Schumiquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 14:07 schreef WEST het volgende:
[..]
Schumi!
zal me niks verbazen als Charlie Whiting door jean T een geld bedrag in haden gedrukt heeft
quote:Fernando Alonso may face a further severe penalty for bringing Formula One into disrepute after the Spaniard's comments were branded as "immature" and "silly" by the chief of the sport's ruling body.
bron
in dat geval vergeet die posting eerder van me maarquote:Op zondag 10 september 2006 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Heu, ik had per ongeluk de verkeerde smilie heren...ipv
... Hoofdlettertje he...
idd.quote:Op zondag 10 september 2006 14:11 schreef Mikkie het volgende:
Tsja, op zich kan ik me wel wat voorstellen bij die commentaren, ondanks dat ik helemaal geen fan ben van Alonso.
hoe heb je dat?quote:Op zondag 10 september 2006 14:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb nu definitief fan van Kubica!
je fokt per telefoon?quote:Op zondag 10 september 2006 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
lol..typo. Nieuwe phone en da's wat lastig typen![]()
Dat zal niet iedereen met je eens zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 14:25 schreef Mikkie het volgende:
En Schumacher oop de plek waar we m willen hebben
inderdaadquote:Op zondag 10 september 2006 14:31 schreef -Hans- het volgende:
MASSA STRAFFEN DIE HANDEL !!!!
Hij buikt Trulli van de baan...
En terecht. Je wil natuurlijk geen onderdeel zijn van de Trulli-train.quote:Op zondag 10 september 2006 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
Massa die zijn auto voor Trulli gooit.
yamamaotoquote:Op zondag 10 september 2006 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
ehm 3 uitvallers ?
De la rosa dan roseveld en ....
het is verkocht, maar nog niet officieel overgedragenquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef MaximusF1 het volgende:
Waarom spreken al die commentatoren (RTL, ITV) nog over Midland ?
Het heet nu toch Spyker ? Staat zelfs zo op de vleugels, de neus, etc.
Dat is zeker zo. Maar in botsing komen met een Trulli-train wil je ook nietquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef ElmarO het volgende:
En terecht. Je wil natuurlijk geen onderdeel zijn van de Trulli-train.
ach ja moest niezen dus drukte verkeerde letters inquote:
Mwah, komt toch wel enigszins op hetzelfde neer. Je schiet met beide geen kloot op.quote:Op zondag 10 september 2006 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar in botsing komen met een Trulli-train wil je ook niet.
Zodoende heeft Massa het juiste gedaan.quote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mwah, komt toch wel enigszins op hetzelfde neer. Je schiet met beide geen kloot op.
ach schumi heeft een keer zijn monteur van de voorkrik met z'n bek op de voorkant laten landenquote:Op zondag 10 september 2006 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
Sato wat een quasi kamikaze actie in de pitstraat.
beter toch ?quote:Op zondag 10 september 2006 14:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
damn iederen voor alonso verdwijnt nu
ja dat is alleen maar goedquote:Op zondag 10 september 2006 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter toch ?
dat hij maar ff verder naar voren gaat
Niet voor mijn managerquote:
nee die voor mij ook nietquote:
Als hij er voor raced.. ok..quote:Op zondag 10 september 2006 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter toch ?
dat hij maar ff verder naar voren gaat
Ja, monza is meestal wel snel gedaan.quote:Op zondag 10 september 2006 14:53 schreef WEST het volgende:
echt een rappe race
de laatste 18 rondjes van het europese seizoen
doet schumi dat ook niet dan?quote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Als hij er voor raced.. ok..
maar hij krijgt het nu.. laat hem ook maar eens iets doen voor zijn positie..![]()
hmm heeft ferrari moeten racen om te zorgen dat alonso niet bij hun in de buurt kon starten ?quote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Als hij er voor raced.. ok..
maar hij krijgt het nu.. laat hem ook maar eens iets doen voor zijn positie..![]()
een schumuriaanse actiequote:Op zondag 10 september 2006 15:03 schreef MaximusF1 het volgende:
Plet Alonso dan toch gewoon tegen de pitmuur...
ja maar goed, het WK is beslistquote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verschil is straks nog maar 2 punten.
nee hoor, ik ben er elke racequote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef WEST het volgende:
nu komen de eenmalige 'schumacher' fans langs![]()
ik heb het ook niet over jouquote:
nee want dat kost manager puntenquote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat het die van Massa maar zijn dan, die ligt nu toch buiten de punten.
Jij hoopt helemaal niks.quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef WEST het volgende:
ik hoop dat er nog een achterblijver die iets te vroeg gaat remmen en schumi er vol op knalt![]()
Persoonlijk hoop ik dat de andere Ferrari ploft.quote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat het die van Massa maar zijn dan, die ligt nu toch buiten de punten.
Inderdaad. Schumacher zakt nu ook richting de 1:25.quote:Op zondag 10 september 2006 15:12 schreef -Hans- het volgende:
Olav, Kubica zit 22 seconden achter Kimi... en Kimi kan het dus rustig aan doen met nog 5 ronden te gaan.
Die is veilig, alhoewel er zijn nog 3 ronden te gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 15:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Schumacher zakt nu ook richting de 1:25.
het mooiste van vandaag komt dus nogquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef -Hans- het volgende:
uuuuhhm Todt gematigd blij? die weet al dat Scumacher bekend gaat maken dat hij stopt.
Jup.quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef WEST het volgende:
[..]
het mooiste van vandaag komt dus nog![]()
die persconferentie komt toch niet op TV schumi wil geen camera's bijquote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef -Hans- het volgende:
Hoelaat is de persconferentie van Schumacher? dan zet ik de tv wel weer even aan.. Podium/persconferentie hoef ik vandaag even niet te zien..
Schumacher gaat dit jaar gewoon kampioen worden.
SCHUMACHER STOPT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! net op SBS!!quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef WEST het volgende:
[..]
die persconferentie komt toch niet op TV schumi wil geen camera's bijdat is net zoiets als ik kom een demo op zandvoort geven niemand mag niets vragen anders stap ik in mijn heli en ga ik naar zwitserland
![]()
Da's net bekend gemaakt, mooi op tijd met je poll.quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef roelofjan het volgende:
Ik denk dat Schumacher
» stopt
» doorgaat
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
nee die reacties van jou zijnquote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom moet er bij sommige hier in elke post wel een negatieve opmerking over schumacher gemaakt worden.
Snap het echt niet.
Dat je hem een eikel vindt, ok.
Dat je liever hebt dat hij gisteren nog stopte dan volgend jaar, ok.
Maar zo kinderlijk
Voordat het bekend werd dacht 50% nog dat 'ie door zou gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's net bekend gemaakt, mooi op tijd met je poll.
Sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op zondag 10 september 2006 15:27 schreef MrX1982 het volgende:
Kampioen worden zou de kers op een taart zijn waar menig coureurs alleen maar van kunnen dromen.
Groots coureur met een fenomenale carrière.
Lees nog eens terug in het topic toen Alonso uitviel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom moet er bij sommige hier in elke post wel een negatieve opmerking over schumacher gemaakt worden.
Snap het echt niet.
Maar zo kinderlijk
Erg vervelend inderdaad. Maar ja, sommige praten hier ook zo over Alonso of Kimi of welke andere coureur dan ook. Daar doe je vrij weinig aan.quote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Bruce117 het volgende:
Snap het echt niet.
Maar zo kinderlijk
hmm zullen we eventjes alle negatieve opmerkingen over alonso gaa nbekijken??quote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Bruce117 het volgende:
Snap het echt niet.
Maar zo kinderlijk
ik hoef dat niet te horenquote:
Afgunst, jaloezie en tsja iemand die fan van Montoya is en Schumi afkraakt is hetzelfde als beweren dat een zwakzinnige slimmer is dan Einstein.quote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Bruce117 het volgende:
Snap het echt niet.
Maar zo kinderlijk
Ik ook niet.quote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Kimi bij Ferrari
Ik moet er niet aan denken
Hehehequote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef MaximusF1 het volgende:
Schumacher: "Zeg Kimi, kun je de tekst al ?"
niet alleen over alsonso... Schumacher is heilig 1 negatieve klank en ze zijn op hun pik getraptquote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm zullen we eventjes alle negatieve opmerkingen over alonso gaa nbekijken??
zijn er meer dan over schumi hoor
is er eindelijk iemand die schumi aankan, vind iedereen het een eikel :x
dus ja, jammer dat alonso eruit ging, maar hij had verdiend om te winnen, met zon start hij raced ervoor, schumi niet. Heb hem veel lompe dingen zien doen.
ik ook niet jammer dat kimi zich zo gaat verlagen tot een mafia teamquote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Kimi bij Ferrari
Ik moet er niet aan denken
Dat is reactief.quote:Op zondag 10 september 2006 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lees nog eens terug in het topic toen Alonso uitviel.![]()
Zei Haug ook nog wat over Hamilton o.i.d?quote:Op zondag 10 september 2006 15:34 schreef MaximusF1 het volgende:
Räikkönen naar Ferrari !
Bevestigd door Haug !
quote:Op zondag 10 september 2006 15:35 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Zei Haug ook nog wat over Hamilton o.i.d?
Klopt, ook gezien op Duitse RTL. Kimi naar Ferrari, Kimi WC 2007quote:Op zondag 10 september 2006 15:34 schreef MaximusF1 het volgende:
Räikkönen naar Ferrari !
Bevestigd door Haug !
Goed nieuws.quote:Op zondag 10 september 2006 15:34 schreef MaximusF1 het volgende:
Räikkönen naar Ferrari !
Bevestigd door Haug !
Spyker erbij!quote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef MaximusF1 het volgende:
Minardi weg, Jordan weg, Villeneuve weg, Schumacher weg
Wat een jaar is het...
Was op duitse RTLquote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Live? Toch jammer dat ik dat gemist heb
Bronquote:Ferrari maakte ook bekend dat Kimi Raikkonen (McLaren) na afloop van het seizoen Schumachers plaats zal innemen bij Ferrari. De Fin tekende voor drie jaar. Felipe Massa tekende voor twee jaar bij en is zeker tot het einde van 2008 verzekerd van een plek bij de Italiaanse renstal.
Kimi heeft het niet zo op praten. Hij laat het op het circuit zien.quote:Op zondag 10 september 2006 15:42 schreef SuzukiSwift het volgende:
Kimi zegt ook niets
Hij heeft het overigens ook niet zo op emoties tonen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kimi heeft het niet zo op praten. Hij laat het op het circuit zien.![]()
ja.quote:
Ik gun het hem van harte! alleen wel jammer dat het in een Ferrari zal zijn. Maar ja, al die jaren bij McLaren Mercedes heeft niet gebracht waar hij op had gehoopt. Namelijk een wereldtitel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef Urvin het volgende:
Kimi wordt dus volgend jaar wereldkampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij niet. Massa was dacht ik wel de opvolger van Kimi bij Sauber.quote:Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef -Hans- het volgende:
Kimi en Heidfeld waren vroeger teamgenoten bij Sauber, maar was Massa daar toen al testrijder? In dat geval kennen Kimi en Massa elkaar al sinds de Sauber tijd.
Klopt.. Massa reed nog in de F3 toen Kimi nog bij Sauber zatquote:Op zondag 10 september 2006 16:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Massa was dacht ik wel de opvolger van Kimi bij Sauber.
Wat voor een vraag?quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef -Hans- het volgende:
Zo... Flavio net op de Duitse RTL, die was echt witheet van woede! Het zou mij niets verbazen als de penalty van Alonso nog een staartje gaat krijgen want ik betwijfel of Renault het hier bij laat zitten. Flavio wilde een vraag over Schumacher ook niet beantwoorden. Hij was echt boos.
Ik geef hem groot gelijk..quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef -Hans- het volgende:
Zo... Flavio net op de Duitse RTL, die was echt witheet van woede! Het zou mij niets verbazen als de penalty van Alonso nog een staartje gaat krijgen want ik betwijfel of Renault het hier bij laat zitten. Flavio wilde een vraag over Schumacher ook niet beantwoorden. Hij was echt boos.
Werkt goed dat form op F1racing.netquote:Op zondag 10 september 2006 17:21 schreef -Evert- het volgende:
Fernando Alonso:
"In normale omstandigheden zijn we sneller. We waren sneller in Hongarije en Turkije en met de juiste banden hadden we daar moeten winnen. Ik denk dat we snel genoeg zijn," aldus de vastbesloten Spanjaard.
Ze waren sneller in Turkije? O'rly? Volgens mij kwam Michael wel erg makkelijk bij Fernando en was Michael duidelijk veel sneller.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129589
Me2. Goede actie van Renault dat ze HET bewuste fragment aan de pers lieten zien.quote:Op zondag 10 september 2006 16:29 schreef TimoBasso het volgende:
Ik geef hem groot gelijk..
Moet je de onderstaande link eens checken. Alleen de kop is al prachtig.quote:Flavio,die legt zijn mening niet onder de tafel![]()
quote:"While I accept that there are people who talk about Ferrari from time to time, there is someone who talks too much and who missed a good opportunity to stay quiet," said Ferrari president Luca di Montezemolo when asked about Briatore's comments.
maar met een mooi afloop namelijk dat schumi stoptquote:
De FIA vond het blijkbaar wat minder prachtig.quote:Op zondag 10 september 2006 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Moet je de onderstaande link eens checken. Alleen de kop is al prachtig.
F1 worse than Italian soccer scandal, says Briatore
Kunnen de andere eindelijk winnen hè?quote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef WEST het volgende:
[..]
maar met een mooi afloop namelijk dat schumi stopt![]()
Ik snap niet hoe je het als race-fan (tegenstander of niet) geweldig kan vinden dat er een legende van de baan verdwijnt. Iemand die ontzettend goed kan racen en veel titels op zijn naam heeft staan. Ookal mag je hem niet, racen kan hij als geen ander en racen is waar het om draait.quote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef WEST het volgende:
[..]
maar met een mooi afloop namelijk dat schumi stopt![]()
Ik las dat de FIA er niet zo amused over was, en terecht natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De FIA vond het blijkbaar wat minder prachtig.
FIA onderzoekt uitlatingen Briatore
Wat niet weg neemt dat de straf voor Alonso in mijn ogen ook nergens op sloeg.
op zekere hoogte vind ik wel goed wat hij gedaan heeft. Maar veel dingen tijdens zijn carriere vind ik gewoon onsportief ipv van zijn fouten toe te geven ontkent hij het gewoon. En elke andere coureur maakt fouten ook montoya heeft dat gedaan en toegegeven. en Verstappen toen die tegen montoya aan reed reageerde montoya heel kalm en als je een soort gelijke actie tussen DC en Schumi op spa 1998 bekijkt komt schumi al kwaad aanlopen bij DC. Schumi heeft met die 2 acties in 1994 en 1997 gewoon eens te meer bewezen dat hij onder druk voor een titel in de laatste race zijn hersens erbij houdt.quote:Op zondag 10 september 2006 22:27 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je het als race-fan (tegenstander of niet) geweldig kan vinden dat er een legende van de baan verdwijnt. Iemand die ontzettend goed kan racen en veel titels op zijn naam heeft staan. Ookal mag je hem niet, racen kan hij als geen ander en racen is waar het om draait.
achja het is al jaren zo dat de FIA straffen uitdeelt om het WK spannend te houden.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De FIA vond het blijkbaar wat minder prachtig.
FIA onderzoekt uitlatingen Briatore
Wat niet weg neemt dat de straf voor Alonso in mijn ogen ook nergens op sloeg.
1999 maleisie is er een uitermate goed voorbeeld van. Als zoiets bij mclaren toendertijd was gebeurd naja dan was het gewoon een fout bij het team. Nu had de FIa gezegt dat het een meetfout van hun was. Overigens wat ik toen en nu nog niet geloof maar goed het kampioenschap ging gelukkig naar Mika Hakkinen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:33 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
achja het is al jaren zo dat de FIA straffen uitdeelt om het WK spannend te houden.
ja ik ook en gelijk een slotjequote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef Sally het volgende:
Haai, zwaai en baai!
(hoi, gegroet en tot ziens)
*vroeg op morgen...*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |