52.000 per jaar is wel een ruim inkomen. Volgens wikipedia/cpb was het modaal inkomen (de modus dus, het meest voorkomend, niet gemiddeld) ¤29.000 per jaar of ¤1.560 per maand bruto.quote:Op zondag 3 december 2006 20:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dacht iets meer naar normaal, maar onderhand ben ik erachter dat dat niet zo helemaal is![]()
maar dat was meer vanwege de plaats dan, hoe dichter bij het hartje centrum tokyo ofzo hoe duurder.. (kom ff niet op de district naam) denk dat in die zin het niet zo extreem zou verschillen qua hartje centrum amsterdam?quote:Op zondag 3 december 2006 20:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
52.000 per jaar is wel een ruim inkomen. Volgens wikipedia/cpb was het modaal inkomen (de modus dus, het meest voorkomend, niet gemiddeld) ¤29.000 per jaar of ¤1.560 per maand bruto.
Maar als ik de verhalen zo hoor is het leven in Japan ook behoorlijk duur, met name huisvesting. Volgens mij las ik het op de Japanfaq dat een eenvoudig (voor onze begrippen miniscuul) appartementje al snel rond de 800 USD per maand kost aan kale huur.
Nee idd in de stad wonen is overal gewoon erg duur. DIe gajin huizen en die andere paar dingen in die japanfaq zaten meer rond de 250 a 500 euro de maand wat volgens mij wel meevalt (voor japanse begrippen, in NL heb je dan een normale 1 gezins woning voor 400 de maand).quote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef koffiegast het volgende:
[..]
maar dat was meer vanwege de plaats dan, hoe dichter bij het hartje centrum tokyo ofzo hoe duurder.. (kom ff niet op de district naam) denk dat in die zin het niet zo extreem zou verschillen qua hartje centrum amsterdam?
zou zelf zoiezo niet in het dichte centrum wille wonen, kga liever met de metro/trein daaro, zie je nog es wat (+ ze rijden daar wel heel erg goed op tijd naar blijk)
Die jongen werkt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, meer dan 50 uur per week. En jah, daarnaast heeft hij ook een sociaal levenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:15 schreef koffiegast het volgende:
hij heeft een meisie (dunno japans of niet), maar verder werkt ie erg veel om het te bekostigen
Misschien was het dan toch handiger geweest om miss japans te gaan studeren? nu heeft ie vast geen tijd meer om goed te leren en met die opleiding moet je sowieso een jaar naar Japan toe.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:57 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Die jongen werkt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, meer dan 50 uur per week. En jah, daarnaast heeft hij ook een sociaal leven. Het Japan project is ook niet helemaal in de ijskast gezet, want volgens mij waren er plannen om er eerst op vakantie te gaan.
Oh ja, het is natuurlijk onze schuldquote:
Nee niet de jouwequote:Op maandag 22 januari 2007 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, het is natuurlijk onze schuld![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nee niet de jouwe
Heb je de manga al uit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |