En waarom staat het daar fout? Bron? Er staat nogal duidelijk:quote:Op zondag 10 september 2006 22:29 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Omdat het daar fout staat, lijkt me duidelijk.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
opgezocht en dit staat er:
Soms wordt de naam onterecht uitgelegd als de afkorting voor Technology Without An Interesting Name (technologie zonder interessante naam), of varianten hierop.
nee, jij hebt de punten; ik vroeg om de afkorting, en dit is de betekenis die ervoor staat; er zijn op internet heel veel comp-woordenboeken te vinden die deze afkorting zo vertalen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:27 schreef NoSigar het volgende:
[..]
O, dat moet je even aanpassen dan.
Wel gek dan dat de encyclopie er duidelijk afstand van neemtquote:Op zondag 10 september 2006 22:30 schreef doeka het volgende:
[..]
nee, jij hebt de punten; ik vroeg om de afkorting, en dit is de betekenis die ervoor staat; er zijn op internet heel veel comp-woordenboeken te vinden die deze afkorting zo vertalen.
Inderdaad,quote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef doeka het volgende:
Namen - Namur?
quote:Op zondag 10 september 2006 22:35 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Inderdaad,
Doeka +1
http://www.namur.be/nl/default.shtml
quote:Op zondag 10 september 2006 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een doekje over de hoofdleuning van een stoel.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daewoo?
Tikkie terugquote:Op zondag 10 september 2006 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Roemenië?
The Silent Enigma +2quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |