 4.15u op
![]()
Ehm....![]()
Trusten!![]()
staat het complete rapport op hun site ?quote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vooral de interviews met homo-hockeyspelers vond ik wel grappig om te lezen..
Yep.quote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
staat het complete rapport op hun site ?
moet jij niet eerst even controleren of zo ook op American Football zitten, want volgens mij zit die ene bij de roeiverenigingquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Oehhebben we hetero's op bezoek?
Come to Angel sweeties!
Slaap lekker Ang3lquote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat laat veel te lang op zich wachten (meer dan 1 minuut). Ik ga naar bed
nou ik vind hem wel iets lekkers hebben hoorquote:Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou er toch maar aan gaan wennen, want met zo'n plofkop zul je geen vriendin vinden..
en over zulk een post van je ben ik nu weer niet verbaasdquote:Op maandag 11 september 2006 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik vind hem wel iets lekkers hebben hoor
ik zou het er wel op kunnen
Ja alsof er hele volksstammen zitten te wachten op bioscoop versies van dingen die in de jaren 70 en 80 wel leuk warenquote:Op maandag 11 september 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
Waar is het nummertje 1784?
Owja Miami Vice was extreem matig.
Voelde aan als een veel te lange televisie uitzending van een serie die ik zelden zou afkijken en dus meestal na 5 minuten weg zou zappen.
Ow wacht misschien is het wel een geslaagde remake
het levende bewijs dat alcohol meer stuk kan maken dan je lief isquote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
als TRS bezopen is van de wijn vervalt hij in triotjes en kwartetten
geen wonder dat je pas vanaf 16 drank mag in de Horeca
ach ja dat was natuurlijk ook te verwachtenquote:Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenregio/article640401.ece
ter info voor stroekie o.m
lekker he zo'n politieke relquote:Op maandag 11 september 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja dat was natuurlijk ook te verwachten![]()
ja en voor de volgende vergadering weet ik nu dus dat ik gewoon tot 23.00 kan blijvenquote:Op maandag 11 september 2006 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekker he zo'n politieke rel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |