abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 17:03:19 #1
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41679397
Aangezien ik nu pas merk dat deel 3 al weer vol zit hierbij dus deel 4!:

Dit is een topic over gothicmuziek. Niet over gothics zelf, hoe ze ruiken, of hoe ze er uit zien.
Onder de 'paraplu' van gothic vallen de volgende stromingen:

* Darkwave
* EBM
* industrial
* Medieval
* synthpop
* neofolk
* powernoise
* gothic rock
* darkambient
* martial/military pop
(wikipedia.nl)

En nog even voor de duidelijkheid:
Gothic metal (bands als Within Temptation, Nightwish en After Forever) dient te worden geschaard onder de metal, progressieve metal of progrock. Het genre werd gothic metal genoemd vanwege de voorkeur voor middeleeuwse jurken die de zangeressen van deze bands hadden. Deze naam zorgt echter voor veel verwarring, want het feit blijft dat de meeste bands die gothic metal worden genoemd nauwelijks tot niet door gothic of new wave zijn beïnvloed.
(wikipedia.nl)

Voor gothicfeesten check: http://www.kagankalender.com
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:54:10 #2
117776 OFfSprngr
pi_41726520
Jullie mogen wel reageren hoor..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_41729075
Hmm ja ik begin net echt bekend te raken met het genre

Een paar favorieten van mij zijn:

Razed In Black
VNV nation
Combichrist
Diary of dreams
The Cruxshadows
The Covenant
Massiv in Mensch
E nomine
Wumpscut
Zombie Nation

Wat kunnen jullie me nog meer aanraden?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_41732254
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

Razed In Black
VNV nation
Combichrist
Diary of dreams
The Cruxshadows
The Covenant
Massiv in Mensch
E nomine
Wumpscut
Zombie Nation

Apoptygma Berzerk Alleen hun laatste paar albums vielen me nogal tegen.

Heb trouwens in de scheur gelegen om een filmpje over VNV Nation:
http://youtube.com/watch?v=_nC58R-5zPY
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:14:42 #5
117776 OFfSprngr
pi_41735815
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

Razed In Black
VNV nation
Combichrist
Diary of dreams
The Cruxshadows
The Covenant
Massiv in Mensch
E nomine
Wumpscut
Zombie Nation

Futurepop: Mesh, Neuroticfish.
Aggrotech: Suicide Commando, Grendel, Psyclon Nine.
Darkwave: Die Form, Switchblade Massacre, Blutengel.
Ethereal: Dead Can Dance.
EBM: Zombie Girl.
.
.
pi_41738007
Wat vinden jullie van "Apocalips", de nieuwe CD van Ordo Rosarius Equilibrio?
pi_42112135
effe subtiel kickje;

14 Oktober a.s. QNTAL en Unto Ashes in de Willem II in Den Bosch, meer mensen hier die gaan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 september 2006 @ 15:32:00 #8
117776 OFfSprngr
pi_42113862
Vrijdag 29, Freitag @ LVC in Leiden, 3E entree van 23:00 tot 04:00, komt allen!
.
.
pi_42185531
Zijn er nog mensen die afgelopen zaterdag naar Epicentre geweest zijn? Voor het eerst op (weer) een nieuwe locatie, deze keer aan het rembrandtplein. Het was wel weer leuk, ik was al een tijd niet meer naar gothic feesten geweest.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_42191236
Ha, is er toch nog een deel 4 gekomen?

Ik ben benieuwd naar de nieuw Within Temptation
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_42192788
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, is er toch nog een deel 4 gekomen?

Ik ben benieuwd naar de nieuw Within Temptation
Ik ook wel, al is het alleen maar om te zien wat het effect ervan is op de rest van het genre.
whehe, ik zie net dat mijn band "officieel" gothic is omdat we gothic rock maken. Geloof dat we onszelf er niet echt onder scharen, maar goed.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 28 september 2006 @ 11:12:56 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_42194060
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef Ceased2Be het volgende:
effe subtiel kickje;

14 Oktober a.s. QNTAL en Unto Ashes in de Willem II in Den Bosch, meer mensen hier die gaan?
Helaasch, dan ben ik aan het marcheren op de fijne raszuyvere millitaristische klanken van Dernière Volonté
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 2 oktober 2006 @ 00:04:53 #13
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_42299095
kent iemand Schiller? Een Duitser die ambient/techno maakt en het bijzonder goed schijnt te doen in de goth-scene. Zal niet in de laatste plaats zijn door de vocalisten: Alexander Veljanov, Mila Mar, etc...
  maandag 2 oktober 2006 @ 00:05:17 #14
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_42299109
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef Ceased2Be het volgende:
effe subtiel kickje;

Ik ga in Utrecht.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:27:03 #15
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_42398786
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Vrijdag 29, Freitag @ LVC in Leiden, 3E entree van 23:00 tot 04:00, komt allen!
was gaaf B2B is de keren dat ik hem hoorde draaien erg oke
Or maybe something I thought
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:10:22 #16
117776 OFfSprngr
pi_42400369
Als je volgende keer weer gaat moet 't ff melden.
.
.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:39:40 #17
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_42401619
clan of xymox is ook wel prettig om naar te luisteren
Or maybe something I thought
pi_42930474
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:11:40 #19
117776 OFfSprngr
pi_42940883
Al een prijs bekend?
.
.
pi_42963042
Nee, nog niet. Ook nog geen tijden, DJ's etc. Komt allemaal vanzelf, nog wel even tijd
pi_42963370
wat ik me dus al een tijdje afvraag, valt Bauhaus ook onder gothic te scharen? soms draai ik er wel eens wat van net als het ouwere werk van Joy Divsion, klinkt ook allemaal lekker statisch en donker
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:19:35 #22
117776 OFfSprngr
pi_42965929

Bauhaus IS de eerste echte Gothic Rock band.
.
.
pi_42967153
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef OFfSprngr het volgende:

Bauhaus IS de eerste echte Gothic Rock band.
ah nee dan weet ik dat ook weer

maar wanneer je aan de eerste de beste goffik vraagd: heuj, bauhaus? dan krijg je van die domme blikken enzo
maar hier zitten dus wat meer cultuur bewustere mensen

en het latere werk van joy division (walk in line bijvoorbeeld) valt dat nog onder gothic? het is immers langzaam, strak, 1 bass line, 1 accoord schema
pi_42968112
"Gothic" is geen genre. Als jij iets gothic noemt, wil dat niet zeggen dat anderen dat ook vinden, de vraag lijkt me daarom een beetje nietszeggend. De persoon aan wie je het gevraagd zult hebben, zal er een compleet andere definite van hebben. Zoveel gothen, zoveel meningen.

Overigens; "een gothic" bestaat niet, het is geen zelfstandig naamwoord. En "Walk In Line" is geen nummer van Joy Division; "Walked In Line" is dat wel.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:20:32 #25
117776 OFfSprngr
pi_42968377
Joy Division is New Wave maar was wel de eerste band waarover werd gezegd dat het Gothic was.

En als de Goths die je aan spreek Bauhaus niet kennen is het een grote kans dat het goffiks zijn, van die Slipknot luisterende Marilyn Manson aanbiddende wicca beoefende zelf-claimende satanisten die geen zak met Gothic te maken hebben in watvoor vorm dan ook.
.
.
pi_42969480
het is inderdaag Walked In line, maar dat voegd verder ook niet zo gek veel toe

Maar Joy Division new wave? Ik vind het eerste werk van ze echt punk en het "middel" werk echt postpunk. vanaf new order werd het new wave imho.

kennen jullie nog wat bandjes als Bauhaus die een beejte toegankelijk zijn? (makkelijk te downloaden dus )
pi_42970540
Christian Death wellicht?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42973935
Siouxsie and the Banshees anders? Luister er zelf nooit naar, omdat ik er niet naar kan luisteren. Maar het is een naam die vaak in een adem met Bauhaus genoemd word.

Nog mensen die naar NeoN gaan trouwens?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:55:35 #29
117776 OFfSprngr
pi_42974337
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:50 schreef punkjunk het volgende:
het is inderdaag Walked In line, maar dat voegd verder ook niet zo gek veel toe

Maar Joy Division new wave? Ik vind het eerste werk van ze echt punk en het "middel" werk echt postpunk. vanaf new order werd het new wave imho.

kennen jullie nog wat bandjes als Bauhaus die een beejte toegankelijk zijn? (makkelijk te downloaden dus )
Joy Division is wellicht wel Post-Punk maar zeker geen Punk.

Sisters Of Mercy, Fields Of Niphilim, Christian Death, 45 Grave, The Legendary Pink Dots.

Kwa New Wave natuurlijk The Cure en Siouxsie And The Banshees.

Verder kun je ook wat T.S.O.L. en The Damned proberen, de eerste 2 Punk bands die over zijn gegaan naar Death Rock/Gothic.
.
.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:57:09 #30
117776 OFfSprngr
pi_42974357
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:24 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Nog mensen die naar NeoN gaan trouwens?
Heel misschien, Amora is duur; 7,50 entree, 50cent voor de wc en 2,20 voor een biertje.
.
.
pi_42974715
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Heel misschien, Amora is duur; 7,50 entree, 50cent voor de wc en 2,20 voor een biertje.
't Bier is idd duur maar aan de andere kant, de stufi is ook weer binnen. Ben benieuwd, eerste Cyber feestje and all .
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:38:36 #32
117776 OFfSprngr
pi_42974776
hmm, denk dat ik wacht op Freitag. (10de in Leiden).
.
.
pi_43449458
Schatjes van me!
pi_43449482
Offsprngr, maak gothic nou geen trend plz xD
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:52:19 #35
117776 OFfSprngr
pi_43451802
Ik maak geen trends, ik verwoest ze.

Anyway, wanneer ga je nou eens een keer mee..
.
.
pi_43460360
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik maak geen trends, ik verwoest ze.

Anyway, wanneer ga je nou eens een keer mee..
Ik ga wel keer naar Cyberia.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:37:33 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_43542850
Leeft dit topic nog?

Da's ook niet Goth verantwoord
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_43542875
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Elegy het volgende:
Leeft dit topic nog?

Da's ook niet Goth verantwoord
Als we het 'ondood' noemen mag het weer wel.
pi_43562229
Spannend, een ondood topic.

Zelf geniet ik heel erg van dingen als Assemblage 23, Colony 5, Diary of Dreams, Grendel, Tamtrum, KiEw, The Sisters of Mercy, Wolfsheim, Covenant enzovoorts.
Ook vind ik London After Midnight erg tof, maar weet niet zeker of dat onder gothic valt? Volgens mij wel.
Princess of the posse
  woensdag 15 november 2006 @ 00:12:11 #40
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_43564282
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef x_Xfixiated het volgende:
Spannend, een ondood topic.

Zelf geniet ik heel erg van dingen als Assemblage 23, Colony 5, Diary of Dreams, Grendel, Tamtrum, KiEw, The Sisters of Mercy, Wolfsheim, Covenant enzovoorts.
Ook vind ik London After Midnight erg tof, maar weet niet zeker of dat onder gothic valt? Volgens mij wel.
Ik vind van wel. Dus is het zo
pi_43567809
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef x_Xfixiated het volgende:

zeker weten!
  woensdag 15 november 2006 @ 12:38:38 #42
117776 OFfSprngr
pi_43573742
Al valt het niet onder Gothic, het zit dichtbij genoeg.
.
.
  zondag 19 november 2006 @ 21:31:40 #43
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_43698165
De kagankalender moet ik onthouden. Zou weleens naar Bal du Masque willen. Weet iemand of dit elk jaar gehouden wordt? Van het elektronische/darkwave/industrial of waar het dan ook onder valt vindt ik The Cruxshadows, The Birthday massacre en Helium Vola erg gaaf. Of Helium Vola ook echt onder gothic valt weet ik niet precies.
Maar goed ik luister ook graag naar nightwish, epica en delain en nog een aantal van zulk soort bands. Kweet dat het niet echt gothic is. Ik noem het altijd fantasy metal/sprookjes metal.
Dark Blessings from the other world
pi_43698716
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef nightdaughter het volgende:
De kagankalender moet ik onthouden. Zou weleens naar Bal du Masque willen. Weet iemand of dit elk jaar gehouden wordt? Van het elektronische/darkwave/industrial of waar het dan ook onder valt vindt ik The Cruxshadows, The Birthday massacre en Helium Vola erg gaaf. Of Helium Vola ook echt onder gothic valt weet ik niet precies.
Maar goed ik luister ook graag naar nightwish, epica en delain en nog een aantal van zulk soort bands. Kweet dat het niet echt gothic is. Ik noem het altijd fantasy metal/sprookjes metal.
Ball Du Masque word om de paar maanden gehouden.
  zondag 19 november 2006 @ 21:43:30 #45
99410 nightdaughter
pi_43698855
ok bedankt, lijkt me echt tof om daar naar toe te gaan. Is iemand er weleens geweest die evaringen kan delen?
pi_43699176
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:43 schreef nightdaughter het volgende:
ok bedankt, lijkt me echt tof om daar naar toe te gaan. Is iemand er weleens geweest die evaringen kan delen?
Ik wil er ook nog heen... maar ik wil niet met 2 vrienden mee (n stelletje) en dan ik, in mn eentje erbij, snap je dan wil ik ook mét partner.
  zondag 19 november 2006 @ 21:53:24 #47
99410 nightdaughter
pi_43699419
idd een partner is wel handig, aah misschien kan ik een van mijn vrienden charteren om een keer te gaan, woon er wel een eind vandaan:(
  zondag 19 november 2006 @ 22:07:07 #48
117776 OFfSprngr
pi_43700049
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef nightdaughter het volgende:
Om ff elitistisch te zijn, of gewoon op de feiten drukken, Nightwish is Power Metal, Epica weet ik niet maar geen Gothic en Delain heb ik nog nooit van gehoord, zelfde geldt voor Helium Vola.
.
.
pi_43700280
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Om ff elitistisch te zijn, of gewoon op de feiten drukken, Nightwish is Power Metal, Epica weet ik niet maar geen Gothic en Delain heb ik nog nooit van gehoord, zelfde geldt voor Helium Vola.
Epica is gewoon troep en Helium Vola valt ongeveer in hetzelfde straatje als Qntal, maar dan net niet zeg maar. Snappie?

Cyberia was trouwens erg vermakelijk afgelopen vrijdag. Miste wel wat lekkere clubhits maar toen Suicide Commando voorbij kwam was mijn avondje al compleet
en o o o o wat heb ik zin in Feindflug en Supreme Court
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  zondag 19 november 2006 @ 22:15:16 #50
99410 nightdaughter
pi_43700403
Ik vind het allemaal best joh. Iedereen zijn eigen ding
  zondag 19 november 2006 @ 22:48:50 #51
117776 OFfSprngr
pi_43701891
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:12 schreef Kemania het volgende:

[..]

Epica is gewoon troep en Helium Vola valt ongeveer in hetzelfde straatje als Qntal, maar dan net niet zeg maar. Snappie?

Cyberia was trouwens erg vermakelijk afgelopen vrijdag. Miste wel wat lekkere clubhits maar toen Suicide Commando voorbij kwam was mijn avondje al compleet
en o o o o wat heb ik zin in Feindflug en Supreme Court
Waarom heb je niet ff gedag gezegd op Cyberia..
Al zal ik dan waarschijnlijk wel toch zo zitten:
.
.
pi_43702607
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:48 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

zoals die andere gozer
pi_43704677
Het is nog eventjes wachten, maar vrijdag 8 december is er weer een Epicentre. Waarschijnlijk ga ik daar wel heen. En de dag erna ga ik naar de Arnhem Metal Meeting... voor de afwisseling zullen we maar zeggen.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  maandag 20 november 2006 @ 00:03:13 #54
117776 OFfSprngr
pi_43704795
quote:
Op zondag 19 november 2006 23:05 schreef daeri het volgende:

[..]

zoals die andere gozer
Welke.
.
.
pi_43707948
quote:
Op maandag 20 november 2006 00:03 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Welke.
met zn elastiekje
pi_43730553
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:48 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik had je wel gezien én zo'n reactie wel verwacht ja =) Ik spreek je een volgende keer wel aan dan weet je dat bij deze
pi_43756585
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Het is overigens "elitair". Delain is een syphonische metal band die uit leden van Within Temptation, To Elysium en meer van die bandjes bestaat. Dat je Helium Vola niet kent verbaast me niets, ze hebben wat mij betreft een leuk nummer gemaakt (Omnis Mundi Creatura). De rest is meer chillout muziek. Overigens is de band opgericht door een van de bandleden van Qntal, dus is het niet vreemd dat 't daar op lijkt .
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:40:49 #58
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_43758704
Ernst Horn FTW!
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:05:03 #59
117776 OFfSprngr
pi_43759774
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef PrisonerOfPain het volgende:

[..]

Het is overigens "elitair". Delain is een syphonische metal band die uit leden van Within Temptation, To Elysium en meer van die bandjes bestaat. Dat je Helium Vola niet kent verbaast me niets, ze hebben wat mij betreft een leuk nummer gemaakt (Omnis Mundi Creatura). De rest is meer chillout muziek. Overigens is de band opgericht door een van de bandleden van Qntal, dus is het niet vreemd dat 't daar op lijkt .
Ik ben elastieker dan jij!

Overigens vindt ik WT en Qntal allebei niets dus ik denk niet dat ie die 2 bands wel leuk zou vinden.
.
.
pi_43771549
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef Elegy het volgende:
Ernst Horn FTW!
Druk mannetje, dat zeker .
  maandag 27 november 2006 @ 03:54:29 #61
117776 OFfSprngr
pi_43920227
Deze zaterdag (de 2de) is er een feest in de Bazart in Den Haag:

Zaterdag 2 December - clubBazart - Tekno/Industrial/Cybergothic/Hard Trance - 23:00 tot 05:00 - 5 Euro - iedereen moet komen!
.
.
pi_43995836
Ohja, ik zit in hoorn dan. Dat is zeker niet ind e buurt? :|
  woensdag 29 november 2006 @ 17:06:19 #63
117776 OFfSprngr
pi_43996606
Uhm,.. je vraagt aan mij wtf Hoorn ligt?, ik heb echt TOTAAL geen idee.
.
.
pi_43996957
"k had gezegd dat ik Bas zou komen supporten. Ik dacht dat ik in delft zat. (dat ligt volgens mij niet bij hoorn in de buurt Maar hoe't wel zit weet ik ook niet.
pi_43997848
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef augurkenkoning het volgende:
"k had gezegd dat ik Bas zou komen supporten. Ik dacht dat ik in delft zat. (dat ligt volgens mij niet bij hoorn in de buurt Maar hoe't wel zit weet ik ook niet.
Je hebt Den Hoorn, dat is praktisch Delft...

Hoorn daarentegen ligt ver buiten de beschaving. Ergens hoog in Noord-Holland.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44208321
Zaterdag 19 mei
Cybergothic Syndrome presents Judgement Tour - Europe Part II
Bands: VNV Nation & Support
DJs: -X-X-X- & Guests
Effenaar, Eindhoven
  zondag 10 december 2006 @ 15:12:43 #67
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44303512
net voor het eerst Combichrist - get your body beat album beluisterd en godenverdomme wat is het geniaal. Waarom is Combichrist zo gaaf dat elke andere vergelijkbare band er maar schril bij afsteekt?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 10 december 2006 @ 19:01:39 #68
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44309911
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:15 schreef nightdaughter het volgende:
Ik vind het allemaal best joh. Iedereen zijn eigen ding
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Al dat gedoe wat noe wel en wat nou niet, lekker belangrijk......
je houd van wat je leuk vind en als je het niet leuk vind dan ga je niet oe luister je niet. simpel dus.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44390783
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:12 schreef ethiraseth het volgende:
net voor het eerst Combichrist - get your body beat album beluisterd en godenverdomme wat is het geniaal. Waarom is Combichrist zo gaaf dat elke andere vergelijkbare band er maar schril bij afsteekt?
De Manufactura remix is ook buitengewoon vet
pi_44419371
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef Kemania het volgende:

[..]

Ja, die is echt fukking vet inderdaad!
pi_44419372
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef Kemania het volgende:

[..]

Ja, die is echt fukking vet inderdaad!
pi_44419445
STORM is back! 30-12 @ Waterfront, Rotterdam!

De flyer: (het is wederom een boekje dus even in gedachten vouwen)

Na lang wachten is STORM weer terug! Waterfront is de perfecte nieuwe lokatie om een nachtje door te stampen op de vetste muziek uit de hardste stromingen. Ook deze STORM weer een gevarieerde line up: Dissolvement vs Strytox (Duracell) zijn 2 dj's uit de Rotterdamse teknoscene. Noisefreaks 141 & Shisha van de Cenobytes komen ook een raggend setje draaien. Nieuw in de line up is dj Nomen(Third movement), bekend van Indus3all en club r_AW. Ook resident dj Argantonis is er weer bij. Dat wordt weer een dansbare mix van noise, darkcore, industrial, tekno, cyber en industrial hardcore.

In het cafe kan gechilled worden met klanken van dj Thrasher, Barrrb, Tekk en daVid.

De decoratie zal waterfront weer dat industriële sfeertje geven waar STORM om bekend staat: Heel de nacht piepen, beuken, kraken en stampen!

Check voor meer info en foto's/filmpjes van de vorige STORMs: http://www.stormparty.nl

-----Route en OV-----
WaterFront is gevestigd aan de Boompjeskade. Met het openbaar vervoer stap je uit bij Station Blaak. Vanaf Station Blaak loop je over de verlengde Willemsbrug richting de Maas, de ingang naar de club vind je door vlak voor het kruispunt rechts de trap af te gaan. (3 minuten)
Terugweg:
Je kan vanaf Waterfront lopen naar centraal station (25min), maar je kan ook nachtbus 4 pakken vanaf station Blaak. De nachtbussen vertrekken om 02:04, 03:04, 04:04, 05:04, en 6:04.
Naar Den Haag/Amsterdam/Utrecht gaan de nachttreinen om 03:00, 04:00, 05:00 en de eerste gewone trein om 05:59 en 06:29. De eerste trein naar Dordrecht vertrekt dan om 06:25

Adres:
WaterFront
Boompjeskade 10
3011 XE Rotterdam
  donderdag 14 december 2006 @ 11:29:05 #73
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44419818
tvp
Vampire Romance O+
pi_44451605
Ik kan me nog steeds niet zoveel voorstellen bij Tekno. Iemand een leuk nummertje voor me in dat genre?
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:37:20 #75
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_44469305
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:15 schreef augurkenkoning het volgende:
STORM is back! 30-12 @ Waterfront, Rotterdam!

De flyer: (het is wederom een boekje dus even in gedachten vouwen)
[afbeelding]
[afbeelding]

Na lang wachten is STORM weer terug! Waterfront is de perfecte nieuwe lokatie om een nachtje door te stampen op de vetste muziek uit de hardste stromingen. Ook deze STORM weer een gevarieerde line up: Dissolvement vs Strytox (Duracell) zijn 2 dj's uit de Rotterdamse teknoscene. Noisefreaks 141 & Shisha van de Cenobytes komen ook een raggend setje draaien. Nieuw in de line up is dj Nomen(Third movement), bekend van Indus3all en club r_AW. Ook resident dj Argantonis is er weer bij. Dat wordt weer een dansbare mix van noise, darkcore, industrial, tekno, cyber en industrial hardcore.

In het cafe kan gechilled worden met klanken van dj Thrasher, Barrrb, Tekk en daVid.

De decoratie zal waterfront weer dat industriële sfeertje geven waar STORM om bekend staat: Heel de nacht piepen, beuken, kraken en stampen!

Check voor meer info en foto's/filmpjes van de vorige STORMs: http://www.stormparty.nl

-----Route en OV-----
WaterFront is gevestigd aan de Boompjeskade. Met het openbaar vervoer stap je uit bij Station Blaak. Vanaf Station Blaak loop je over de verlengde Willemsbrug richting de Maas, de ingang naar de club vind je door vlak voor het kruispunt rechts de trap af te gaan. (3 minuten)
Terugweg:
Je kan vanaf Waterfront lopen naar centraal station (25min), maar je kan ook nachtbus 4 pakken vanaf station Blaak. De nachtbussen vertrekken om 02:04, 03:04, 04:04, 05:04, en 6:04.
Naar Den Haag/Amsterdam/Utrecht gaan de nachttreinen om 03:00, 04:00, 05:00 en de eerste gewone trein om 05:59 en 06:29. De eerste trein naar Dordrecht vertrekt dan om 06:25

Adres:
WaterFront
Boompjeskade 10
3011 XE Rotterdam
Ziet er best koel uit, en het is de dag voor mijn verjaardag. Wellicht dat ik de trein naar Rotjeknor neem
  zaterdag 16 december 2006 @ 06:18:04 #76
117776 OFfSprngr
pi_44476933
Ah lachen, ik wil je wel eens zien, vieze Neo-Folker!
.
.
pi_44484053
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 06:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Ah lachen, ik wil je wel eens zien, vieze Neo-Folker!
*houdt wijselijk z'n mond*

zaterdag 16 december 2006 @ 20:45:59 #78
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_44491163
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*houdt wijselijk z'n mond*

Toch grappig zou dat zijn, ik als neo-folker ga naar een STORM feest met de locatie waterFRONT
pi_44493391
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Toch grappig zou dat zijn, ik als neo-folker ga naar een STORM feest met de locatie waterFRONT
Ik heb nog ergens zo'n SS speldje liggen uit d'n oorlog... lenen? ;-)
  zondag 17 december 2006 @ 10:11:13 #80
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_44501050
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb nog ergens zo'n SS speldje liggen uit d'n oorlog... lenen? ;-)
Wat wil je er voor hebben
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:47:57 #81
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_45082333
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_45086949
Ohja: partypictures en filmpjes op http:/www.stormparty.nl
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:31:03 #83
117776 OFfSprngr
pi_45093733
Hmm, Combichrist al live gezien bij Summer Darkness, minder dan spectaculair maar dat het geluid kut stond hielp natuurlijk ook niet echt.
.
.
  zondag 7 januari 2007 @ 00:48:01 #84
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_45096336
Heb ze in Rotterdam gezien vorig jaar en dat was het gaafste wat ik ooit aan concerten heb meegemaakt. Maar inderdaad, toen was het geluid echt heel goed, dat scheelt wel.
  zondag 7 januari 2007 @ 07:20:54 #85
117776 OFfSprngr
pi_45101797
Mja, dan kan op zich veel uit maken, ook de zaal, Suicide Commando tijdens BOA was een stuk minder indrukwekkend dan in de Effenaar, in de baroeg werkte de beamer ook niet.
.
.
pi_45286327
't zou wel fijn zijn als ze eens een cd maken die anders klinkt dan de vorige
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:10:29 #87
117776 OFfSprngr
pi_45286576
Combichrist of Suicide Commando?

Overigens pak ik ff mn uitgaanslijst erbij:
quote:
Sat 3 Feb - Redshift IV - Bazart
Fri 9 Feb - Summer Darkness (Winter Edition): Feindflug, Tyske Ludder, Cyborg Attack & Supreme Court - Tivoli
Sat 10 Feb - Deathrock / Horrorpunk / Gothabilly / etcdancenight - Baroeg - Rotterdam
Fri 16 Feb - Cyberia - Ekko - Utrecht
Fri 16 Mar - Cyberia/X-Club - Ekko - Utrecht
Fri 2 - 4 Aug - Wacken Open Air - Germany
Thr 9 - 12 Aug - Summer Darkness - Utrecht
.
.
pi_45287003
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Hmm, Combichrist al live gezien bij Summer Darkness, minder dan spectaculair maar dat het geluid kut stond hielp natuurlijk ook niet echt.
Weet niet in welke zaal het was? Tivoli heb ik tot nog toe alleen maar kutconcerten meegemaakt, heb er 3 (of 4) gezien en stuk voor stuk waren er problemen met het geluid.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:21:40 #89
117776 OFfSprngr
pi_45292139
Kep daar Dark Tranquillity gezien, was strakste optreden wat ik heb mee gemaakt.
.
.
pi_45292264
Ik bedoelde SC.

Tivoli heeft wel vet licht
  zaterdag 13 januari 2007 @ 02:44:47 #91
117776 OFfSprngr
pi_45306283
Tssk, lichtnerd..
.
.
pi_45308725
quote:
Check!
Heb ze al eens live gezien (Waterfront) en dat was wel oké, maar ik ben die dag waarschijnlijk toch wel aan het werk in de Bijenkorf daarnaast... Dus waarom ook niet. Als je iemand ziet hupsen in een iets te net pakje dan ben ik dat
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_45308739
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Combichrist of Suicide Commando?

Overigens pak ik ff mn uitgaanslijst erbij:
[..]
Oh, Monsterbal! Ik zit erover te denken om ook te gaan. Qua OV is de Baroeg wat lastig, maar psychobilly is leuk.

En voor alle neofolkerts onder ons: op 24 februari is er weer een Dwaalspoor in de Baroeg
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:20:51 #94
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_45311344
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:15 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Check!
Heb ze al eens live gezien (Waterfront) en dat was wel oké, maar ik ben die dag waarschijnlijk toch wel aan het werk in de Bijenkorf daarnaast... Dus waarom ook niet. Als je iemand ziet hupsen in een iets te net pakje dan ben ik dat
Als dat het optreden van vorig jaar in de waterfront was, daar was ik ook. Hopelijk spelen ze nu wat langer dan die 35 minuten die ze daar toen speelden.

je bent fan van akira yamaoka
pi_45315106
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Als dat het optreden van vorig jaar in de waterfront was, daar was ik ook. Hopelijk spelen ze nu wat langer dan die 35 minuten die ze daar toen speelden.

je bent fan van akira yamaoka
Ja, dat was inderdaad wel erg kort... Doch, krachtig! Ik stond halverwege de zaal en had achteraf weinig gevoel in mijn oortjes over Wel erg leuk dat Josje van Grendel ineens op het podium stond om een nummer samen te doen

En ja, Akira Ronduit weergaloos!
  zondag 14 januari 2007 @ 20:42:01 #96
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_45354914
Ik wil weer een War of Roses!
pi_45598003
Damnit, had ik zo'n zin in Karjalan Sissit & Rome, in de goudvishal, heeft Karjalan gecancelled. Interne problemen met bandbezetting, zo zegt men. Rome gaat naar alle waarschijnlijkheid wel door, met een andere band (wordt in de loop van de week bekend gemaakt).
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:51:18 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_45612828
Das jammer

Naja, gelukkig heb ik Dernière Volonté en Der Blutharsch al wel een keertje live gezien
pi_45643481
En The Protagonist, of For Greater Good dan? Die spelen ipv Karjalan Sissit.
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:05:03 #100
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_45645801
Van The Protagonist heb ik maar één nummer, op de Riefenstahl tribute. For Greater Good ken ik nog niet. Maar de locatie is nogal ver weg
pi_45654868
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Elegy het volgende:
Das jammer

Naja, gelukkig heb ik Dernière Volonté en Der Blutharsch al wel een keertje live gezien
Ik niet, sorry vanwege het niet opdagen toen.. u mag me

Ik zat midden in een bevalling (van mijn eigen kind wel te verstaan!). Was het nog wat?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_46167522
De eerste namen voor Summer Darkness 2007:

FRONT 242 - MY DYING BRIDE - MODCOM - ORDO ROSARIUS EQUILIBRIO - ROME - HEIMATAERDE - ROTERSAND - DISKONNEKTED - IMPLANT

ORE & Rome
pi_46167863
FRONT 242!!!!

heb ze jaren terug op Virus gezien in Eindhoven en dat was echt geweldig.
En opvallend dat ze eigenlijk alleen maar nummers van 'Front by Front' deden toen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:24:42 #104
117776 OFfSprngr
pi_46168400
My Dying Bride.

Pantheon: was jij ook op SD?
.
.
pi_46172074
Nope, heb Feindflug al een keer gezien en dat was niet echt de moeite waard. Belabberd geluid, vooral.. Jij wel, neem ik dan aan. Was Cyborg Attack wat aan? Dat was in Leipzig écht vet!
pi_46172357
Front 242
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:40:00 #107
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46173643
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:56 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik niet, sorry vanwege het niet opdagen toen.. u mag me

Ik zat midden in een bevalling (van mijn eigen kind wel te verstaan!). Was het nog wat?
Hmm, beetje laat...

MAAR JE HEBT ECHT EEN MEESTERLIJK CONCERT GEMIST! :p

Evengoed gegratulierd met de spruit natuurlijk
pi_46173929
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:40 schreef Pantheon het volgende:
Nope, heb Feindflug al een keer gezien en dat was niet echt de moeite waard. Belabberd geluid, vooral.. Jij wel, neem ik dan aan. Was Cyborg Attack wat aan? Dat was in Leipzig écht vet!
Tot mijn grote verbazing klonk Feindflug gisteravond echt moddervet!

En Summer Darkness belooft nog wat te worden. My Dying Bride, ORE en Rome... Count me in
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:51:46 #109
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46173968
MDB en F242
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:08:24 #110
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46184117

Collection D'Arnell-Andrea

Had ik dat eerder geweten dan had ik Richter om een logeerplaats kunnen vragen
pi_46186241
Overigens wat 't gisteravond weer erg leuk en gezellig en knus en zo.
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
MDB Haemataerde en F242
  zondag 11 februari 2007 @ 05:03:42 #112
117776 OFfSprngr
pi_46194757
MDB
(maar dan een stuk langzamer en duisterderen 's )
.
.
pi_46195422
gaan er 13 April nog mensen naar het Gothtronic gebeuren in 013? Moet dan spelen maar ken geen één van de bands eerlijk gezegd...
It has to mean something
  zondag 11 februari 2007 @ 09:14:17 #114
117776 OFfSprngr
pi_46195467
Het is vervelend als er feesten buiten de randstad zijn, moet je wachten totdat je weer terug kan.
.
.
  zondag 11 februari 2007 @ 18:28:37 #115
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46211789
quote:
Op zondag 11 februari 2007 09:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is vervelend als er feesten buiten de randstad zijn, moet je wachten totdat je weer terug kan.
Het vervelende van februari is dat ik moet wachten tot 1 maart voordat ik mijn auto krijg

Gisteren op Boudoir Bizarre nog een meisje van WoR gesproken, misschien dat ze over een paar maanden de draad weer oppakken, kioom heeft het te druk met zijn eigen bedrijf. Ik hoop het, WoR was wel een fijn feestje altijd

[ Bericht 24% gewijzigd door Elegy op 11-02-2007 19:46:51 ]
pi_46214511
quote:
Op zondag 11 februari 2007 09:14 schreef OFfSprngr het volgende:
als je van het openbaar vervoer afhankelijk bent wel ja...
It has to mean something
  zondag 11 februari 2007 @ 20:03:55 #117
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_46214699
Ik wou even zeggen dat ik sinds kort helemaal Emilie Autumn fan ben. Haar stem, haar vioolkunsten en de orgeltjes: ik word er helemaal warm van
Hallowed be my name
pi_46241863
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hmm, beetje laat...

MAAR JE HEBT ECHT EEN MEESTERLIJK CONCERT GEMIST! :p

Evengoed gegratulierd met de spruit natuurlijk
rub it in..

maar bedankt!
  maandag 12 februari 2007 @ 23:04:27 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46250891
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

rub it in..

maar bedankt!
*zout in open wonden strooit*

En hoe heet het wurm? Toch wel een verantwoorde naam, zoals Damien, Lillith, Heinrich of Helga toch?

TOCH?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:41:18 #120
117776 OFfSprngr
pi_46251361
Sha'quena?
.
.
pi_46264284
Duitse Gothic is Top
www.oomph.de/

oomph heeft van het weekend de Duitse inofficiele songcontest gewonnen .
Het bewijs dat Duitsers meer smaak hebben als Nederlanders. Dit zou bij ons NOOIT Hebben gewonnen Nederlanders luisteren liever naar kwallen as Borsato en Co.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 14-02-2007 09:43:11 ]
pi_46264402
Oomph! is wel stoer, maar gothic
pi_46264748
We hebben afgelopen zomer nog met Oomph! opgetreden en het was vooral heel erg veel te hard. En Duitsers die meer smaak hebben dan Nederlanders? Ben je er wel eens geweest?
It has to mean something
pi_46266134
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oomph! is wel stoer, maar gothic
eerder industrial metal. Maar wel een fijne band.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_46268094
Vind vooral het debut album erg sterk van Oomph! vooral 'Der Neue Gott' swingt de pan uit.
http://www.youtube.com/watch?v=BiYr7yIvlTc (wel geen officiële clip, maar toch)
pi_46271724
quote:
Op maandag 12 februari 2007 23:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

*zout in open wonden strooit*

En hoe heet het wurm? Toch wel een verantwoorde naam, zoals Damien, Lillith, Heinrich of Helga toch?

TOCH?
Lucretia natuurlijk
pi_46271802
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Lucretia natuurlijk
Gefeliciteerd nog!

En de volgende wordt Siouxsie?
pi_46271978
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog!

En de volgende wordt Siouxsie?
Of Reznor als het een jongen is natuurlijk
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:40:21 #129
117776 OFfSprngr
pi_46279136
Liever Rozz dan.
.
.
pi_46279205
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Of Reznor als het een jongen is natuurlijk
Alien. Of Buck Satan
pi_46282476
Mijn zoon gaat gewoon Vivian heten
pi_46283338
En je dochter Neil?
pi_46283371
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef bartrid het volgende:

[..]

Alien. Of Buck Satan

He Bartrid!! long time!
pi_46287871
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:09 schreef kamagurka het volgende:

[..]

He Bartrid!! long time!
Hey Kama Nog gefeliciteerd!
pi_46308957
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:11 schreef bartrid het volgende:

[..]

Hey Kama Nog gefeliciteerd!
Dank

Nog steeds een Brit?
pi_46309206
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Dank

Nog steeds een Brit?
Yup nog steeds en daar komt vooralsnog geen verandering in Alleen m'n lever vindt het niet zo fijn af en toe

On topic trouwens:
http://www.musicfrom.nl/concertagenda/detail/23384

Afhankelijk van de UK shows ga ik daar wel heen denk ik
pi_46309975
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef kamagurka het volgende:
En je dochter Neil?
Mieke, the cool person
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:36:59 #138
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46310843
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef bartrid het volgende:

[..]

Yup nog steeds en daar komt vooralsnog geen verandering in Alleen m'n lever vindt het niet zo fijn af en toe

On topic trouwens:
http://www.musicfrom.nl/concertagenda/detail/23384

Afhankelijk van de UK shows ga ik daar wel heen denk ik
Ik ook
pi_46311907
Er zijn nog geen UK shows aangekondigd en Londen is toch ietsjes makkelijker voor mij
Vorig jaar op Infest nog gezellig een paar biertjes met de heren van FLA gedronken...
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:01:35 #140
136283 knars
Teethgrinder
pi_46312342
gefeliciteerd Kamagurka!
Mn vriendin stelde Damien voor, ik plakte er Lucifer Azrael aan vast. Het wordt nu geen van drieën
quote:
Op zondag 11 februari 2007 08:55 schreef Cynic het volgende:
gaan er 13 April nog mensen naar het Gothtronic gebeuren in 013? Moet dan spelen maar ken geen één van de bands eerlijk gezegd...
Rosa Crux en Saltatio Mortis zijn best wel oké
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:40:14 #141
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46314463
Rosa Crvx! Die heb ik twee keer in Parijs gezien, 1 keer in La Loco en de andere keer was een piepklein miniconcert met slechts 20 andere mensen in de catacomben

Fantastisch wat ze doen met al die apparatuur en zelfgemaakte instrumenten en stellages!
pi_46314678
Rosa Crux lijkt me inderdaad erg leuk om te zien. Samen met The Wounded zou dat voor mij een reden moeten zijn, dus eens kijken of ik 013 mee kan pakken. Jammer dat het op een vrijdag is (de 13e zelfs..), maar ik ga eens kijken.
Rosa Crux staat ook op WGT, iemand die daarnaartoe gaat?
pi_46317038
Het is verplaatst! Nu is het de 15e, alles is in de grote zaal nu geloof ik.
It has to mean something
pi_46351821
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef knars het volgende:
gefeliciteerd Kamagurka!
En ook Knars nog hier!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:15:29 #145
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46407516
31 maart eerst naar Combichrist en daarna door naar Gothoord, lijkt me een puik plan

En 18 april naar GWAR in het Patronaat en 20 april naar My Dying Bride. Niet goff, maar iemand als ik kan dat gewoon doen natuurlijk
pi_46408676
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef Elegy het volgende:
31 maart eerst naar Combichrist en daarna door naar Gothoord, lijkt me een puik plan

En 18 april naar GWAR in het Patronaat en 20 april naar My Dying Bride. Niet goff, maar iemand als ik kan dat gewoon doen natuurlijk
Combichrist waar?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:09:16 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46409358
P-90 in Amstelveen.

Check mijn last.fm pagina Kom je ook langs?
pi_46410035
hmmm amstelveen is nogal een eind uit de richting
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:11:03 #149
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46411460
Misschien kan je wel bij mij crashen
pi_46474635
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:
hmmm amstelveen is nogal een eind uit de richting
Ik moet uit Breda komen, over uit de richting gesproken . Zin heb ik er wel ben, 't is een van de betere bands en een concert is eigenlijk altijd leuker als een band op een festival zien.
pi_46484458
Goed, toch een kaartje gehaald voor Combichrist
of ik blijf bij jou crashen Elegy of ik heb de auto van m'n ouders bij (tis een zaterdag zag ik, dat moet geen probleem zijn).
pi_46493770
nog mensen die dit jaar naar wgt gaan? ben van plan weer met de trein te gaan net zoals vorig jaar
pi_46498966
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef Elegy het volgende:
P-90 in Amstelveen.

Check mijn last.fm pagina Kom je ook langs?
Combichrist.. was dat niet een opgevoerde versie van Suicide Commando? Misschien kom ik ook wel!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:57:20 #155
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_46501208
Ik ga mischien ook wel. Kben wel gevraagd door iemand iig. Laatste tijd weer veel Everybody hates you aan t luisteren
Hallowed be my name
pi_46501757
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Combichrist.. was dat niet een opgevoerde versie van Suicide Commando? Misschien kom ik ook wel!
Taxi terug nodig? Anders ga je weer zo zielig kijken dat je met de trein moet ;-)
pi_46506066
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Taxi terug nodig? Anders ga je weer zo zielig kijken dat je met de trein moet ;-)
Nee, vanuit Amstelveen kan ik wel bij mijn moeder (in A'dam) crashen.. als je me een piepklein stukje op weg kan helpen, hoef je verder niet om. En dan kan ik mijn Bambi-blik in de zak houden
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:58:03 #158
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46506582
Weet je moeder toevallig nog woonruimte in Amsterdam?
pi_46507393
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee, vanuit Amstelveen kan ik wel bij mijn moeder (in A'dam) crashen.. als je me een piepklein stukje op weg kan helpen, hoef je verder niet om. En dan kan ik mijn Bambi-blik in de zak houden
NP
Jammer dat m'n zus nog geen woning heeft in a'dam anders kon ik daar mooi blijven pitten maar zo werkt het ook
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:16:08 #160
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46507562
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

NP
Jammer dat m'n zus nog geen woning heeft in a'dam anders kon ik daar mooi blijven pitten maar zo werkt het ook
Zeg, kunnen jouw zus en ik niet samen gaan wonen?

pi_46509514
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zeg, kunnen jouw zus en ik niet samen gaan wonen?

Ze zit ook op Hyves ga maar eens zoeken.
En ik kan me slechtere schoonbroers voorstellen ;-)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:55:42 #162
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46509774
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze zit ook op Hyves ga maar eens zoeken.
En ik kan me slechtere schoonbroers voorstellen ;-)
Ze heeft geen foto

...ik ben in en in slecht
pi_46510889
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Elegy het volgende:
Weet je moeder toevallig nog woonruimte in Amsterdam?
Ik had wel een tijdelijk aanbod van woonruimte, maar dat is nu te laat denk ik. Wel 650 euroos

Ik heb je een mailtje gestuurd met het aanbod, als je wilt kan ik haar wel even bellen..
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:31:12 #164
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46511189
Waarom treedt Covenant nooit meer in Nederland op?
  woensdag 21 februari 2007 @ 04:13:45 #165
117776 OFfSprngr
pi_46516041
quote:

[..]

Ik zou eerder een poppier versie van zeggen..
.
.
pi_46519230
mee technoide (:
pi_46537441
Hoe dan ook uitstekend te nassen, ik ga ook die kant op
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:23:28 #168
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46537567
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik had wel een tijdelijk aanbod van woonruimte, maar dat is nu te laat denk ik. Wel 650 euroos

Ik heb je een mailtje gestuurd met het aanbod, als je wilt kan ik haar wel even bellen..
Je hebt een reply
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:29:30 #169
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_46548069
quote:

[..]

Neuh.. Tis die zelfde gast als Icon Of Coil alleen dan harder.
The Light Is Leaving Us All
pi_46549488
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Neuh.. Tis die zelfde gast als Icon Of Coil alleen dan harder.
en van 'Scandy' wat overigens ook een erg leuke cd is, beetje poppier.
'13 ways to masturbate' heet ie.
pi_46554770
ja joh, is die ook van scandy? Druk mannetje (:
pi_46555346
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef augurkenkoning het volgende:
ja joh, is die ook van scandy? Druk mannetje (:
Yup, da's ook die Andy... Naast Icon of Coil:
veteran of the Detroit hip-hop band LAW, the industrial band Devils Into Crime, and the punk-metal outfits My Right Choice and Lash Out.
En dus nog Combichrist en Scandy.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:44:42 #173
117776 OFfSprngr
pi_46555470
Ben wel benieuwd naar zn andere bands.
.
.
pi_47130416
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom treedt Covenant nooit meer in Nederland op?
Done.
Staat ook op Summer Darkness.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 19:35:08 #175
117776 OFfSprngr
pi_47131529
.
.
pi_47133764
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
SLETJUHHH!!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 05:16:34 #177
117776 OFfSprngr
pi_47217155
Cyberia dit weekend?, Noisuf-X en.. uh,.. nog iets. geloof ik.
.
.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 maart 2007 @ 11:04:43 #178
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_47221713
staat een nieuwe Virgin Black track @http://www.myspace.com/virginblackofficial

een van mn favo goth bands,na Saviour Machine
pi_47249335
Voor de liefhebbers, nieuwe cd van Combichrist is uit getiteld 'What the fuck is wrong with you people?'
[img]http://www.metropolis-records.com/artists/cover/474-160.jpg[img]
preview tracks:
what the fuck is wrong with you: http://www.metropolis-records.com/artists/audio/474-02.mp3
Red: http://www.metropolis-records.com/artists/audio/474-11.mp3
pi_47251452
uhm, even bedelen hoor ... is er iemand die naar combichrist gaat vanuit/via utrecht? (jaja, ik ben wanhopig opzoek naar een lift) Misschien dat mijn financiele situatie het dan wel toelaat om te gaan namelijk...
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_47251784
Nou ik ga met de auto en heb nog een plekje over ik kom vanuit Den Bosch en kom dus over Utrecht, voor mij geen probleem om even Utrecht in te rijden.
pi_47252246
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ik ga met de auto en heb nog een plekje over ik kom vanuit Den Bosch en kom dus over Utrecht, voor mij geen probleem om even Utrecht in te rijden.
wihooo, dat zou echt geweldig zijn
pi_47252319
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef mjan het volgende:

[..]

wihooo, dat zou echt geweldig zijn
Consider it done! Voeg me ff toe op MSN, spreekt wat makkelijker af.
snel zijn met je kaartje btw... hoorde dat het bijna was uitverkocht.
pi_47252487
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Consider it done! Voeg me ff toe op MSN, spreekt wat makkelijker af.
snel zijn met je kaartje btw... hoorde dat het bijna was uitverkocht.
gedaan!

[ Bericht 4% gewijzigd door mjan op 14-03-2007 09:18:46 ]
pi_47252754
prrrrrrrrrromooooooo:

STORM – vrijdag 4 mei in Waterfront, Rotterdam

STORM staat garant voor een lange nacht piepen, beuken en kraken. Op deze STORM weer veel verschillende stijlen; als het maar hard en duister is!
Voor DJ Distortedboy is dit de eerste STORM, maar dat hij met zijn mix van industrial en noise hier goed tot zijn recht gaat komen bleek al op de laatste 'Cenobytes'. Resident dj Argantonis(BAD) kan eigenlijk met alle STORM stijlen goed overweg, maar zal dit keer wat extra darkcore draaien. DJ Nomen(third movement) heeft een geheel eigen visie op industrial hardcore. Dit keer zet hij een wat hardere set neer, 'beuken met stijl' zullen we maar zeggen. Bij Dissolvement vs Strytox(Duracell) gaat het maar om 1 ding; keiharde tekno! Als afsluiter hebben we dj Tekk. Vorige keer stond hij nog in het cafe, maar daar ging het publiek zo los dat hij een plekje in de grote zaal heeft verdiend.
In het cafe staan DavidK, Barrrb, Cheminee en natuurlijk Thrasher, bekend van o.a. PRSPCT.
Kortom, de nacht van 4 mei 2007 wordt weer de hele nacht los gaan op de vetste noise, darkcore, industrial, tekno, cyber en industrial hardcore. Tot dan!

De flyer is een boekje, dus in gedachten moet je 'm maar even vouwen:

-----------links----------------------------------

stormparty.nl

Filmpjes van de vorige STORMS
Waterfront

Partyflock agenda

-----------Adres en OV-------------------------
Je kan vanaf Waterfront lopen naar centraal station (25 min), maar je kan ook nachtbus 4 pakken vanaf station Blaak. De nachtbussen vertrekken om iets na 2:04, 3:34, en 5:04.
Naar Den Haag/Amsterdam/Utrecht gaan de nachttreinen om 03:00, 04:00, 05:00 en daarna gaan de normale treinen weer.
De eerste trein vanaf Blaak naar centraal gaat om 04:55
Ook gaan vanaf 04:55 weer trams vanaf Station Blaak naar station Centraal, om de 20 minuten.
Voor meer OV info: OV9292
Adres:
WaterFront
Boompjeskade 10
3011 XE Rotterdam
pi_47255518
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef augurkenkoning het volgende:
prrrrrrrrrromooooooo:

STORM – vrijdag 4 mei in Waterfront, Rotterdam
Hoi David!
Ik kom ook, want Storm schopt kont
pi_47261087
hee! hier ook! (:
Maar leuk dat je komt, want op AREA heb ik je wel een beetje gemist hoor
pi_47286022
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef augurkenkoning het volgende:
hee! hier ook! (:
Ja, ik was graag gekomen maar had een nogal zware werkdag achter de rug
Maar Storm staat inmiddels in de agenda, evenals Taake! Een mooie afsluiter voor ik 'm een paar weken smeer naar het Ausland
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:07:00 #189
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47290539
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Zegge Sietoebie, kan ik eigenlijk bij jou in de buurt een beetje redelijk parkeren, of kost me dat klauwen met euro's

En ohja, moet ik zelf dingen meenemen of heb jij slaapgerei?
pi_47299521
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zegge Sietoebie, kan ik eigenlijk bij jou in de buurt een beetje redelijk parkeren, of kost me dat klauwen met euro's

En ohja, moet ik zelf dingen meenemen of heb jij slaapgerei?
Makkelijkste is de parkeergarage 'paleiskwartier' die is op zaterdag gratis dus dat kost het minste... bij mij voor is het allemaal betaald parkeren (max 2 uur) of voor vergunninghouders. Die parkeergarage is 2 straten verderop.
En jou zou zelf slaapgerei meenemen jongeman ;-)
pi_47439273
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef augurkenkoning het volgende:
hee! hier ook! (:
area was super ben er waarsch. met storm ook =)
pi_47439592
Hmm, ik heb je niet gezien voglens mij. Maar mooi dat je't leuk vond. STORM gaat helemaal vet worden (:
(ik voeg je ff toe op last.fm)
  maandag 19 maart 2007 @ 16:32:02 #193
117776 OFfSprngr
pi_47439650
.
.
pi_47440071
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef augurkenkoning het volgende:
Hmm, ik heb je niet gezien voglens mij. Maar mooi dat je't leuk vond. STORM gaat helemaal vet worden (:
(ik voeg je ff toe op last.fm)
kan best, zijn ook niet super lang geweest, vriendin werd niet helemaal lekker
pi_47448158
Combichrist en Suicide Commando gaan weer dolle pret worden. Nou nog op zoek naar iemand die met me mee wil. M'n vriendin mag niet naar combichrist en wil niet naar suicide commando... erg fijn
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:22:07 #196
163339 Obscurus
Erg obscure
pi_47462224
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:13 schreef Kemania het volgende:
Combichrist en Suicide Commando gaan weer dolle pret worden. Nou nog op zoek naar iemand die met me mee wil. M'n vriendin mag niet naar combichrist en wil niet naar suicide commando... erg fijn
lol waarom mag ze niet mee
His legions, angel forms, who lay entranced. Thick as autumnal leaves that strow the brooks. Foto's@dART
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:25:02 #197
117776 OFfSprngr
pi_47464060
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:13 schreef Kemania het volgende:
Waarom zou je in Odin's naam niet mee willen naar Suicide Commando?, in mijn ervaring is Suicide Commando niet alleen kwa muziek maar zeker live zoveel beter.
.
.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:36:24 #198
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47464394
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:25 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Waarom zou je in Odin's naam niet mee willen naar Suicide Commando?, in mijn ervaring is Suicide Commando niet alleen kwa muziek maar zeker live zoveel beter.
SC is inmiddels al zovaak langsgeweest, het lijkt wel een soort sterern dansen op ijs inmiddels Ik hoef ze ook niet echt te zien, hoewel ze binnenkort wel vlakbij optreden.

Nah, eerst maar naar FLA
pi_47464998
Ik heb m'n FLA kaartje binnen. Nu nog een vlucht en hotel regelen
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:59:48 #200
117776 OFfSprngr
pi_47465080
Zal ik ff heiligschennissen en zeggen dat ik FLA niet boeiend vind?
.
.
pi_47465249
ja man, ik oook. GAAAP
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:16:09 #202
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47465535
afvalligen!

Nu verbannen we jullie naar arrenbaggerland!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:22:17 #203
117776 OFfSprngr
pi_47465730
Ik zat al te denken aan heksenverbranding.

Vrijdag 23ste Freitag @ LVC, Leiden.

Mensen die gaan?
.
.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:32:38 #204
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47466034
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zat al te denken aan heksenverbranding.

Vrijdag 23ste Freitag @ LVC, Leiden.

Mensen die gaan?
Nah, da's te voorspelbaar. Eerder een taakstraf tijdens een EO jongerendag
pi_47466308
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:50:24 #206
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47466648
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef bartrid het volgende:

[..]

dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.
Een band voor échte kenners dus
pi_47466703
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

SC is inmiddels al zovaak langsgeweest, het lijkt wel een soort sterern dansen op ijs inmiddels Ik hoef ze ook niet echt te zien, hoewel ze binnenkort wel vlakbij optreden.

Nah, eerst maar naar FLA
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.

FLA staat? want dan ga ik ook m'n kaartje halen
pi_47466791
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.

Eurorock in Hasselt een paar jaar geleden? Met Male or Female en Alphaville? Dan stond ik naast je te lachen

FLA is zeker
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:55:36 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47466816
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ergens in june, moet je even op mijn last.fm pagina kijken. /edit: gevonden!

Trouwens: 13 mei staan The Young Gods in de Melkweg
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:00:54 #210
117776 OFfSprngr
pi_47466983
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef bartrid het volgende:

[..]

Live zijn ze inderdaad goed.
.
.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:02:11 #211
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47467030
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:00 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Live zijn ze inderdaad goed.
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
pi_47467079
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ergens in june, moet je even op mijn last.fm pagina kijken. /edit: gevonden!

Trouwens: 13 mei staan The Young Gods in de Melkweg
Over fantastische live band gesproken. Die staan ook in Londen en da's dichter bij voor mij
pi_47467227
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef bartrid het volgende:

[..]

Eurorock in Hasselt een paar jaar geleden? Met Male or Female en Alphaville? Dan stond ik naast je te lachen

FLA is zeker
Eurorock Indoor 2002 met Suicide Commando, Technoir, Angels & Agony, The Wounded, Regenerator, Dance or Die en Fad Gadget (o.a.)
2001 trouwens ook geweest met Nina Hagen, S.P.O.C.K., Sigue Sigue Sputnik, Gary Numan en Fad Gadget.

FLA en Young Gods kaartjes zijn indmiddels onderweg.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:08:24 #214
117776 OFfSprngr
pi_47467232
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef Elegy het volgende:

[..]

[..]

Zo verwonderlijk is het toch niet?, live zijn ze goed, maar boeiend vind ik ze niet.
.
.
pi_47467324
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eurorock Indoor 2002 met Suicide Commando, Technoir, Angels & Agony, The Wounded, Regenerator, Dance or Die en Fad Gadget (o.a.)
2001 trouwens ook geweest met Nina Hagen, S.P.O.C.K., Sigue Sigue Sputnik, Gary Numan en Fad Gadget.

FLA en Young Gods kaartjes zijn indmiddels onderweg.
ah ik was er in 2003 met oa Alphaville.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:14:48 #216
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47467437
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Zo verwonderlijk is het toch niet?, live zijn ze goed, maar boeiend vind ik ze niet.
Je vindt ze goed maar niet boeiend mja, laat maar

Zeg C2B, heb je al kaartjes besteld? Ik moet dat nog doen voor FLA, doe ik later wel, nu eerst kaartje voor Pinkpop, Beth Hart en een nieuwe videokaart kopen
pi_47467656
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zeg C2B, heb je al kaartjes besteld? Ik moet dat nog doen voor FLA, doe ik later wel, nu eerst kaartje voor Pinkpop, Beth Hart en een nieuwe videokaart kopen
Anders bestel ik je kaartje voor FLA wel mee, scheelt weer verzendkosten... Young Gods ook maar meteen doen? (en VNV Nation in de Effenaar in Mei?)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:24:29 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47467732
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Anders bestel ik je kaartje voor FLA wel mee, scheelt weer verzendkosten... Young Gods ook maar meteen doen? (en VNV Nation in de Effenaar in Mei?)
Nee hoeft niet, ik wil er nu wel heen, maar het kan zijn dat er wat tussenkomt. Zal je net zien dat de kaartjes al wel betaald zijn
Ik kan altijd even uit mijn werk langsrijden bij de Melkweg

Effenaar, waar ligt dat? Best ver weg toch?
pi_47467785
Effenaar is in Eindhoven, vanaf Den bosch is dat 19 minuten met de intercity.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:25:53 #220
117776 OFfSprngr
pi_47467792
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik vind ze live goed spelen, alsin dat ze live gezien niet zuigen tegenover een hoop andere bands, maar omdat een band live goed is hoeven ze nog niet boeiend te zijn.
.
.
pi_47467812
Er komt trouwens een nieuwe FLA EP uit met onder andere een Combichrist remix. Ugh. Maar omdat ik mijn collectie compleet wil hebben zal ik hem toch maar bestellen
http://www.metropolis-records.com/artists/?artist=frontlin
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:26:44 #222
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47467830
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik vind ze live goed spelen, alsin dat ze live gezien niet zuigen tegenover een hoop andere bands, maar omdat een band live goed is hoeven ze nog niet boeiend te zijn.
Achzo ik snap
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Effenaar is in Eindhoven, vanaf Den bosch is dat 19 minuten met de intercity.
Dat valt in de categorie "te doen"
pi_47480599
Christian Death gaat weer touren
pi_47480620
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef daeri het volgende:
Christian Death gaat weer touren
Met Eva O als vocals
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:27:34 #225
117776 OFfSprngr
pi_47480713
Zoals praktisch iedereen al heeft gezegd over de nieuwe tour,.. Christian Death is niet zonder Rozz.
.
.
pi_47486742
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Zoals praktisch iedereen al heeft gezegd over de nieuwe tour,.. Christian Death is niet zonder Rozz.
ja...

Ok, maar liever Eva als vocal, dan Valor
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:22:33 #227
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_47855759
Vanavond naar Combichrist ^^
Hallowed be my name
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:27:42 #228
117776 OFfSprngr
pi_47861463
Ik hoop voor je dat ie beter is dan normaal live.

Iemand nog naar Gothoord?
.
.
pi_47865865
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:22 schreef Ferdie88 het volgende:
Vanavond naar Combichrist ^^
Ha mede-combicritter!
pi_47875984
*jaloers* Ik wil ook naar Combichrist of Gothoord! *schopt moeders* Nou ja, andere keer maar weer...
We'd like to feel you're Acceptable, respectable, oh presentable, a vegetable
pi_47879942
..
  zondag 1 april 2007 @ 04:38:27 #232
117776 OFfSprngr
pi_47883645
Ik ben niet naar Gothoord gegaan, maar naar de opening van een nieuwe zaal van de piratenbar (lokale biologisch gekraakt pand), daar draaide ze een hoop Electroclash en Electropunk dus ik was blij.

Anyway, Zat 14 April is Suicide Commando, Grendel en Centrhon in Alkmaar geloof ik, daarvoor nog de 13de Electro in het Paard, tot die tijd is er nog Redshift in de Bazart maar dan zit ik lekker in Spanje ungothly bruin te worden.
.
.
  zondag 1 april 2007 @ 15:12:11 #233
117776 OFfSprngr
pi_47892960
Rozz.
.
.
  zondag 1 april 2007 @ 15:38:11 #234
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_47893946
Combichrist was supervet ^^ Voorprogramma ging wel, maar toen Combichrist zelf opkwam was het genieten. En altijd lachen om al die cybergoths samen te zien springen
Hallowed be my name
  zondag 1 april 2007 @ 15:48:27 #235
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_47894357
Die voorprogramma's waren zo cliché dat het bedroevend was... stond achter de mengtafel en Reaper deed alles vanaf de minidisc... hoe theatraal ze ook bezig waren
  zondag 1 april 2007 @ 16:15:38 #236
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_47895241
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Die voorprogramma's waren zo cliché dat het bedroevend was... stond achter de mengtafel en Reaper deed alles vanaf de minidisc... hoe theatraal ze ook bezig waren
Ah whaha ik was dus niet de enige die dat vond. Ach, kon toen nog ff rustig mn bier op drinken, want toen Combichrist optrad was t niet echt meer mogelijk om met bier en al door t publiek te komen.
*heeft met die keyboard gozer van Reaper gesproken 2 uur voor de show* Wel aardige kerel, kreeg nog een hand van em na de show. (jah, ik was er 2 uur van tevoren, omdat ik met 2 vriendinnen was en die dachten wel dat er een rij van een uur zou staan )
Hallowed be my name
  zondag 1 april 2007 @ 22:08:23 #237
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47906896
Graag gedaan C2B
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:20:45 #238
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_48064730
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:08 schreef Elegy het volgende:
Graag gedaan C2B
Ik ben je vooralsnog eeuwig dankbaar
  vrijdag 6 april 2007 @ 07:35:52 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48068440
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben je vooralsnog eeuwig dankbaar
Als je me bij tijd en wijle van een crashplek kan voorzien, dan zou dat mooi zijn

Enjoy it
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:43:25 #240
117776 OFfSprngr
pi_48089252
Iemand richting Suicide Commando en Grendel de 14de?..
.
.
pi_48467604
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Iemand richting Suicide Commando en Grendel de 14de?..
Een beetje laat, maar: I was there
Es war toll!
  donderdag 19 april 2007 @ 02:33:57 #242
117776 OFfSprngr
pi_48489867
Dan heb je me vast gezien.
.
.
pi_48489987
Zondag deathstars en mortiiis inbaroeg!
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:22:44 #244
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_48575295
Flesh Field is een ernstig vette band trouwens ^^
Weet iemand trouwens of er ergens een lijst staat ofzo met industrial/electro optredens?
Na Combichrist ben ik wel benieuwd naar wat andere bands
Hallowed be my name
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:52:52 #245
117776 OFfSprngr
pi_48577500
Morgen Mortiis.

www.kagankalender.com voor al je optredens/dansdingen kwa Industrial/Gothic/Electro.
.
.
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:41:24 #246
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48658315
Dit weekend weer wat cd'tjes gescoord:

Met bonus disc

met bonus disc

VNV Nation - Judgement (plaatje niet gevonden)
pi_48658576
vanavond Einsturzende Neubauten. ECHTE industrial
pi_48709907
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:41 schreef Elegy het volgende:
Dit weekend weer wat cd'tjes gescoord:

[afbeelding]
met bonus disc
Covenant
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_48719357
TVP, ik mis veel te veel meuk.
Verleden week naar dead souls geweest in de K17 in Berlijn.
EBM feestje of zo. Waren welgeteld 10 man of zo.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 25 april 2007 @ 22:05:55 #250
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_48721448
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, ik mis veel te veel meuk.
Verleden week naar dead souls geweest in de K17 in Berlijn.
EBM feestje of zo. Waren welgeteld 10 man of zo.
Lolz, ga je dan wel los op zo'n feest met 10 man? Lijkt me beetje vaag gezicht
Hallowed be my name
pi_48723672
Nog maar's spammen dan, hoef je dat i.i.g niet te missen

STORM staat garant voor een lange nacht piepen, beuken en kraken. Op deze STORM weer veel verschillende stijlen; als het maar hard en duister is!
Voor DJ Distortedboy is dit de eerste STORM, maar dat hij met zijn mix van industrial en noise hier goed tot zijn recht gaat komen bleek al op de laatste 'Cenobytes'. Resident dj Argantonis(BAD) kan eigenlijk met alle STORM stijlen goed overweg, maar zal dit keer wat extra darkcore draaien. DJ Nomen(third movement) heeft een geheel eigen visie op industrial hardcore. Dit keer zet hij een wat hardere set neer, 'beuken met stijl' zullen we maar zeggen. Bij Dissolvement vs Strytox(Duracell) gaat het maar om 1 ding; keiharde tekno! Als afsluiter hebben we dj Tekk. Vorige keer stond hij nog in het cafe, maar daar ging het publiek zo los dat hij een plekje in de grote zaal heeft verdiend.
In het cafe staan DavidK, Barrrb, Cheminee en natuurlijk Thrasher, bekend van o.a. PRSPCT.
Kortom, de nacht van 4 mei 2007 wordt weer de hele nacht los gaan op de vetste noise, darkcore, industrial, tekno, cyber en industrial hardcore. Tot dan!

De flyer is een boekje, dus in gedachten moet je 'm maar even vouwen:

-----------links----------------------------------
stormparty.nl
Filmpjes van de vorige STORMS
Waterfront
Partyflock agenda

-----------Adres en OV-------------------------
Je kan vanaf Waterfront lopen naar centraal station (25 min), maar je kan ook nachtbus 4 pakken vanaf station Blaak. De nachtbussen vertrekken om iets na 2:04, 3:34, en 5:04.
Naar Den Haag/Amsterdam/Utrecht gaan de nachttreinen om 03:00, 04:00, 05:00 en daarna gaan de normale treinen weer.
De eerste trein vanaf Blaak naar centraal gaat om 04:55
Ook gaan vanaf 04:55 weer trams vanaf Station Blaak naar station Centraal, om de 20 minuten.
Voor meer OV info: OV9292
Adres:
WaterFront
Boompjeskade 10
3011 XE Rotterdam
pi_48732244
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef Ferdie88 het volgende:

[..]

Lolz, ga je dan wel los op zo'n feest met 10 man? Lijkt me beetje vaag gezicht
Ging best goed eigenljik.
Het was inderdaad een vaag gezicht maar de muziek was goed.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_48732631
@augurkenkoning

ik en mn metgezel zijn er waarschijnlijk ook daarnaast moet ik nog wat hebben van tekk
pi_48734898
Okee dan (:

'iets', jaja XD
  zondag 29 april 2007 @ 12:04:01 #255
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_48828605
Flesh Field-Strain besteld. Kheb wat losse nummers van ze gehoord, en dat bevalt me best.
Maar vraagje: waar bestellen jullie eigenlijk je cd's? (of zijn jullie download hoeren )
Hallowed be my name
pi_48848777
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:04 schreef Ferdie88 het volgende:
Flesh Field-Strain besteld. Kheb wat losse nummers van ze gehoord, en dat bevalt me best.
Maar vraagje: waar bestellen jullie eigenlijk je cd's? (of zijn jullie download hoeren )
"Strain" is tof! Hard opzetten!

CD's koop ik eigenlijk vooral bij concerten en festivals (ik kwam vorig jaar van WGT terug met 300 euro aan cd's) omdat ik de rest van het jaar relatief weinig koop. Bij concerten staan vaak merchandise-stands van de band/label zelf en dan is het vrij goedkoop (rond de 13, 14 euro is dan heel normaal). Af en toe bestel ik dan nog wat van DeBard en via mailorder ( www.going-underground.de, www.ant-zen.com en www.coldmeat.se; dan heb je wel 3 winkels die niets met bands als Flesh Field te maken hebben).

Probeer in ieder geval www.infrarot.de en www.musicnonstop.co.uk, alhoewel ik bij laatstgenoemde nog nooit iets heb besteld.

Iemand afgelopen dagen Diorama gezien, in Leiden en/of Arnhem?
pi_48848831
Music Non Stop is vrij duur en regelmatig vrij laat met verzenden. Je zou ook www.industrial.nl nog kunnen proberen, dat is de site van Lalaland in Den Haag.
  maandag 30 april 2007 @ 00:18:42 #258
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_48854997
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef Pantheon het volgende:

[..]

"Strain" is tof! Hard opzetten!

CD's koop ik eigenlijk vooral bij concerten en festivals (ik kwam vorig jaar van WGT terug met 300 euro aan cd's) omdat ik de rest van het jaar relatief weinig koop. Bij concerten staan vaak merchandise-stands van de band/label zelf en dan is het vrij goedkoop (rond de 13, 14 euro is dan heel normaal). Af en toe bestel ik dan nog wat van DeBard en via mailorder ( www.going-underground.de, www.ant-zen.com en www.coldmeat.se; dan heb je wel 3 winkels die niets met bands als Flesh Field te maken hebben).

Probeer in ieder geval www.infrarot.de en www.musicnonstop.co.uk, alhoewel ik bij laatstgenoemde nog nooit iets heb besteld.

Iemand afgelopen dagen Diorama gezien, in Leiden en/of Arnhem?
Ik wil nog naar Summer Darkness, dus kzal daar is even wat hardverdient geld uit gaan geven aan digitale diskjes ^^
Hallowed be my name
  woensdag 2 mei 2007 @ 07:43:58 #259
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48915703
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef bartrid het volgende:
Music Non Stop is vrij duur en regelmatig vrij laat met verzenden. Je zou ook www.industrial.nl nog kunnen proberen, dat is de site van Lalaland in Den Haag.
Lalaland

Dankzij hun mooi naar Der Blutharsch in Leiden en Dernière Volonté in Den Haag geweest
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:14:52 #260
117776 OFfSprngr
pi_48928032
De vrouw van lalaland is echt een KUT wijf.
.
.
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:27:21 #261
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48928482
Echt niet Mij kent ze, en ik ben natuurlijk uitermate verantwoord
pi_48930491
Mij kent ze niet, maar ze is de laatste tijd wel altijd vriendelijk tegen me
pi_48956762
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:31 schreef augurkenkoning het volgende:
Okee dan (:

'iets', jaja XD
meh hij heeft geen vf meer naja hij zou van die arm dingen voor me mee nemen zou je m dat mischien kunnen door geven?
pi_48963883
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
De vrouw van lalaland is echt een KUT wijf.
het hangt volgens mij van de tijd van de maand af, soms is ze erg vriendelijk en soms een complete bitch. Ik hoorde van een vriend die naar Sonic Youth in het Paard was geweest dat Thurston Moore ook iets onvriendelijks over haar gezegd had.....
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:07:45 #265
117776 OFfSprngr
pi_48971537
Tja, ik hoorde ook dat het haar favoriete band was die ze onwijs graag wilde zien en dan een vette opmerking naar je hoofd krijgen..

Goed voor je, BITCH.
.
.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:14:46 #266
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48971755
Ze is anders wel een van de weinigen die daadwerkelijk contact heeft met bands en ze ook nog wel eens naar Nederland weet te halen hoor En ze hebben tenminste verstand van de muziek die ze verkopen
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:00:10 #267
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_48982169
Hier overigens nog meer mensen die de 19e naar VNV Nation gaan in de Effenaar?
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:18:08 #268
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48982963
Nee, gaat voor mij helaas niet door. Ik ga al naar Pinkpop, en da's best prijzig
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:34:28 #269
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_48983788
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef Elegy het volgende:
Nee, gaat voor mij helaas niet door. Ik ga al naar Pinkpop, en da's best prijzig
Maar beter ook voor je nachtrust
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:35:38 #270
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48983838
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar beter ook voor je nachtrust
Ik zit met mijn hoofd in de roze wolken, ik heb geen nachtrust
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:46:12 #271
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_48984306
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zit met mijn hoofd in de roze wolken, ik heb geen nachtrust
Maar mijn roze wolk gaat WEL mee naar VNV
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:54:20 #272
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48984676
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar mijn roze wolk gaat WEL mee naar VNV
Nou, plaag me niet, ik mis haar al zo
pi_48986536
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef JanaX het volgende:

[..]

meh hij heeft geen vf meer naja hij zou van die arm dingen voor me mee nemen zou je m dat mischien kunnen door geven?
Doe ik.
pi_49620144
6 Augustus Skinny Puppy in Tivoli
pi_49621034
Vlucht en hotel geboekt voor FLA in Amsterdam
pi_49621182
Vorige week (eindelijk) m'n FLA kaartje gehaald
pi_49621227
En ook nog Front 242 deze zomer

(en wie weet ook nog wel de rest van Summer Darkness)
  maandag 21 mei 2007 @ 21:01:04 #278
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_49622305
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
6 Augustus Skinny Puppy in Tivoli
Komen ook op Sziget!

NIN, Skinny Puppy EN Nitzer Ebb op 1festival... heerlijk!

Front 242 ga ik misschien zien op het gothic festival in België, weet het nog niet zeker. FLA twijfel ik over... vind het oude werk geweldig, maar het nieuwe boeit me niet zo eigenlijk.

Waren er trouwens nog Fokkers bij VNV afgelopen zaterdag?
pi_49622579
Op de huidige tour speelt FLA bijna alleen maar ouder werk dus wat dat betreft zit je wel goed
quote:
1 - Buried Alive
2- Vigilante
3 - Liquid Separation
4 - Bio-Mechanical
5 - Internal Combustion
6 - Beneath the Rubble
7 - Prophecy
8 - Maniacal
9 - Unleashed
10 - Millennium
11 - Plasticity

Encore

12 - Gun
13 - Mindphaser
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:18:10 #280
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_49662086
Nog mensen naar WGT dit jaar eigenlijk?

Ik wilde er eerst wel heengaan, maar ach, zoals elk jaar komt het er ook dit jaar weer niet van. Naja, mooi doorsparen dan maar voor de volgende keer
pi_49662996
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef Elegy het volgende:
Nog mensen naar WGT dit jaar eigenlijk?

Ik wilde er eerst wel heengaan, maar ach, zoals elk jaar komt het er ook dit jaar weer niet van. Naja, mooi doorsparen dan maar voor de volgende keer
Ik ga morgenavond op pad, ja.
Kan eigenlijk de tijd niet missen ivm afstuderen, maar ik werk volgende week wel wat nachten extra. Ik ga niet naar Summer Darkness, dus wil wel proberen Front 242 te zien, evenals The Retrosic (wereldpremiere), Conetik, en zoveel mogelijk CMI bands, alhoewel dat waarschijnlijk beperkt blijft tot Stormfaegel en Coph Nia.
Ogh en verder zie ik wel welke bands ik zie U zult allen het verslag ter zijner tijd wel te lezen krijgen..
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:38:15 #282
117776 OFfSprngr
pi_50199190
Als we nog een beetje Rock toe voegen aan dit topic hebben we Death Rock..

Posten!
.
.
pi_50244861
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Pantheon het volgende:

[..]

Ik ga morgenavond op pad, ja.
Kan eigenlijk de tijd niet missen ivm afstuderen, maar ik werk volgende week wel wat nachten extra. Ik ga niet naar Summer Darkness, dus wil wel proberen Front 242 te zien, evenals The Retrosic (wereldpremiere), Conetik, en zoveel mogelijk CMI bands, alhoewel dat waarschijnlijk beperkt blijft tot Stormfaegel en Coph Nia.
Ogh en verder zie ik wel welke bands ik zie U zult allen het verslag ter zijner tijd wel te lezen krijgen..
wgt was gaaf
pi_50245751
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Als we nog een beetje Rock toe voegen aan dit topic hebben we Death Rock..

Posten!
Wat is er mis met deathrock?

Frank the Baptist komt op Summer Darkness, en ikmisschien ook... vind het wel erg duur voor 1 band
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:23:07 #286
117776 OFfSprngr
pi_50248955
Dr is niets mis met Death Rock, behalve dat het zo lastig te vinden is.
.
.
pi_50252426
hoi
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:06:30 #288
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50476707
Woei! 20 juli Apoptygma Berzerk in de P90 in Amstelveen!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:38:38 #289
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_50477294
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:06 schreef Elegy het volgende:
woei!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:18:38 #290
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50478284
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

woei!
Et tu, C2B?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:37:19 #291
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_50478814
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

Et tu, C2B?
ff checken straks of the misses ook mee kan, maar ik denk wel dat ik ga... wil APB nog steeds een keer live zien
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:04:33 #292
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50479689
Tof
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:41:09 #293
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50698268
6 augustus, Skinny Puppy in Tivoli te Utrecht!
pi_50698514
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:41 schreef Elegy het volgende:
*kuch*sziget*kuch*
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:50:48 #295
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50698536
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*kuch*sziget*kuch*
Jajajajajaja, jammer voor je
pi_50701086
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:41 schreef Elegy het volgende:
Kama gaat daarbij zijn!
pi_50701117
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:06 schreef Elegy het volgende:
Ook dit klinkt erg tof! Fluffy woei woei!
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:26:03 #298
117776 OFfSprngr
pi_50701149
Tussen Wacken en Summer Darkness in.
.
.
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:42:59 #299
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50701653
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ook dit klinkt erg tof! Fluffy woei woei!
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Kama gaat daarbij zijn!
KKKKKAAAAAAAMMMMMMAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!11oneoneeinzeinz!!111!!

Tijd niet gezien! Hoe'st met de kids?
Je gaat toch ook wel naar APB toch? Lekker cyberfluffywoeien
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:49:48 #300
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_50701923
Kaartjes voor Deine Lakaien zijn binnen!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:28:40 #301
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_50713538
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

[..]

KKKKKAAAAAAAMMMMMMAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!11oneoneeinzeinz!!111!!

Tijd niet gezien! Hoe'st met de kids?
Je gaat toch ook wel naar APB toch? Lekker cyberfluffywoeien
Ik ga mijn APB-connectie inschakelen! Ik moet alleen even kijken of het niet met mijn ene weekje vakantie deze zomer gaat intefereren
Met Buffy is alles goed verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')