Geld staat vrij garant voor status denk ik, en er zijn véél mensen die gelukkig zijn zodra ze status hebben. Als de buren denken dat we gelukkig zijn, zijn we gelukkig. Dat idee. En inderdaad, rijke mensen hebben snel de neiging om zich beter te voelen, of dat komt in ieder geval veel voor imo, maar misschien willen die vrouwen dat ook juist. Het zijn vaak niet al te heldere personen, mensen zonder eigen karakter, 13 in een dozijn meisjes, en tsja, dan moet je toch op een manier beter zijn dan de rest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Geld staat niet altijd garant voor macht imho. En zekerheid? Met een beetje baan heb je weinig te vrezen in Nederland lijkt me. Daarnaast vind ik rijke mensen vaak heel niet leuk in de omgang en das toch snel het slag waarmee je in aanraking komt dan. Sowieso snap ik niet echt dat je een luxe leven verkiest boven een persoon.
Dit in tegenstelling tot beheersing van de Nederlandse taalquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Hexagon het volgende:
Verder is geld macht en macht erotiseerd
Dus waarom zou je moeite doen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot beheersing van de Nederlandse taal
Mmmmm, das duidelijk een categorie die ik hard uit zou lachenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef appelsap het volgende:
En waarom? Het 'lagere' leven stond ze niet genoeg aan.
Ze konden zegmaar alleen leven met een rijke man omdat die hen genoeg te bieden had.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmmm, das duidelijk een categorie die ik hard uit zou lachen
Die vrouwen maken door de bank genomen dan ook zeer weinig kans. Want vrouwen worden enkelt maar lelijker, mannen vaak zelfs knapper als ze ouder worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die vlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
Die zijn slachtoffer van de moderne carrierdrift.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die vlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij zijn er ook vrouwen bij die te oud zijn voor kids. Die opvlieger lijkt me dus niet altijd opgaan.
Uiterlijk kan je nog wel een oordeel over geven. Maar innerlijk? Ik denk dat er uiteindelijk weinig verschil is tussen tussen met mensen met verschillende tegoeden bij de bank. Losers en eikels heb je aan beide kanten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:45 schreef livEliveD het volgende:
...Ik lees wel eens dat een bepaald percentage van de vrouwen valt voor een rijke man. Het uiterlijk boeit dan amper en ook het innerlijk staat niet hoog op het prioriteitslijstje. Maar het geld daarentegen...
Het zijn sowieso hoeren, allemaal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef NeoTribalist het volgende:
dan ben je toch in principe een hoer ofniedan
hoer !quote:
Ach ja , af en toe wat sex voor veel geld en een makkelijk levenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |