die komt me ook enorm bekend voor... staat ie misschien op een dr. lekroluv mix-album ofzo?quote:Op zondag 10 september 2006 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Vage muziek hahahaha
Vind dat nummer "silent Shout" wel geestig klinken hahahaha
heartbeats is officieel van the knife ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef el_bario het volgende:
Silent Shout is inmiddels al hun derde officiele album.
Het eerste album Deep Cuts ('01) opent met Heartbeats.
Heartbeats is origineel wel van The Knife en niet van Jose Gonzalez zoals hier boven beweert wordt.
Jose komt net als broer en zus Dreijer uit Stockholm en werd als vriend toegestaan Heartbeats eens over te doen.
Pas de OP dus maar even aan...
![]()
Cool. Ik ga er proberen bij te zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Elegy het volgende:
15 oktober in Paradiso.
of was het meer vroegquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:17 schreef Ascaroth het volgende:
Prachtige show weer. Ze speelden wel wat aan de korte kant, maar op de één of andere manier was ik toch erg laat thuis.
*luistert..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:22 schreef hesselmid het volgende:
Trentemoller remix van We Share Our Mother's Health is pas vet![]()
Was 't maar zo kort? Had ik niet eens in de gatenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:45 schreef Elegy het volgende:
Net aan een uurtje, vond ik toch wel wat mager voor twee albums en wat ep's
Maar het was wél koel
Ik geloof dat ze eigenlijk zelden optreden. Volgens mij was dit zelfs hun eerste tour ooit. Weinig kans dus dat ze binnenkort nog eens komen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Molluck het volgende:
Heel erg jammer dat ik dat concert in Paradiso heb gemist, ik zou ze heel graag eens live willen zien, maar dat is voorlopig zeker niet meer mogelijk in Nederland?
Toch wel? Vaak verwacht je dat een elektronische versie vaak de cover is maar dan had ik het toch bij het juiste eind.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:31 schreef Molluck het volgende:
The Knife, maar Jose Gonzales is obv veel bekender door die Bravia reclame...
Ik ben jaloers, ik leerde ze pas kennen tijdens hun laatste tour en dat was ongeveer een maand voordat ze in Nederland waren. Dat was toen allang uitverkocht en sindsdien touren ze ook niet meer (ook al lang geen nieuw materiaal meer gemaakt)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:21 schreef robbolo het volgende:
Heb ze gezien in Paradiso een paar jaar geleden, maar wat een ziek geluid hadden ze daar zeg! Live zijn ze echt meesterlijk
Dat ze maar weer is gaan touren, al moet ik zeggen dat ik met deep cuts niet zoveel heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:48 schreef DrPwn het volgende:
the knife is een van de beste hedendaagse bands
Op Lowlands heb ik ze met me stomme dronken kop gemistquote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kende ze al voordat dit topic er was, maar was toen nog geen concert ganger en daar baal ik nu van.
Waar hebben jullie ze gezien? Lowlands?
Ik denk trouwens dat ze ook niet meer optreden.
in Paradisoquote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kende ze al voordat dit topic er was, maar was toen nog geen concert ganger en daar baal ik nu van.
Waar hebben jullie ze gezien? Lowlands?
Ik denk trouwens dat ze ook niet meer optreden.
Lijer!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze nooit meer touren en ik later, als the Knife eindelijk op waarde geschat worden, kan zeggen dat ik één van de weinige was die ze ooit live gezien heeft.
En dat alle losers in dit topic die er te laat bij waren mijn handtekening willen.
quote:
Ik kende ze toen al maar vond het niet tof ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze nooit meer touren en ik later, als the Knife eindelijk op waarde geschat worden, kan zeggen dat ik één van de weinige was die ze ooit live gezien heeft.
En dat alle losers in dit topic die er te laat bij waren mijn handtekening willen.
Hebben hebben hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Ascaroth het volgende:
Iemand het solo-album van Karin Dreijer Andersson al gehoord? Qua geluid ligt het vrij dicht bij The Knife, maar het tempo ligt wat lager en de sfeer is meer dreigend en donker. Erg fijn.
Ohja, en de hoes is ook tof.
[ afbeelding ]
Volgens mij was Olof meer van de percussie ook altijd, denk dat het door hem misschien iets eh ruwer en sneller wordt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Molluck het volgende:
I like! Bedankt voor de tip, wel vreemd dat dit dan een soloalbum is, want het klinkt echt exact als The Knife.
Compleet met vocoders en duistere strings en Concrete Walls lijkt ook echt rechtstreeks van Silent Shout te komen.
Maar dat maakt niet uit, ik vind hem goed!
Het is het zeker waard meer dingen te checken ervanquote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef Houniet het volgende:
Ik ken alleen Heartbeats.
Gooi eens wat titels op dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is het zeker waard meer dingen te checken ervan
Nu kan ik wel wat titels noemen maar ik vind het allemaal prachtig
Marble Housequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |