Haal mij ook een nieuwe danquote:
Jaaa moooooiquote:
hier, vangen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:14 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Haal mij ook een nieuwe dan![]()
Waar is de tijd gebleven dat men nog op elkaar deed wachten omdat men zeker wist dat die ene nog wel zou komen?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
hier, vangen!
ik ga naar bed, trusten nachtbaggeraartjes
thnx mate.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
hier, vangen!
ik ga naar bed, trusten nachtbaggeraartjes
vrijdag en zaterdagavond/nachtquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat men nog op elkaar deed wachten omdat men zeker wist dat die ene nog wel zou komen?
Ik zal kijken of ik er dan ook kan zijnquote:
Redelijk...quote:
Truequote:
Heel verstandigquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
True
En geluk maak jezelf... ik doe mijn best
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Om er nog maar een cliche door heen te gooien 'meer dan je best kun je niet doen'.
Het onderste uit de kan zul je moeten halenquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Al moet de onderste steen boven komen
Anders vind je de hond in de potquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het onderste uit de kan zul je moeten halen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Anders vind je de hond in de pot
Trusten Nanquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:41 schreef NanKing het volgende:
[..].
Genoeg grapjes en grolletjes, ik ga naar bed![]()
.
Droom fijn voor straks.
Ik hoef pas morgenavond te werken, dus ook lekker aan het bierquote:Op woensdag 13 september 2006 00:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmmm,. nog steeds het topic van zaterdagnacht
Maargoed, ik zit nu ook aan het biernet terug van tafeltennissen
nop geen last vanquote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
Even vraagje tussendoor: krijgen jullie ook veel van die irritante geanimeerde spam berichten? Zie je eerst allemaal kleuren spikkels zodat ze niet kunnen worden gedetecteerd door spamfilters, en daarna zie je een spambericht. Ik heb zin om die mensen die me dat sturen de ****** toe te wensen![]()
Ik ben morgen ook lekker vrij van schoolquote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik hoef pas morgenavond te werken, dus ook lekker aan het bier![]()
Dankoequote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef NanKing het volgende:
Oh nog gefeli Rekkie, met je blauw zijn
.
Nog geen last van gehad, wel over gelezen alquote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
Even vraagje tussendoor: krijgen jullie ook veel van die irritante geanimeerde spam berichten? Zie je eerst allemaal kleuren spikkels zodat ze niet kunnen worden gedetecteerd door spamfilters, en daarna zie je een spambericht. Ik heb zin om die mensen die me dat sturen de ****** toe te wensen![]()
Ook nog geen last van.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb wel al een spamfilter geprobeerd, maar die houd soms ook goeie mail tegen helaas...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:16 schreef NanKing het volgende:
Mijn spamfilter staat vrij hoog, heb bij mijn chello mail nergens last van.
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 00:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb wel al een spamfilter geprobeerd, maar die houd soms ook goeie mail tegen helaas...
Denk dat het ook te maken heeft met het feit dat ik mijn email adres een beetje te duidelijk op mijn site heb staan... Maar even aanpassen binnenkort, al denk ik dat het al te laat is helaas.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook nog geen last van.
Op mijn werk heb ik toch wel heel veel last van SPAM... elke dag wel een mailtje of 10.
Die staat al lang in de database van alle spamverstuurders jaquote:Op woensdag 13 september 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk dat het ook te maken heeft met het feit dat ik mijn email adres een beetje te duidelijk op mijn site heb staan... Maar even aanpassen binnenkort, al denk ik dat het al te laat is helaas.
Idd, klotezooiquote:Op woensdag 13 september 2006 00:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die staat al lang in de database van alle spamverstuurders ja
precies, het is echt een smerig gebeuren allemaal. Maar wat doe je er tegen. Het is nu zo massaal verspreid...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, klotezooi![]()
En ik kan de IP's van de spammers wel gaan bomberderen met een ping flood, alleen heb je vaak de spammers daar niet mee, maar gekaapte pc's van onschuldige mensen... Naja, domme mensen eerder die spyware installeren
Succes met opstaan en slaap lekkerquote:Op woensdag 13 september 2006 00:26 schreef Rekkie het volgende:
Mensen, groeten maar weer.... deze usert moet morgen weer veel te vroeg opSlaapse alvast
Hoiiii.. en hoe is het hier vanacht.quote:
Ik hou het wel bij je eerste tipquote:Op woensdag 13 september 2006 00:26 schreef boem-dikkie het volgende:
ehehtja zorgvuldig met je pc omgaan helpt! of gewoon je internet eraf flikkeren
helpt ook!
Oeh, was het spannendquote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb met jou op MSn gepraat![]()
Daarom... Dit is trouwens de spam die ik bedoel: http://fok.phserver.net/fok1/spam.gifquote:Op woensdag 13 september 2006 00:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
precies, het is echt een smerig gebeuren allemaal. Maar wat doe je er tegen. Het is nu zo massaal verspreid...
geweldig vond ik hetquote:
Wees gerust, mijn chello heeft dezelfde mankementen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
geweldig vond ik hethelaas viel ik elke 2 minuten weg omdat KUT KUT tering ** @home weer spacede
O dat was jijquote:Op woensdag 13 september 2006 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
geweldig vond ik hethelaas viel ik elke 2 minuten weg omdat KUT KUT tering ** @home weer spacede
Ah, das flink klote jaquote:Op woensdag 13 september 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom... Dit is trouwens de spam die ik bedoel: http://fok.phserver.net/fok1/spam.gif
Welterusten overigens voor degenen die gaan pitten![]()
Mietjes zijn 't, allemaalquote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef remlof het volgende:
wow dit topic loopt al drie dagen!
de vaart is wel een beetje uit NB nu de vakanties afgelopen zijn he?
En dat allemaal om maar je filter te omzeilenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah, das flink klote ja
Ik krijg de laatste tijd veel spam mailtjes met dit soort titels:
PHAzztRMACY - Hi All y j our PH j AR p MAC z Yd b ire y ctl l y from the m y anuf n act k ure t r, Your c t …
Een soort Breezah spam dus![]()
Maar het werkt niet, google filter er ze uitquote:Op woensdag 13 september 2006 00:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En dat allemaal om maar je filter te omzeilen![]()
Naja, maar hopen dat ze snel rigor mortis gaan ontmoeten![]()
Kutspammers![]()
En nu bier!
Ze proberen mij ook al jaren een piemel aan te smerenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg altijd allemaal mailtjes met
EN:LAR:GE PEN:IS quicklyen dat soort onzin.
zovan wtf, 20 cm is toch groot genoeg![]()
Ik ook net 3e flesje, gaat er weer lekker in vanavondquote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar het werkt niet, google filter er ze uit
Bier idd* XBM is zojuist aan zijn 3e flesje begonnen
Gewoon een mail terugsturen met een kettingzaag in de aanbieding. Kunnen ze hun benen afzagen, dan hebben ze een lul tot op de grondquote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg altijd allemaal mailtjes met
EN:LAR:GE PEN:IS quicklyen dat soort onzin.
zovan wtf, 20 cm is toch groot genoeg![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon een mail terugsturen met een kettingzaag in de aanbieding. Kunnen ze hun benen afzagen, dan hebben ze een lul tot op de grond![]()
ik sta 3 keer in beeldquote:
haha ik had een keer zo'n photoshop gemaakt met zo'n microsoft effect.quote:
Ja ik had een meisje met een lijst in haar hand, had ik steeds de foto in dat lijstje gezet, en dan steeds op nieuw. heel vreemd effect. zou die foto zo eens opzoeke!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lijkt wel vaag, net een portaal ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |