Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :').
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
ik heb em vorig jaar live gezienquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
Sorry kipje ik was ff druk.
Er was een tijd dat ik hem minstens elke week zagquote:Op zondag 10 september 2006 03:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
ik heb em vorig jaar live gezien
achterin een vrachtwagen stond ie op te treden![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 03:22 schreef Aurelianus het volgende:
Ik noem nog liever mijn elektrische tandenborstel 'Arend-Jan' dan dat ik in dit topic post. Daar laat ik het bij.
zag je hem in waddinxveen of alphen a/d rijn?quote:Op zondag 10 september 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik hem minstens elke week zag
Was geen vuilniswagen per ongeluk?
zattemannenquote:Op zondag 10 september 2006 03:28 schreef remlof het volgende:
PS, val ik nu onder de categorie "zatlappen" of "dronkenmannen"?
Nope... ik zag hem in Zaanstadquote:Op zondag 10 september 2006 03:27 schreef Acryl het volgende:
[..]
zag je hem in waddinxveen of alphen a/d rijn?
(nee t was geen vuilniswagen)
Eens in de zoveel maanden mag dat.quote:
ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... ik zag hem in Zaanstad
De TT is willkeurig gekozen... je hebt de vrijheid om te kiezen waar je onder wilt vallenquote:Op zondag 10 september 2006 03:28 schreef remlof het volgende:
PS, val ik nu onder de categorie "zatlappen" of "dronkenmannen"?
ik val het liefst onder je gespreide benenquote:Op zondag 10 september 2006 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De TT is willkeurig gekozen... je hebt de vrijheid om te kiezen waar je onder wilt vallen
Vrouwen mogen het gelukkig elke maandquote:Op zondag 10 september 2006 03:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Eens in de zoveel maanden mag dat.
Dan is het wenselijk dat je niet meer post in dit topicquote:Op zondag 10 september 2006 03:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben geen van beide op het moment![]()
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan is het wenselijk dat je niet meer post in dit topic
nouhouquote:Op zondag 10 september 2006 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan is het wenselijk dat je niet meer post in dit topic
Wat voor lol is daar nu aan te beleven?quote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ik val het liefst onder je gespreide benen
Niet een bekend gedeelte voor mijquote:Op zondag 10 september 2006 03:35 schreef Acryl het volgende:
westerwatering, zaandam
quote:Op zondag 10 september 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet een bekend gedeelte voor mij
True... biertje dan maar?quote:Op zondag 10 september 2006 03:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nouhouVoor de rest is ook zo stil op Fok
![]()
W'veerquote:
Molen de Dood?quote:Op zondag 10 september 2006 03:38 schreef Acryl het volgende:
weet je dan niet die molen in zaandam? met die restaurant erbij? (vlakbij station zaandam)
hou t maar op vlakbij t station zaandamquote:Op zondag 10 september 2006 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Molen de Dood?
Ow... die staat in Zaandijk.
Toch die molen die ik zei?quote:Op zondag 10 september 2006 03:40 schreef Acryl het volgende:
[..]
hou t maar op vlakbij t station zaandam
Dat lijkt me sterkquote:Op zondag 10 september 2006 03:41 schreef Acryl het volgende:weet ik t..?
ik heb toch niet bij je op school gezeten he?
jij had t over een molen in zaandijk...quote:Op zondag 10 september 2006 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toch die molen die ik zei?
Of ben ik je nu kwijt?
quote:Op zondag 10 september 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk
Ik heb op de oostzijde op school gezeten... de Sancta Maria
Das na mijn tijdquote:Op zondag 10 september 2006 03:43 schreef Acryl het volgende:
[..]ik in krommenie (bertrand russell college... later 't Trias college
)
Mailen met haarquote:Op zondag 10 september 2006 03:48 schreef Acryl het volgende:
btw: ik ben bijna 19, zou yvonne nu met me willen nueqen?![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mailen met haar
De dag waarop je jarig bent en 19 wordt ben je een hotitem voor haar
Omdat je nog geen 19 bentquote:
Laatste keer dat ik je welterusten wensquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je welterusten wens
jij begon over "onder"quote:Op zondag 10 september 2006 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat voor lol is daar nu aan te beleven?
Of bedoel je tussen?
En daarna over tussen en misschien wil ik het ook nog wel hebben over bovenquote:
Kssst... slapen jijquote:
ok, doe maar boven danquote:Op zondag 10 september 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En daarna over tussen en misschien wil ik het ook nog wel hebben over boven
quote:Op zondag 10 september 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, doe maar boven dan
ik ben passief vannacht ok?
ow ik ben er gewilligquote:Op zondag 10 september 2006 04:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zolang je maar wel een beetje gewillig bent
Toch weer dat worstgebeurenquote:Op zondag 10 september 2006 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ow ik ben er gewillig
zolang ik maar geniet zal het me worst wezen
da's zieligquote:Op zondag 10 september 2006 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toch weer dat worstgebeuren![]()
Ow... en wezen zijn kinderen zonder ouders
quote:Op zondag 10 september 2006 04:27 schreef remlof het volgende:
[..]
da's zielig
maar verder draait alles om het worstgebeuren inderdaad
en bier!
Jupiler is een verdomd goed biertje uit de tapquote:Op zondag 10 september 2006 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
jupiler van de tap en brand uit de fles vanavond
sorry!
brand in je koelkast is altijd goed!quote:Op zondag 10 september 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jupiler is een verdomd goed biertje uit de tap
Brand ken ik niet echt
Nu bezorg je mij enge dromenquote:Op zondag 10 september 2006 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
brand in je koelkast is altijd goed!
nu al?quote:Op zondag 10 september 2006 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu bezorg je mij enge dromen
Trusten remlofik ga slapen
quote:Op zondag 10 september 2006 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu bezorg je mij enge dromen
Trusten remlofik ga slapen
Heel waar.quote:Op zondag 10 september 2006 06:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon het beste ervan maken
Als het kut is en het is kutter dan kut, dan moet je gewoon denken dat het altijd kutter kan
mag ik die als sig?quote:Op zondag 10 september 2006 06:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Als het kut is en het is kutter dan kut, dan moet je gewoon denken dat het altijd kutter kan
quote:Op zondag 10 september 2006 06:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heel waar.
Goh, jij moet in true gaan posten.
quote:Op zondag 10 september 2006 06:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Was deze er ook nog
Naja, hij gaat toch zo dicht.
De nacht zit er weer op.
Weltrusten.
Tuurlijkquote:
Dat heb ik met ONZ.quote:Op zondag 10 september 2006 06:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Voorlopig genoeg truth gepost, heb daar iets teveel rond gehangenNu even afkicken daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |