Ik post dan nog wel niet zovaak in het Feyenoord topic, maar ik zou ook maar wát graag in de OP komen, ik heb nl. ook een seizoenskaart op Vakkie VV
Verder: Hopen dat deze overwinning Feyenoord wat vertrouwen geeft, en verder hopen dat tegenstanders ons wat onderschatten dan kan Feyenoord gevaarlijk uit de hoek komen in Eindhoven volgende week!
Ik ben trouwens benieuwd wanneer we die Leonard eens gaan zien, en wat hij kan - maar ik zal 'm wel zien over 2 weken tegen Excelsior neem ik aan. Maar wat Drenthe vandaag liet zien was niet veel goeds, althans wat ik hoorde van Radio Rijnmond.
Verder lastige keuze tussen Huysegems en Boussaboun, beiden speelden niet erg overtuigend, alleen Boussaboun scoorde wél, en daar gaat het uiteindelijk toch om.
Charisteas viel mij trouwens ook niet tegen, en toonde in ieder geval goede wil en inzet.
Edit: Wat ik hoorde over Buijs was overwegend positief, al schijnt het een opgewonden standje te zijn, maar hij heeft toch veel ballen heroverd op het middenveld en een aantal goede voortzettingen richting de aanval (die er dan niet veel goeds mee deden, met name Huysegems viel hier negatief in op).
Maar kortom; 't wordt een zwaar seizoen maar ik zie het wel hoopvol tegemoet, plek bij de top 5 moet lukken met vallen en opstaan, en als het opeens gaat lopen en de spelers in supervorm komen dan moet een plek bij de top 3 alsnog haalbaar zijn lijkt mij.
Feyenoord
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith