Hoiiii.. en hoe is het hier vanacht.quote:
Ik hou het wel bij je eerste tipquote:Op woensdag 13 september 2006 00:26 schreef boem-dikkie het volgende:
ehehtja zorgvuldig met je pc omgaan helpt! of gewoon je internet eraf flikkeren
helpt ook!
Oeh, was het spannendquote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb met jou op MSn gepraat![]()
Daarom... Dit is trouwens de spam die ik bedoel: http://fok.phserver.net/fok1/spam.gifquote:Op woensdag 13 september 2006 00:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
precies, het is echt een smerig gebeuren allemaal. Maar wat doe je er tegen. Het is nu zo massaal verspreid...
geweldig vond ik hetquote:
Wees gerust, mijn chello heeft dezelfde mankementen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
geweldig vond ik hethelaas viel ik elke 2 minuten weg omdat KUT KUT tering ** @home weer spacede
O dat was jijquote:Op woensdag 13 september 2006 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
geweldig vond ik hethelaas viel ik elke 2 minuten weg omdat KUT KUT tering ** @home weer spacede
Ah, das flink klote jaquote:Op woensdag 13 september 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom... Dit is trouwens de spam die ik bedoel: http://fok.phserver.net/fok1/spam.gif
Welterusten overigens voor degenen die gaan pitten![]()
Mietjes zijn 't, allemaalquote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef remlof het volgende:
wow dit topic loopt al drie dagen!
de vaart is wel een beetje uit NB nu de vakanties afgelopen zijn he?
En dat allemaal om maar je filter te omzeilenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah, das flink klote ja
Ik krijg de laatste tijd veel spam mailtjes met dit soort titels:
PHAzztRMACY - Hi All y j our PH j AR p MAC z Yd b ire y ctl l y from the m y anuf n act k ure t r, Your c t …
Een soort Breezah spam dus![]()
Maar het werkt niet, google filter er ze uitquote:Op woensdag 13 september 2006 00:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En dat allemaal om maar je filter te omzeilen![]()
Naja, maar hopen dat ze snel rigor mortis gaan ontmoeten![]()
Kutspammers![]()
En nu bier!
Ze proberen mij ook al jaren een piemel aan te smerenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg altijd allemaal mailtjes met
EN:LAR:GE PEN:IS quicklyen dat soort onzin.
zovan wtf, 20 cm is toch groot genoeg![]()
Ik ook net 3e flesje, gaat er weer lekker in vanavondquote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar het werkt niet, google filter er ze uit
Bier idd* XBM is zojuist aan zijn 3e flesje begonnen
Gewoon een mail terugsturen met een kettingzaag in de aanbieding. Kunnen ze hun benen afzagen, dan hebben ze een lul tot op de grondquote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg altijd allemaal mailtjes met
EN:LAR:GE PEN:IS quicklyen dat soort onzin.
zovan wtf, 20 cm is toch groot genoeg![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon een mail terugsturen met een kettingzaag in de aanbieding. Kunnen ze hun benen afzagen, dan hebben ze een lul tot op de grond![]()
ik sta 3 keer in beeldquote:
haha ik had een keer zo'n photoshop gemaakt met zo'n microsoft effect.quote:
Ja ik had een meisje met een lijst in haar hand, had ik steeds de foto in dat lijstje gezet, en dan steeds op nieuw. heel vreemd effect. zou die foto zo eens opzoeke!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lijkt wel vaag, net een portaal ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |