http://www.bredabarst.nlquote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef hannekethemaster het volgende:
welke bands komen er trouwens bij Breda barst?? en hoe laat begint dat?
Ik weet niet in welke richting je wil gaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:37 schreef du_ke het volgende:
Stelt dat water in de stad ook wat voor? Mijn afstudeeronderwerp handlet deels over dit project maar weet er nog niet veel van vandaar.
Ja, de haven is echt een vuig stukje breda! Al die bedenkelijke tentjes met namen als "Thee Salon" enzoquote:Op donderdag 14 september 2006 17:25 schreef veldmuis het volgende:
Het was trouwens wel duidelijk dat er IETS moest veranderen daar, de weg was (en is, voor wat er over is) harstikke slecht, lekker doorrijden kon je er nooit omdat er altijd wel een flinke rij voor de parkeergarage op de weg stond. Van de andere kant, als de haven straks open is denk ik dat doorrijden helemaal uit den boze is daar, aan de ene kant die put en aan de andere kant gebouwen, en ik denk zomaar dat die niet gesloopt gaan worden.
Zet maar in je verslag:quote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef du_ke het volgende:
Alvast bedankt voor deze info, kom er nog wel een keer op terug. Het gaat mij om de partijen die bij het project betrokken zijn en hoe zich dat ontwikkeld heeft over de tijd. Maar zal er nog wel een keer in meer detail op terugkomen
.
quote:timmeeeh was altijd al vóór het project, veldmuis was echter nog enigzins aan het twijfelen. toen veldmuis zichzelf erop betrapte dat hij toch iets te linksdenkend was, werd hij het eens met timmeeeh na de opmerking over de thee salon.
Aanvulling:quote:
Bijlage 1: Ook JD ziet het vooruitzicht van een terrasje aan het water wel zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Aanvulling:
ikbeneenkiwi is pro-water-in-de-stad-met-karakter.
Jij dan? Plaatjes geschoten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:13 schreef veldmuis het volgende:
En niemand die gister op Elize heeft staan geilen? Of gewoon staan ergeren, kan ook?
Vanwege Elize ben ik weggebleven. Iedereen weet intussen wel dat ze tieten heeft. Om dat nu continue te blijven zingenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:13 schreef veldmuis het volgende:
En niemand die gister op Elize heeft staan geilen? Of gewoon staan ergeren, kan ook?
Jij hebt lang haar gekregen pik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vanwege Elize ben ik weggebleven. Iedereen weet intussen wel dat ze tieten heeft. Om dat nu continue te blijven zingenAandachtshoer
![]()
Elize is lekker. Dus plaatjes postenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Duh!
Viel me trouwens dik tegen, ze zette een hele lelijke bek op als ze aan het zingen was.
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef veldmuis het volgende:
Jonge ze is echt keilelijk op die foto's.
Post eens een foto dan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Ze lijkt op patty brard!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij hebt lang haar gekregen pik.
Waar je die flits ziet...dat was vast mijn cameraquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:41 schreef Frazz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xL-7pblK7Ck
Morgen? Vandaag is het zondag, de laatste dag van Breda Barst, schat.quote:Op zondag 17 september 2006 12:22 schreef timmeeeh het volgende:
Ja, maar de de infadels waren toch vandaag. das keitof. dat heb je zeker gemist, anders had je het keitof gevonden. of komen ze morgen?
groetjes,
veldmuis
Vergunningen denk ik?quote:Op zondag 17 september 2006 12:31 schreef bassieVL het volgende:
waaorm is het eigenlijk zo achterlijk vroeg afgelopen?
Toen ik dat typte was het bij mij zaterdagavond.quote:Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Morgen? Vandaag is het zondag, de laatste dag van Breda Barst, schat..
Ze komen vanavond ja.
Das bij Sprint daar, enquote:Op maandag 18 september 2006 00:23 schreef JDude het volgende:
00:16:09 18-09-06 BRAN PRIO 2 6171 6135 6198 DR. BATENBURGLAAN BREDA
ONGEVAL GEVAARLIJKE STOFFEN (INC: 05)
Waar is dat ook al weer? Ik hoorde de brandweer net al voorbijscheuren.
eergister ookquote:Op maandag 18 september 2006 10:07 schreef Ritchie het volgende:
Barst en Beats was leuk gisteren!
Er schijnt idd wat dnb gedraaid te zijn zaterdag ja. Was alleen toen nog niet aanwezig. Bens Sims was wel tof... vooral tijdens de afterparty in Mezzquote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef Ritchie het volgende:
Ik hoorde dat er dnb was gedraaid zaterdag??
Toen zat ik in Arnhem, potje voetbal te kijken.
Kan ook een loze melding oid zijn, het enige wat ik vreemd vond was dat het een PRIO2 melding is en dat ze met sirenes voorbij kwamen. Ik was net thuis en hoorde ze ookquote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Was gister ook ff in het Valkenberg en hoorde wat van de Infadels, klonk best aardig overigens ! En zaterdag avond was ik ook in extase in Arnhem. Wat een hitte in dat Gelredome zegOnbegrijpelijk. En wat voor ongeluk was er nou precies gebeurd dan, heb er niets over gelezen of gehoord.
pffff, das toch geen volkslied..quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:17 schreef Pilsmeister het volgende:
Stemmen oph ut brabantsvolkslied : http://www.brabantsvolkslied.nl
ALLEMAAL OP GUUS MEEUWIS STEMMEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |