Apoptygma Berzerkquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm ja ik begin net echt bekend te raken met het genre
Een paar favorieten van mij zijn:
Razed In Black
VNV nation
Combichrist
Diary of dreams
The Cruxshadows
The Covenant
Massiv in Mensch
E nomine
Wumpscut
Zombie Nation
Wat kunnen jullie me nog meer aanraden?
Futurepop: Mesh, Neuroticfish.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm ja ik begin net echt bekend te raken met het genre
Een paar favorieten van mij zijn:
Razed In Black
VNV nation
Combichrist
Diary of dreams
The Cruxshadows
The Covenant
Massiv in Mensch
E nomine
Wumpscut
Zombie Nation
Wat kunnen jullie me nog meer aanraden?
Ik ook wel, al is het alleen maar om te zien wat het effect ervan is op de rest van het genre.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, is er toch nog een deel 4 gekomen?
Ik ben benieuwd naar de nieuw Within Temptation![]()
Helaasch, dan ben ik aan het marcheren op de fijne raszuyvere millitaristische klanken van Dernière Volontéquote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef Ceased2Be het volgende:
effe subtiel kickje;
14 Oktober a.s. QNTAL en Unto Ashes in de Willem II in Den Bosch, meer mensen hier die gaan?
Ik ga in Utrecht.quote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef Ceased2Be het volgende:
effe subtiel kickje;
14 Oktober a.s. QNTAL en Unto Ashes in de Willem II in Den Bosch, meer mensen hier die gaan?
was gaafquote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Vrijdag 29, Freitag @ LVC in Leiden, 3E entree van 23:00 tot 04:00, komt allen!
ah nee dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Bauhaus IS de eerste echte Gothic Rock band.
Joy Division is wellicht wel Post-Punk maar zeker geen Punk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:50 schreef punkjunk het volgende:
het is inderdaag Walked In line, maar dat voegd verder ook niet zo gek veel toe
Maar Joy Division new wave? Ik vind het eerste werk van ze echt punk en het "middel" werk echt postpunk. vanaf new order werd het new wave imho.
kennen jullie nog wat bandjes als Bauhaus die een beejte toegankelijk zijn? (makkelijk te downloaden dus)
Heel misschien, Amora is duur; 7,50 entree, 50cent voor de wc en 2,20 voor een biertje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:24 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Nog mensen die naar NeoN gaan trouwens?
't Bier is idd duur maar aan de andere kant, de stufi is ook weer binnen. Ben benieuwd, eerste Cyber feestje and allquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Heel misschien, Amora is duur; 7,50 entree, 50cent voor de wc en 2,20 voor een biertje.
Ik ga wel keer naar Cyberia.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik maak geen trends, ik verwoest ze.
Anyway, wanneer ga je nou eens een keer mee..![]()
Als we het 'ondood' noemen mag het weer wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Elegy het volgende:
Leeft dit topic nog?
Da's ook niet Goth verantwoord
Ik vind van wel. Dus is het zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef x_Xfixiated het volgende:
Spannend, een ondood topic.
Zelf geniet ik heel erg van dingen als Assemblage 23, Colony 5, Diary of Dreams, Grendel, Tamtrum, KiEw, The Sisters of Mercy, Wolfsheim, Covenant enzovoorts.
Ook vind ik London After Midnight erg tof, maar weet niet zeker of dat onder gothic valt? Volgens mij wel.
zeker weten!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef x_Xfixiated het volgende:
Ook vind ik London After Midnight erg tof, maar weet niet zeker of dat onder gothic valt? Volgens mij wel.
Ball Du Masque word om de paar maanden gehouden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef nightdaughter het volgende:
De kagankalender moet ik onthouden. Zou weleens naar Bal du Masque willen. Weet iemand of dit elk jaar gehouden wordt? Van het elektronische/darkwave/industrial of waar het dan ook onder valt vindt ik The Cruxshadows, The Birthday massacre en Helium Vola erg gaaf. Of Helium Vola ook echt onder gothic valt weet ik niet precies.
Maar goed ik luister ook graag naar nightwish, epica en delain en nog een aantal van zulk soort bands. Kweet dat het niet echt gothic is. Ik noem het altijd fantasy metal/sprookjes metal.
Ik wil er ook nog heen... maar ik wil niet met 2 vrienden mee (n stelletje) en dan ik, in mn eentje erbij, snap jequote:Op zondag 19 november 2006 21:43 schreef nightdaughter het volgende:
ok bedankt, lijkt me echt tof om daar naar toe te gaan. Is iemand er weleens geweest die evaringen kan delen?
Om ff elitistisch te zijn, of gewoon op de feiten drukken, Nightwish is Power Metal, Epica weet ik niet maar geen Gothic en Delain heb ik nog nooit van gehoord, zelfde geldt voor Helium Vola.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef nightdaughter het volgende:
De kagankalender moet ik onthouden. Zou weleens naar Bal du Masque willen. Weet iemand of dit elk jaar gehouden wordt? Van het elektronische/darkwave/industrial of waar het dan ook onder valt vindt ik The Cruxshadows, The Birthday massacre en Helium Vola erg gaaf. Of Helium Vola ook echt onder gothic valt weet ik niet precies.
Maar goed ik luister ook graag naar nightwish, epica en delain en nog een aantal van zulk soort bands. Kweet dat het niet echt gothic is. Ik noem het altijd fantasy metal/sprookjes metal.
Epica is gewoon troep en Helium Vola valt ongeveer in hetzelfde straatje als Qntal, maar dan net niet zeg maar. Snappie?quote:Op zondag 19 november 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Om ff elitistisch te zijn, of gewoon op de feiten drukken, Nightwish is Power Metal, Epica weet ik niet maar geen Gothic en Delain heb ik nog nooit van gehoord, zelfde geldt voor Helium Vola.
Waarom heb je niet ff gedag gezegd op Cyberia..quote:Op zondag 19 november 2006 22:12 schreef Kemania het volgende:
[..]
Epica is gewoon troep en Helium Vola valt ongeveer in hetzelfde straatje als Qntal, maar dan net niet zeg maar. Snappie?
Cyberia was trouwens erg vermakelijk afgelopen vrijdag. Miste wel wat lekkere clubhits maar toen Suicide Commando voorbij kwam was mijn avondje al compleet![]()
en o o o o wat heb ik zin in Feindflug en Supreme Court![]()
![]()
![]()
![]()
zoals die andere gozerquote:Op zondag 19 november 2006 22:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom heb je niet ff gedag gezegd op Cyberia..
Al zal ik dan waarschijnlijk wel toch zo zitten:![]()
![]()
![]()
![]()
Welke.quote:
Ik had je wel gezien én zo'n reactie wel verwacht ja =) Ik spreek je een volgende keer wel aanquote:Op zondag 19 november 2006 22:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom heb je niet ff gedag gezegd op Cyberia..
Al zal ik dan waarschijnlijk wel toch zo zitten:![]()
![]()
![]()
![]()
Het is overigens "elitair". Delain is een syphonische metal band die uit leden van Within Temptation, To Elysium en meer van die bandjes bestaat. Dat je Helium Vola niet kent verbaast me niets, ze hebben wat mij betreft een leuk nummer gemaakt (Omnis Mundi Creatura). De rest is meer chillout muziek. Overigens is de band opgericht door een van de bandleden van Qntal, dus is het niet vreemd dat 't daar op lijktquote:Op zondag 19 november 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Om ff elitistisch te zijn, of gewoon op de feiten drukken, Nightwish is Power Metal, Epica weet ik niet maar geen Gothic en Delain heb ik nog nooit van gehoord, zelfde geldt voor Helium Vola.
Ik ben elastieker dan jij!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Het is overigens "elitair". Delain is een syphonische metal band die uit leden van Within Temptation, To Elysium en meer van die bandjes bestaat. Dat je Helium Vola niet kent verbaast me niets, ze hebben wat mij betreft een leuk nummer gemaakt (Omnis Mundi Creatura). De rest is meer chillout muziek. Overigens is de band opgericht door een van de bandleden van Qntal, dus is het niet vreemd dat 't daar op lijkt.
Je hebt Den Hoorn, dat is praktisch Delft...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef augurkenkoning het volgende:
"k had gezegd dat ik Bas zou komen supporten. Ik dacht dat ik in delft zat. (dat ligt volgens mij niet bij hoorn in de buurtMaar hoe't wel zit weet ik ook niet.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 november 2006 22:15 schreef nightdaughter het volgende:
Ik vind het allemaal best joh. Iedereen zijn eigen ding
De Manufactura remix is ook buitengewoon vetquote:Op zondag 10 december 2006 15:12 schreef ethiraseth het volgende:
net voor het eerst Combichrist - get your body beat album beluisterd en godenverdomme wat is het geniaal. Waarom is Combichrist zo gaaf dat elke andere vergelijkbare band er maar schril bij afsteekt?![]()
Ja, die is echt fukking vet inderdaad!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef Kemania het volgende:
[..]
De Manufactura remix is ook buitengewoon vet
Ja, die is echt fukking vet inderdaad!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef Kemania het volgende:
[..]
De Manufactura remix is ook buitengewoon vet
Ziet er best koel uit, en het is de dag voor mijn verjaardag. Wellicht dat ik de trein naar Rotjeknor neemquote:Op donderdag 14 december 2006 11:15 schreef augurkenkoning het volgende:
STORM is back! 30-12 @ Waterfront, Rotterdam!
De flyer: (het is wederom een boekje dus even in gedachten vouwen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Na lang wachten is STORM weer terug! Waterfront is de perfecte nieuwe lokatie om een nachtje door te stampen op de vetste muziek uit de hardste stromingen. Ook deze STORM weer een gevarieerde line up: Dissolvement vs Strytox (Duracell) zijn 2 dj's uit de Rotterdamse teknoscene. Noisefreaks 141 & Shisha van de Cenobytes komen ook een raggend setje draaien. Nieuw in de line up is dj Nomen(Third movement), bekend van Indus3all en club r_AW. Ook resident dj Argantonis is er weer bij. Dat wordt weer een dansbare mix van noise, darkcore, industrial, tekno, cyber en industrial hardcore.
In het cafe kan gechilled worden met klanken van dj Thrasher, Barrrb, Tekk en daVid.
De decoratie zal waterfront weer dat industriële sfeertje geven waar STORM om bekend staat: Heel de nacht piepen, beuken, kraken en stampen!
Check voor meer info en foto's/filmpjes van de vorige STORMs: http://www.stormparty.nl
-----Route en OV-----
WaterFront is gevestigd aan de Boompjeskade. Met het openbaar vervoer stap je uit bij Station Blaak. Vanaf Station Blaak loop je over de verlengde Willemsbrug richting de Maas, de ingang naar de club vind je door vlak voor het kruispunt rechts de trap af te gaan. (3 minuten)
Terugweg:
Je kan vanaf Waterfront lopen naar centraal station (25min), maar je kan ook nachtbus 4 pakken vanaf station Blaak. De nachtbussen vertrekken om 02:04, 03:04, 04:04, 05:04, en 6:04.
Naar Den Haag/Amsterdam/Utrecht gaan de nachttreinen om 03:00, 04:00, 05:00 en de eerste gewone trein om 05:59 en 06:29. De eerste trein naar Dordrecht vertrekt dan om 06:25
Adres:
WaterFront
Boompjeskade 10
3011 XE Rotterdam
*houdt wijselijk z'n mond*quote:Op zaterdag 16 december 2006 06:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Ah lachen, ik wil je wel eens zien, vieze Neo-Folker!
quote:
Ik heb nog ergens zo'n SS speldje liggen uit d'n oorlog... lenen? ;-)quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Toch grappig zou dat zijn, ik als neo-folker ga naar een STORM feest met de locatie waterFRONT![]()
Wat wil je er voor hebbenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n SS speldje liggen uit d'n oorlog... lenen? ;-)
quote:Sat 3 Feb - Redshift IV - Bazart
Fri 9 Feb - Summer Darkness (Winter Edition): Feindflug, Tyske Ludder, Cyborg Attack & Supreme Court - Tivoli
Sat 10 Feb - Deathrock / Horrorpunk / Gothabilly / etcdancenight - Baroeg - Rotterdam
Fri 16 Feb - Cyberia - Ekko - Utrecht
Fri 16 Mar - Cyberia/X-Club - Ekko - Utrecht
Fri 2 - 4 Aug - Wacken Open Air - Germany
Thr 9 - 12 Aug - Summer Darkness - Utrecht
Weet niet in welke zaal het was? Tivoli heb ik tot nog toe alleen maar kutconcerten meegemaakt, heb er 3 (of 4) gezien en stuk voor stuk waren er problemen met het geluid.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Hmm, Combichrist al live gezien bij Summer Darkness, minder dan spectaculair maar dat het geluid kut stond hielp natuurlijk ook niet echt.
Check!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=4797895&blogID=209517362&MyToken=e931f13c-6761-496c-a750-c62700117bc6
31 maart Combichrist in de p60 in Amstelveen. Vlak naast mijn deur.![]()
![]()
Oh, Monsterbal! Ik zit erover te denken om ook te gaan. Qua OV is de Baroeg wat lastig, maar psychobilly is leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Combichrist of Suicide Commando?
Overigens pak ik ff mn uitgaanslijst erbij:
[..]
Als dat het optreden van vorig jaar in de waterfront was, daar was ik ook. Hopelijk spelen ze nu wat langer dan die 35 minuten die ze daar toen speelden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:15 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Check!
Heb ze al eens live gezien (Waterfront) en dat was wel oké, maar ik ben die dag waarschijnlijk toch wel aan het werk in de Bijenkorf daarnaast... Dus waarom ook niet. Als je iemand ziet hupsen in een iets te net pakje dan ben ik dat![]()
Ja, dat was inderdaad wel erg kort... Doch, krachtig! Ik stond halverwege de zaal en had achteraf weinig gevoel in mijn oortjes overquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als dat het optreden van vorig jaar in de waterfront was, daar was ik ook. Hopelijk spelen ze nu wat langer dan die 35 minuten die ze daar toen speelden.![]()
je bent fan van akira yamaoka![]()
Ik niet, sorry vanwege het niet opdagen toen.. u mag mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Elegy het volgende:
Das jammer
Naja, gelukkig heb ik Dernière Volonté en Der Blutharsch al wel een keertje live gezien
Hmm, beetje laat...quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet, sorry vanwege het niet opdagen toen.. u mag me![]()
Ik zat midden in een bevalling (van mijn eigen kind wel te verstaan!). Was het nog wat?
Tot mijn grote verbazing klonk Feindflug gisteravond echt moddervet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:40 schreef Pantheon het volgende:
Nope, heb Feindflug al een keer gezien en dat was niet echt de moeite waard. Belabberd geluid, vooral.. Jij wel, neem ik dan aan. Was Cyborg Attack wat aan? Dat was in Leipzig écht vet!
Het vervelende van februari is dat ik moet wachten tot 1 maart voordat ik mijn auto krijgquote:Op zondag 11 februari 2007 09:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is vervelend als er feesten buiten de randstad zijn, moet je wachten totdat je weer terug kan.
als je van het openbaar vervoer afhankelijk bent wel ja...quote:Op zondag 11 februari 2007 09:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is vervelend als er feesten buiten de randstad zijn, moet je wachten totdat je weer terug kan.
rub it in..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hmm, beetje laat...
MAAR JE HEBT ECHT EEN MEESTERLIJK CONCERT GEMIST! :p
Evengoed gegratulierd met de spruit natuurlijk![]()
*zout in open wonden strooit*quote:
eerder industrial metal. Maar wel een fijne band.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oomph! is wel stoer, maar gothic
Lucretia natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 23:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
*zout in open wonden strooit*
En hoe heet het wurm? Toch wel een verantwoorde naam, zoals Damien, Lillith, Heinrich of Helga toch?
TOCH?
Gefeliciteerd nog!quote:
Of Reznor als het een jongen is natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog!
En de volgende wordt Siouxsie?
Alien. Of Buck Satanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Of Reznor als het een jongen is natuurlijk
Hey Kamaquote:
Yup nog steeds en daar komt vooralsnog geen verandering inquote:
Mieke, the cool personquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef kamagurka het volgende:
En je dochter Neil?
Ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup nog steeds en daar komt vooralsnog geen verandering inAlleen m'n lever vindt het niet zo fijn af en toe
On topic trouwens:
http://www.musicfrom.nl/concertagenda/detail/23384
Afhankelijk van de UK shows ga ik daar wel heen denk ik
Rosa Crux en Saltatio Mortis zijn best wel okéquote:Op zondag 11 februari 2007 08:55 schreef Cynic het volgende:
gaan er 13 April nog mensen naar het Gothtronic gebeuren in 013? Moet dan spelen maar ken geen één van de bands eerlijk gezegd...
En ook Knars nog hier!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef knars het volgende:
gefeliciteerd Kamagurka!
Combichrist waar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef Elegy het volgende:
31 maart eerst naar Combichrist en daarna door naar Gothoord, lijkt me een puik plan
En 18 april naar GWAR in het Patronaat en 20 april naar My Dying Bride. Niet goff, maar iemand als ik kan dat gewoon doen natuurlijk![]()
Ik moet uit Breda komen, over uit de richting gesprokenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:
hmmm amstelveen is nogal een eind uit de richting
Combichrist.. was dat niet een opgevoerde versie van Suicide Commando? Misschien kom ik ook wel!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef Elegy het volgende:
P-90 in Amstelveen.
Check mijn last.fm paginaKom je ook langs?
Taxi terug nodig? Anders ga je weer zo zielig kijken dat je met de trein moet ;-)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Combichrist.. was dat niet een opgevoerde versie van Suicide Commando? Misschien kom ik ook wel!
Nee, vanuit Amstelveen kan ik wel bij mijn moeder (in A'dam) crashen.. als je me een piepklein stukje op weg kan helpen, hoef je verder niet om. En dan kan ik mijn Bambi-blik in de zak houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Taxi terug nodig? Anders ga je weer zo zielig kijken dat je met de trein moet ;-)
NPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, vanuit Amstelveen kan ik wel bij mijn moeder (in A'dam) crashen.. als je me een piepklein stukje op weg kan helpen, hoef je verder niet om. En dan kan ik mijn Bambi-blik in de zak houden
Zeg, kunnen jouw zus en ik niet samen gaan wonen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
NP
Jammer dat m'n zus nog geen woning heeft in a'dam anders kon ik daar mooi blijven pitten maar zo werkt het ook
Ze zit ook op Hyves ga maar eens zoeken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zeg, kunnen jouw zus en ik niet samen gaan wonen?
Ze heeft geen fotoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze zit ook op Hyves ga maar eens zoeken.
En ik kan me slechtere schoonbroers voorstellen ;-)
Ik had wel een tijdelijk aanbod van woonruimte, maar dat is nu te laat denk ik. Wel 650 euroosquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Elegy het volgende:
Weet je moeder toevallig nog woonruimte in Amsterdam?
Ik zou eerder een poppier versie van zeggen..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Combichrist.. was dat niet een opgevoerde versie van Suicide Commando? Misschien kom ik ook wel!
Je hebt een replyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik had wel een tijdelijk aanbod van woonruimte, maar dat is nu te laat denk ik. Wel 650 euroos
Ik heb je een mailtje gestuurd met het aanbod, als je wilt kan ik haar wel even bellen..
Neuh.. Tis die zelfde gast als Icon Of Coil alleen dan harder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
en van 'Scandy' wat overigens ook een erg leuke cd is, beetje poppier.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Neuh.. Tis die zelfde gast als Icon Of Coil alleen dan harder.
Yup, da's ook die Andy... Naast Icon of Coil:quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef augurkenkoning het volgende:
ja joh, is die ook van scandy? Druk mannetje (:
Done.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom treedt Covenant nooit meer in Nederland op?
wihooo, dat zou echt geweldig zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ik ga met de auto en heb nog een plekje over ik kom vanuit Den Bosch en kom dus over Utrecht, voor mij geen probleem om even Utrecht in te rijden.
Consider it done! Voeg me ff toe op MSN, spreekt wat makkelijker af.quote:
gedaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Consider it done! Voeg me ff toe op MSN, spreekt wat makkelijker af.
snel zijn met je kaartje btw... hoorde dat het bijna was uitverkocht.
Hoi David!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef augurkenkoning het volgende:
prrrrrrrrrromooooooo:
STORM – vrijdag 4 mei in Waterfront, Rotterdam
Ja, ik was graag gekomen maar had een nogal zware werkdag achter de rugquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef augurkenkoning het volgende:
hee! hier ook! (:
Maar leuk dat je komt, want op AREA heb ik je wel een beetje gemist hoor
Zegge Sietoebie, kan ik eigenlijk bij jou in de buurt een beetje redelijk parkeren, of kost me dat klauwen met euro'squote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ik ga met de auto en heb nog een plekje over ik kom vanuit Den Bosch en kom dus over Utrecht, voor mij geen probleem om even Utrecht in te rijden.
Makkelijkste is de parkeergarage 'paleiskwartier' die is op zaterdag gratis dus dat kost het minste... bij mij voor is het allemaal betaald parkeren (max 2 uur) of voor vergunninghouders. Die parkeergarage is 2 straten verderop.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zegge Sietoebie, kan ik eigenlijk bij jou in de buurt een beetje redelijk parkeren, of kost me dat klauwen met euro's
En ohja, moet ik zelf dingen meenemen of heb jij slaapgerei?
area was superquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef augurkenkoning het volgende:
hee! hier ook! (:
Maar leuk dat je komt, want op AREA heb ik je wel een beetje gemist hoor
kan best, zijn ook niet super lang geweest, vriendin werd niet helemaal lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef augurkenkoning het volgende:
Hmm, ik heb je niet gezien voglens mij. Maar mooi dat je't leuk vond. STORM gaat helemaal vet worden (:
(ik voeg je ff toe op last.fm)
lol waarom mag ze niet meequote:Op maandag 19 maart 2007 20:13 schreef Kemania het volgende:
Combichrist en Suicide Commando gaan weer dolle pret worden. Nou nog op zoek naar iemand die met me mee wil. M'n vriendin mag niet naar combichrist en wil niet naar suicide commando... erg fijn
Waarom zou je in Odin's naam niet mee willen naar Suicide Commando?, in mijn ervaring is Suicide Commando niet alleen kwa muziek maar zeker live zoveel beter.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:13 schreef Kemania het volgende:
Combichrist en Suicide Commando gaan weer dolle pret worden. Nou nog op zoek naar iemand die met me mee wil. M'n vriendin mag niet naar combichrist en wil niet naar suicide commando... erg fijn
SC is inmiddels al zovaak langsgeweest, het lijkt wel een soort sterern dansen op ijs inmiddelsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom zou je in Odin's naam niet mee willen naar Suicide Commando?, in mijn ervaring is Suicide Commando niet alleen kwa muziek maar zeker live zoveel beter.
Nah, da's te voorspelbaar. Eerder een taakstraf tijdens een EO jongerendagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zat al te denken aan heksenverbranding.
Vrijdag 23ste Freitag @ LVC, Leiden.
Mensen die gaan?
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Zal ik ff heiligschennissen en zeggen dat ik FLA niet boeiend vind?
Een band voor échte kenners dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
SC is inmiddels al zovaak langsgeweest, het lijkt wel een soort sterern dansen op ijs inmiddelsIk hoef ze ook niet echt te zien, hoewel ze binnenkort wel vlakbij optreden.
Nah, eerst maar naar FLA
Eurorock in Hasselt een paar jaar geleden? Met Male or Female en Alphaville? Dan stond ik naast je te lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.
FLA staat? want dan ga ik ook m'n kaartje halen
Ergens in june, moet je even op mijn last.fm pagina kijken. /edit: gevonden!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.
FLA staat? want dan ga ik ook m'n kaartje halen
Live zijn ze inderdaad goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Zal ik ff heiligschennissen en zeggen dat ik FLA niet boeiend vind?
Over fantastische live band gesproken. Die staan ook in Londen en da's dichter bij voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ergens in june, moet je even op mijn last.fm pagina kijken. /edit: gevonden!
Trouwens: 13 mei staan The Young Gods in de Melkweg
Eurorock Indoor 2002 met Suicide Commando, Technoir, Angels & Agony, The Wounded, Regenerator, Dance or Die en Fad Gadget (o.a.)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
Eurorock in Hasselt een paar jaar geleden? Met Male or Female en Alphaville? Dan stond ik naast je te lachen
FLA is zeker
Zo verwonderlijk is het toch niet?, live zijn ze goed, maar boeiend vind ik ze niet.quote:
ah ik was er in 2003 met oa Alphaville.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eurorock Indoor 2002 met Suicide Commando, Technoir, Angels & Agony, The Wounded, Regenerator, Dance or Die en Fad Gadget (o.a.)
2001 trouwens ook geweest met Nina Hagen, S.P.O.C.K., Sigue Sigue Sputnik, Gary Numan en Fad Gadget.
FLA en Young Gods kaartjes zijn indmiddels onderweg.
Je vindt ze goed maar niet boeiendquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zo verwonderlijk is het toch niet?, live zijn ze goed, maar boeiend vind ik ze niet.
Anders bestel ik je kaartje voor FLA wel mee, scheelt weer verzendkosten... Young Gods ook maar meteen doen? (en VNV Nation in de Effenaar in Mei?)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je vindt ze goed maar niet boeiendmja, laat maar
Zeg C2B, heb je al kaartjes besteld? Ik moet dat nog doen voor FLA, doe ik later wel, nu eerst kaartje voor Pinkpop, Beth Hart en een nieuwe videokaart kopen
Nee hoeft niet, ik wil er nu wel heen, maar het kan zijn dat er wat tussenkomt. Zal je net zien dat de kaartjes al wel betaald zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Anders bestel ik je kaartje voor FLA wel mee, scheelt weer verzendkosten... Young Gods ook maar meteen doen? (en VNV Nation in de Effenaar in Mei?)
Ik vind ze live goed spelen, alsin dat ze live gezien niet zuigen tegenover een hoop andere bands, maar omdat een band live goed is hoeven ze nog niet boeiend te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je vindt ze goed maar niet boeiendmja, laat maar
Zeg C2B, heb je al kaartjes besteld? Ik moet dat nog doen voor FLA, doe ik later wel, nu eerst kaartje voor Pinkpop, Beth Hart en een nieuwe videokaart kopen
Achzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik vind ze live goed spelen, alsin dat ze live gezien niet zuigen tegenover een hoop andere bands, maar omdat een band live goed is hoeven ze nog niet boeiend te zijn.
Dat valt in de categorie "te doen"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Effenaar is in Eindhoven, vanaf Den bosch is dat 19 minuten met de intercity.
Met Eva O als vocalsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef daeri het volgende:
Christian Death gaat weer touren
ja...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Zoals praktisch iedereen al heeft gezegd over de nieuwe tour,.. Christian Death is niet zonder Rozz.
Ha mede-combicritter!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:22 schreef Ferdie88 het volgende:
Vanavond naar Combichrist ^^
Ah whaha ik was dus niet de enige die dat vond. Ach, kon toen nog ff rustig mn bier op drinken, want toen Combichrist optrad was t niet echt meer mogelijk om met bier en al door t publiek te komen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Die voorprogramma's waren zo cliché dat het bedroevend was... stond achter de mengtafel en Reaper deed alles vanaf de minidisc... hoe theatraal ze ook bezig waren
Ik ben je vooralsnog eeuwig dankbaarquote:
Als je me bij tijd en wijle van een crashplek kan voorzien, dan zou dat mooi zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben je vooralsnog eeuwig dankbaar![]()
Een beetje laat, maar: I was therequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Iemand richting Suicide Commando en Grendel de 14de?..
Covenantquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:41 schreef Elegy het volgende:
Dit weekend weer wat cd'tjes gescoord:
[afbeelding]
met bonus disc
Lolz, ga je dan wel los op zo'n feest met 10 man?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, ik mis veel te veel meuk.
Verleden week naar dead souls geweest in de K17 in Berlijn.
EBM feestje of zo. Waren welgeteld 10 man of zo.
Ging best goed eigenljik.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Lolz, ga je dan wel los op zo'n feest met 10 man?Lijkt me beetje vaag gezicht
"Strain" is tof! Hard opzetten!quote:Op zondag 29 april 2007 12:04 schreef Ferdie88 het volgende:
Flesh Field-Strain besteld. Kheb wat losse nummers van ze gehoord, en dat bevalt me best.
Maar vraagje: waar bestellen jullie eigenlijk je cd's? (of zijn jullie download hoeren![]()
)
Ik wil nog naar Summer Darkness, dus kzal daar is even wat hardverdient geld uit gaan geven aan digitale diskjes ^^quote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef Pantheon het volgende:
[..]
"Strain" is tof! Hard opzetten!
CD's koop ik eigenlijk vooral bij concerten en festivals (ik kwam vorig jaar van WGT terug met 300 euro aan cd's) omdat ik de rest van het jaar relatief weinig koop. Bij concerten staan vaak merchandise-stands van de band/label zelf en dan is het vrij goedkoop (rond de 13, 14 euro is dan heel normaal). Af en toe bestel ik dan nog wat van DeBard en via mailorder ( www.going-underground.de, www.ant-zen.com en www.coldmeat.se; dan heb je wel 3 winkels die niets met bands als Flesh Field te maken hebben).
Probeer in ieder geval www.infrarot.de en www.musicnonstop.co.uk, alhoewel ik bij laatstgenoemde nog nooit iets heb besteld.
Iemand afgelopen dagen Diorama gezien, in Leiden en/of Arnhem?
Lalalandquote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef bartrid het volgende:
Music Non Stop is vrij duur en regelmatig vrij laat met verzenden. Je zou ook www.industrial.nl nog kunnen proberen, dat is de site van Lalaland in Den Haag.
meh hij heeft geen vf meerquote:
het hangt volgens mij van de tijd van de maand af, soms is ze erg vriendelijk en soms een complete bitch. Ik hoorde van een vriend die naar Sonic Youth in het Paard was geweest dat Thurston Moore ook iets onvriendelijks over haar gezegd had.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
De vrouw van lalaland is echt een KUT wijf.
Maar beter ook voor je nachtrustquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef Elegy het volgende:
Nee, gaat voor mij helaas niet door. Ik ga al naar Pinkpop, en da's best prijzig
Ik zit met mijn hoofd in de roze wolken, ik heb geen nachtrustquote:
Maar mijn roze wolk gaat WEL mee naar VNVquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zit met mijn hoofd in de roze wolken, ik heb geen nachtrust
Nou, plaag me niet, ik mis haar al zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar mijn roze wolk gaat WEL mee naar VNV![]()
Doe ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef JanaX het volgende:
[..]
meh hij heeft geen vf meernaja hij zou van die arm dingen voor me mee nemen
zou je m dat mischien kunnen door geven?
Komen ook op Sziget!quote:
quote:1 - Buried Alive
2- Vigilante
3 - Liquid Separation
4 - Bio-Mechanical
5 - Internal Combustion
6 - Beneath the Rubble
7 - Prophecy
8 - Maniacal
9 - Unleashed
10 - Millennium
11 - Plasticity
Encore
12 - Gun
13 - Mindphaser
Ik ga morgenavond op pad, ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef Elegy het volgende:
Nog mensen naar WGT dit jaar eigenlijk?
Ik wilde er eerst wel heengaan, maar ach, zoals elk jaar komt het er ook dit jaar weer niet van. Naja, mooi doorsparen dan maar voor de volgende keer
wgt was gaafquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond op pad, ja.![]()
Kan eigenlijk de tijd niet missen ivm afstuderen, maar ik werk volgende week wel wat nachten extra. Ik ga niet naar Summer Darkness, dus wil wel proberen Front 242 te zien, evenals The Retrosic (wereldpremiere), Conetik, en zoveel mogelijk CMI bands, alhoewel dat waarschijnlijk beperkt blijft tot Stormfaegel en Coph Nia.
Ogh en verder zie ik wel welke bands ik zieU zult allen het verslag ter zijner tijd wel te lezen krijgen..
Wat is er mis met deathrock?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Als we nog een beetje Rock toe voegen aan dit topic hebben we Death Rock..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Posten!![]()
woei!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:06 schreef Elegy het volgende:
Woei! 20 juli Apoptygma Berzerk in de P90 in Amstelveen!![]()
![]()
![]()
Et tu, C2B?quote:
ff checken straks of the misses ook mee kan, maar ik denk wel dat ik ga... wil APB nog steeds een keer live zienquote:
*kuch*sziget*kuch*quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:41 schreef Elegy het volgende:
6 augustus, Skinny Puppy in Tivoli te Utrecht!
Jajajajajaja, jammer voor jequote:
Kama gaat daarbij zijn!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:41 schreef Elegy het volgende:
6 augustus, Skinny Puppy in Tivoli te Utrecht!
Ook dit klinkt erg tof! Fluffy woei woei!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:06 schreef Elegy het volgende:
Woei! 20 juli Apoptygma Berzerk in de P90 in Amstelveen!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ook dit klinkt erg tof! Fluffy woei woei!
KKKKKAAAAAAAMMMMMMAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!11oneoneeinzeinz!!111!!quote:
Ik ga mijn APB-connectie inschakelen! Ik moet alleen even kijken of het niet met mijn ene weekje vakantie deze zomer gaat intefererenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
KKKKKAAAAAAAMMMMMMAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!11oneoneeinzeinz!!111!!
Tijd niet gezien! Hoe'st met de kids?
Je gaat toch ook wel naar APB toch? Lekker cyberfluffywoeien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |