Mwoah, hij heeft wel een beetje een puntquote:Op maandag 11 september 2006 09:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Matig acteerwerk in 24? Come on! Kiefer Sutherland acteert al 5 seizoenen lang subliem. Zeer gedreven in elke 24 aflevering, dat kunnen er maar weinig opbrengen denk ik.
Want de rest van CTU zijn natuurlijk nitwits. Als een andere CTU agent iets moet doen wordt-ie meteen doodgeschoten en/of ontvoerd en/of laat de terrorist ontsnappen. Maar als Rambo Jack Bauer in actie komt of een idee gaat het altijd goed.quote:Op maandag 11 september 2006 12:35 schreef MuKe het volgende:
je hebt 5 seizoenen lang in principe hetzelfde thema "terroristen vallen de US aan en CTU Jack Bauer moet het zaakje redden". En ja, soms heb je dan het deja vu gevoel.
Och, dat valt echt wel mee hoor, is een stereotypering, kun je voor elke serie wel zoiets verzinnen...quote:Op maandag 11 september 2006 13:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Want de rest van CTU zijn natuurlijk nitwits. Als een andere CTU agent iets moet doen wordt-ie meteen doodgeschoten en/of ontvoerd en/of laat de terrorist ontsnappen. Maar als Rambo Jack Bauer in actie komt of een idee gaat het altijd goed.
En dat hele zogenaamde 'real time' gebeuren begint ook wat lachwekkend te worden.
Geen grap met MacGyver héquote:Op maandag 11 september 2006 22:24 schreef ranja het volgende:
Ok, ok... is ook zo... A-team, Knightrider, McGyver, Baywatch... allemaal zijn de hoofdpersonen de beste met alles...
Jonh Cleese als icoon en dan niet voor Fawlty Towers kiezenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:23 schreef mien-moeke het volgende:
24 vs Prison Break
Fawlty Towers vs The Simpsons
South Park vs Lost
Friends vs Seinfeld
43 - 64 ongeveer, daar gaat Fawlty Towersquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jonh Cleese als icoon en dan niet voor Fawlty Towers kiezen
Mwah, ik ben oud genoeg om te kunnen zeggen dat ik nog heb meegemaakt dat FT voor het eerst op TV kwam (hoewel dat ook weer niet superbewust is geweest) en ik vind FT fantastisch, maar The Simpsons toch net een stukje beter ...quote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat Fawlty towers het niet gaat redden dankzij de gemiddelde Fok! leeftijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |