Geld staat vrij garant voor status denk ik, en er zijn véél mensen die gelukkig zijn zodra ze status hebben. Als de buren denken dat we gelukkig zijn, zijn we gelukkig. Dat idee. En inderdaad, rijke mensen hebben snel de neiging om zich beter te voelen, of dat komt in ieder geval veel voor imo, maar misschien willen die vrouwen dat ook juist. Het zijn vaak niet al te heldere personen, mensen zonder eigen karakter, 13 in een dozijn meisjes, en tsja, dan moet je toch op een manier beter zijn dan de rest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Geld staat niet altijd garant voor macht imho. En zekerheid? Met een beetje baan heb je weinig te vrezen in Nederland lijkt me. Daarnaast vind ik rijke mensen vaak heel niet leuk in de omgang en das toch snel het slag waarmee je in aanraking komt dan. Sowieso snap ik niet echt dat je een luxe leven verkiest boven een persoon.
Dit in tegenstelling tot beheersing van de Nederlandse taalquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Hexagon het volgende:
Verder is geld macht en macht erotiseerd
Dus waarom zou je moeite doen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot beheersing van de Nederlandse taal
Mmmmm, das duidelijk een categorie die ik hard uit zou lachenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef appelsap het volgende:
En waarom? Het 'lagere' leven stond ze niet genoeg aan.
Ze konden zegmaar alleen leven met een rijke man omdat die hen genoeg te bieden had.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmmm, das duidelijk een categorie die ik hard uit zou lachen
Die vrouwen maken door de bank genomen dan ook zeer weinig kans. Want vrouwen worden enkelt maar lelijker, mannen vaak zelfs knapper als ze ouder worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die vlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
Die zijn slachtoffer van de moderne carrierdrift.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die vlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die opvlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
Uiterlijk kan je nog wel een oordeel over geven. Maar innerlijk? Ik denk dat er uiteindelijk weinig verschil is tussen tussen met mensen met verschillende tegoeden bij de bank. Losers en eikels heb je aan beide kanten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:45 schreef livEliveD het volgende:
...Ik lees wel eens dat een bepaald percentage van de vrouwen valt voor een rijke man. Het uiterlijk boeit dan amper en ook het innerlijk staat niet hoog op het prioriteitslijstje. Maar het geld daarentegen...
Het zijn sowieso hoeren, allemaal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef NeoTribalist het volgende:
dan ben je toch in principe een hoer ofniedan
hoer !quote:
Ach ja , af en toe wat sex voor veel geld en een makkelijk levenquote:
En waarom niet? Geld maakt een hoop dingen in het leven een stuk gemakkelijker , en ja ik zou daar gelukkig mee zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:49 schreef NeoTribalist het volgende:
Denk niet dat je gellukig word van een makkelijk leven maar dat terzijde
Die echte liefde neem je er bijquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:18 schreef Loonatic het volgende:
Ik wil ook wel voor eventjes een rijke vent, hoeft idd niet hansom te zijn als ie maar niet afstotelijk is. En dan lekkere en dure cadeautjes verzamelen en later weer op zoek naar de 'echte liefde'.
sjeezus, als dit de reaktie van een doorsnee vrouw is, dan laat maar. Ik hoef geen vrouw meer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef Bep het volgende:
[..]
Ach ja , af en toe wat sex voor veel geld en een makkelijk leven![]()
Beter dan af en toe sex met een kerel waar je na 5 jaar op bent uitgekeken en een min saldo
Mwoah een beetje geld is wel relaxed. Alleen het type vrouw dat het voor het geld doet zou me al niet interesseren qua persoonlijkheid dus houden van zal het al helemaal niet worden dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef Monocultuur het volgende:
sjeezus, als dit de reaktie van een doorsnee vrouw is, dan laat maar. Ik hoef geen vrouw meer.
Ik idealiseer misschien teveel, maar een relatie is toch gebaseerd op houden van... Al moet ik met haar in een krot wonen dat interesseert me dan niet. Bah wat een flut reaktie. Zo'n wijf als jou zou ik echt uitkotsen!![]()
Nogmaals, dat lijkt me te kort door de bocht. Overigens kan ik me bij de constructie met die poolboy nog best iets voorstellen. Eik heb je dan bijna alles wat je wiltquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Dat is evolutionair heel goed te verklaren. Vrouwen zoeken iemand die een goede toekomst voor de kinderen kan waarborgen. Voor de lekkere seks neemt ze er dan wel een poolboy bij.
Het is lastig om zoiets in één zin niet-kort-door-de-bocht te zeggen, maar ik ben hier juist een boek over aan het lezen dat e.e.a. helemaal uitpluist en onderbouwt. Het heet Why Sex Matters (vorig jaar van Reya gekregen).quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nogmaals, dat lijkt me te kort door de bocht.
Inderdaad.quote:Overigens kan ik me bij de constructie met die poolboy nog best iets voorstellen. Eik heb je dan bijna alles wat je wilt![]()
Zou je wel voor een rijke man kiezen ook al val je eik niet op hem?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Inderdaad.Ik zou zo alleen niet kunnen leven omdat ik daar 'te eerlijk' voor ben. Liegen is een talent dat ik niet heb.
Nee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zou je wel voor een rijke man kiezen ook al val je eik niet op hem?
Is toch een boek van Low? Als ik me goed herinner zit er ook een hoofdstuk in over oorlog en vrouwelijke strijders die schaars zijn evenals theorieen over politici en hun gedrag?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Het is lastig om zoiets in één zin niet-kort-door-de-bocht te zeggen, maar ik ben hier juist een boek over aan het lezen dat e.e.a. helemaal uitpluist en onderbouwt. Het heet Why Sex Matters (vorig jaar van Reya gekregen).
Maar begrijp je wel de aantrekkingskracht van een zwembad, geld om echt leuk te shoppen, gave feestjes, etc. etc.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Al mijn kerels tot nu toe waren paupers. Interesseert me geen bal. Geld is leuk, maar ik zorg zelf wel dat ik het verdien.
Mevrouw Low idd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is toch een boek van Low? Als ik me goed herinner zit er ook een hoofdstuk in over oorlog en vrouwelijke strijders die schaars zijn evenals theorieen over politici en hun gedrag?
Absolutely. Lijkt me heerlijk om lekker met geld te kunnen smijten en me er nooit druk over hoeven te maken. Maar niet ten koste van de liefde. Ik heb nu iemand die geen cent te makken heeft, maar op wie ik wel tot over mijn oren verliefd ben. Dat is meer waard dan alle geld in de wereld, hoe cliché dat ook klinkt. Liever straatarm met hem dan stinkend rijk met een kerel voor wie ik weinig voel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar begrijp je wel de aantrekkingskracht van een zwembad, geld om echt leuk te shoppen, gave feestjes, etc. etc.
Niet zo zeer goedkoop, meer gedoemd om ongelukkig te zijn in een grote eenzame villa.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat bij de keuze voor een partner een van de volgende (of een combinatie van) de doorslaggevende factor is: (op willekeurige volgorde)
- Uiterlijk
- Innerlijk
- Kwaliteit van leven (in ¤)
Ik hoor vaak dat mensen als goedkoop worden bestempelt als zij een relatie aangaan voor (in eerste instantie) het geld.
Sommige mensen worden denk ik erg blij van veel geld. Maar alleen diegenen die zeg maar de herseninhoud van Paris Hilton hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet zo zeer goedkoop, meer gedoemd om ongelukkig te zijn in een grote eenzame villa.
Ik zet hem op me lijstje. Iets zegt me dat er veel aannames inzitten maar dus puur gevoel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef Isegrim het volgende:
Mevrouw Low idd.Zeer interessant boek.
De onderbouwing is in mijn ogen behoorlijk goed. Ze maakt gebruik van heel veel antropologisch / sociologisch onderzoek. Ik ben geen wetenschapper natuurlijk, maar ik vind het een overtuigend verhaal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zet hem op me lijstje. Iets zegt me dat er veel aannames inzitten maar dus puur gevoel.
Op zich zie ik een paar jaar met Paris doorbrengen best zitten eikquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:37 schreef Isegrim het volgende:
Sommige mensen worden denk ik erg blij van veel geld. Maar alleen diegenen die zeg maar de herseninhoud van Paris Hilton hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |