Ik zie inderdaad dat het 1,5 uur heeft stilgelegen. Het loopt niet meer zo storm als vroegerquote:Op zondag 10 september 2006 21:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou, even dan.
Er was sprake van een vacuüm na deel 259. Als stiefvader van jouw kindje ging me dat aan het hart.![]()
maar ik ben er weer klaar voorquote:Op zondag 10 september 2006 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat het 1,5 uur heeft stilgelegen. Het loopt niet meer zo storm als vroeger
Stuk van welk gedicht van wie?quote:We are the hollow men
We are the stuffed men
Leaning together
Headpiece filled with straw. Alas!
Our dried voices, when
We whisper together
Are quiet and meaningless
As wind in dry grass
Or rats' feet over broken glass
In our dry cellar
Shape without form, shade without colour,
Paralysed force, gesture without motion;
Those who have crossed
With direct eyes, to death's other Kingdom
Remember us -- if at all -- not as lost
Violent souls, but only
As the hollow men
The stuffed men.
quote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik krijg een TS Eliot vibe..
Stanley Climbfall + 2quote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
titel: 'Hollow Men'
Oja, Fahrenheit dinges kwam op de tv vanavond. Morgen komt 9/11 op de tv, die wil ik wel zien.quote:Op zondag 10 september 2006 21:41 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb ook nog een uurtje over. Die propaganda van Michael Moore komt nu wel de neus uit.
Die moet ik ook nog zien. Lijkt me stukken beter dan dit suggestieve gewauwel.quote:Op zondag 10 september 2006 21:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oja, Fahrenheit dinges kwam op de tv vanavond. Morgen komt 9/11 op de tv, die wil ik wel zien.
doeka +2quote:Op zondag 10 september 2006 21:53 schreef doeka het volgende:
Christel Ambrosius
Ja, maar wat betekent de afkorting?quote:Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef peaceman het volgende:
Met TWAIN kun je data van je scanner naar je pc halen toch? Zit dacht ik in bepaalde software verwerkt.
Docu gemaakt door twee fransen die toevallig in een brandweerkazerne in de buurt van het WTC aan het filmen waren, zij hebben ook dat eerste vliegtuig gefilmd. Ik heb er wel eens een gedeelte van gezien, erg indrukwekkend.quote:Op zondag 10 september 2006 21:58 schreef MaJo het volgende:
Wat is 9/11?
je was een eind onderweg.quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef marcito het volgende:
t........ without an i.......... n...
quote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef NoSigar het volgende:
technology without an interesting name.
quote:
Daarom heb jij dus geen punten hier.quote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat enkel de naam die 'men' het gegeven heeft en niet zozeer de eigenlijke betekenis van de afkorting.
opgezocht en dit staat er:quote:Op zondag 10 september 2006 22:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Daarom heb jij dus geen punten hier.
O, dat moet je even aanpassen dan.quote:Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
opgezocht en dit staat er:
Soms wordt de naam onterecht uitgelegd als de afkorting voor Technology Without An Interesting Name (technologie zonder interessante naam), of varianten hierop.
Want?quote:Op zondag 10 september 2006 22:27 schreef NoSigar het volgende:
[..]
O, dat moet je even aanpassen dan.
Nee, Brussel absoluut niet.quote:Op zondag 10 september 2006 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Brussel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |