denk 't, ... hangende, gaaaaaaaaaaaaapende en zoutelose mensen kijken ben ik nu wel zatquote:Op zondag 10 september 2006 14:43 schreef ThaSandman het volgende:
Zijn we de enige users die kijken nu?
nee hoorquote:Op zondag 10 september 2006 14:43 schreef ThaSandman het volgende:
Zijn we de enige users die kijken nu?
Een lompe hork iig.. boers...quote:Op zondag 10 september 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ik vind mezelf een zeikerd en een lompe hork"
Ja, heel veel mensen vinden die film slecht maar vond hem wel gaaf!quote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef Sonique het volgende:
Kevin Bacon is die van Hollowman
Het ging over 'Mindhunters' van Renny Harlin blijkbaar.quote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Nu "Mindhunter" van Michael Mann. Sabrina vindt het ook een 'vette' film.
Klassefilm ja. Maar alles van Verhoeven is geweldigquote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, heel veel mensen vinden die film slecht maar vond hem wel gaaf!
Ja op dat eiland... Slater & ll cool jquote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging over 'Mindhunters' van Renny Harlin blijkbaar.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Nostalgist het volgende:
WTF, waarom gaat de tuin niet open...?
veel mensen gaan te diep over zo een film nadenken bvb dat als jij "men"onzichtbaar zou zijn wat ze dan allemaal niet zouden doen"dus kortom men had meer willen zien dan wat er te zien was (ervaring uit jaren in de videotheek werken)quote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klassefilm ja. Maar alles van Verhoeven is geweldig
Vond elisabeth shue leuk...quote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klassefilm ja. Maar alles van Verhoeven is geweldig
ja vroe ik me ook al af ..die was er wel ,een stof zuiger en een nat zuiger voor bij het zwembadquote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef avonne het volgende:
vraagje: waarom is er geen stofzuiger?
Ze hadden er een maar die maakte teveel lawaai dus die heeft bb weer ingenomen maar ze hebben nog geen nieuwe gehad...quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef avonne het volgende:
vraagje: waarom is er geen stofzuiger?
Slim!quote:Op zondag 10 september 2006 15:12 schreef avonne het volgende:
[..]Ze hebben geraden dat het 3 uur is als de hangmat in de zon is
Dus BB moet even een beetje rommelen met de tijd
serieus?quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze hadden er een maar die maakte teveel lawaai dus die heeft bb weer ingenomen maar ze hebben nog geen nieuwe gehad...
Jawel hoor :quote:
mwa, Micheline zei "kijk, daar heb je weer de gorilla"quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Nostalgist het volgende:
Was weer even de macho Semih aan het werk hoor, toen Semih haar van het bed aftrok...
quote:Op zondag 10 september 2006 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jawel hoor :
In die eerste column schreef ik ook dat Janine helemaal geen vrouw was. Maar nu blijkt dat ze een echte mannenverslindster is. Naast al het personeel van de koffieshop waar ze haar dagelijkse jointje haalt heeft ze in haar 'modellenperiode' ook geneukt met een speler van Arsenal! Ben ik even blij dat ik geen profvoetballer ben.![]()
www.joosthoebink.nl
Ik kon het niet laten.....quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde het ironisch/sarcastisch/cynisch (kies er één)![]()
Helemaal gemist, is ie jaloers?quote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gezeik zeg, tussen Tijn en Semih....
Dat ook. Hij trok Micheline van het bed af, toen ze lag te praten met Tijn.quote:
Ze trekken de laatste dagen meer met elkaar op....quote:Op zondag 10 september 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Marcia tegen Micheline: "Als jij niet weg gaat morgen, dan is het in ieder geval okee!"
en Marcel gisteravond tijdens een gesprek met Hilde over het eruit gaanquote:Op zondag 10 september 2006 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie foto waarop de permanente scheiding in de groep weer duidelijk zichtbaar is. Marlies gaf ook aan dat er 7 man in het huis zitten, die ze liever niet had leren kennen...
Nee, hij zat heel vaag te doen over dingen die hij zich wel wil herinneren en dingen die hij zich niet wil herinneren. En dat hij juist de verkeerde dingen onthoudt en meer van dat soort ongein. Vrij wazig allemaal.quote:
Dat zeggen de groepen waarschijnlijk van elkaar. Kwestie van casting.quote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef mamapan het volgende:
[..]
en Marcel gisteravond tijdens een gesprek met Hilde over het eruit gaan
"Het is niet mijn soort volk" over de mensen in huis
Scan toch....quote:
En het kan hem niet schelen als mensen kwaad op hem worruhquote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef Nostalgist het volgende:
Rik : Beter van 10 mensen houden, dan één mens haten.
Doar hift ie gewon scheit anquote:Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het kan hem niet schelen als mensen kwaad op hem worruh
He makes her think that way .quote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Micheline tegen Semih: "Stel je voor dat het bij BB7 uit is tussen ons. Dan zien we elkaar toch"
Semih: "Dat jij daar alleen al aan denkt. Dan denk je dus dat die mogelijkheid bestaat."
Wat een mooie vrouw !quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen : "Ik heb ook notenolie, maar in m'n broek"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, he's soo funny !
die kop van e10 op die 2de foto, zo van hihihi, ik raak je billen aan, net een klein kindquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een achterbaks klein kind.quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die kop van e10 op die 2de foto, zo van hihihi, ik raak je billen aan, net een klein kind![]()
Is het ook (van de schoonmaakploeg waarschijnlijk)quote:Op zondag 10 september 2006 16:41 schreef Bocaj het volgende:
Wat een bak van een zuiger... lijkt wel zo'n industieel geval
ze is zelfs te beroerd om haar wijn en sigaretten te pakken. moet je maar eens opletten ze vraagt altijd of een ander wat wil pakken voor haar, dat luie zwijn.quote:Op zondag 10 september 2006 16:42 schreef wolferl het volgende:
Heeft Hilde uberhaupt ooit wat gedaan in het huis, wat betreft huishouding.
Ik vind haar echt zoeen type die magnetron maaltijden eet thuis.
Eén van de manieren om haar ziekte te faken. Het arbeidsburo kijkt mee. Anders is haar uitkering pleite.quote:Op zondag 10 september 2006 16:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze is zelfs te beroerd om haar wijn en sigaretten te pakken. moet je maar eens opletten ze vraagt altijd of een ander wat wil pakken voor haar, dat luie zwijn.
Ze hebben geluisterd. Marlies en zusje bij het zwembadquote:Op zondag 10 september 2006 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu storend dat ze liever streams waar niets gebeurt laten zien, dan de badkamer.
Ze kunnen daar toch gewoon filmen zodat je niets zien. Maar nee, liever beelden met niets.
Ik ga even wat anders doen.
Nou, hij zei net dat ie wegging, maar toen Sab vroeg waarheen is ie weer blijven hangenquote:Op zondag 10 september 2006 17:01 schreef wolferl het volgende:
Kan Etienne nou nooit eens 2 seconde uit de buurt van Sabrina blijven.
zij is ook geen 18 meerquote:Op zondag 10 september 2006 17:03 schreef Kinga het volgende:
Zo, Monique heeft wallen!
Een pooier dus. Nou leuk, Sabrien. Zal Barry de marinier ook leuk vinden, Etiennetjequote:Op zondag 10 september 2006 17:05 schreef wolferl het volgende:
Sabrina: Dan had je kapper moeten worden, dan had je veel me haar kunnen doen.
E10: Ik ben loverboy, dus ik kan alles met je doen.
Zijn duits zal beter zijn...quote:Op zondag 10 september 2006 17:06 schreef toxikon het volgende:
ok, e10 engelse uitspraak zuigt aars.
Ja ziet er zo lullig uit allemaal.quote:Op zondag 10 september 2006 17:06 schreef Morwen het volgende:
Ik blijf dat zwembad een lachertje vinden. Doe dan niks![]()
een pooier is iemand die meisjes die op vrijwillige basis in dat circuit verkeren beschermt, een loverboy is iemand die meisjes eerst indoctrineert om ze vervolgens onder dwang de hoer te laten spelenquote:Op zondag 10 september 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een pooier dus. Nou leuk, Sabrien. Zal Barry de marinier ook leuk vinden, Etiennetje![]()
Yup.quote:Op zondag 10 september 2006 17:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
een pooier is iemand die meisjes die op vrijwillige basis in dat circuit verkeren beschermt, een loverboy is iemand die meisjes eerst indoctrineert om ze vervolgens onder dwang de hoer te laten spelen
Ok, een graadje erger nog dus.....Walgelijk kereltje....quote:Op zondag 10 september 2006 17:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
een pooier is iemand die meisjes die op vrijwillige basis in dat circuit verkeren beschermt, een loverboy is iemand die meisjes eerst indoctrineert om ze vervolgens onder dwang de hoer te laten spelen
Wat? achterlijke rukker die alleen zwakke meisjes die dronken zijn gevoerd in zijn bed kan krijgenquote:Op zondag 10 september 2006 17:05 schreef wolferl het volgende:
Sabrina: Dan had je kapper moeten worden, dan had je veel me haar kunnen doen.
E10: Ik ben loverboy, dus ik kan alles met je doen.
zeg maar gerust een paar graden, vind ik 1 van de meest trieste nieuwe verschijnselen van deze eeuw, dat loverboy gebeuren, echt die gozer denkt dat het verlopen van zn hotmail adres zn grootste probleem is, maar wacht maar tot ie weer in de samenleving terugkomt, hij wordt gelyncht denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, een graadje erger nog dus.....Walgelijk kereltje....
Die antwoorde wijzenlijk niet.quote:Op zondag 10 september 2006 17:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat? achterlijke rukker die alleen zwakke meisjes die dronken zijn gevoerd in zijn bed kan krijgen
Wat zei Sabrina hierop?
Hilde: wat moet er nog gebeuren.quote:
De domme Etienne weet waarschijnlijk niet wat ie zegt. Hij is nog dommer dan de reet van een varken.quote:Op zondag 10 september 2006 17:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zeg maar gerust een paar graden, vind ik 1 van de meest trieste nieuwe verschijnselen van deze eeuw, dat loverboy gebeuren, echt die gozer denkt dat het verlopen van zn hotmail adres zn grootste probleem is, maar wacht maar tot ie weer in de samenleving terugkomt, hij wordt gelyncht denk ik![]()
dat verbaast me niets. heb je een cap?quote:Op zondag 10 september 2006 17:17 schreef wolferl het volgende:
Tijn duwt Mo weer onder en haar tepels springen uit haar bikini.
ze heeft vandaag ook weer pijn gehad, naar ik aanneem??quote:Op zondag 10 september 2006 16:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze is zelfs te beroerd om haar wijn en sigaretten te pakken. moet je maar eens opletten ze vraagt altijd of een ander wat wil pakken voor haar, dat luie zwijn.
Ze doet het om Hummie te plezieren. Ze hoopt dat ze weer een wijntje krijgt als beloning....quote:Op zondag 10 september 2006 17:24 schreef wolferl het volgende:
Hilde heeft zowaar een dweiltje in een emmer gedoopt en op de grond gegooid voor Marcel.
Breaking News.
Ik zag haar met dat dweiltje staan en dacht even dat ze zelf ging dweilenquote:Op zondag 10 september 2006 17:24 schreef wolferl het volgende:
Hilde heeft zowaar een dweiltje in een emmer gedoopt en op de grond gegooid voor Marcel.
Breaking News.
En mijn god wat hijgt ze, ze is echt serieus bek af na die actie.![]()
Jezus saves !!! Hallelujah !!quote:Op zondag 10 september 2006 17:24 schreef avonne het volgende:
Ze staat !! Ze kan lopen!!
als die dweil dat met het deponeren van 1 dweil al voor elkaar krijgt,quote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze doet het om Hummie te plezieren. Ze hoopt dat ze weer een wijntje krijgt als beloning....![]()
Jeroen wordt gewoon cult; net als Ralph vorig jaar. Maar Ralph was leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 17:26 schreef wolferl het volgende:
Hilde rustig aan. Je doet nu teveel, toch Jeroen? Ja je doet teveel.
Dat gekreun toen ze die emmer leeggooidequote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef wolferl het volgende:
Nee effe serieus, ze staat nu te hijgen als een paard dat 56 uur heeft gerend.
ja hoor alleen als de emmer met wijn gevuld isquote:Op zondag 10 september 2006 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag haar met dat dweiltje staan en dacht even dat ze zelf ging dweilen![]()
zelfs kijken is te vermoeiend voor drquote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef wolferl het volgende:
Hilde: Ja daar nog.
Marcel: Hier.
Hilde: Ja en daar, pffff ik trek dit niet.
Marcel: waar nog meer.
Hilde Ja pfff ik trek het niet, euhm ja daar wat.
ik heb ur duh kracht nie voorquote:Op zondag 10 september 2006 17:31 schreef wolferl het volgende:
Marcel had moeten zeggen, nee ik kan niet meer kan jij even overnemen.
Sjaan heeft nog een koffer vol sigaretten, tenminste, gisteren voor het feestje, maar ze zou iedereen shag geven en degene die het niet wilde roken had pech, geen sigaretten die dag. Ze zou heeeeel zuinig zijn, ook na overleg met BB, kwade gezichten of niet.quote:Op zondag 10 september 2006 17:31 schreef avonne het volgende:
Iemand enig idee hoeveel drank en sigaretten er nog zijn?
En wat voor beleid Milica en Janine daarbij hanteren?
quote:Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef wolferl het volgende:
Hilde: Teamwork....
Ja Wij he.quote:Op zondag 10 september 2006 17:36 schreef Marrije het volgende:
Marcia vraagt of een gangetje is gedweild, Hilde: wij hebben de keuken blablabla. WIJ![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef wolferl het volgende:
Hilde: Teamwork....
het hoort recht.quote:Op zondag 10 september 2006 17:34 schreef toxikon het volgende:
btw hoort een bh zo raar te zitten op de rug ( van hilde ) bij mijn vriendin loopt het rugbandje recht in plaats van de omgekeerde v.
Zijn eerste leuke grapje !!!quote:Op zondag 10 september 2006 17:35 schreef avonne het volgende:
Marcel tegen Hilde "er zitten vlekken waar je eigenlijk moet boenen, maar dat doen we dinsdag morgen"
hahaha das meer dan de lengte van e10's pelpindaquote:Op zondag 10 september 2006 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
het hoort recht.
Zo'n V-vorm krijg je als de onderste band te lang is.
Ik schat zo'n 10 cm.
Ja met de andere helft.quote:Op zondag 10 september 2006 17:40 schreef GeerenGoor het volgende:
waar zijn de genomineerde dan? naar DBK?
een aparte quote topic voor Jeroen zou leuk zijn... toch jeroen? "nou... eh ja, ja dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 10 september 2006 17:41 schreef wolferl het volgende:
Jeroen jij bent toch een slijmbal?
Jeroen: Ja, he.
Oscar thema ja..quote:Op zondag 10 september 2006 17:43 schreef toxikon het volgende:
ik zag smokings, dat wordt een afscheidsdiner in gala, kan niet missen
whahahah ja...."hé E10.....(stilte)quote:Op zondag 10 september 2006 17:45 schreef avonne het volgende:
Nu gaat Hilde urenlang opscheppen over het dweilen
zo te zien had ik gelijk. ik ben benieuwd hoe hillybilly er in gala uitzietquote:Op zondag 10 september 2006 17:43 schreef toxikon het volgende:
ik zag smokings, dat wordt een afscheidsdiner in gala, kan niet missen
Die moet iedereen over 10 jaar nog aanhoren. Zware oorlogen en slagen, veel tegenaanval van vlekkenen stof.quote:Op zondag 10 september 2006 17:45 schreef avonne het volgende:
Nu gaat Hilde urenlang opscheppen over het dweilen
Of als je de schouderbandjes te strak aan trekt om je tieten te "liften".quote:Op zondag 10 september 2006 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
het hoort recht.
Zo'n V-vorm krijg je als de onderste band te lang is.
Ik schat zo'n 10 cm.
100% mee eensquote:Op zondag 10 september 2006 17:46 schreef Vompie het volgende:
[..]
Of als je de schouderbandjes te strak aan trekt om je tieten te "liften".![]()
met een goede maat zou dat niet nodig zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 17:46 schreef Vompie het volgende:
[..]
Of als je de schouderbandjes te strak aan trekt om je tieten te "liften".![]()
whhaaaaaaa... nee!!quote:Op zondag 10 september 2006 17:49 schreef Kinga het volgende:
Over een uur begint het!
Geluid staat hier uit.quote:Op zondag 10 september 2006 17:49 schreef Kinga het volgende:
Over een uur begint het!
ik moet zeggen, mijn vraag is meer dan goed beantwoord, kan ik weer de sjaak uithangen bij mijn vriendenquote:Op zondag 10 september 2006 17:50 schreef avonne het volgende:
[..]
met een goede maat zou dat niet nodig zijn.
Dus linksom of rechtsom, het is gewoon geen goede BH
En Marcel nog eens apart, en daarna Milica en daarna Michiline...quote:Op zondag 10 september 2006 17:58 schreef Morwen het volgende:
Alle bewoners zenders checken.
nou, nog eentje dan:quote:Op zondag 10 september 2006 17:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik moet zeggen, mijn vraag is meer dan goed beantwoord, kan ik weer de sjaak uithangen bij mijn vrienden![]()
tijd voor de rode telefoon......quote:Op zondag 10 september 2006 17:50 schreef wolferl het volgende:
Ik vind dit echt de ALLER strengste BB allertijden.![]()
In het geval van Hilde verwacht ik de laatste of de Wibra....quote:Op zondag 10 september 2006 18:00 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, nog eentje dan:
Als je in een lingeriezaak een BH koopt is het personeel (meestal) erg secuur met het vaststellen van de juiste maat en het vertellen hoe het moet zitten. Dat vergeet je niet gauw.
Ergo: als een vrouw een erg foute BH aanheeft, kun je er van uit gaan dat ze nog nooit een lingeriezaak van binnen heeft gezien en altijdl bij de Hema of de Zeeman koopt
misschien een mooie circustent ofzo, ik hoop dat ie iig niet te veel vlees laat zien, kmoe nog etenquote:Op zondag 10 september 2006 18:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In het geval van Hilde verwacht ik de laatste of de Wibra....![]()
heheh ik heb wel eens gezien dat de verkoopster effe heel vriendelijk mijn vriendin der ene borst vol vast pakte om hem goed te leggen, gelukkig waren er geen mannelijke verkopers anders was het op een knokpartijtje uitgelopenquote:Op zondag 10 september 2006 18:00 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, nog eentje dan:
Als je in een lingeriezaak een BH koopt is het personeel (meestal) erg secuur met het vaststellen van de juiste maat en het vertellen hoe het moet zitten. Dat vergeet je niet gauw.
Ergo: als een vrouw een erg foute BH aanheeft, kun je er van uit gaan dat ze nog nooit een lingeriezaak van binnen heeft gezien en altijdl bij de Hema of de Zeeman koopt
je hebt mailquote:Op zondag 10 september 2006 18:02 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
De vrouwen passen de jurken![]()
circus renz is wel plotseing zn tent kwijtquote:Op zondag 10 september 2006 18:07 schreef Inca het volgende:
Voor Hilde konden ze zeker niks vinden?
de tentenwinkel was dicht...quote:Op zondag 10 september 2006 18:07 schreef Inca het volgende:
Ze hebben 16 vuilniszakken aan elkaar genaaid.quote:Op zondag 10 september 2006 18:07 schreef Inca het volgende:
Jeroen voor jou hebben we alleen een jurk.quote:Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef kukeleku het volgende:
Jeroen: Worden ze allemaal opgebaart...of uh....opgedirkt![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef toxikon het volgende:
janine is wel erg veranderd, in haar voordeel vind ik. nog effe en ik ga haar tof vinden
Ze weet natuurlijk niet wat wij al weten..... Voor hetzelfde geld moeten ze iemand gaan nomineren.quote:Op zondag 10 september 2006 18:12 schreef Kinga het volgende:
Jezus Marlies, gaat niks met jou gebeuren hoor...doe es normaal.
Dan heeft Milica het niet van een vreemde.quote:Op zondag 10 september 2006 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde heeft ook een heel chagerijnig hoofd in ruststand.
Vind ik ook. Als het echt ergens over gaat (iets organiseren, presenteren) dan is ze veel rustiger.quote:Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef toxikon het volgende:
janine is wel erg veranderd, in haar voordeel vind ik. nog effe en ik ga haar tof vinden
Dit is al de derde keer dat je een cap plaatst en dat ik denk, waar is die kutkip? hierbovenquote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef kukeleku het volgende:
lekkere koffie met schuim![]()
[afbeelding]
Eigen kweek van Jeroen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef kukeleku het volgende:
lekkere koffie met schuim![]()
[afbeelding]
Mij ook!quote:Op zondag 10 september 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia snapt nu pas waar het om gaat.
Tijn werd weer een beetje chagerijnig omdat de acht worden voorgetrokken. Hij gaat me steeds meer tegenvallen...
jammer dat ze een beetje mollig is en nogal kinderlijkquote:Op zondag 10 september 2006 18:15 schreef Kinga het volgende:
Mich heeft haren leuk!!!
quote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer dat je een cap plaatst en dat ik denk, waar is die kutkip? hierboven![]()
Ze is net 20.quote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
jammer dat ze een beetje mollig is en nogal kinderlijk
ik had die plofkop weleens in een rok willen zien. kijken of de billentikker zijn vette aars bedektquote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
Gelukkig hebben ze een smoking. Een rokkostuum zou een stuk moeilijker zijn...
Yep, de adel wuift minzaam naar het plebs.quote:Op zondag 10 september 2006 18:18 schreef Kinga het volgende:
Die anderen zien ze natuurlijk wel in vol ornaat straks naar de lounge lopen...
ze heeft meer buik dan mijn vriendin van 34.quote:Op zondag 10 september 2006 18:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze is net 20.
Dat mollige vind ik wel mee vallen.
Wát??quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze heeft meer buik dan mijn vriendin van 34.
onnodig om met die leeftijd zo mollig te zijn. dat is een kwestie van gezond eten en genoeg bewegen. dus niet te vaak kfs , mac of snackbar
(voor degenen die vanwege medicijnen of ziekte te zwaar zijn geld dit dus NIET)
Klein of onhandig ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:20 schreef Kinga het volgende:
40,5....wat een kutmaat voor een man
Mischien is het erfelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
onnodig om met die leeftijd zo mollig te zijn. dat is een kwestie van gezond eten en genoeg bewegen. dus niet te vaak kfc , mac of snackbar
Hoe heet je vriendin?quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
onnodig om met die leeftijd zo mollig te zijn. dat is een kwestie van gezond eten en genoeg bewegen. dus niet te vaak kfc , mac of snackbar
iig geen vetklepquote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe heet je vriendin?
S. Trijkplank ?
Egbert lijkt me echt een dommig persoon.quote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Egbert vertelt dat hij allemaal sneltoetsen op zijn gsm heeft ingesteld.
Egbert: "En Marcia staat bijvoorbeeld op 9"
Marcia: "9??? Waarom geen 1?"
of An Orexiaquote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe heet je vriendin?
S. Trijkplank ?
Laat hem maar, hij komt niet zoveel onder zijn steen vandaan....quote:Op zondag 10 september 2006 18:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wát??
Micheline té mollig??
OMG![]()
Staat 112 niet standaard op 1? Bij mij wel in ieder gevalquote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
En terecht!quote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat een chique naam voor een strijkplank. Zeker bij de Bonneterie gekocht ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef toxikon het volgende:
tjonge als jullie het echt willen weten : ottolien Raal
Eens, ik vind Mich ook ietwat te mollig. Hou persoonlijk meer van het strakke van bijvoorbeeld Monique.quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat meen je niet, heb je daar een sneltoets voor ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Staat 112 niet standaard op 1? Bij mij wel in ieder geval
quote:Op zondag 10 september 2006 18:28 schreef toxikon het volgende:
E10.. 3 bier met bittergarnituur voor tafel 6 effe opschieten aljeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |