Het deel dat ze kunnen terugvinden wordt aan de nabestaanden teruggegeven. Normaal zal dat in een kistje komen - die uiteraard gesloten blijft. De rest wordt opgegeten door insecten / vogels /etc op de plaats delict.quote:Op zondag 10 september 2006 09:50 schreef GSMboy het volgende:
Waar ga je dood aan bij het voor de trein springen
Nou? Diegenen worden toch tot kleine kutstukjes vermalen enzo dor het hele loopwerk van de Locomotief? EN het schijnt toch dat ongeveer 13% van je lichaam wordt gevonden? Of toch alles?
En naaien ze je in elkaar dan, als een puzzeltje, of proppen ze alles in een kist die vervolgens ter aarde wordt geleverd?
Iemand enig idee?
quote:Op zondag 10 september 2006 10:01 schreef Gitanki het volgende:
Begraven, verspreid over het kerkhof, rest in pieces
En jij gelooft datquote:Op zondag 10 september 2006 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb ook wel eens gelezen van iemand die met haar nek op de rails ging liggen, zodat haar hoofd eraf werd gesneden. Ze werd opgebaard met een coltrui aan
ik moest lachenquote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef nightfall het volgende:
ik denk dat ze de stukjes bij elkaar rapen,. dit malen tot gemengt gehakt, en er daarna een grote gehaktbal van draaien waar ze ogen op plakken,. heb je je dierbare toch voor het grootste gedeeltte weer compleet..
Alsof er dan nog wat van je hoofd overblijftquote:Op zondag 10 september 2006 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb ook wel eens gelezen van iemand die met haar nek op de rails ging liggen, zodat haar hoofd eraf werd gesneden. Ze werd opgebaard met een coltrui aan
Als je echt voor de intercity @ 140 km/uur springt ga je tot prut denk ik, maar het schijnt dat de wielen van je trein je nek best netjes door kunnen snijden.quote:
Als je hoofd na het afsnijden direct tussen de rails valt, en de trein rijdt er daarna verder niet meer overheen.... dan kan t best redelijk intact blijven toch?quote:Op zondag 10 september 2006 10:41 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Alsof er dan nog wat van je hoofd overblijft![]()
volgens mij poffen je ogen uit je oogkassen als er een trein over je nek heenscheurdquote:Op zondag 10 september 2006 10:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je hoofd na het afsnijden direct tussen de rails valt, en de trein rijdt er daarna verder niet meer overheen.... dan kan t best redelijk intact blijven toch?
Je nek gaat door maar je hoofd blijft wel redelijk heel lijkt mij.... kijk anders ff opquote:Op zondag 10 september 2006 10:46 schreef veldmuis het volgende:
Kijk eens hoe breed de wielen van de trein zijn, hoeveel gewicht erop staat en hoe slap een mens is.
Oordeel dan nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op zondag 10 september 2006 10:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je nek gaat door maar je hoofd blijft wel redelijk heel lijkt mij.... kijk anders ff opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die man mist zijn onderkaak! je moet dus blijkbaar wat meer op het tussenstuk gaan liggen. zeg met je schouders!
STOLEN GOODS - email me for further information *O*
[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
zie de eerder gegeven linkquote:
Een vriend van mij heeft zich 5 jaar geleden opgehangen.. hij werd inderdaad begraven in een coltruiquote:Op zondag 10 september 2006 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik hoop er ook nog altijd op dat ik reeds dood ben als ik in een lijkkist lig.quote:Op zondag 10 september 2006 14:17 schreef Chinless het volgende:
Volgens mij worden die dood begraven, verder weet ik het ook niet
Ligt er een beetje aan.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef nightfall het volgende:
[..]
volgens mij poffen je ogen uit je oogkassen als er een trein over je nek heenscheurd
Haha, ja.. van die trein krijg je volgens mij inderdaad zo'n opneuker dat je ogen eruit vliegen als een tennisbal uit een ballenschieterquote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef nightfall het volgende:
[..]
volgens mij poffen je ogen uit je oogkassen als er een trein over je nek heenscheurd
Goed programma wel, maar worden die uitzendingen telkens weer herhaald dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:41 schreef bloempjuh het volgende:
Kijk een keer naar de zelfdodingsaflevering van Olifantendoders (omroep brabant). Daarin komt een foto in beeld van de kist van een meisje die haar hoofd op de rails legde. Open kist, met een compleet meisje, alleen geen hoofd. Daar is gewoon niets, alleen een leeg kussentje. Echt heel raar.
Wetenschap?quote:Op zondag 10 september 2006 19:47 schreef Remzz het volgende:
Heel forum voor dit soort geleuter gemaakt moet jij hem in GC plaatsen
Je kunt de afleveringen online terugkijken!quote:Op zondag 10 september 2006 19:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed programma wel, maar worden die uitzendingen telkens weer herhaald dan?
nou ben ik redelijk goedgelovig, maar dit gaat er bij mij niet inquote:Op zondag 10 september 2006 19:41 schreef bloempjuh het volgende:
Kijk een keer naar de zelfdodingsaflevering van Olifantendoders (omroep brabant). Daarin komt een foto in beeld van de kist van een meisje die haar hoofd op de rails legde. Open kist, met een compleet meisje, alleen geen hoofd. Daar is gewoon niets, alleen een leeg kussentje. Echt heel raar.
ik denk best dat dat mogelijk is jaquote:Op zondag 10 september 2006 10:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je echt voor de intercity @ 140 km/uur springt ga je tot prut denk ik, maar het schijnt dat de wielen van je trein je nek best netjes door kunnen snijden.
er zijn testers genoeg, alleen het typen van een live verslag is enigzins lastig zonder hoofdquote:Op maandag 11 september 2006 07:24 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
ik denk best dat dat mogelijk is ja
Gezien de Rails en het gewicht van de train
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |