quote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/kom%20je%20ook.jpg]afbeelding][/url].
Ah, de nieuwe Fok HOMO meeting komt er weer aanquote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/kom%20je%20ook.jpg]afbeelding][/url].
We snappen nu dat GE minimeets prefereert.quote:Op zondag 10 september 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
Ah, de nieuwe Fok HOMO meeting komt er weer aan![]()
Hai. Ik heb geen idee waar het over gaat.quote:Op zondag 10 september 2006 22:53 schreef Waxxer het volgende:
Hoi, wie zijn jullie en waar gaat dit over?
Ik dacht, laat ik dit keer jou voorgaan.quote:Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
Wow, een naamtopic...
Ik moet dus zoeken naar een diepere betekenis...?quote:Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai. Ik heb geen idee waar het over gaat..
Heh, nee, dan heb ik de regie niet meer in handen, zeg maar.quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij staat niet graag in het "middelpunt" van de belangstelling![]()
Hmz, geen H, geen nummer. Kom op, zet je eens wat in, ukkie...quote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Wueh.
Opbokken jij.quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Ruuub het volgende:
zomg. check die postgeschiedenis van TehRockstar en Great_Expectations
dat gaat allemaal over heaumeaux
*doekje voor het bloeden aanreik*quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Kut, een bloedneus
Op mijn overhemd gedrupt
Ik ga me pas zorgen maken als het zich op andere plekken manifesteerdquote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Zozo Stroekie, het schuim staat al op je lippen??
Ooooh!quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Ruuub het volgende:
*LOL*quote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Getver. Heaumeaux.quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Ruuub het volgende:
Niet zo zeuren, zeg.quote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
Is dit 'm dan? Wat een kut-OP & -TT.
Hmmz ik zit ze even door te lezen, maar het gaat niet allemaal over homo's volgens mij hoor...quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Ruuub het volgende:
Ja, van die vieze reetkevers. Bweeegh! Nou ja, zo lang ze maar uit mijn buurt blijven en niet aan me zitten.quote:
Ooohh jij bent meer van het soppen, begrijp ik? Vertel dat eens op die zo Stroekie-typerende manier joh!quote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ga me pas zorgen maken als het zich op andere plekken manifesteerd![]()
Slaap lekker, Nathanquote:
Ja, en ik heb er niks tegen hoor, echt niet. Maar ik wil ze alleen niet zien.quote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, van die vieze reetkevers. Bweeegh! Nou ja, zo lang ze maar uit mijn buurt blijven en niet aan me zitten.
gewoon een vork inslikkenquote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, van die vieze reetkevers. Bweeegh! Nou ja, zo lang ze maar uit mijn buurt blijven en niet aan me zitten.
Met condoom?quote:
nou als ik dat een gewoon bewaar tot de volgende meetingquote:Op zondag 10 september 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh jij bent meer van het soppen, begrijp ik? Vertel dat eens op die zo Stroekie-typerende manier joh!
Vertel dat even aan het meisje van vannacht wil je?quote:Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou er toch maar aan gaan wennen, want met zo'n plofkop zul je geen vriendin vinden..
Jajajaja tijdens het eten zeker?!quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou als ik dat een gewoon bewaar tot de volgende meeting
dan hoef ik je dan niet te vermoeien met treinverhalen![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Vertel dat even aan het meisje van vannacht wil je?
tikken?quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey goos, al begonnen met tikken offehhh...?![]()
Een meisje vannacht, en jij zit in een homotopic? Strange people those heterosexuals.quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Vertel dat even aan het meisje van vannacht wil je?
Ik denk dat hij zijn rechterhand "het meisje" noemt.quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een meisje vannacht, en jij zit in een homotopic? Strange people those heterosexuals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |