quote:
Alleen die introductie over Def-metal alleen alquote:Op zondag 10 september 2006 22:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
(PS, voor de niet-slapende metalheads: straks bij reportage van sbs6 gaat het over moorden die al dan niet aan Death Metal verbonden zijn)
Ik heb de vooraankondiging op internet gelezen en toen had ik al geen interesse meer.quote:Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alleen die introductie over Def-metal alleen al![]()
S.O.D.quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb de vooraankondiging op internet gelezen en toen had ik al geen interesse meer.
Die hele reportage hangt inderdaad van de onzin en vooroordelen aan elkaar.quote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hmm. Ik bedoelde dit gelul.
Ik doe wel gezellig met je mee!quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die hele reportage hangt inderdaad van de onzin en vooroordelen aan elkaar.
Zin om vanavond nog een kerk in de fik te steken, iemand te verkrachten en jezelf te verminken misschien? Ik ben wat eerder klaar met mijn satanische gebeden dan verwacht namelijk![]()
Oke, gaan we zo aan de slag. Even het schapenbloed van m'n lul afspoelen eerstquote:Op zondag 10 september 2006 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik doe wel gezellig met je mee!
Dan doof ik alvast de kruizen die hier staan te fikken en stap ik uit mijn in pentagramvorm gelegde cirkel van theelichtjes.quote:Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oke, gaan we zo aan de slag. Even het schapenbloed van m'n lul afspoelen eerst![]()
Hoe subtiel.quote:Op zondag 10 september 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar die ouwe van die dooie heeft wel mooi Pantera live gezien![]()
Ik ben toch een gewetenloos stuk Satansgebroedquote:
bartrid +1quote:Op zondag 10 september 2006 10:59 schreef bartrid het volgende:
uit het raam gevallen?
Deze stond nog van afgelopen vrijdag. Dus:quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, dat is Anthrax, dus dan ben was je vast op zoek naar Armored Saint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |