Ik weet er geen, maar off topic is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:32 schreef Marc1711 het volgende:
een beetje offtopic, maar kent iemand misschien een goede thuiskapster in breda?
Oké... tof. Verder nog iets?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:50 schreef _Supreme het volgende:
Ik ben net terug. ik was vanavond in de Walkabout en de Nachtwacht.
in de halstraatquote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef _Supreme het volgende:
Waar ligt Acoli? ik moet echt duidelijk naar de kapper!
das cosmo kappers denk ik? die zit meteen aan de kant van het busstationquote:
en daarnaast toch nog de kinky kappers?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:07 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
das cosmo kappers denk ik? die zit meteen aan de kant van het busstation
acoli zit links ervan
Nu je het zegt, ohjaquote:Op donderdag 21 september 2006 19:07 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
das cosmo kappers denk ik? die zit meteen aan de kant van het busstation
acoli zit links ervan
Waar dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef travelman het volgende:
Ascoli: Wasmassage knippen drogen ¤27,15![]()
Ze knippen topless met gouden scharen en serveren originele italiaanse espresso !?! Kijk dan wil ik dat geld wel betalen, anders betaal ik gewoon ¤12,- voor wassen, knippen door een lekker wijf en een kopje thee er ook nog bij !!!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef timmeeeh het volgende:
de bba heeft mij gepwnd wie unne n00b
Leg uit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:10 schreef veldmuis het volgende:
Hmm, dan wordt het een soort Bredaburg!!
Ik wilde net gaan reageren op jouw berichtje hoor anders!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga wel weer weg hoor. Ben het gewend.
Nee, ik weets niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:26 schreef veldmuis het volgende:
Limburg, jeweets wie unne n00b bbq ?
Húúú. The horror.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:26 schreef veldmuis het volgende:
Limburg, jeweets wie unne n00b bbq ?
Ook ik ga daar .. je haren worden gewassen door een 15 jarig blonde stagiaire die super lief tegen je doet !! Geknipt owrdt je door één van de meisjes .. De Bulgaarse is op het moment ff bedrijfsleider, maar niet lang, ze word de baas van een nieuwevestiging in Bredasquote:Op donderdag 21 september 2006 21:31 schreef travelman het volgende:
[..]
Hier:
Brainwash
Brabantplein 12
4817 LR Breda
geil!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef richkes het volgende:
Was het vandaag (gisteren) een of andere introdag ofzo? Er kwamen bevallige studentes de Mark uit kruipen. En ik werd extra gratis getracteerd op een wet t shirt show.![]()
intro? nog steeds? het is eind september man!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef richkes het volgende:
Was het vandaag (gisteren) een of andere introdag ofzo? Er kwamen bevallige studentes de Mark uit kruipen. En ik werd extra gratis getracteerd op een wet t shirt show.![]()
ja dat dan weer welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |