Waarom heb je niet ff gedag gezegd op Cyberia..quote:Op zondag 19 november 2006 22:12 schreef Kemania het volgende:
[..]
Epica is gewoon troep en Helium Vola valt ongeveer in hetzelfde straatje als Qntal, maar dan net niet zeg maar. Snappie?
Cyberia was trouwens erg vermakelijk afgelopen vrijdag. Miste wel wat lekkere clubhits maar toen Suicide Commando voorbij kwam was mijn avondje al compleet![]()
en o o o o wat heb ik zin in Feindflug en Supreme Court![]()
![]()
![]()
![]()
zoals die andere gozerquote:Op zondag 19 november 2006 22:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom heb je niet ff gedag gezegd op Cyberia..
Al zal ik dan waarschijnlijk wel toch zo zitten:![]()
![]()
![]()
![]()
Welke.quote:
Ik had je wel gezien én zo'n reactie wel verwacht ja =) Ik spreek je een volgende keer wel aanquote:Op zondag 19 november 2006 22:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom heb je niet ff gedag gezegd op Cyberia..
Al zal ik dan waarschijnlijk wel toch zo zitten:![]()
![]()
![]()
![]()
Het is overigens "elitair". Delain is een syphonische metal band die uit leden van Within Temptation, To Elysium en meer van die bandjes bestaat. Dat je Helium Vola niet kent verbaast me niets, ze hebben wat mij betreft een leuk nummer gemaakt (Omnis Mundi Creatura). De rest is meer chillout muziek. Overigens is de band opgericht door een van de bandleden van Qntal, dus is het niet vreemd dat 't daar op lijktquote:Op zondag 19 november 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Om ff elitistisch te zijn, of gewoon op de feiten drukken, Nightwish is Power Metal, Epica weet ik niet maar geen Gothic en Delain heb ik nog nooit van gehoord, zelfde geldt voor Helium Vola.
Ik ben elastieker dan jij!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Het is overigens "elitair". Delain is een syphonische metal band die uit leden van Within Temptation, To Elysium en meer van die bandjes bestaat. Dat je Helium Vola niet kent verbaast me niets, ze hebben wat mij betreft een leuk nummer gemaakt (Omnis Mundi Creatura). De rest is meer chillout muziek. Overigens is de band opgericht door een van de bandleden van Qntal, dus is het niet vreemd dat 't daar op lijkt.
Je hebt Den Hoorn, dat is praktisch Delft...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef augurkenkoning het volgende:
"k had gezegd dat ik Bas zou komen supporten. Ik dacht dat ik in delft zat. (dat ligt volgens mij niet bij hoorn in de buurtMaar hoe't wel zit weet ik ook niet.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 november 2006 22:15 schreef nightdaughter het volgende:
Ik vind het allemaal best joh. Iedereen zijn eigen ding
De Manufactura remix is ook buitengewoon vetquote:Op zondag 10 december 2006 15:12 schreef ethiraseth het volgende:
net voor het eerst Combichrist - get your body beat album beluisterd en godenverdomme wat is het geniaal. Waarom is Combichrist zo gaaf dat elke andere vergelijkbare band er maar schril bij afsteekt?![]()
Ja, die is echt fukking vet inderdaad!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef Kemania het volgende:
[..]
De Manufactura remix is ook buitengewoon vet
Ja, die is echt fukking vet inderdaad!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef Kemania het volgende:
[..]
De Manufactura remix is ook buitengewoon vet
Ziet er best koel uit, en het is de dag voor mijn verjaardag. Wellicht dat ik de trein naar Rotjeknor neemquote:Op donderdag 14 december 2006 11:15 schreef augurkenkoning het volgende:
STORM is back! 30-12 @ Waterfront, Rotterdam!
De flyer: (het is wederom een boekje dus even in gedachten vouwen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Na lang wachten is STORM weer terug! Waterfront is de perfecte nieuwe lokatie om een nachtje door te stampen op de vetste muziek uit de hardste stromingen. Ook deze STORM weer een gevarieerde line up: Dissolvement vs Strytox (Duracell) zijn 2 dj's uit de Rotterdamse teknoscene. Noisefreaks 141 & Shisha van de Cenobytes komen ook een raggend setje draaien. Nieuw in de line up is dj Nomen(Third movement), bekend van Indus3all en club r_AW. Ook resident dj Argantonis is er weer bij. Dat wordt weer een dansbare mix van noise, darkcore, industrial, tekno, cyber en industrial hardcore.
In het cafe kan gechilled worden met klanken van dj Thrasher, Barrrb, Tekk en daVid.
De decoratie zal waterfront weer dat industriële sfeertje geven waar STORM om bekend staat: Heel de nacht piepen, beuken, kraken en stampen!
Check voor meer info en foto's/filmpjes van de vorige STORMs: http://www.stormparty.nl
-----Route en OV-----
WaterFront is gevestigd aan de Boompjeskade. Met het openbaar vervoer stap je uit bij Station Blaak. Vanaf Station Blaak loop je over de verlengde Willemsbrug richting de Maas, de ingang naar de club vind je door vlak voor het kruispunt rechts de trap af te gaan. (3 minuten)
Terugweg:
Je kan vanaf Waterfront lopen naar centraal station (25min), maar je kan ook nachtbus 4 pakken vanaf station Blaak. De nachtbussen vertrekken om 02:04, 03:04, 04:04, 05:04, en 6:04.
Naar Den Haag/Amsterdam/Utrecht gaan de nachttreinen om 03:00, 04:00, 05:00 en de eerste gewone trein om 05:59 en 06:29. De eerste trein naar Dordrecht vertrekt dan om 06:25
Adres:
WaterFront
Boompjeskade 10
3011 XE Rotterdam
*houdt wijselijk z'n mond*quote:Op zaterdag 16 december 2006 06:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Ah lachen, ik wil je wel eens zien, vieze Neo-Folker!
quote:
Ik heb nog ergens zo'n SS speldje liggen uit d'n oorlog... lenen? ;-)quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Toch grappig zou dat zijn, ik als neo-folker ga naar een STORM feest met de locatie waterFRONT![]()
Wat wil je er voor hebbenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n SS speldje liggen uit d'n oorlog... lenen? ;-)
quote:Sat 3 Feb - Redshift IV - Bazart
Fri 9 Feb - Summer Darkness (Winter Edition): Feindflug, Tyske Ludder, Cyborg Attack & Supreme Court - Tivoli
Sat 10 Feb - Deathrock / Horrorpunk / Gothabilly / etcdancenight - Baroeg - Rotterdam
Fri 16 Feb - Cyberia - Ekko - Utrecht
Fri 16 Mar - Cyberia/X-Club - Ekko - Utrecht
Fri 2 - 4 Aug - Wacken Open Air - Germany
Thr 9 - 12 Aug - Summer Darkness - Utrecht
Weet niet in welke zaal het was? Tivoli heb ik tot nog toe alleen maar kutconcerten meegemaakt, heb er 3 (of 4) gezien en stuk voor stuk waren er problemen met het geluid.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Hmm, Combichrist al live gezien bij Summer Darkness, minder dan spectaculair maar dat het geluid kut stond hielp natuurlijk ook niet echt.
Check!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=4797895&blogID=209517362&MyToken=e931f13c-6761-496c-a750-c62700117bc6
31 maart Combichrist in de p60 in Amstelveen. Vlak naast mijn deur.![]()
![]()
Oh, Monsterbal! Ik zit erover te denken om ook te gaan. Qua OV is de Baroeg wat lastig, maar psychobilly is leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Combichrist of Suicide Commando?
Overigens pak ik ff mn uitgaanslijst erbij:
[..]
Als dat het optreden van vorig jaar in de waterfront was, daar was ik ook. Hopelijk spelen ze nu wat langer dan die 35 minuten die ze daar toen speelden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:15 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Check!
Heb ze al eens live gezien (Waterfront) en dat was wel oké, maar ik ben die dag waarschijnlijk toch wel aan het werk in de Bijenkorf daarnaast... Dus waarom ook niet. Als je iemand ziet hupsen in een iets te net pakje dan ben ik dat![]()
Ja, dat was inderdaad wel erg kort... Doch, krachtig! Ik stond halverwege de zaal en had achteraf weinig gevoel in mijn oortjes overquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als dat het optreden van vorig jaar in de waterfront was, daar was ik ook. Hopelijk spelen ze nu wat langer dan die 35 minuten die ze daar toen speelden.![]()
je bent fan van akira yamaoka![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |