abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 00:58:18 #251
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41663783
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
Oh, is dat een serie, tja ik kijk minder dan een kwartier tv per week.
Tenzij ik op visite ben dus.

Van je laatste spaarcentjes een Aprilia SVX kopen, wordt je niet blij..........


Heren Kijk ook even of je nog genoeg koelvloeistof hebt. Ik heb weer eens een probleem. In Duitsland ging mijn Olie lampje in eens als een gek knipperen.... Direct gestopt wat nu weer!!:? Wat blijkt censor voor koelvloistof uit het blok gesmolten en motor veeeeeeeel te warm. Duitse dealer heeft de motor opgehaald. Alles nagekeken Genoeg olie en oliedruk. Hij denk dat de censor niet heeft gewerkt en daardor de ven niet is aangegaan. Vevolgens heeft hij al het koelwater eruit gegooit. Tja hij staan nu bij de appie dealer om te kijken wat te doen. Hij loopt nog goed maar wat kan kan de schade zijn als een blok veel te warm wordt??? Kop? Zuigers? Tja als er plastic onderdelen afsmelten! Als het nu niet kapot is kan er dan later een probleem ontstaan?

O ja de startmotor doet het nog wel maar nu is waarschijnlijk ook de Starterkrans overleden. Aprilia heeft al aangegeven dat dit een probleem onderdeel is!

O Ja na de laatste update loopt hij ook niet echt heel erg mooi. Vooral bij lage toeren heeft hij er niet echt heel veel zin in.

Ik ben dus voor jullie de service en de garantie van Aprilia aan het testen.
U snapt het al is ben nu even niet blij dit mag namelijk niet gebeuren na 2400 kilometer. :r:r:r

Wordt vervolgt.
Knor(repot)
Die dingen lopen aan stront bij elke 3000km, das de enige garantie die je krijgt
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 00:58:28 #252
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663789
post 251
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41663797
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet het, was ook echt een dubbele bodem.
Ennnnnnnnnn, nog bijna 50 postings in dit topic, gaan we dat meemaken?
Dubbele bodem? Quote nou eens man

Enne als het aan mij ligt gaat dit topic vanavond nog vol
pi_41663815
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Die dingen lopen aan stront bij elke 3000km, das de enige garantie die je krijgt
En toch zou je het wel liever hebben dan je KTM, geef maar toe
pi_41663819
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef bvvt het volgende:
post 251
Zo komen we er wel ja
  zondag 10 september 2006 @ 00:59:34 #256
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41663821
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dubbele bodem? Quote nou eens man

Enne als het aan mij ligt gaat dit topic vanavond nog vol
tot hoeveel posts gaan jullie hier voor een vol topique?
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 01:00:22 #257
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41663842
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:59 schreef BazzieK het volgende:

[..]

En toch zou je het wel liever hebben dan je KTM, geef maar toe
wel liever dan mijn KTM
Niet liever dan een 660 ofzo,


of een superduke
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 01:00:57 #258
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663861
Goede garantie. en dan duurde het nog 3 jaar voordat die fiets kwam.
Ik heb er toen nog even over getwijfelt. Lucky me, was ik echt bankroet geweest.. en dan dit..

Bazziek, SS'er, dubbele bodem. Rinkelt er al wat?
  zondag 10 september 2006 @ 01:02:18 #259
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663903
Bij een dubbele bodem moet ik altijd ana die koekjes denken - 2 biscuitjes met een laagje lekker er tussen
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 01:02:26 #260
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663908
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:59 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

tot hoeveel posts gaan jullie hier voor een vol topique?
300 toch?
  zondag 10 september 2006 @ 01:02:33 #262
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663910
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:59 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

tot hoeveel posts gaan jullie hier voor een vol topique?
300
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 01:02:49 #263
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663916
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

wel liever dan mijn KTM
Niet liever dan een 660 ofzo,


of een superduke
Allemaal mooi en duur spul
  zondag 10 september 2006 @ 01:03:04 #265
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 01:03:18 #266
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663928
als nu iedereen plat gaat zal het niet echt gaan opschieten
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41663932
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef Worldbeater het volgende:
Goede garantie. en dan duurde het nog 3 jaar voordat die fiets kwam. [afbeelding]
Ik heb er toen nog even over getwijfelt. Lucky me, was ik echt bankroet geweest.. en dan dit..

Bazziek, SS'er, dubbele bodem. Rinkelt er al wat?
Ach ja zolang het onder garantie gebeurt

En volg het nu wel een beetje, ben nooit zo helder
pi_41663941
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef bvvt het volgende:

[..]

300
Weet je het zeker?
pi_41663947
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef Worldbeater het volgende:
Succes met volspammen.
  zondag 10 september 2006 @ 01:04:00 #270
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663948
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, die zijn lekker, tracteerde vrijdag iemand op.
je hebt echt iets tegen quoten hè
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41663952
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef bvvt het volgende:
Bij een dubbele bodem moet ik altijd ana die koekjes denken - 2 biscuitjes met een laagje lekker er tussen
Klinkt lekker
  zondag 10 september 2006 @ 01:04:23 #272
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663957
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
kan ook 301 zijn
is al eens voorgekomen
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41663960
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, die zijn lekker, tracteerde vrijdag iemand op.
Wat een tractatie
pi_41663972
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef Worldbeater het volgende:
300 hè!
Kan nou iedereen ff een lijn trekken
pi_41663981
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef bvvt het volgende:
als nu iedereen plat gaat zal het niet echt gaan opschieten
Mwah, met een hoop onzin kom je ver
  zondag 10 september 2006 @ 01:05:18 #276
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663989
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Klinkt lekker
voor ereg weinig bij de C1000 te halen hier om de hoek 9las die C1000 open is natuurlijk
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41663992
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef bvvt het volgende:

[..]

je hebt echt iets tegen quoten hè
Ach ja, als ie zo door blijft gaan krijgt ie een spuitje
  zondag 10 september 2006 @ 01:05:42 #278
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663999
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Mwah, met een hoop onzin kom je ver
als er op elke regel vanelkaar gereageerd wordt wel ja
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 01:05:50 #279
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41664002
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef bvvt het volgende:

[..]

kan ook 301 zijn
is al eens voorgekomen
Wat is het nou dan
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_41664005
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef bvvt het volgende:

[..]

kan ook 301 zijn
is al eens voorgekomen
Bij hoge uitzondering mogelijk
  zondag 10 september 2006 @ 01:06:02 #281
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41664010
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ach ja, als ie zo door blijft gaan krijgt ie een spuitje
hé, ik wil wel blijven leven hoor....
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41664021
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef bvvt het volgende:

[..]

voor ereg weinig bij de C1000 te halen hier om de hoek 9las die C1000 open is natuurlijk
Morgenochtend halen en dan met een tas vol om 10:00 bij het PV staan
pi_41664028
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef bvvt het volgende:

[..]

als er op elke regel vanelkaar gereageerd wordt wel ja
Daarom, moet lukken
  zondag 10 september 2006 @ 01:06:51 #284
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41664034
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Wat is het nou dan
standaard 300
als er 2 echt de zelfde tijd posten dan kan het gebeuren dat ze alle 2 eer in komen

of dat een modje er nog een laatste post in pleurt
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41664035
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Wat is het nou dan
  zondag 10 september 2006 @ 01:06:58 #286
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41664036
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Daarom, moet lukken
Denk je?
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 01:07:08 #287
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41664039
Ja leuk garantie, moet je nog afwachten, vrije dag namen om weg te brengen, op te halen, etc, en na de garantieperiode heb je er al helemaal geen vertrouwen meer in.
pi_41664042
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef bvvt het volgende:

[..]

hé, ik wil wel blijven leven hoor....
Bedoelde WB met zijn anti quote gedrag
  zondag 10 september 2006 @ 01:07:26 #289
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 01:07:29 #290
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41664051
Als je niet kan slapen kan je net zo goed meedoen om dit topic vol te krijgen
pi_41664052
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef bvvt het volgende:

[..]

standaard 300
als er 2 echt de zelfde tijd posten dan kan het gebeuren dat ze alle 2 eer in komen

of dat een modje er nog een laatste post in pleurt
Waar van akte
  zondag 10 september 2006 @ 01:07:32 #292
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41664053
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef bvvt het volgende:

[..]

standaard 300
als er 2 echt de zelfde tijd posten dan kan het gebeuren dat ze alle 2 eer in komen

of dat een modje er nog een laatste post in pleurt
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 01:07:33 #293
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41664054
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Denk je?
Geen idee waarom het niet zou lukken
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41664061
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Denk je?
mwah
pi_41664070
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Worldbeater het volgende:
Ja leuk garantie, moet je nog afwachten, vrije dag namen om weg te brengen, op te halen, etc, en na de garantieperiode heb je er al helemaal geen vertrouwen meer in.
Dag vrij nemen?

  zondag 10 september 2006 @ 01:08:13 #296
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41664075
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Bedoelde WB met zijn anti quote gedrag
ah
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41664079
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]

Ik gok tot de 300!
Je hoeren topic is er uit
  zondag 10 september 2006 @ 01:08:24 #298
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41664082
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]

Ik gok tot de 300!
hey
ging je niet slapen?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41664087
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Rib-i het volgende:
Als je niet kan slapen kan je net zo goed meedoen om dit topic vol te krijgen
  zondag 10 september 2006 @ 01:08:34 #300
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41664088
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Rib-i het volgende:
Als je niet kan slapen kan je net zo goed meedoen om dit topic vol te krijgen

Hopelijk pakt hij de WIKI oP post
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FokMC

[ Bericht 9% gewijzigd door bvvt op 10-09-2006 01:13:40 ]
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')