ha-haquote:Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn rechterhand "het meisje" noemt..
ja en met links noemt hij dan vreemd gaanquote:Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en met links noemt hij dan vreemd gaan![]()
Nooit geweten dat homo's zo gefrustreerd waren. Moet je niet ergens in een kampeerplek langs de snelweg je laten betrappen door een gewetenloze politieagent?quote:Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mja ik wil het haar best vragen,. maar ik kan geen Roemeense vertaalcomputer vinden...quote:Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In darkrooms en Van der Valk-hotels waait het minder.quote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nooit geweten dat homo's zo gefrustreerd waren. Moet je niet ergens in een kampeerplek langs de snelweg je laten betrappen door een gewetenlozen politieagent?
Moet jij je kroegmaatjes niet aftrekken op de weecee om daarna diezelfde hand in het C&A-onderbroekje van je zus te laten glijden?quote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nooit geweten dat homo's zo gefrustreerd waren. Moet je niet ergens in een kampeerplek langs de snelweg je laten betrappen door een gewetenlozen politieagent?
Moet je je moeder niet een keer vertellen dat je je vader eigenlijk erg knap vindt?quote:Op zondag 10 september 2006 23:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moet jij je kroegmaatjes niet aftrekken op de weecee om daarna diezelfde hand in het C&A-onderbroekje van je zus te laten glijden?
quote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nooit geweten dat homo's zo gefrustreerd waren. Moet je niet ergens in een kampeerplek langs de snelweg je laten betrappen door een gewetenloze politieagent?
Nee hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 23:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Moet je je moeder niet een keer vertellen dat je je vader eigenlijk erg knap vindt?
quote:Op zondag 10 september 2006 23:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moet jij je kroegmaatjes niet aftrekken op de weecee om daarna diezelfde hand in het C&A-onderbroekje van je zus te laten glijden?
quote:Op zondag 10 september 2006 23:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Moet je je moeder niet een keer vertellen dat je je vader eigenlijk erg knap vindt?
Maar even serieus. Hoe leg je je vriendin nou uit waarom je naar Homo-pagina's hebt zitten kijken? Want je weet hoe vrouwen zijn: stiknieuwsgierig, dus reken maar dat je jouw internethistory checkt.quote:Op zondag 10 september 2006 23:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zo zo, dat is scherp zo op de zondagavond rond de klok van half twaalf! Die kun je in je zak (niet je scrotum hoor) steken!quote:Op zondag 10 september 2006 23:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vriendin (welke vriendin?) helemaal niks uit te leggen. Die heeft namelijk de ballen verstand van computers, laat stan post-history.quote:Op zondag 10 september 2006 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar even serieus. Hoe leg je je vriendin nou uit waarom je naar Homo-pagina's hebt zitten kijken? Want je weet hoe vrouwen zijn: stiknieuwsgierig, dus reken maar dat je jouw internethistory checkt..
Waarvan dan wel?quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vriendin (welke vriendin?) helemaal niks uit te leggen. Die heeft namelijk de ballen verstand van computers, laat stan post-history.
.......en wat goede en foute mannen zijn natuurlijk, vergeet dat niet! Helaas staat bij geen enkele neuroot het woord neuroot op zijn voorhoofd, namelijk. Dat zou wel handig zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vriendin (welke vriendin?) helemaal niks uit te leggen. Die heeft namelijk de ballen verstand van computers, laat stan post-history.
MacBaren, Alsbo, Peterson of Dunhill?quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
MacBaren, Alsbo, Peterson of Dunhill?
Maar wel NanKing!quote:Op zondag 10 september 2006 23:28 schreef NanKing het volgende:
Geen OP.
Daar hebben we geen tijd voor, veel te druk met die hetero corpsballetjes bashen die hier hihihi homo's komen roepen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:28 schreef NanKing het volgende:
Geen OP.
Dat klinkt gezelligquote:Op zondag 10 september 2006 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar hebben we geen tijd voor, veel te druk met die hetero corpsballetjes bashen die hier hihihi homo's komen roepen..
Ach misschien zit je te snel op de kast (whehehe)quote:Op zondag 10 september 2006 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar hebben we geen tijd voor, veel te druk met die hetero corpsballetjes bashen die hier hihihi homo's komen roepen..
Goh! Wat ruimdenkend van je! Je bent wel werkelijk waar het toonbeeld van tolerantie, zoals jij met een homo in een gebouw woont, hee. Poepoe!quote:Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ach misschien zit je te snel op de kast (whehehe)
Ik heb nooit "hihihi homo's" gespeeld. Bovendien ben ik geen corpsballetje, en al helemaal niet homofoob. Dan zou ik namelijk niet hier in huis wonen -- mijn huisbaas die hier ook woont is namelijk homo.
Oh, niets van gemerktquote:Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens het Sociaal Cultureel Planbureau is de sfeer op Fok! anders vrij homo-vriendelijk..
Ja he, dat vond ik nou ook al.quote:Op zondag 10 september 2006 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Goh! Wat ruimdenkend van je! Je bent wel werkelijk waar het toonbeeld van tolerantie, zoals jij met een homo in een gebouw woont, hee. Poepoe!
Dat verdient de integratieprijs! Echt super, dat staat ook geweldig op je cv!quote:Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ach misschien zit je te snel op de kast (whehehe)
Ik heb nooit "hihihi homo's" gespeeld. Bovendien ben ik geen corpsballetje, en al helemaal niet homofoob. Dan zou ik namelijk niet hier in huis wonen -- mijn huisbaas die hier ook woont is namelijk homo.
Dank. Het prijkt net onder mijn WO-diploma later!quote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat verdient de integratieprijs! Echt super, dat staat ook geweldig op je cv!
jij hebt een ander stukje gevonden dan ik hieroverquote:Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens het Sociaal Cultureel Planbureau is de sfeer op Fok! anders vrij homo-vriendelijk..
ik dacht dat het vooral handig was voor het olifant pijpenquote:Op zondag 10 september 2006 23:33 schreef Waxxer het volgende:, en de grote mond om de hysterie te verbergen.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt een ander stukje gevonden dan ik hierover
Homo tolerantie niet afgenomen volgens SCP
quote:Hoewel er op Fok!forum! vaak satirisch () over homoseksuelen gesproken wordt, is de algehele stemming over homoseksualiteit goed te noemen.
Dat ga je halen, zeg maar?quote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dank. Het prijkt net onder mijn WO-diploma later!
Slaap lekker, en droom maar tof Erikquote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vind het hier vanavond beregezellig. Maar toch moet ik naar dromenland. Ik hoop dat ik fijn droom over tolerantie en hetero's.
Aju.
Ja. Jij hebt als bron de Telegraaf, ik heb het rapport zelf gelezen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt een ander stukje gevonden dan ik hierover
Homo tolerantie niet afgenomen volgens SCP
Een grapje bevat meestal meer dan één woord, maar daar zal jij wel niet zoveel ervaring mee hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ja he, dat vond ik nou ook al.
is dat nou een homograpje, dat "poepoe"?
Vooral de interviews met homo-hockeyspelers vond ik wel grappig om te lezen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Jij hebt als bron de Telegraaf, ik heb het rapport zelf gelezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |