abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:45:50 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41647498
Ik lees wel eens dat een bepaald percentage van de vrouwen valt voor een rijke man. Het uiterlijk boeit dan amper en ook het innerlijk staat niet hoog op het prioriteitslijstje. Maar het geld daarentegen

Iemand kan dat vast wel uitleggen hier want ik snap het niet zo goed. Geld is leuk hoor maar je bent toch veel liever bij iemand waarmee je het ook op een onbewoond eiland uit zou houden? Bij wijze van spreken dan.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_41647563
Ik denk dat de prioriteiten bij die vrouwen dan gewoon anders liggen. Geld is zekerheid op een luxe leven, en als je niets liever hebt dan dat neem je de vent die eraan vast zit op de koop toe denk ik. En als je lang genoeg met iemand omgaat om een bepaalde reden raak je op een gegeven moment aan de rest (uiterlijk, persoonlijkheid) gewend, gok ik zo.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:50:50 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_41647600
inderdaad, zekerheid en luxe leven

Verder is geld macht en macht erotiseerd
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:53:55 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41647698
Geld staat niet altijd garant voor macht imho. En zekerheid? Met een beetje baan heb je weinig te vrezen in Nederland lijkt me. Daarnaast vind ik rijke mensen vaak heel niet leuk in de omgang en das toch snel het slag waarmee je in aanraking komt dan. Sowieso snap ik niet echt dat je een luxe leven verkiest boven een persoon.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_41647799
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Geld staat niet altijd garant voor macht imho. En zekerheid? Met een beetje baan heb je weinig te vrezen in Nederland lijkt me. Daarnaast vind ik rijke mensen vaak heel niet leuk in de omgang en das toch snel het slag waarmee je in aanraking komt dan. Sowieso snap ik niet echt dat je een luxe leven verkiest boven een persoon.
Geld staat vrij garant voor status denk ik, en er zijn véél mensen die gelukkig zijn zodra ze status hebben. Als de buren denken dat we gelukkig zijn, zijn we gelukkig. Dat idee. En inderdaad, rijke mensen hebben snel de neiging om zich beter te voelen, of dat komt in ieder geval veel voor imo, maar misschien willen die vrouwen dat ook juist. Het zijn vaak niet al te heldere personen, mensen zonder eigen karakter, 13 in een dozijn meisjes, en tsja, dan moet je toch op een manier beter zijn dan de rest.

Ik kan het ook niet helemaal begrijpen en kan me er al helemaal niet in vinden hoor, maar ik denk dat je het in deze richting moet zoeken.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:59:19 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_41647839
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Hexagon het volgende:

Verder is geld macht en macht erotiseerd
Dit in tegenstelling tot beheersing van de Nederlandse taal
pi_41647843
Luxe en een onbezonnen leven.
De wereld waarin rijke mensen leven (de contacten, de feestjes) dat staat ze gewoon aan.

Ik zag laatst op tv een programma en daarin waren vrouwen die alleen maar op rijke mannen konden 'vallen'.
En waarom? Het 'lagere' leven stond ze niet genoeg aan.
pi_41647944
Mannen die rijk zijn hebben vaak ook een soort van arrogante zelfvertrouwen.

Hou ik persoonlijk niet van, maar dat zijn nou de alpha-males
pi_41648003
Dat is 't verschil tussen verzorgd neuken of een carriere achter 't raam.
pi_41648004
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dit in tegenstelling tot beheersing van de Nederlandse taal
Dus waarom zou je moeite doen...
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:03:56 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41648038
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef appelsap het volgende:
En waarom? Het 'lagere' leven stond ze niet genoeg aan.
Mmmmm, das duidelijk een categorie die ik hard uit zou lachen
pi_41648081
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mmmmm, das duidelijk een categorie die ik hard uit zou lachen
Ze konden zegmaar alleen leven met een rijke man omdat die hen genoeg te bieden had.

Ja, ik vind het ook triest.
pi_41648133
Met alle respect, omdat het evolutionaire Darwin hoeren zijn. Hoe meer geld een vent heeft hoe meer kans dat ie haar kinderen kan opvoeden. Daarom zie je ook bijna nooit een knappe vent met een lelijk mokkel, maar des te meer knappe vrouwen met lelijke mannen die bulken van het geld. Puur genetische aantrekkingskracht. Dit heeft niets met seksisme te maken trouwens. Voor de mensen die niet in evolutietheorie geloven zal dit natuurlijk weer hard aankomen maar alle onderzoeken omtrent voortplanting en seksuele aantrekkingskracht wijzen in deze richting. En dat jij dan toevallig niet valt op patsers. Die mening wordt evolutionair pas echt op de proef gesteld in tijd van schaarste, zoals oorlog.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:08:27 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41648198
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die vlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
pi_41648290
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die vlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
Die vrouwen maken door de bank genomen dan ook zeer weinig kans. Want vrouwen worden enkelt maar lelijker, mannen vaak zelfs knapper als ze ouder worden.
pi_41648294
quote:
Die zijn slachtoffer van de moderne carrierdrift.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:12:15 #17
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41648306
quote:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die opvlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
Zyggie.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:15:27 #18
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41648378
Een ding dat vaak uit het oog wordt verloren is dat rijke mannen vaak ook bepaalde karakter eigenschappen hebben die hun in staat hebben gesteld zoveel geld te vergaren; sterk, stabiel, visionair, ondernemend, doorzettingsvermogen, etc. Dat zie je natuurlijk niet op een foto maar merk je wel in de omgang. vrouwen vallen op dit soort eigenschappen.

Let's face it: Iemand met een uitkering of een slechtbetaald baantje is meestal gewoon een loser. Vrouwen vallen niet op losers, ook niet als ze er kwa uiterlijk goed uitzien.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:17:22 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41648420
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:45 schreef livEliveD het volgende:
...Ik lees wel eens dat een bepaald percentage van de vrouwen valt voor een rijke man. Het uiterlijk boeit dan amper en ook het innerlijk staat niet hoog op het prioriteitslijstje. Maar het geld daarentegen...
Uiterlijk kan je nog wel een oordeel over geven. Maar innerlijk? Ik denk dat er uiteindelijk weinig verschil is tussen tussen met mensen met verschillende tegoeden bij de bank. Losers en eikels heb je aan beide kanten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41648432
Zelfs de vrouwen die zeggen dat het ze niet boeit, boeit het toch ook zeker wel.

Ik merk het bij m'n vriendin ook soms. Ik heb nu een zeer goed betaalde bijbaan en ze begon vorige keer over 'later' als we zeer waarschijnlijk allebei een goed betaalde (vaste) baan hebben en dus een redelijk goed vooruitzicht hebben.

Natuurlijk heb ik het dan niet over 'rijk'. Ze viel niet op me vanwege m'n geld, simpelweg omdat ik dat niet heb. Maar hoe dan ook kicken vrouwen, meer dan de meeste mannen, op geld, status, aanzien etc.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:18:03 #21
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41648439
dan ben je toch in principe een hoer ofniedan
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41648490
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef NeoTribalist het volgende:
dan ben je toch in principe een hoer ofniedan
Het zijn sowieso hoeren, allemaal.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:22:44 #23
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41648532
Ik wil best een rijke vent
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:36:42 #24
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41648796
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:22 schreef Bep het volgende:
Ik wil best een rijke vent
hoer !
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:43:01 #25
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41648938
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

hoer !
Ach ja , af en toe wat sex voor veel geld en een makkelijk leven

Beter dan af en toe sex met een kerel waar je na 5 jaar op bent uitgekeken en een min saldo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')