En terecht!quote:Op zondag 10 september 2006 21:57 schreef Merkie het volgende:
24 stevent af op wereldheerschappij.
Of jij moet die 5 seizoenen minder stoned kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hahaaaa jij bent zo grappig! Kijk eerst eens met je ogen open voordat je oordeelt.
quote:Have fun, de tijd van makkelijke lotingen is voorbij.
Algemeen bekendquote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Of jij moet die 5 seizoenen minder stoned kijken![]()
. Het is 5 seizoenen lang hetzelfde liedje, prison break kan hetzelfde eindigen, maar dat kun je maar op 1 seizoen (en 4 afleveringen) waarderen. Ook de betere acteurs valt vies tegen.... Qua hoofdrolspelers is het algemeen bekend/gewaardeerd dat 24 het aflegt tegen prison break.
voor een eerstejaars niet verkeerd, maar 24 wint na 5 seizoenen nog steeds meerdere prijzen. En dat van mensen die er verstand van hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarmee doe je PB toch echt tekort. Het doet absoluut niet onder voor 24.
Het won de Favorite New TV Drama van People's Choice Award.
Friends stevent af op wereldheerschappijquote:Op maandag 11 september 2006 00:32 schreef Tijn het volgende:
Bah, Friends ligt mijlenver voor op Seinfeld. Ik had gedacht dat het nog wel een nek-aan-nek race zou worden
Het staat 58-34 om precies te zijn
Ja, de mensen met smaak zijn altijd in de minderheidquote:Op maandag 11 september 2006 00:32 schreef Tijn het volgende:
Bah, Friends ligt mijlenver voor op Seinfeld. Ik had gedacht dat het nog wel een nek-aan-nek race zou worden
Het staat 58-34 om precies te zijn
Ik denk het niet, vooral in Amerika staat PB echt in de schaduw van 24.quote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarmee doe je PB toch echt tekort. Het doet absoluut niet onder voor 24.
Het won de Favorite New TV Drama van People's Choice Award.
Inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 02:15 schreef Isabeau het volgende:
(en ik vind het prima want de series die ik geweldig vond zijn er al uit)
Matig acteerwerk in 24? Come on! Kiefer Sutherland acteert al 5 seizoenen lang subliem. Zeer gedreven in elke 24 aflevering, dat kunnen er maar weinig opbrengen denk ik.quote:Op maandag 11 september 2006 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
24 én Prison Break zijn gewoon allebei enorm gehypte typisch Amerikaanse reeksen met belachelijk ingewikkelde en soms enorm vergezochte verhaallijnen en matig tot degelijk acteerwerk. Net als Lost. En alle 3 moeten ze 't vooral hebben van hun originele gimmick.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |