Heel waar.quote:Op zondag 10 september 2006 06:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon het beste ervan maken
Als het kut is en het is kutter dan kut, dan moet je gewoon denken dat het altijd kutter kan
mag ik die als sig?quote:Op zondag 10 september 2006 06:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Als het kut is en het is kutter dan kut, dan moet je gewoon denken dat het altijd kutter kan
quote:Op zondag 10 september 2006 06:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heel waar.
Goh, jij moet in true gaan posten.
quote:Op zondag 10 september 2006 06:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Was deze er ook nog
Naja, hij gaat toch zo dicht.
De nacht zit er weer op.
Weltrusten.
Tuurlijkquote:
Dat heb ik met ONZ.quote:Op zondag 10 september 2006 06:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Voorlopig genoeg truth gepost, heb daar iets teveel rond gehangenNu even afkicken daar
O ja, je hebt gelijk, 't is nog donkerquote:Op zondag 10 september 2006 06:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]het is nog uren nacht.
Anders moest ik allang slapen.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 10 september 2006 06:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
O ja, je hebt gelijk, 't is nog donker
Naja, nog maar ff door FOK!ken dan.
Zullen we wisseling van de wacht houdenquote:
quote:
Hmm.. spannend..quote:Op zondag 10 september 2006 06:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zullen we wisseling van de wacht houden
Ga jij de komende tijd in the truth posten veel, en neem ik jou werk over in onzin
Weet ik nietquote:Op zondag 10 september 2006 06:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. spannend..
Ik heb in al die jaartjes nog nooit een post in truth geplaatst..
Zou ik dat wel kunnen?![]()
Neh, ik ben een (meestal) nuchter nachtdier.quote:Op zondag 10 september 2006 06:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik heb tijden in een andere wereld geleefd, dus voor mij was het sowieso makkelijk om daar te schrijven. Ik zit nog steeds gedeeltelijk in een andere wereld. Daarom maak ik vaker dingen mee die niet helemaal realistisch zijn
Zoals mijn signature al zegt.
1 grote trip.
The twilight zone en nog meer
Fout!quote:Op zondag 10 september 2006 06:17 schreef remlof het volgende:
ow jah, ik ga naar bed, dit leek me het meest appropriate topic om dat in te melden
trusten![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 september 2006 06:17 schreef remlof het volgende:
ow jah, ik ga naar bed, dit leek me het meest appropriate topic om dat in te melden
trusten![]()
Ik ben ook nuchter hoor, maar ook niet. Ik ben gewoon nietsquote:Op zondag 10 september 2006 06:18 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neh, ik ben een (meestal) nuchter nachtdier.
Het bevalt me hier wel.
Welkom op onz, Dv.
Dat zou ik nooit doen...quote:Op zondag 10 september 2006 06:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook nuchter hoor, maar ook niet. Ik ben gewoon niets
Ik ben nuchter en niet nuchter. Op de wereld en niet op de wereld
Danke voor het welkomIk pas me aan en dan komt het wel goed hier. Ik ga niet meer schelden
Ik schold vroeger veel vanwege ellende en frustratie
quote:Op zondag 10 september 2006 03:58 schreef Neenetje het volgende:
Mooi, iedereen kan de tering krijgen en gruwelijk sterven.
Welterusten.
-edit-
Bijna iedereen.
quote:
Komt helemaal goed.quote:Op zondag 10 september 2006 06:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin meer om te schelden, dat kost me teveel energie dus. Ik heb zoveel gescholden en zat zo vaak vol stress, ik heb er gewoon geen zin meer in. Mijn hart mag niet ontploffen
Heb er overigens geen problemen mee als andere mensen schelden. Leven en laten leven denk ik maar.
Nu even naar buiten![]()
Inderdaadquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 06:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.
Buitenzijnze..
Waarom denk je dat ik altijd binnenblijf?quote:Op zondag 10 september 2006 06:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze zijn buiten en wachten op ons
quote:Op zondag 10 september 2006 06:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd binnenblijf?
Ja binnen ben ik ook niet veilig.. maar als ik onder de dekens lig, waar een afbeelding van weed rokende teletubbies opstaat ben ik veilig. Omdat ze bang zijn van paarse dingen met een handtas en allergisch zijn voor de geur van weed. Dat ruik je niet, maar ze hebben geen neus dus dat kunnen ze ook niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |