abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41695740
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En ik vondt is wel heel erg jammer...
Das een mooie
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 01:10:08 #202
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41695767
Vond Loose Change wel een op het puntje van je stoel docu
  maandag 11 september 2006 @ 01:11:57 #203
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_41695798
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:01 schreef OpenYourMind het volgende:
Nog een nieuwsbericht die het tegendeel beweerd.
[..]
de cia ontkent het...
nou dan zal het idd wel niet waar zijn..
Huig
  maandag 11 september 2006 @ 01:12:36 #204
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41695809
docu? fictie
morgen val je dan uit je stoel.
quote:
Documentaire over de terroristische aanslagen op 11 september 2001 in New York waarbij twee vliegtuigen in de twee torens van het World Trade Center crashen. De film is geregisseerd door de Franse broers Jules Naudet en Gideon Naudet, en James Hanlon. De bedoeling van de film was eigenlijk het volgen van een ‘groentje’ bij de New Yorkse brandweer. De brandweer wordt opgeroepen voor een gaslek, en de journalisten gaan mee. Aangekomen op de locatie vliegt het eerste vliegtuig over. De cameraman maakt hier opnames van en heeft hierdoor uniek beeldmateriaal van het vliegtuig dat in de eerste toren van het WTC vliegt. (Het tweede vliegtuig werd door veel meer camera's gevolgd, de tweede explosie was ook live te zien op CNN). Later gaan de reportagemakers samen met de brandweer naar de lobby van de noordelijke toren, waar de brandweer zich probeert te organiseren. Ze zijn nog steeds binnen wanneer de tweede toren instort.
MOET je zien!
morgen om 20:30 op SBS6
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 01:20:53 #205
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41695965
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef Elusive het volgende:
docu? fictie
morgen val je dan uit je stoel.
[..]

MOET je zien!
morgen om 20:30 op SBS6
Hij is overigens al ergens in 2002 of 2003 vertoond op de Nederlandse tv.
pi_41695988
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:00 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan. Volgens dit rapport (eigenlijk presentaite) duurde het maar ongeveer 8 seconden.
OK het waren er maar 40 http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_ch5.pdf

5:20:33 begint de collapse

5:21:10 gebouw ligt compleet op de grond.

De eigenlijke instorting is idd maar 8 seconden maar volgens FEMA begint de echte collapse al 30 seconden voor de beelden die wij allemaal al kennen.
pi_41696184
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:22 schreef mouzzer het volgende:

[..]

OK het waren er maar 40 http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_ch5.pdf

5:20:33 begint de collapse

5:21:10 gebouw ligt compleet op de grond.

De eigenlijke instorting is idd maar 8 seconden maar volgens FEMA begint de echte collapse al 30 seconden voor de beelden die wij allemaal al kennen.
Dat het 30 seconden ervoor al begon lijkt mij erg sterk. De instorting van de central core duurde een stuk langer en in beide torens bleef een significant deel daarvan nog enkele seconden staan.
van NIST FAQ:
quote:
6. How could the WTC towers collapse in only 11 seconds (WTC 1) and 9 seconds (WTC 2)—speeds that approximate that of a ball dropped from similar height in a vacuum (with no air resistance)?

NIST estimated the elapsed times for the first exterior panels to strike the ground after the collapse initiated in each of the towers to be approximately 11 seconds for WTC 1 and approximately 9 seconds for WTC 2. These elapsed times were based on: (1) precise timing of the initiation of collapse from video evidence, and (2) ground motion (seismic) signals recorded at Palisades, N.Y., that also were precisely time-calibrated for wave transmission times from lower Manhattan (see NCSTAR 1-5A).

As documented in Section 6.14.4 of NIST NCSTAR 1, these collapse times show that:

“… the structure below the level of collapse initiation offered minimal resistance to the falling building mass at and above the impact zone. The potential energy released by the downward movement of the large building mass far exceeded the capacity of the intact structure below to absorb that energy through energy of deformation.

Since the stories below the level of collapse initiation provided little resistance to the tremendous energy released by the falling building mass, the building section above came down essentially in free fall, as seen in videos. As the stories below sequentially failed, the falling mass increased, further increasing the demand on the floors below, which were unable to arrest the moving mass.”

In other words, the momentum (which equals mass times velocity) of the 12 to 28 stories (WTC 1 and WTC 2, respectively) falling on the supporting structure below (which was designed to support only the static weight of the floors above and not any dynamic effects due to the downward momentum) so greatly exceeded the strength capacity of the structure below that it (the structure below) was unable to stop or even to slow the falling mass. The downward momentum felt by each successive lower floor was even larger due to the increasing mass.

From video evidence, significant portions of the cores of both buildings (roughly 60 stories of WTC 1 and 40 stories of WTC 2) are known to have stood 15 to 25 seconds after collapse initiation before they, too, began to collapse. Neither the duration of the seismic records nor video evidence (due to obstruction of view caused by debris clouds) are reliable indicators of the total time it took for each building to collapse completely.
Dit zijn volgens mij een aantal beelden die ze bedoelen met die video evidence:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1615521411849861778&q=evidence+core+wtc
pi_41696237
Ik ben na het zien van Loose Change nu definitief een 11-9 scepticus. Het is verbijsterend, als je alles zo op een rij ziet. Het is overduidelijk dat er HEEL WAT niet deugt.
pi_41696245
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:38 schreef dVTB het volgende:
Ik ben na het zien van Loose Change nu definitief een 11-9 scepticus. Het is verbijsterend, als je alles zo op een rij ziet. Het is overduidelijk dat er HEEL WAT niet deugt.
Meen je dat nou?
pi_41696359
Nou, niet ineens hoor. Ik had al wel wat bedenkingen, na het lezen van de nodige discussies (ook eerder hier op Fok), maar het zien van Loose Change versterkt dat nog wel verder ja.
pi_41696382
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Meen je dat nou?
Sommige mensen zijn wat traag van begrip, komt vaker voor.
  maandag 11 september 2006 @ 01:49:43 #213
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41696383
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:47 schreef dVTB het volgende:
Nou, niet ineens hoor. Ik had al wel wat bedenkingen, na het lezen van de nodige discussies (ook eerder hier op Fok), maar het zien van Loose Change versterkt dat nog wel verder ja.
Heb je gezien wat Zembla ervoor allemaal ontkrachtte?
  maandag 11 september 2006 @ 01:50:40 #214
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41696396
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:07 schreef gorgg het volgende:

[..]

Hij staat al een aantal dagen online:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1016720641536424083

Ik heb het grootste gedeelte ervan gezien maar kwam weinig nieuws tegen.
NORAD standdown, clinton's blowjob was veel duurder, warnings, veel Al qaeda's laten ontsnappen in Tora bora, ISI, etc...
Veel hindsight bias imo en erg veel speculatie....
Naar mijn mening laat het heel duidelijk zien dat de Bush regering gelogen heeft over heel veel verschillende zaken. Dat ze de 9/11 commissie hebben tegengewerkt, dat de 9/11 commissie zelf gekozen en gevormt is om te dienen als een coverup. Dit alleen is al zeer kwalijk te noemen.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_41696409
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:49 schreef Zwansen het volgende:
Nee, niet gezien. Maar vast niet alles.
pi_41696427
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:50 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Naar mijn mening laat het heel duidelijk zien dat de Bush regering gelogen heeft over heel veel verschillende zaken. Dat ze de 9/11 commissie hebben tegengewerkt, dat de 9/11 commissie zelf gekozen en gevormt is om te dienen als een coverup. Dit alleen is al zeer kwalijk te noemen.
Ze sneden zich toch danig in de vingers om eerst Henry Kissinger te benoemen als hoofd van die commissie. Henry 'fucking' Kissinger, de man die nog meer doden op z'n geweten heeft dan Osama bin Laden en Saddam Hoessein bij elkaar... maar het verzet was te groot en de regering zag zelf ook wel in dat dat niet kon.
  maandag 11 september 2006 @ 01:58:43 #217
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41696487
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:51 schreef dVTB het volgende:

[..]

Zembla kwam daar wel dichtbij. Je hebt waarschijnlijk hetzelfde gevoel als ik had na het de eerste keer zien van Loose Change, maar als je tijd investeerd om de beweringen zelf uit te zoeken draai je vanzelf weer bij
  maandag 11 september 2006 @ 02:02:32 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41696537
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Zembla kwam daar wel dichtbij. Je hebt waarschijnlijk hetzelfde gevoel als ik had na het de eerste keer zien van Loose Change, maar als je tijd investeerd om de beweringen zelf uit te zoeken draai je vanzelf weer bij
ben ik het niet mee eens, ik was een erg grote loose chance scepticus, ik vond de docu een basis voor ridiculisatie, maar nu de docu eens beter/aandachtiger bekeken te hebben begin ik ook te twijfelen aan juist de dingen die ik dacht al ontkracht te zijn geweest
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 11 september 2006 @ 02:05:00 #219
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_41696567
The 9/11 terrorist attack on America which left almost 3,000 people dead was an "inside job", according to a group of leading academics.

Around 75 top professors and leading scientists believe the attacks were puppeteered by war mongers in the White House to justify the invasion and the occupation of oil-rich Arab countries.

bronhttp://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=403757&in_page_id=1770

75 hashrokende internet fantasten..?
Huig
pi_41696629
quote:
Op maandag 11 september 2006 02:05 schreef Orwell het volgende:
The 9/11 terrorist attack on America which left almost 3,000 people dead was an "inside job", according to a group of leading academics.

Around 75 top professors and leading scientists believe the attacks were puppeteered by war mongers in the White House to justify the invasion and the occupation of oil-rich Arab countries.

bronhttp://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=403757&in_page_id=1770

75 hashrokende internet fantasten..?
De vraag is, zetten zij hun carriere opzij voor dit? hoe ver gaan ze? Behoorlijk blijkbaar want ze hebben een eigen club opgericht.
pi_41696703
quote:
Op maandag 11 september 2006 02:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

De vraag is, zetten zij hun carriere opzij voor dit? hoe ver gaan ze? Behoorlijk blijkbaar want ze hebben een eigen club opgericht.
Ach je ziet steeds weer dezelfde figuren terug, dit clubje staat onder leiding van Steven Jones, die nogal omstreden is
quote:
The paper has been the center of controversy both for its content and its claims to scientific rigour. Engineers who have studied the collapses have dismissed the controlled demolition hypothesis with reference to the broad consensus that has formed in the engineering community about the official explanation.[17][18] Jones's early critics included members of BYU's engineering faculty[19] and shortly after he made his views public, the BYU College of Physical and Mathematical Sciences and the faculty of structural engineering issued statements in which they distanced themselves from Jones' research. They noted that Jones' "hypotheses and interpretations of evidence were being questioned by scholars and practitioners", and expressed doubts about whether they had been "submitted to relevant scientific venues that would ensure rigorous technical peer review."[20]

While Jones has always maintained that the paper was peer-reviewed prior to publication, doubts about this remain. On Thursday, September 7, 2006, Jones removed his paper from BYU's website at the request of administrators and was placed on paid leave. The university cited its concern about the "increasingly speculative and accusatory nature" of Jones's work and the fact it had "not been published in appropriate scientific venues" as reasons for putting him under review.[21]The review will be three-tiered, with the school's administration, the College of Physical and Mathematical Sciences and the Physics Department involved.[22][23]
http://en.wikipedia.org/wiki/Steven_E._Jones
pi_41696742
Dat is goed om te onthouden.
  maandag 11 september 2006 @ 03:46:03 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41697276
na het zien van srew loose change kan ik nog maar 1 ding zeggen.

screw them both.

loose change zit vol verdraaiingen en uit context getrokken zaken, maar is dit nu omdat de maker het op wil poffen om meer aandacht voor de zeker aanwezigzijnde hand te eisen?
of weet hij zelf niet waarover hij praat.

screw loose change zit ook vol logical falacys en vooroordelen, kortzichtigheid en vooral erg veel verdraaiingen, wil deze pauper enkel de maker van loose change ridiculiseren of weet hij net zo goed weinig van zaken af.

dit soort disinfo zou geen plaats moeten hebben op welk media dan ook.
  maandag 11 september 2006 @ 03:48:46 #224
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41697290
eindconclusie, zowel loose change en screw loose change zijn een WASTE OF TIME, en werken enkel ridiculisatie tussen de official version believers en de non believers over en weer in de hand,
daarnaast is het afleiding van wat er achter de schermen met de marktcreatie en plannen zoals de PNAC en patriotact2 gebeurt, de smerige politieke spelletjes werken beter op de media dan ik zelf had kunnen vrezen.
  maandag 11 september 2006 @ 04:43:53 #225
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41697422
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:02 schreef _The_General_ het volgende:
Zeer interessante zembla docu!
Yup ook moedig om als [NWS]-zender om hier een item aan te wijden (Canvas durfde dat namelijk niet).
Ook een redelijk goed stukje veldwerk.... Vooral de simulator was erg leuk (qua debunking effect).
3 hits out of 3 attempts.
pi_41697588
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:07 schreef gorgg het volgende:

[..]

Hij staat al een aantal dagen online:

Ik heb het grootste gedeelte ervan gezien maar kwam weinig nieuws tegen.
NORAD standdown, clinton's blowjob was veel duurder, warnings, veel Al qaeda's laten ontsnappen in Tora bora, ISI, etc...
Veel hindsight bias imo en erg veel speculatie....
ben ik niet met je eens.
goed geproduceerde documentaire, juist niet speculatief.
komt wat langzaam op gang misschien, maar gaat in op de intelligence die er was vòòr 9/11, de gebreken van de 9/11 commissie en de media die een heleboel bijzonder verontrustend nieuwsfeiten niet oppikt of naar de achterpagina's schuift.
volgt ook The Jersey Girls, een groep 9/11-weduwen die teleurgesteld zijn in de regering.

totaal niet te vergelijken met Loose Change

[ Bericht 6% gewijzigd door Caesu op 11-09-2006 07:02:52 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 11 september 2006 @ 08:46:36 #227
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_41698219
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:51 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ze ontkrachtte even de belangrijkste bewijzen over controlled demolition. Ook ontkrachtte ze even de suggestie dat er geen vliegtuig op het pentagon gekomen was of dat die bocht niet mogelijk was.

Je moet het even zien kijk maar even op die site waar je tv herhaald kan zien echt super. (heb het via die site gezien heb hier geen ned tv)
mai pen rai
  maandag 11 september 2006 @ 08:54:21 #228
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41698316
Het is de stelligheid waarmee ze alles vertellen; gewoon keihard zeggen dat zo'n bocht niet mogelijk is, dus is er nooit een vliegtuig geweest....
En die rookpluimpjes bij het instorten... dus is het WTC opgeblazen....

Zou met dit soort fratsen eigenlijk iets van de maker verwachten als: "haha, sukkels, die hele Loose Change was gewoon een test hoe ver je kon gaan met het voorkauwen van onzin en kijken hoeveel mensen bereid zijn als waarheid aan te nemen zonder zelf na te denken"....
Veel, zo blijkt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_41698524
Hulde voor de makers van Zembla. Het is nu wachten op een Engelse versie zodat die ook overal op internet te zien zal zijn!
pi_41698636
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb de docu gezien en het enige wat ik niet begrijp is building 7. De rest komt op mij over als een terroristische aanslag. Er zijn wat mij betreft, en daar blijf ik bij, wel degelijk vliegtuigen in het wtc en in het pentagon gevlogen. Dat werd opnieuw aangetoond in de zembla docu.

Building 7 is een verhaal apart waar ik van beide kanten graag wat meer over zou willen weten. En hoe het hele aanslagen scenario allemaal zo ver heeft kunnen komen, daar heb ik ook mijn vraagtekens bij.

Vergeet niet dat áls dit nalatigheid met opzet is van de Amerikaanse regering, zoals aangetoond in de docu (neem het maar voor wat het waard is), niet alleen Amerika baat zou hebben bij zo'n aanval, maar ook andere landen als bijvoorbeeld Frankrijk. Mocht je denken dat Amerika de grote boze duistere satan is, kijk dan ook even naar je eigen regering.
  maandag 11 september 2006 @ 10:33:30 #231
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_41699823
wat mij betreft is de smoking gun gepresenteerd; de harddisks en wtc7..de no-plane hoax blijkt juist, en meneer Jowenko had een zeer goed punt wat ik nooit eerder tegenkwam: CD komt van onder, niet van boven. Mensen die nu nog roepen “hij heeft zeker nooit gehoord van nucleair fusion devices” mogen mij uitleggen waarom ze dat dan niet hebben gebruikt in wtc7.

heeft iemand overigens al de engelse subs versie aangetroffen?
pi_41700188
11/9 is door BUSH gedaan

hij heeft duizenden doden op zijn geweten
hij is net zoals Hitler duizenden doden heeft ie op zijn geweten
Afganistan doden voor niks ??
hij deed 11/9 om Afganistan aan te vallen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 11 september 2006 @ 10:51:36 #233
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41700211
Jaja, Amerika stond echt te popelen om Afghanistan binnen te vallen. Dit deden ze dan ook gelijk groots en snel.....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 11 september 2006 @ 10:52:11 #234
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41700230
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:50 schreef Meki het volgende:
11/9 is door BUSH gedaan

hij heeft duizenden doden op zijn geweten
hij is net zoals Hitler duizenden doden heeft ie op zijn geweten
Afganistan doden voor niks ??
hij deed 11/9 om Afganistan aan te vallen
Je vergeet het woord 'joden' in je reply
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41700254
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Jaja, Amerika stond echt te popelen om Afghanistan binnen te vallen. Dit deden ze dan ook gelijk groots en snel.....
kijk naar de beelden heel goed

exposies

en onder de kelder was duizenden kilo´s goud en die zijn opeens verdwenen
pi_41700290
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:52 schreef Falco het volgende:

[..]

Je vergeet het woord 'joden' in je reply
USA weigert ieder antwoord op vragen zoals explosies in de kelder en bijna elke verdieping

De broer van Bush leidt de beveiligingsbedrijf van WTC dan weet je genoeg
  maandag 11 september 2006 @ 10:55:41 #237
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41700316
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:53 schreef Meki het volgende:

[..]

exposies

Explosies ja, geen twijfel mogelijk. Net als het goud....

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41700376
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:55 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Explosies ja, geen twijfel mogelijk. Net als het goud....

en de dader die onterecht werd aangewezen als zelfmoordcommando in de vliegtuig
dagen later meldde BBC dat ie nog leefde in Casablanca

Bush heeft 11/9 zelf gedaan om Irak en Afganistan aan te vallen zonder 11/9 zou dat niet lukken
pi_41700402
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:53 schreef Meki het volgende:

[..]

exposies

Heb je nou wel eens beide kanten van het verhaal onderzocht? Roepen dat het een inside job is is leuk en aardig, maar het heeft niet zoveel waarde als je de ontkrachtende argumenten daarvoor niet wilt zien. Ik heb de beelden goed bekeken en zie zeker geen explosies, behalve op het moment dat de vliegtuigen erin vliegen. En het goud is al lang en breed weer terug.
Bananenyoghurt...
pi_41700451
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:59 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Heb je nou wel eens beide kanten van het verhaal onderzocht? Roepen dat het een inside job is is leuk en aardig, maar het heeft niet zoveel waarde als je de ontkrachtende argumenten daarvoor niet wilt zien. Ik heb de beelden goed bekeken en zie zeker geen explosies, behalve op het moment dat de vliegtuigen erin vliegen. En het goed is al lang en breed weer terug.
je hoeft alleen naar Loos change te kijken en dan weet je nog
al de conclusies en dan weet je genoeg

Waarom laat USA de cumminicatie tussen brandweerploegen niet vrij ? dan ?
  maandag 11 september 2006 @ 11:02:43 #241
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41700491
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef Meki het volgende:

[..]

je hoeft alleen naar Loos change te kijken en dan weet je nog
al de conclusies en dan weet je genoeg

...
Meki, Meki, Meki toch. Jij als waarheidszoeker weet toch dat je altijd meerdere kanten moet bekijken om tot een conclusie te komen ??
LastFM
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 11:05:11 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41700552
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:59 schreef groningerstudent het volgende:

. Ik heb de beelden goed bekeken en zie zeker geen explosies, behalve op het moment dat de vliegtuigen erin vliegen. En het goud is al lang en breed weer terug.
Bij controled demolition gaat het dan ook om implosies, je ziet geen vuur.
pi_41700563
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:02 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Meki, Meki, Meki toch. Jij als waarheidszoeker weet toch dat je altijd meerdere kanten moet bekijken om tot een conclusie te komen ??
en als de waarheid alleen ligt bij Loose change ??
alleen al omdat FBI en USA geen antwoorden willen geven op die vragen en dan weet je genoeg
alleen al omdat de broer van Bush de topman was van de beveiliging van WTC en dan weet je genoeg
pi_41700582
Dat hele zaakje stinkt .. je moet behoorlijk achterlijk zijn wil je nog in de officiele versie geloven.
  maandag 11 september 2006 @ 11:06:33 #245
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41700592
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:05 schreef Meki het volgende:

[..]

en als de waarheid alleen ligt bij Loose change ??
alleen al omdat FBI en USA geen antwoorden willen geven op die vragen en dan weet je genoeg
alleen al omdat de broer van Bush de topman was van de beveiliging van WTC en dan weet je genoeg
Speculatie allemaal. Ben er al achter dat de "kenners van de waarheid" daar heel goed in zijn, in tegenstelling tot met bewijzen komen....
LastFM
pi_41700597
Waarom is de toren van MADRID in 2005 niet ingestort ??
  maandag 11 september 2006 @ 11:07:34 #247
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41700616
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:06 schreef Meki het volgende:
Waarom is de toren van MADRID in 2005 niet ingestort ??
Heb jij daar een vliegtuig in zien crahen?? Goeie vergelijking.
LastFM
pi_41700621
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:06 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Speculatie allemaal. Ben er al achter dat de "kenners van de waarheid" daar heel goed in zijn, in tegenstelling tot met bewijzen komen....
waarom geven ze daarop geen antwoorden

wij moeten inzien dat zij het zelf hebben gedaan om een vrije hand te krijgen en 11/9 als excuus te gebruiken
  maandag 11 september 2006 @ 11:08:56 #249
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41700649
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:07 schreef Meki het volgende:

[..]

waarom geven ze daarop geen antwoorden

wij moeten inzien dat zij het zelf hebben gedaan om een vrije hand te krijgen en 11/9 als excuus te gebruiken
Welke vragen wil je antwoord op hebben?
LastFM
pi_41700655
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:07 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Heb jij daar een vliegtuig in zien crahen?? Goeie vergelijking.
ze stonden allebei in de fik

en NY was ingestort en Madrid niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')