OH dat is een nummer, ik dacht dat me spotify er mee opgehouden wasquote:
Wat vind je nog meer missers dan? (Van oudere albums dus.)quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind er eigenlijk maar 1 misser op staan 'fracking fuel injection'...
En dat is stukken minder dan normaal bij The Knife
Ga je ze live zien?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind alles mooi op z'n eigen manierzelfs the Cop
en Hanging Out
Nou ik ken wat mensen van mn studie die the Knife vonden maar dat is zo'n hecht clubje en ik had geen zin om mezelf uit te nodigen en in hun knifebezoek te pushenquote:
Gewoon de tv hard aanzetten als ze optreden bij Lowlands, is het net alsof je erbij bent.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik ken wat mensen van mn studie die the Knife vonden maar dat is zo'n hecht clubje en ik had geen zin om mezelf uit te nodigen en in hun knifebezoek te pushendus dat feest gaat niet door.
Maar ik ga pas spijt hebben als ze From Off To On live doen
Ja, daar heb ik ook moeite mee...quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind er eigenlijk maar 1 misser op staan 'fracking fuel injection'...
En dat is stukken minder dan normaal bij The Knife
Oh daar ken ik de titels zo niet van hoor, maar van Silent Shout en Deep Cuts vind ik een paar hele sterke tracks opstaan, maar als album in z'n geheel vallen ze nogal tegen imho, deze is een stuk constanter qua kwaliteitquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je nog meer missers dan? (Van oudere albums dus.)
Daar ook meer reacties over gisteren: MUZ / A Campingflight to Lowlands Paradise 2013 #21 waar Joy formidable istquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het allerbriljantste van the Knife trouwens: je op de bandwagon gesprongen irritante kuthipster-publiek wegjagen door ze te outhipsterren.
En de 10 punten gaan naar Zweden 14.gif
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik was er ook bij in Paradiso. Bij vlagen erg tof, bij vlagen kon ik er niets mee. Eigenlijk zo als het nieuwe album, dat had van mij ook de helft korter mogen zijn.
Kwam natuurlijk voor geen meter in de buurt van van de briljante show in 2006 (nog steeds 1 van mijn favoriete optredens ooit), maar gezien de gemiddelde leeftijd denk ik niet dat er veel bezoekers dat überhaupt hebben meegekregen destijds. Denk ook dat veel van de statements en referenties in de show aan de tieners en twintigers voorbij zijn gegaan, ik had iig veel begin/midden jaren '90 flashbacks. Dan is het sowieso een deceptie, misschien ook wel als je blijkbaar een verzuurde Bruce Springsteen-journalist bent als Gijsbert Kramer . Als je standaard artiest doet muziek maken of druk op knopjes drukken optredens gewent bent, dan is dit een soort andere wereld. Als je een beetje open minded bent en zin hebt om iets te waarderen dan was het allemaal best leuk, maar niet briljant.
Verder absoluut niet geschikt voor Lowlands, dit gaat op een podium groter dan Paradiso al helemaal niet werken. Lekker overslaan. Al blijft het muzikaal, al komt het van een tape af, compleet geniaal natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik quote mezelf even uit het Lowlands-topic:
[..]
Daar ook meer reacties over gisteren: MUZ / A Campingflight to Lowlands Paradise 2013 #21 waar Joy formidable ist
twitter:mennopot twitterde op woensdag 08-05-2013 om 09:07:03Wel jammer dat mijn één-ster-recensie van The Knife kennelijk niet mee kon in de Volkskrant van vandaag. Morgen dan maar, hoop ik. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |