denk 't, ... hangende, gaaaaaaaaaaaaapende en zoutelose mensen kijken ben ik nu wel zatquote:Op zondag 10 september 2006 14:43 schreef ThaSandman het volgende:
Zijn we de enige users die kijken nu?
nee hoorquote:Op zondag 10 september 2006 14:43 schreef ThaSandman het volgende:
Zijn we de enige users die kijken nu?
Een lompe hork iig.. boers...quote:Op zondag 10 september 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ik vind mezelf een zeikerd en een lompe hork"
Ja, heel veel mensen vinden die film slecht maar vond hem wel gaaf!quote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef Sonique het volgende:
Kevin Bacon is die van Hollowman
Het ging over 'Mindhunters' van Renny Harlin blijkbaar.quote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Nu "Mindhunter" van Michael Mann. Sabrina vindt het ook een 'vette' film.
Klassefilm ja. Maar alles van Verhoeven is geweldigquote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, heel veel mensen vinden die film slecht maar vond hem wel gaaf!
Ja op dat eiland... Slater & ll cool jquote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging over 'Mindhunters' van Renny Harlin blijkbaar.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Nostalgist het volgende:
WTF, waarom gaat de tuin niet open...?
veel mensen gaan te diep over zo een film nadenken bvb dat als jij "men"onzichtbaar zou zijn wat ze dan allemaal niet zouden doen"dus kortom men had meer willen zien dan wat er te zien was (ervaring uit jaren in de videotheek werken)quote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klassefilm ja. Maar alles van Verhoeven is geweldig
Vond elisabeth shue leuk...quote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klassefilm ja. Maar alles van Verhoeven is geweldig
ja vroe ik me ook al af ..die was er wel ,een stof zuiger en een nat zuiger voor bij het zwembadquote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef avonne het volgende:
vraagje: waarom is er geen stofzuiger?
Ze hadden er een maar die maakte teveel lawaai dus die heeft bb weer ingenomen maar ze hebben nog geen nieuwe gehad...quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef avonne het volgende:
vraagje: waarom is er geen stofzuiger?
Slim!quote:Op zondag 10 september 2006 15:12 schreef avonne het volgende:
[..]Ze hebben geraden dat het 3 uur is als de hangmat in de zon is
Dus BB moet even een beetje rommelen met de tijd
serieus?quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze hadden er een maar die maakte teveel lawaai dus die heeft bb weer ingenomen maar ze hebben nog geen nieuwe gehad...
Jawel hoor :quote:
mwa, Micheline zei "kijk, daar heb je weer de gorilla"quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Nostalgist het volgende:
Was weer even de macho Semih aan het werk hoor, toen Semih haar van het bed aftrok...
quote:Op zondag 10 september 2006 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jawel hoor :
In die eerste column schreef ik ook dat Janine helemaal geen vrouw was. Maar nu blijkt dat ze een echte mannenverslindster is. Naast al het personeel van de koffieshop waar ze haar dagelijkse jointje haalt heeft ze in haar 'modellenperiode' ook geneukt met een speler van Arsenal! Ben ik even blij dat ik geen profvoetballer ben.![]()
www.joosthoebink.nl
Ik kon het niet laten.....quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde het ironisch/sarcastisch/cynisch (kies er één)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |