abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:45:50 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41647498
Ik lees wel eens dat een bepaald percentage van de vrouwen valt voor een rijke man. Het uiterlijk boeit dan amper en ook het innerlijk staat niet hoog op het prioriteitslijstje. Maar het geld daarentegen

Iemand kan dat vast wel uitleggen hier want ik snap het niet zo goed. Geld is leuk hoor maar je bent toch veel liever bij iemand waarmee je het ook op een onbewoond eiland uit zou houden? Bij wijze van spreken dan.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_41647563
Ik denk dat de prioriteiten bij die vrouwen dan gewoon anders liggen. Geld is zekerheid op een luxe leven, en als je niets liever hebt dan dat neem je de vent die eraan vast zit op de koop toe denk ik. En als je lang genoeg met iemand omgaat om een bepaalde reden raak je op een gegeven moment aan de rest (uiterlijk, persoonlijkheid) gewend, gok ik zo.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:50:50 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_41647600
inderdaad, zekerheid en luxe leven

Verder is geld macht en macht erotiseerd
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:53:55 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41647698
Geld staat niet altijd garant voor macht imho. En zekerheid? Met een beetje baan heb je weinig te vrezen in Nederland lijkt me. Daarnaast vind ik rijke mensen vaak heel niet leuk in de omgang en das toch snel het slag waarmee je in aanraking komt dan. Sowieso snap ik niet echt dat je een luxe leven verkiest boven een persoon.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_41647799
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Geld staat niet altijd garant voor macht imho. En zekerheid? Met een beetje baan heb je weinig te vrezen in Nederland lijkt me. Daarnaast vind ik rijke mensen vaak heel niet leuk in de omgang en das toch snel het slag waarmee je in aanraking komt dan. Sowieso snap ik niet echt dat je een luxe leven verkiest boven een persoon.
Geld staat vrij garant voor status denk ik, en er zijn véél mensen die gelukkig zijn zodra ze status hebben. Als de buren denken dat we gelukkig zijn, zijn we gelukkig. Dat idee. En inderdaad, rijke mensen hebben snel de neiging om zich beter te voelen, of dat komt in ieder geval veel voor imo, maar misschien willen die vrouwen dat ook juist. Het zijn vaak niet al te heldere personen, mensen zonder eigen karakter, 13 in een dozijn meisjes, en tsja, dan moet je toch op een manier beter zijn dan de rest.

Ik kan het ook niet helemaal begrijpen en kan me er al helemaal niet in vinden hoor, maar ik denk dat je het in deze richting moet zoeken.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:59:19 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_41647839
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Hexagon het volgende:

Verder is geld macht en macht erotiseerd
Dit in tegenstelling tot beheersing van de Nederlandse taal
pi_41647843
Luxe en een onbezonnen leven.
De wereld waarin rijke mensen leven (de contacten, de feestjes) dat staat ze gewoon aan.

Ik zag laatst op tv een programma en daarin waren vrouwen die alleen maar op rijke mannen konden 'vallen'.
En waarom? Het 'lagere' leven stond ze niet genoeg aan.
pi_41647944
Mannen die rijk zijn hebben vaak ook een soort van arrogante zelfvertrouwen.

Hou ik persoonlijk niet van, maar dat zijn nou de alpha-males
pi_41648003
Dat is 't verschil tussen verzorgd neuken of een carriere achter 't raam.
pi_41648004
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dit in tegenstelling tot beheersing van de Nederlandse taal
Dus waarom zou je moeite doen...
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:03:56 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41648038
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef appelsap het volgende:
En waarom? Het 'lagere' leven stond ze niet genoeg aan.
Mmmmm, das duidelijk een categorie die ik hard uit zou lachen
pi_41648081
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mmmmm, das duidelijk een categorie die ik hard uit zou lachen
Ze konden zegmaar alleen leven met een rijke man omdat die hen genoeg te bieden had.

Ja, ik vind het ook triest.
pi_41648133
Met alle respect, omdat het evolutionaire Darwin hoeren zijn. Hoe meer geld een vent heeft hoe meer kans dat ie haar kinderen kan opvoeden. Daarom zie je ook bijna nooit een knappe vent met een lelijk mokkel, maar des te meer knappe vrouwen met lelijke mannen die bulken van het geld. Puur genetische aantrekkingskracht. Dit heeft niets met seksisme te maken trouwens. Voor de mensen die niet in evolutietheorie geloven zal dit natuurlijk weer hard aankomen maar alle onderzoeken omtrent voortplanting en seksuele aantrekkingskracht wijzen in deze richting. En dat jij dan toevallig niet valt op patsers. Die mening wordt evolutionair pas echt op de proef gesteld in tijd van schaarste, zoals oorlog.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:08:27 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41648198
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die vlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
pi_41648290
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die vlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
Die vrouwen maken door de bank genomen dan ook zeer weinig kans. Want vrouwen worden enkelt maar lelijker, mannen vaak zelfs knapper als ze ouder worden.
pi_41648294
quote:
Die zijn slachtoffer van de moderne carrierdrift.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:12:15 #17
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41648306
quote:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die opvlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
Zyggie.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:15:27 #18
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41648378
Een ding dat vaak uit het oog wordt verloren is dat rijke mannen vaak ook bepaalde karakter eigenschappen hebben die hun in staat hebben gesteld zoveel geld te vergaren; sterk, stabiel, visionair, ondernemend, doorzettingsvermogen, etc. Dat zie je natuurlijk niet op een foto maar merk je wel in de omgang. vrouwen vallen op dit soort eigenschappen.

Let's face it: Iemand met een uitkering of een slechtbetaald baantje is meestal gewoon een loser. Vrouwen vallen niet op losers, ook niet als ze er kwa uiterlijk goed uitzien.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:17:22 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41648420
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:45 schreef livEliveD het volgende:
...Ik lees wel eens dat een bepaald percentage van de vrouwen valt voor een rijke man. Het uiterlijk boeit dan amper en ook het innerlijk staat niet hoog op het prioriteitslijstje. Maar het geld daarentegen...
Uiterlijk kan je nog wel een oordeel over geven. Maar innerlijk? Ik denk dat er uiteindelijk weinig verschil is tussen tussen met mensen met verschillende tegoeden bij de bank. Losers en eikels heb je aan beide kanten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41648432
Zelfs de vrouwen die zeggen dat het ze niet boeit, boeit het toch ook zeker wel.

Ik merk het bij m'n vriendin ook soms. Ik heb nu een zeer goed betaalde bijbaan en ze begon vorige keer over 'later' als we zeer waarschijnlijk allebei een goed betaalde (vaste) baan hebben en dus een redelijk goed vooruitzicht hebben.

Natuurlijk heb ik het dan niet over 'rijk'. Ze viel niet op me vanwege m'n geld, simpelweg omdat ik dat niet heb. Maar hoe dan ook kicken vrouwen, meer dan de meeste mannen, op geld, status, aanzien etc.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:18:03 #21
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41648439
dan ben je toch in principe een hoer ofniedan
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41648490
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef NeoTribalist het volgende:
Het zijn sowieso hoeren, allemaal.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:22:44 #23
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41648532
Ik wil best een rijke vent
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:36:42 #24
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41648796
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:22 schreef Bep het volgende:
Ik wil best een rijke vent
hoer !
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:43:01 #25
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41648938
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

hoer !
Ach ja , af en toe wat sex voor veel geld en een makkelijk leven

Beter dan af en toe sex met een kerel waar je na 5 jaar op bent uitgekeken en een min saldo
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:49:39 #26
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41649053
Denk niet dat je gellukig word van een makkelijk leven maar dat terzijde
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:57:24 #27
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41649217
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:49 schreef NeoTribalist het volgende:
Denk niet dat je gellukig word van een makkelijk leven maar dat terzijde
En waarom niet? Geld maakt een hoop dingen in het leven een stuk gemakkelijker , en ja ik zou daar gelukkig mee zijn
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:12:05 #28
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_41649526
Ze vallen voor het geld Kun je dat niet zelf bedenken
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:18:05 #29
156541 Loonatic
Lief, knap en....slim!!!
pi_41649655
Ik wil ook wel voor eventjes een rijke vent, hoeft idd niet hansom te zijn als ie maar niet afstotelijk is. En dan lekkere en dure cadeautjes verzamelen en later weer op zoek naar de 'echte liefde'.
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:34:15 #30
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41650004
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:18 schreef Loonatic het volgende:
Ik wil ook wel voor eventjes een rijke vent, hoeft idd niet hansom te zijn als ie maar niet afstotelijk is. En dan lekkere en dure cadeautjes verzamelen en later weer op zoek naar de 'echte liefde'.
Die echte liefde neem je er bij
pi_41650174
Probeer eens een relatie met een vent die trots is dat ie uitkering trekt en jou steeds aan je kop zeurt dat je meer voor hem moet kopen. Als klap op de vuurpijl speelt hij de hele dag spelletjes en als hij dat niet doet dan moet jij met de benen wijd anders gaat hij weer zeuren.

Na zoiets is een rijke man (of vrouw als je nu echt op mannen uitgekeken bent) wel heel aantrekkelijk.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:48:00 #32
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41650275
Rijke mannen zijn altijd aantrekkelijk
pi_41650364
Vrouwen kijken verhoudingsgewijs wat meer naar status dan mannen dat doen. En rijkdom is natuurlijk ook een vorm van status. Bovendien zal een gedeelte het gewoon wel gemakkelijk vinden: bedje gespreid.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:54:50 #34
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_41650414
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef Bep het volgende:

[..]

Ach ja , af en toe wat sex voor veel geld en een makkelijk leven

Beter dan af en toe sex met een kerel waar je na 5 jaar op bent uitgekeken en een min saldo
sjeezus, als dit de reaktie van een doorsnee vrouw is, dan laat maar. Ik hoef geen vrouw meer.
Ik idealiseer misschien teveel, maar een relatie is toch gebaseerd op houden van... Al moet ik met haar in een krot wonen dat interesseert me dan niet. Bah wat een flut reaktie. Zo'n wijf als jou zou ik echt uitkotsen!
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:12:09 #35
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41650871
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef Monocultuur het volgende:
sjeezus, als dit de reaktie van een doorsnee vrouw is, dan laat maar. Ik hoef geen vrouw meer.
Ik idealiseer misschien teveel, maar een relatie is toch gebaseerd op houden van... Al moet ik met haar in een krot wonen dat interesseert me dan niet. Bah wat een flut reaktie. Zo'n wijf als jou zou ik echt uitkotsen!
Mwoah een beetje geld is wel relaxed. Alleen het type vrouw dat het voor het geld doet zou me al niet interesseren qua persoonlijkheid dus houden van zal het al helemaal niet worden dan.
pi_41650915
Dat is evolutionair heel goed te verklaren. Vrouwen zoeken iemand die een goede toekomst voor de kinderen kan waarborgen. Voor de lekkere seks neemt ze er dan wel een poolboy bij.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:15:36 #37
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41650937
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Dat is evolutionair heel goed te verklaren. Vrouwen zoeken iemand die een goede toekomst voor de kinderen kan waarborgen. Voor de lekkere seks neemt ze er dan wel een poolboy bij.
Nogmaals, dat lijkt me te kort door de bocht. Overigens kan ik me bij de constructie met die poolboy nog best iets voorstellen. Eik heb je dan bijna alles wat je wilt
pi_41651017
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:15 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nogmaals, dat lijkt me te kort door de bocht.
Het is lastig om zoiets in één zin niet-kort-door-de-bocht te zeggen, maar ik ben hier juist een boek over aan het lezen dat e.e.a. helemaal uitpluist en onderbouwt. Het heet Why Sex Matters (vorig jaar van Reya gekregen).
quote:
Overigens kan ik me bij de constructie met die poolboy nog best iets voorstellen. Eik heb je dan bijna alles wat je wilt
Inderdaad. Ik zou zo alleen niet kunnen leven omdat ik daar 'te eerlijk' voor ben. Liegen is een talent dat ik niet heb.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:22:23 #39
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41651108
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Inderdaad. Ik zou zo alleen niet kunnen leven omdat ik daar 'te eerlijk' voor ben. Liegen is een talent dat ik niet heb.
Zou je wel voor een rijke man kiezen ook al val je eik niet op hem?
pi_41651159
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:22 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Zou je wel voor een rijke man kiezen ook al val je eik niet op hem?
Nee. Al mijn kerels tot nu toe waren paupers. Interesseert me geen bal. Geld is leuk, maar ik zorg zelf wel dat ik het verdien.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:28:36 #41
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41651260
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Het is lastig om zoiets in één zin niet-kort-door-de-bocht te zeggen, maar ik ben hier juist een boek over aan het lezen dat e.e.a. helemaal uitpluist en onderbouwt. Het heet Why Sex Matters (vorig jaar van Reya gekregen).
Is toch een boek van Low? Als ik me goed herinner zit er ook een hoofdstuk in over oorlog en vrouwelijke strijders die schaars zijn evenals theorieen over politici en hun gedrag?
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:29:19 #42
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41651279
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Nee. Al mijn kerels tot nu toe waren paupers. Interesseert me geen bal. Geld is leuk, maar ik zorg zelf wel dat ik het verdien.
Maar begrijp je wel de aantrekkingskracht van een zwembad, geld om echt leuk te shoppen, gave feestjes, etc. etc.
pi_41651288
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:28 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Is toch een boek van Low? Als ik me goed herinner zit er ook een hoofdstuk in over oorlog en vrouwelijke strijders die schaars zijn evenals theorieen over politici en hun gedrag?
Mevrouw Low idd. Zeer interessant boek.
pi_41651318
Ik denk dat bij de keuze voor een partner een van de volgende (of een combinatie van) de doorslaggevende factor is: (op willekeurige volgorde)

- Uiterlijk
- Innerlijk
- Kwaliteit van leven (in ¤)

Ik hoor vaak dat mensen als goedkoop worden bestempelt als zij een relatie aangaan voor (in eerste instantie) het geld. Ik zie het verschil niet met iemand die alleen voor uiterlijk gaat of zelfs voor innerlijk. Degene die de keuze maakt wordt er zelf altijd beter van. Is het niet het prettige gevoel om een mooi uiterlijk naast je te hebben, dan is het wel dat iemand je beter laat voelen of dat je in een Ferrari rijdt.

Trouwens geldt het voor mannen en vrouwen, er zijn ook mannen die op rijke vrouwen vallen. Dit hoor je minder vaak omdat er simpelweg minder rijke vrouwen zijn.
pi_41651340
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Maar begrijp je wel de aantrekkingskracht van een zwembad, geld om echt leuk te shoppen, gave feestjes, etc. etc.
Absolutely. Lijkt me heerlijk om lekker met geld te kunnen smijten en me er nooit druk over hoeven te maken. Maar niet ten koste van de liefde. Ik heb nu iemand die geen cent te makken heeft, maar op wie ik wel tot over mijn oren verliefd ben. Dat is meer waard dan alle geld in de wereld, hoe cliché dat ook klinkt. Liever straatarm met hem dan stinkend rijk met een kerel voor wie ik weinig voel.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:36:42 #46
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41651480
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat bij de keuze voor een partner een van de volgende (of een combinatie van) de doorslaggevende factor is: (op willekeurige volgorde)

- Uiterlijk
- Innerlijk
- Kwaliteit van leven (in ¤)

Ik hoor vaak dat mensen als goedkoop worden bestempelt als zij een relatie aangaan voor (in eerste instantie) het geld.
Niet zo zeer goedkoop, meer gedoemd om ongelukkig te zijn in een grote eenzame villa.
pi_41651511
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Niet zo zeer goedkoop, meer gedoemd om ongelukkig te zijn in een grote eenzame villa.
Sommige mensen worden denk ik erg blij van veel geld. Maar alleen diegenen die zeg maar de herseninhoud van Paris Hilton hebben.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:38:49 #48
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41651540
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef Isegrim het volgende:
Mevrouw Low idd. Zeer interessant boek.
Ik zet hem op me lijstje. Iets zegt me dat er veel aannames inzitten maar dus puur gevoel.
pi_41651573
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:38 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik zet hem op me lijstje. Iets zegt me dat er veel aannames inzitten maar dus puur gevoel.
De onderbouwing is in mijn ogen behoorlijk goed. Ze maakt gebruik van heel veel antropologisch / sociologisch onderzoek. Ik ben geen wetenschapper natuurlijk, maar ik vind het een overtuigend verhaal.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:40:42 #50
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41651574
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:37 schreef Isegrim het volgende:
Sommige mensen worden denk ik erg blij van veel geld. Maar alleen diegenen die zeg maar de herseninhoud van Paris Hilton hebben.
Op zich zie ik een paar jaar met Paris doorbrengen best zitten eik
pi_41651592
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:40 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Op zich zie ik een paar jaar met Paris doorbrengen best zitten eik
Ik denk dat je hersenen na die paar jaar volledig onbruikbaar zijn.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:42:12 #52
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41651600
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:40 schreef Isegrim het volgende:
De onderbouwing is in mijn ogen behoorlijk goed. Ze maakt gebruik van heel veel antropologisch / sociologisch onderzoek. Ik ben geen wetenschapper natuurlijk, maar ik vind het een overtuigend verhaal.
Mja dat geldt ook voor de boeken van Erich von Däniken, zegt imho niet zoveel. Een artikeltje in de nature is tenminste aangevochten, al dan niet wat delen later.
pi_41651661
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:42 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja dat geldt ook voor de boeken van Erich von Däniken, zegt imho niet zoveel. Een artikeltje in de nature is tenminste aangevochten, al dan niet wat delen later.
Hmkay. Ik laat me altijd vrij makkelijk overtuigen, ben niet altijd kritisch genoeg op wetenschappelijke stukken / beweringen. Soms komt dat door een gebrek aan kennis, soms doordat ik gewoon gemakkelijk voor de gek te houden ben omdat ik er altijd van uitga dat mensen 'eerlijk' zijn. Vrij dom ja.
pi_41651686
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Uiteraard, uitgaande van jouw gevoelens. Maar dan kan het toch ook zijn dat die mensen heel gelukkig worden van veel geld. En neerkijken op jouw opvattingen over geluk. Ik vind dat nogal kortzichtig namelijk.
pi_41651701
Ik ben nog op zoek naar een rijke vrouw!
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:47:50 #56
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41651716
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:45 schreef Isegrim het volgende:
Hmkay. Ik laat me altijd vrij makkelijk overtuigen, ben niet altijd kritisch genoeg op wetenschappelijke stukken / beweringen. Soms komt dat door een gebrek aan kennis, soms doordat ik gewoon gemakkelijk voor de gek te houden ben omdat ik er altijd van uitga dat mensen 'eerlijk' zijn. Vrij dom ja.
Das heerlijk naief ja. Trap je ook in van die versiertrucs eik?
pi_41651722
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:47 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een rijke vrouw!
Dan zou ik niet op Fok! blijven rondhangen als ik jou was.
pi_41651735
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:47 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Das heerlijk naief ja. Trap je ook in van die versiertrucs eik?
Niet in van die hele opzichtige. Vast wel in subtiele.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:49:45 #59
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41651753
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Uiteraard, uitgaande van jouw gevoelens. Maar dan kan het toch ook zijn dat die mensen heel gelukkig worden van veel geld. En neerkijken op jouw opvattingen over geluk. Ik vind dat nogal kortzichtig namelijk.
Ik sprak ooit een dame die, 3 maanden nadat ze naar Nederland was gekomen, trouwde. "Haske lieve man maar ik ben niet verliefd of zo, hij denkt van wel. Tis een vorm van bescherming voor me. Ach je kunt niet alles kiezen dus ik laat het maar zo"
pi_41651780
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:49 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik sprak ooit een dame die, 3 maanden nadat ze naar Nederland was gekomen, trouwde. "Haske lieve man maar ik ben niet verliefd of zo, hij denkt van wel. Tis een vorm van bescherming voor me. Ach je kunt niet alles kiezen dus ik laat het maar zo"
Daar zou ik dus niet gelukkig van worden. Ik zou het mezelf nooit vergeven dat ik iemand zo voor de gek hield.
pi_41651996
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:46 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens. Het een relatie vanwege iemands mooie innerlijk wordt gezien als verheven en zoals het hoort, vanwege het uiterlijk is oppervalkkig en vanwege het geld is uit den boze.
Ik vind het allemaal best, maar ik vind het wel belangrijk dat beide personen in de relatie op de hoogte zijn van elkaars intenties en gevoelens. Dus trouwen vanwege het geld, prima, maar alleen als de man in kwestie op zoek is naar een luxe popje dat leuk staat bij zijn mooie zwembad en dure auto en dat lief kan lachen tijdens belangrijke zakelijke feestjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_41652386
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens. Het een relatie vanwege iemands mooie innerlijk wordt gezien als verheven en zoals het hoort, vanwege het uiterlijk is oppervalkkig en vanwege het geld is uit den boze.
Ik vind het allemaal best, maar ik vind het wel belangrijk dat beide personen in de relatie op de hoogte zijn van elkaars intenties en gevoelens. Dus trouwen vanwege het geld, prima, maar alleen als de man in kwestie op zoek is naar een luxe popje dat leuk staat bij zijn mooie zwembad en dure auto en dat lief kan lachen tijdens belangrijke zakelijke feestjes
Ja dat moeten ze helemaal zelf weten. Ik vind het alleen matig dat mensen daar vaak op afgeven. Ik denk dat het een soort zelfbescherming is ofzo. "Zij rijden dan wel in een Rolls Royce, maar ze zijn lang niet zo gelukkig als wij he schat" Uhuh.... Meer afgunst denk ik.
pi_41652407
Wie wil er nouw geen rijke vent
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:16:38 #64
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41652538
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:12 schreef Milou__ het volgende:
Wie wil er nouw geen rijke vent
Zou jij ervoor kiezen dan?
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:19:48 #65
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41652630
Voor de dames: vanaf hoe rijk ben je als man extra aantrekkelijk?

500K ?
1M ?
5M ?
20M ?
100M ?
Mijn reisverslagen
pi_41652666
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:19 schreef SeLang het volgende:

500K ?
1M ?
5M ?
20M ?
100M ?
Wat heb je, schatje, dan laten we het even weten.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:22:18 #67
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41652709
Wisten de dames trouwens dat de vrouw van Bill Gates een kledingrek heeft van +/- 14 meter?
pi_41652732
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:22 schreef livEliveD het volgende:
Wisten de dames trouwens dat de vrouw van Bill Gates een kledingrek heeft van +/- 14 meter?
pi_41652840
quote:

5M ?
20M ?
100M ?
T/M 4M kan ik wel zelf bij elkaar krijgen door te werken als ik een beetje geluk heb .
www.pvda.nl
Steun!
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:49:36 #70
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41653566
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef Monocultuur het volgende:

[..]

zaterdag 9 september 2006 @ 18:51:15 #71
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41653628
quote:

500K ?
1M ?
5M ?
20M ?
100M ?
20m
pi_41653766
Golddiggers... Waarschijnlijk zijn ze tot het briljante inzicht gekomen dat ze zelf te dom zijn om iets te bereiken. En ja, dan kun je óf je hele leven bij de C1000 gaan werken, óf je scoort een rijke man.
pi_41654264
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:55 schreef Toeps het volgende:
Golddiggers... Waarschijnlijk zijn ze tot het briljante inzicht gekomen dat ze zelf te dom zijn om iets te bereiken. En ja, dan kun je óf je hele leven bij de C1000 gaan werken, óf je scoort een rijke man.
Mwah, ik denk dat je als vrouw zeker wat in je mars moet hebben wil een rijke kerel iets met je beginnen. Er is méér aanbod.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frezer op 09-09-2006 19:18:31 ]
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:13:18 #74
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41654267
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef Bep het volgende:

[..]

20m
De Quote 500 van rijkste Nederlanders begint bij ca 40 miljoen.
Er is ook een Quote 500 voor mensen onder de 41. Die begint al bij 5 miljoen
Mijn reisverslagen
pi_41654323
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:55 schreef Toeps het volgende:
Bullshit. Net als intelligentie is geld ook lustopwekkend en aantrekkelijk bij een man. En om zoveel geld te vergaren moet je ook gewoon intelligentie bezitten. Of dacht je dat geld verdienen niet gepaard gaat met intelligentie? Dus ik zou volgens jou een golddigger zijn als ik een man wat meer aantrekkelijker zou vinden om zijn hoeveelheid geld? Er van uitgaande dat hij zijn intelligentie nodig had om zoveel geld te vergaren.
www.pvda.nl
Steun!
pi_41654378
- Edit -

Jij dacht echt dat een man, die zoveel aanbod heeft, een dom miepje eruit plukt?
www.pvda.nl
Steun!
pi_41654392
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:15 schreef Ceylon89 het volgende:

[..]

Bullshit. Net als intelligentie is geld ook lustopwekkend en aantrekkelijk bij een man. En om zoveel geld te vergaren moet je ook gewoon intelligentie bezitten. Of dacht je dat geld verdienen niet gepaard gaat met intelligentie? Dus ik zou volgens jou een golddigger zijn als ik een man wat meer aantrekkelijker zou vinden om zijn hoeveelheid geld? Er van uitgaande dat hij zijn intelligentie nodig had om zoveel geld te vergaren.
Nou, je leest in ieder geval niet goed, volgens mij, want hij heeft het juist over de intelligentie van de vrouwen: te dom om zelf veel geld te verdienen, dus proberen ze een rijke kerel aan de haak te slaan. Over de intelligentie van die kerel ging het niet volgens mij
pi_41654445
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:17 schreef Ceylon89 het volgende:
- Edit -

Jij dacht echt dat een man, die zoveel aanbod heeft, een dom miepje eruit plukt? ;')
Waarom niet? Ligt er maar net aan waar hij naar op zoek is...misschien wil hij liever dat ze heel mooi is, of heel zorgzaam, whatever....
pi_41654471
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, je leest in ieder geval niet goed, volgens mij, want hij heeft het juist over de intelligentie van de vrouwen: te dom om zelf veel geld te verdienen, dus proberen ze een rijke kerel aan de haak te slaan. Over de intelligentie van die kerel ging het niet volgens mij
Dat kan ook ja.

Misschien voelde ik me gewoon aangesproken waardoor ik niet meer genuanceerd was in mijn uitlating .
www.pvda.nl
Steun!
pi_41654495
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:19 schreef Ceylon89 het volgende:

[..]

Dat kan ook ja.

Misschien voelde ik me gewoon aangesproken waardoor ik niet meer genuanceerd was in mijn uitlating .
Misschien toch eens wat aan doen, maak je wellicht wat meer kans
pi_41654540
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom niet? Ligt er maar net aan waar hij naar op zoek is...misschien wil hij liever dat ze heel mooi is, of heel zorgzaam, whatever....
Ik neem aan dat hij wel een partner wil waar hij mee kan samenleven, daarvoor moet zijn partner wel een bepaalde intelligentie voor hebben, ook al is het vrij beperkt. Het lijkt mij niet logisch dat een man voor een lange periode voor een domme vrouw gaat .
www.pvda.nl
Steun!
pi_41654596
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien toch eens wat aan doen, maak je wellicht wat meer kans
Vergeef me

Kansen zijn wel goed.
www.pvda.nl
Steun!
pi_41654608
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:21 schreef Ceylon89 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij wel een partner wil waar hij mee kan samenleven, daarvoor moet zijn partner wel een bepaalde intelligentie voor hebben, ook al is het vrij beperkt. Het lijkt mij niet logisch dat een man voor een lange periode voor een domme vrouw gaat .
Ik dnek dat je je daarin best eens kan vergissen.
Ik kan me voorstellen dat een man die 80 uur per week werkt, omgeven is door intelligenten mensen (mannen en vrouwen, carrieregevalletjes) bijvoorbeeld graag thuiskomt bij een vrouw die zorgt dat zijn geweldige huis goed gerunt wordt, er zelf lekker uitziet en gewoon lief voor hem is zonder dat ze hoogdravende, intelligente gesprekken wenst te voeren ofzo...
pi_41654646
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vaak wil men toch zo'n beetje op het zelfde niveau kunnen communiceren. En het feit dat vrouwen op status vallen geldt zowel voor het C1000 miepje van Toeps als voor een vrouw met academische achtergrond (om maar wat te noemen). Die rijke meneer kan dus kiezen tussen die twee.
pi_41654749
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat een man die 80 uur per week werkt, omgeven is door intelligenten mensen (mannen en vrouwen, carrieregevalletjes) bijvoorbeeld graag thuiskomt bij een vrouw die zorgt dat zijn geweldige huis goed gerunt wordt, er zelf lekker uitziet en gewoon lief voor hem is zonder dat ze hoogdravende, intelligente gesprekken wenst te voeren ofzo...
Een intelligente vrouw die "zorgt dat zijn geweldige huis goed gerunt wordt, er zelf lekker uitziet en gewoon lief voor hem is" is natuurlijk net zo goed een mogelijkheid.
pi_41654750
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:21 schreef Ceylon89 het volgende:

[..]

Ik ken mannen die graag een volgzaam vrouwtje willen, onder het motto: "Voor goede gesprekken heb ik mijn vrienden". Ze willen een vrouw die zonder klagen voor hen zorgt, het huishouden doet, voor de kinderen zorgt en naar hen opkijkt. Ik kan me daar persoonlijk ook niet veel bij voorstellen, maar ik ken mannen die dat dus echt willen.
pi_41654752
quote:

[..]

Ik ben beide .

www.pvda.nl
Steun!
pi_41654864
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:29 schreef Frezer het volgende:

[..]

Een intelligente vrouw die "zorgt dat zijn geweldige huis goed gerunt wordt, er zelf lekker uitziet en gewoon lief voor hem is" is natuurlijk net zo goed een mogelijkheid.
*zucht
ja natuurlijk.
Ik denk alleen dat het geheel afhankelijk is van de man en niet zijn kapitaal of hij een intelligente vrouw wil of niet.
pi_41654873
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:29 schreef Ceylon89 het volgende:

[..]

Ik ben beide .

lucky you, dat komt helemaal goed met jou.
pi_41654891
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik ken mannen die graag een volgzaam vrouwtje willen, onder het motto: "Voor goede gesprekken heb ik mijn vrienden". Ze willen een vrouw die zonder klagen voor hen zorgt, het huishouden doet, voor de kinderen zorgt en naar hen opkijkt. Ik kan me daar persoonlijk ook niet veel bij voorstellen, maar ik ken mannen die dat dus echt willen.
En deze 'catagorie' valt vooral binnen de groep intelligente rijke mannen?
pi_41654917
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:33 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. De man waar ik met name op doel heeft een zeer goede opleiding genoten en zijn carrièreperspectieven lijken me erg goed.
pi_41654929
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:33 schreef Frezer het volgende:

[..]

Die kunnen daar zeker ook onder vallen ja.
Wat hebben veel mensen toch standaard ideeen; alsof iedere rijke man een intelligente, selfmade man is met stijl ofzo....kom op zeg
pi_41654957
Overigens acht ik mijzelf een redelijk intelligente vrouw en vind ik het desondanks fijn om voor een man te zorgen, zijn was te doen, zijn huishouden te doen etc. Daar hoef je dus idd niet onnozel voor te zijn. Ik voel me gewoon prettig in die rol. Daarnaast hebben we óók gewoon gesprekken met inhoud.
pi_41654986
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

*zucht
ja natuurlijk.
Ik denk alleen dat het geheel afhankelijk is van de man en niet zijn kapitaal of hij een intelligente vrouw wil of niet.
Tuurlijk, maar de meerderheid van de mensen wil iemand waar een redelijk gesprek mee mogenlijk is, en zal dus iemand zoeken die ongeveer gewaagd is aan haar/hem. Dat er op elke 'wet' veel uitzonderingen zijn lijkt me evident, aangezien het over mensen gaat. Neemt echter niet weg dat je wel een bepaalde trend of richting kunt vaststellen.
pi_41655030
quote:

[..]

Knappe vrouwen zijn ook verdacht vaak slim. Er schijnt een causaal verband te zijn. Verder ben je als intelligente belezen en ontwikkelde man met meer interesses dan alleen de netheid van het huishouden wel gek als je genoegen neemt met een domme vrouw, blijf je thuis ook nog eens voortdurend dingen uitleggen, en als je een keer cultureel op vakantie gaat wil mevrouw alleen maar shoppen danwel bakken op het strand oid. Intelligente vrouwen zijn veel beter ter ontspanning ende vermaeck
pi_41655035
quote:
Ik lees wel eens dat een bepaald percentage van de vrouwen valt voor een rijke man. Het uiterlijk boeit dan amper en ook het innerlijk staat niet hoog op het prioriteitslijstje. Maar het geld daarentegen

Iemand kan dat vast wel uitleggen hier want ik snap het niet zo goed. Geld is leuk hoor maar je bent toch veel liever bij iemand waarmee je het ook op een onbewoond eiland uit zou houden? Bij wijze van spreken dan.
Dezelfde reden waarom mensen meestal een partner zoeken die minimaal aansluit op hun wereld. Ben jij met een zwerver getrouwd?

Puntje bij paaltje wegen zaken als rijkdom enzo gewoon mee. Sommige mensen lijken hier rationeel op te sturen. Tja wat moet je ervan vinden
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_41655076
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:36 schreef Frezer het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar de meerderheid van de mensen wil iemand waar een redelijk gesprek mee mogenlijk is, en zal dus iemand zoeken die ongeveer gewaagd is aan haar/hem. Dat er op elke 'wet' veel uitzonderingen zijn lijkt me evident, aangezien het over mensen gaat. Neemt echter niet weg dat je wel een bepaalde trend of richting kunt vaststellen.
Ik denk dat jij nu erg veel redeneert vanuit jezelf en niet vanuit de wereld om je heen. Er zijn echt veel mensen die niet zo nodig een behooriljk gesprek hoeven te kunnen voeren met hun partner, die er zelfs niet eens van houden. Partners die elkaar eigenlijk weinig te vertellen hebben en dat prima vinden. Ik denk dat juist als het om menselijke betrekkingen gaat, een trend niet echt v ast te stellen is.
pi_41655182
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nu erg veel redeneert vanuit jezelf en niet vanuit de wereld om je heen. Er zijn echt veel mensen die niet zo nodig een behooriljk gesprek hoeven te kunnen voeren met hun partner, die er zelfs niet eens van houden. Partners die elkaar eigenlijk weinig te vertellen hebben en dat prima vinden. Ik denk dat juist als het om menselijke betrekkingen gaat, een trend niet echt v ast te stellen is.
Het lijkt me persoonlijk idd niet prettig om met iemand samen te moeten leven die enorm veel dommer of slimmer is.

Het is in elk bewezen dat mensen van een gelijk opleidingsniveau de voorkeur hebben met elkaar te hokken. Dat lijkt me een goede indicatie dat mensen graag een redleijk gesprek willen kunnen voeren in een relatie. Al hechten mannen iets minder waarde aan inelligentie dan vrouwen dat doen.
pi_41655222
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef Frezer het volgende:

[..]

Het lijkt me persoonlijk idd niet prettig om met iemand samen te moeten leven die enorm veel dommer of slimmer is.

Het is in elk bewezen dat mensen van een gelijk opleidingsniveau de voorkeur hebben met elkaar te hokken, al hechten mannen iets minder waarde aan inelligentie als vrouwen dat doen.
Ik vind het zelf prettig als een man net wat slimmer is dan ik. Of minstens even slim, maar zeker niet 'dommer', dat is een afknapper...
pi_41655268
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind het zelf prettig als een man net wat slimmer is dan ik. Of minstens even slim, maar zeker niet 'dommer', dat is een afknapper...
Zie wijziging, .
pi_41655710
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:15 schreef Ceylon89 het volgende:

[..]

Ik heb er toch enigszins mijn twijfels bij of de intelligentie-inkomensverhouding nou echt bij iedereen zo goed in balans is....
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:59:42 #102
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41655769
Op zich kan ik wel begrijpen als een zakenman een vrouw thuis heeft zitten waar ie niet zo nodig intelligente gesprekken mee wil voeren. Gewoon iemand die thuis het huis managed en er goed uitziet. Dat veel dat niet hebben staat los van het feit of het wel of niet voorkomt.
pi_41655816
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:57 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ik heb er toch enigszins mijn twijfels bij of de intelligentie-inkomensverhouding nou echt bij iedereen zo goed in balans is....
[afbeelding]
Paris Hilton, nog zo'n voorbeeld. Niet elke rijkaard(in) heeft zijn/haar hersenen nodig gehad om die rijkdom te vergaren.
pi_41657032
Er zijn zat mannen, vaak de niet hele knappe, die maar al te graag een sexy wijffie importeren. Dat je er nog geen goed gesprek mee kunt voeren, soit.

Ach, het is een soort van win-win situatie. Ik zou zelf nooit in zo'n ongelijke situatie willen zitten, maja, als beiden er blij mee zijn...
pi_41657929
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:57 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

[afbeelding]
Quod licet Iovi non licet bovi.
pi_41659051
Veel geld = veel succes.
Veel succes = goede genen.

Vrouwen zijn honderden miljoenen jaren lang zo geprogrammeerd dat de magere stumper met uitgevallen tanden en altijd honger, waar ze zo goed mee kan praten, geen goed materiaal is om kinderen op de wereld te zetten.
Anders gezegd: De kinderen van vrouwen die niet om geld en status geven, hebben minder overlevingskans. Dat soort kinderen sterft snel uit.

Als je veel geld hebt maakt het vrij weinig uit hoe je dat hebt gekregen of wat je karakter is: De kinderen landen gegarandeerd in een gespreid bedje.

Dat is al honderden miljoenen jaren zo, en dat verandert niet omdat wij in de afgelopen 40 jaar hebben verzonnen dat het heel romantisch is om puur op karakter met een arme sloeber te trouwen.

Het oergevoel van de vrouw zegt doodleuk: "Met die miljonair zit het wel goed." en draait vervolgens de knopjes van het geweten en het verstand een tandje omlaag.
Dan mag de arme sloeber dus wel heeel veel karakter meebrengen om dat oergevoel tot zwijgen te brengen.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:54:37 #107
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41659192
quote:

Mischien wordt met dat kleine percentage die vrouwen bedoeld dat trouwt (in gemeenschap van goederen)
met een oude rijke man dat binnekort toch sterft... ?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zondag 10 september 2006 @ 03:53:43 #108
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41666715
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef mgerben het volgende:
Dan mag de arme sloeber dus wel heeel veel karakter meebrengen om dat oergevoel tot zwijgen te brengen.
'Arme sloeber' en 'sterk karakter' zijn eigenschappen die elkaar meestal uitsluiten.
Een arme sloeber met een sterk karakter blijft meestal niet lang een arme sloeber. Die onderneemt met succes dingen om zijn situatie te verbeteren.

Rijke mensen zijn meestal gewoon 'winners' en sloebers zijn meestal gewoon 'losers'. En dat is al helemaal zo in Westerse landen waar mensen vrijwel gelijke kansen hebben op scholing e.d. Geld is in veel gevallen dus wel degelijk een maatstaf voor karakter en kracht.

Ik schreef het al eerder, maar op grond van een foto kun je wel zeggen dat een bepaalde rijke man fysiek niet direct super aantrekkelijk is, maar je kunt andere belangrijke eigenschappen aan die foto niet aflezen. Zoals ondernemend, sterk karakter, doorzettingsvermogen, visie, originaliteit, etc. Dat zijn eigenschappen die tot de rijkdom hebben geleid en die de meeste vrouwen aantrekken als ze die man beter leren kennen.
Mijn reisverslagen
pi_41666749
dan hoeven ze geen sex te hebben, en kunnen ze het met die hete buurvrouw doen.
  Moderator zondag 10 september 2006 @ 10:45:01 #110
5428 crew  miss_sly
pi_41668610
quote:
Op zondag 10 september 2006 03:53 schreef SeLang het volgende:

[..]

'Arme sloeber' en 'sterk karakter' zijn eigenschappen die elkaar meestal uitsluiten.
Een arme sloeber met een sterk karakter blijft meestal niet lang een arme sloeber. Die onderneemt met succes dingen om zijn situatie te verbeteren.
En wat te denken van 'arme sloebers' die vol idealen en principes zitten, daarom niet geschikt zijn om werkzaamheden uit te voeren die tot geldelijk succes leiden, maar wel een dusdanig sterk karakter hebben dat ze aan die idealen en principes vasthouden?
Ten eerste zijn deze voor bepaalde vrouwen erg aantrekkelijk, en ten tweede is succesvol niet alleen maar af te meten aan de hoeveelheid geld die iemand heeft vergaard.
quote:
Rijke mensen zijn meestal gewoon 'winners' en sloebers zijn meestal gewoon 'losers'. En dat is al helemaal zo in Westerse landen waar mensen vrijwel gelijke kansen hebben op scholing e.d. Geld is in veel gevallen dus wel degelijk een maatstaf voor karakter en kracht.
Voor karakter wel, namelijk o.a. een maatstaf voor hoe belangrijk sommige mensen geld vinden. Voor kracht maar in sommige gevallen: alleen die gevallen die eigenlijk een stukje te kort kwamen en dus harder moesten werken om hetzelfde te bereiken.
quote:
Ik schreef het al eerder, maar op grond van een foto kun je wel zeggen dat een bepaalde rijke man fysiek niet direct super aantrekkelijk is, maar je kunt andere belangrijke eigenschappen aan die foto niet aflezen. Zoals ondernemend, sterk karakter, doorzettingsvermogen, visie, originaliteit, etc. Dat zijn eigenschappen die tot de rijkdom hebben geleid en die de meeste vrouwen aantrekken als ze die man beter leren kennen.
Die kunnen tot die rijkdom geleid hebben, maar zoals al eerder aangegeven: lang niet alle rijke mannen zijn rijk geworden door al deze mooie eigenschappen, maar bijvoorbeeld omdat ze leuk tegen een balletje kunnen trappen, een leuke kop hebben of een rijke pa.
pi_41669296
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Ten eerste zijn deze voor bepaalde vrouwen erg aantrekkelijk, en ten tweede is succesvol niet alleen maar af te meten aan de hoeveelheid geld die iemand heeft vergaard.
Dat klopt, een artiest of kunstenaar om maar wat te noemen heeft niet per definitie een gigantisch inkomen, maar wel een bepaalde status die hem aantrekkelijk maakt.
  zondag 10 september 2006 @ 11:39:23 #112
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41669821
Ik praat natuurlijk over gemiddelden, er zijn genoeg individuele uitzonderingen.
In de regel gaat het echter wel op.
Mijn reisverslagen
  Moderator zondag 10 september 2006 @ 11:48:11 #113
5428 crew  miss_sly
pi_41670071
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:39 schreef SeLang het volgende:
Ik praat natuurlijk over gemiddelden, er zijn genoeg individuele uitzonderingen.
Kun je daar wat cijfers over laten zien die dat onderbouwen?
pi_41670084
Dan moet je je wel afvragen wat je verstaat onder intelligentie, bijvoorbeeld. Er zijn mannen die een geweldig zakeninstinct hebben en die overal een slaatje uit slaan, maar met die verder niet bijster intelligent zijn. Welk soort intelligentie heb je nodig om rijk te worden en is dat het soort intelligentie waar vrouwen op vallen?
  Moderator zondag 10 september 2006 @ 11:54:07 #115
5428 crew  miss_sly
pi_41670208
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Dan moet je je wel afvragen wat je verstaat onder intelligentie, bijvoorbeeld. Er zijn mannen die een geweldig zakeninstinct hebben en die overal een slaatje uit slaan, maar met die verder niet bijster intelligent zijn. Welk soort intelligentie heb je nodig om rijk te worden en is dat het soort intelligentie waar vrouwen op vallen?
Ligt er aan waar je rijk in wordt, natuurlijk.
Een goede voetballer hoeft weinig intelligentie te hebben, als hij maar goed tegen een balletje kan trappen.
Bij een zakenman is het geheel afhankelijk op welke manier en in welke branche hij zit, waar zijn intelligentie moet liggen. Soms moet je financieel heel erg goed zijn, in andere gevallen gaat het juist om inzicht in mensen om te krijgen wat je hebben wilt.

Intelligentie is een breed begrip, maar volgens mij wordt het door de meeste mensen gebruikt als in "niet dom" wat eigenlijk veel te summier is.
pi_41670258
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:39 schreef SeLang het volgende:
Ik heb het uiteraard ook over gemiddelden. Ik geeft slechts aan dat met dat voorbeeld dat status niet per definitie is gekoppeld aan je financiele situatie. Een kampioen poolstokhoogspringen heeft ook een bepaalde status die hem aantrekkelijk(er) maakt, echter zal hij er niet bepaald rijk van worden.
  zondag 10 september 2006 @ 11:57:28 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41670294
Vooral verzekerd zijn van een luxe leven lijkt me. Neuken kan dan wel buiten de deur..
pi_41670418
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:57 schreef Alicey het volgende:
Vooral verzekerd zijn van een luxe leven lijkt me. Neuken kan dan wel buiten de deur..
En liefde dan? Het leven draait niet om neuken alleen, Alicey!
pi_41670481
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:02 schreef Isegrim het volgende:

[..]

sommige mensen denken daar heel rationeel over en kunnen er ook naar handelen. ik kan niet zo goed tegen die mensen.

zondag 10 september 2006 @ 12:07:05 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41670539
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:02 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ook liefde is buiten de deur te halen. Zouden er ook niet veel mannen zijn die er wel iets in zien om er voor die arme rijke mevrouw waarvan de man er nooit voor haar is te zijn?
  Moderator zondag 10 september 2006 @ 12:12:57 #121
5428 crew  miss_sly
pi_41670708
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ook liefde is buiten de deur te halen. Zouden er ook niet veel mannen zijn die er wel iets in zien om er voor die arme rijke mevrouw waarvan de man er nooit voor haar is te zijn?
Maar daar gaat het dan vaak ook alsnog mis als er in eerste instantie niet meer is dan zijn interessante banksaldo: als ze dan liefde buiten de deur gaan zoeken en vinden, want dan blijkt in veel gevallen dat je uitsluitend van een banksaldo niet gelukkig wordt.
  zondag 10 september 2006 @ 12:15:30 #122
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41670769
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar daar gaat het dan vaak ook alsnog mis als er in eerste instantie niet meer is dan zijn interessante banksaldo: als ze dan liefde buiten de deur gaan zoeken en vinden, want dan blijkt in veel gevallen dat je uitsluitend van een banksaldo niet gelukkig wordt.
Maar da's allemaal achteraf. Vervolgens kan ze echter weer wel scheiden en een bom alimentatie krijgen.
pi_41670810
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar da's allemaal achteraf. Vervolgens kan ze echter weer wel scheiden en een bom alimentatie krijgen.

zondag 10 september 2006 @ 12:27:18 #124
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41671093
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:15 schreef Alicey het volgende:
Een beetje persoon zorgt ervoor dat dat niet gebeurd
  zondag 10 september 2006 @ 12:49:11 #125
109577 2609
Paris (L)
pi_41671671
ik heb ook veel last dat mooie dames op me vallen voor mn geld
pi_41677057
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:57 schreef Alicey het volgende:
Vanuit de vrouw gezien bedoel je?

Twee maal oneens:
- Ik denk dat de luxe uiterlijkheden leuk zijn, maar dat de aantrekkelijkheid van de rijke man voortkomt uit de garantie dat eventuele kinderen het gegarandeerd goed zullen hebben - oerinstinct dus: bij deze man zijn de kinderen het beste af.
- Nuecken buiten de deur is het enige dat taboe is voor de vrouw die om het geld naar een rijke man gaat. De deal zal voor beide duidelijk zijn: Het geld is hele belangrijke factor in de relatie. Dan mag zij een hoop doen, maar niet haar poesje buiten de deur aanbieden. Dan koopt de man namelijk een ander.
pi_41678240
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:49 schreef 2609 het volgende:
ik heb ook veel last dat mooie dames op me vallen voor mn geld
Patser
  zondag 10 september 2006 @ 17:33:30 #128
108862 a-child-in-chains
pi_41680342
Bij mij beneden woont ook een meisje. 1,60 fijn gebouwd. En heeft toch een zak van een vriend.
Groot, lomp, doet stoer (echt een patser), bierbuik, heeft een huid dat er nog slechter uitziet dan die van mij. doet vet in z,n hal;f lange haar en styled het in een toppop-jaren 80 stylo.
vreselijk. daargt een en dezelfd ebleosjes altijd los om z,n buik te verbergen.
Maar heeft wel altijd een patsbak voor de deur. Laatst nieuwste Mercedes-model.

Het lijkt me echt een heel verstandig type dat meisje. Wel bespraakt, praat heel netjes.
Wat ziet dat meisje toch in hem??

Some guys have all the luck?
No room for the unlucky.
  zondag 10 september 2006 @ 17:36:58 #129
108862 a-child-in-chains
pi_41680449
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef mgerben het volgende:

[..]

Vanuit de vrouw gezien bedoel je?

Twee maal oneens:
- Ik denk dat de luxe uiterlijkheden leuk zijn, maar dat de aantrekkelijkheid van de rijke man voortkomt uit de garantie dat eventuele kinderen het gegarandeerd goed zullen hebben - oerinstinct dus: bij deze man zijn de kinderen het beste af.
- Nuecken buiten de deur is het enige dat taboe is voor de vrouw die om het geld naar een rijke man gaat. De deal zal voor beide duidelijk zijn: Het geld is hele belangrijke factor in de relatie. Dan mag zij een hoop doen, maar niet haar poesje buiten de deur aanbieden. Dan koopt de man namelijk een ander.
Oja, dan mijn moeder. Trouwde mijn vader ook enkelt om het geld. zoveel is wel duidelijk.
Maar ze hield niet van hem. Ze zijn gescheiden net nadat mijn broertje gebroen was.
Het is nog maar de vraag of mijn broertje een heel of half-broertje is
(voor mij is ie heel natuurlijk, hoeveel we ook niet met mekaar kunnen opschieten, broertje is het enige aan mijn familie
waar ik mischien nog wel iets om zou geven. maar ik hoef em nooit te zien)

Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen als mensmet een man naar bed gaan enkelt om het geld?
En zelfs trouwen? Wat als die gozer lelijk is? Voelen vrouwen niks dan? Waar is die logica in dit alles?
Geloof je dat dan nog allemaal, dat een vrouw enkelt om het geld kan trouwen?
Volgens mijn is ze dan aan het "sceemen"
No room for the unlucky.
  zondag 10 september 2006 @ 18:01:45 #130
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_41681186
Mja, rijke mensen hebben het voordeel dat ze financieel wat vaster zijn. Dus als je een rijk persoon trouwt zit je financieel al beter en dat houd dan vaak in dat je bepaalde luxe kunt nemen die de meeste niet kunnen, ook zijn je kinderen dan voorzien van een betere toekomstkans.

Echter, je moet er wel het typ voor zijn. je zit immers lang met die persoon opgescheept, al helemaal als hij het bij het huwelijk zo heeft geregeld dat bij een scheiding zijn kapitaal veilig is gesteld. De problemen kunnen zaken zoals afstandelijkheid zijn, andere prioriteite niet bij elkaar passen en natuurlijk ook zaken zoals sex. Er wordt wel gezegd dat het met de lamp uit altijd kan als je partner lelijk is, maarja als het moment daar is....

Stel je voor dat je in bed ligt, en die griezel die je partner is wilt seksen..nou, dan troost zijn fortuin je niet echt op zo'n moment lijkt me.
I mean no harm
pi_41688808
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij mij beneden woont ook een meisje. 1,60 fijn gebouwd. En heeft toch een zak van een vriend.
Groot, lomp, doet stoer (echt een patser), bierbuik, heeft een huid dat er nog slechter uitziet dan die van mij. doet vet in z,n hal;f lange haar en styled het in een toppop-jaren 80 stylo.

Het lijkt me echt een heel verstandig type dat meisje. Wel bespraakt, praat heel netjes.

Ik had niet gekeken wie deze post plaatste, maar na de eerste zin wist ik meteen dat jij het was. Get over it.
pi_41778215
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef a-child-in-chains het volgende:

Alleen iemand die het zelf niet snapt kan zoiets als geluk betitelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41779147
hoeren
hoeren
allemaal hoeren

pi_41789939
Zoals John Watts al zong:

"What everyone want is money and power"

En dat is de reden.
My only vice
is the fantastic price
I charge for being eaten alive
pi_41792271
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Alleen iemand die het zelf niet snapt kan zoiets als geluk betitelen.
Geluk komt niet uit te lucht vallen. Geluk dwing je af.
pi_41792328
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:26 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Geluk komt niet uit te lucht vallen. Geluk dwing je af.
Precies, Lemmiwinks.
pi_41792733
Omdat ze niet genoeg kwaliteiten hebben om hun eigen leven tot een succes te maken.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:17:28 #138
108862 a-child-in-chains
pi_41795998
Mischien is het een achterhaalde gedachte. En zijn de vrouwen die enkelt om het geld trouwen nog
van de oude garde. Opgegroeid met een bepaalde instelling¿kijk op relaties en mannen en
gezinsvorming etc.
Tegenwoordig komen vrouwen meer dan ooit ervoor uit dat ze wel degelijk op looks vallen.
En niet enkelt op de grote zakken.
No room for the unlucky.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:19:58 #139
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41796078
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mischien is het een achterhaalde gedachte. En zijn de vrouwen die enkelt om het geld trouwen nog
van de oude garde. Opgegroeid met een bepaalde instelling¿kijk op relaties en mannen en
gezinsvorming etc.
Tegenwoordig komen vrouwen meer dan ooit ervoor uit dat ze wel degelijk op looks vallen.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:23:44 #140
146230 Liewec
70's movies rule
pi_41796179
Als een man veel geld heeft, is dat meestal omdat ie een bepaald karakter heeft, dat ervoor heeft gezorgd dat ie veel geld heeft: Een leider. Daarnaast zorgt geld voor een hoge status in onze samenleving, voor macht, en respect; en een vrij zekere en veilige toekomst.

Enkele kenmerken die de gemiddelde vrouw aantrekkelijk vinden in een man: Leiderschap, hoge status, macht, respect; Iemand die veiligheid en zekerheid kan bieden.

Quod erat demonstrandum.

Is dat oppervlakkig? Niet meer dan dat mannen vallen op een leuk decolleté, vrouwen die sierlijk bewegen en enige assertiviteit in een vrouw.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_41800580
rofl vrouwen die dat doen zijn gewoon kansloos.. ze vallen niet voor het persoon maar voor het geld. Hoe kan je nou ooit van iemand houden om zijn geld ROFL. Get a grip bitch.
Lambo of Rekt
pi_41800637
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:04 schreef EggsTC het volgende:
rofl vrouwen die dat doen zijn gewoon kansloos.. ze vallen niet voor het persoon maar voor het geld. Hoe kan je nou ooit van iemand houden om zijn geld ROFL. Get a grip bitch.
Dan hou je niet van hem maar van geld.
  donderdag 14 september 2006 @ 14:20:30 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41801014
Mensen met geld hebben over het algemeen een soort zelfvertrouwen wat vrouwen aanspreekt. Het is allemaal zelfvertrouwen. Met elke soort man waar vrouwen op vallen.
Het maakt mannen interessant.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 14 september 2006 @ 14:27:36 #144
124948 Averon
One of the good guys
pi_41801165
Schijnbaar. Ik hoef nu niet bepaald vrouwen van me af te slaan, verre daarvan zelfs, maar ik merk wel dat het feit dat ik niet arm ben een absoluuut pluspunt is. Het werkt niet tegen me.

Of het ook voor me werkt? Geen idee, ik heb ook weleens een punt achter een relatie gezet omdat ik echt het idee kreeg dat ik sexual favors aan het incashen was. Geen leuk gevoel.

Maar ja, succes is sexy en geld is een meetmiddel om succes in uit te drukken.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  donderdag 14 september 2006 @ 14:59:25 #145
108862 a-child-in-chains
pi_41802073
Zowiezo houden vrouwen wel van mannen die iets voorstellen (status)
En geld brengt status met zich mee.
No room for the unlucky.
pi_41812894
Mijn oma kent een vrouw die jarenlang getrouwd is geweest met een Hoge Harry van de Ku Klux Klan, puur voor het geld. Die vent bezat namelijk half Florida.

Als hij er ooit achter was gekomen dat ze joods was, in plaats van Spaans...
pi_41813609
Ik verdien beter dan mijn man. .
Misschien heeft hij MIJ wel om het geld. . whoehahaha. . .

De beste huwelijken zijn overigens de huwelijken waarin de vrouw meer inkomen dan de man wisten jullie dat?
Dan is er een bepaalde compagnonschap. .

Dussssssssssssssss GELDGEILE vrouwtjes. . .
Verdien het zelf, dan is financieel geluk én partnerschap gewaarborgd. .
En bij eventueel breuk, hou je lekker zelf ook nog wat over!!

Liefs van Blum,
Die erg blij is met haar man.. .
  donderdag 14 september 2006 @ 21:12:34 #148
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41814263
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef blummeke het volgende:

De beste huwelijken zijn overigens de huwelijken waarin de vrouw meer inkomen dan de man wisten jullie dat?
Dan is er een bepaalde compagnonschap. .
Waarom dat beter zou zijn dan andersom ontgaat me!
Als het al waar is.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41814873
Kep het ook maar ooit in mijn jongere jaren gelezen in een soort van psychologisch studieboek. . . .

Liefs van Blummeke. . .
  donderdag 14 september 2006 @ 21:25:27 #150
108862 a-child-in-chains
pi_41814889
Blummeke is ws een man

Gek maar in realiteit ziojn er idd. zat vrouwen die trouwen enkelt om het geld.
Lekker lui en toch veel om uit te geven. Mischien zijn deze vrouwen wel passieloos en weten ze niet hoe ze moeten klaarkomen. En dan maar denken hey, lelijk of knap, alsie maar rijk is, sex is toch overschat.
Dan maar voor het geld en gemak gaan!
No room for the unlucky.
pi_41814993
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Blummeke is ws een man

Gek maar in realiteit ziojn er idd. zat vrouwen die trouwen enkelt om het geld.
Lekker lui en toch veel om uit te geven. Mischien zijn deze vrouwen wel passieloos en weten ze niet hoe ze moeten klaarkomen. En dan maar denken hey, lelijk of knap, alsie maar rijk is, sex is toch overschat.
Dan maar voor het geld en gemak gaan!
Heb je nou al eens een psychiater opgezocht om eens te praten over je ideeen over vrouwen?
pi_41815199
Een wetenschappelijk onderbouwd studieboekje. . uiteraard. .

Blum is 300% vrouw a-child-in-chains
Met ongestelde buien en al. .
  donderdag 14 september 2006 @ 21:36:55 #153
108862 a-child-in-chains
pi_41815377
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb je nou al eens een psychiater opgezocht om eens te praten over je ideeen over vrouwen?
Had je deze post van mij al gezien in ditzelfde topic?
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
gezinsvorming etc.
No room for the unlucky.
pi_41815466
Je hebt nog een hoop te leren, jongen.
pi_41825399
Hebben we dat niet allemaal?
pi_41855929
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef NeoTribalist het volgende:
quote:
Een ding dat vaak uit het oog wordt verloren is dat rijke mannen vaak ook bepaalde karakter eigenschappen hebben die hun in staat hebben gesteld zoveel geld te vergaren; sterk, stabiel, visionair, ondernemend, doorzettingsvermogen, etc. Dat zie je natuurlijk niet op een foto maar merk je wel in de omgang. vrouwen vallen op dit soort eigenschappen.

Let's face it: Iemand met een uitkering of een slechtbetaald baantje is meestal gewoon een loser. Vrouwen vallen niet op losers, ook niet als ze er kwa uiterlijk goed uitzien.
Je hebt gelijk vind ik. Iemand moet je ook iets kunnen bieden. Los van al dat geld komen daar eigenschappen bij kijken die jij opnoemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')