High worden van koolmonoxide en verfdampen is inderdaad een van de mooiste geneugten van het leven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Trippen is een grote verslaving hier, en dan het liefst zonder drugs natuurlijk. Natuurlijke vorm van trippen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
High worden van koolmonoxide en verfdampen is inderdaad een van de mooiste geneugten van het leven.
Als 'suiker' niet gelogen is heb je deze post getypt en niet ctrl+c en ctrl+v gebruiktquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef SuperwormJim het volgende:
suikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuiker
suikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuiker
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs de smileys met * O * getypt ....quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:32 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Als 'suiker' niet gelogen is heb je deze post getypt en niet ctrl+c en ctrl+v gebruikt.
Ged, je verslaving is écht suiker..quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de smileys met * O * getypt ....![]()
roken je gaat stoppen niet meer aan denken heel foutquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:40 schreef SeaOfLove het volgende:
roken, seks, pizza, en dinsdagavond-wijvenavond-op-net5
Stuiterbal!quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef nvido het volgende:
- Sigaretten
- Stuiterbal; shotglaasje vullen met sambuca en scheutje blue curaçao erbij totdat het blauw is.
- Merkkleding
- Vrouwen
I know...maar ik heb het er zo moeilijk mee...dus ik ben echt nog wel verslaafdquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:47 schreef master_X het volgende:
[..]
roken je gaat stoppen niet meer aan denken heel fout![]()
![]()
![]()
als het dan een echte wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:14 schreef gateh het volgende:
me mengtafel![]()
ik moet hem elke dag aanraken
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Het is dat je een relneger bent, anders zou ik zweren dat wij uit elkaar gehaald zijn bij onze geboortesquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eten. Hoe ongezonder hoe lekkerder
. En slapen en internetten
.
Fallus het enige woord dat je ooit hebt geleerd voordat het gymnasium niks voor je bleek?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
Met mijn sperzieboontje aka fallus spelen hihihi
Koffie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:05 schreef welkominspace het volgende:
die van mij nicotine en hete thee met melk en suiker.
en chips en bonbons patat en als dat soort rommel
Neej die zin is constructief goed opgebouwd volgens theodoris dictalusquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Fallus het enige woord dat je ooit hebt geleerd voordat het gymnasium niks voor je bleek?
Zo lekker!quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef nvido het volgende:
- Sigaretten
- Stuiterbal; shotglaasje vullen met sambuca en scheutje blue curaçao erbij totdat het blauw is.
- Merkkleding
- Vrouwen
Je vergeet de Tia Maria in je stuiterbal, lul!quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef nvido het volgende:
- Sigaretten
- Merkkleding
- Vrouwen
De vraag is, in welk topic niet ?quote:
Bij mij begint Fok! een verslaving te worden!quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:05 schreef welkominspace het volgende:
die van mij nicotine en hete thee met melk en suiker.
en chips en bonbons patat en als dat soort rommel
jij bent gestopt met rokenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:40 schreef SeaOfLove het volgende:
nee nee maar het stond er zo alsof je nog steeds stiekem rookt en dat zou zonde zijnquote:Op zondag 10 september 2006 18:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar dan is toch mijn verslaving niet gelijk opgehouden![]()
Heb je nog tijd om te sporten naast al dat gezuip en gefok/gefukquote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow. Eh, dan is het drank, sommige drugs, sex, FOK! mijn werk en sport.![]()
dan kijk je er dus niet eentje.quote:Op zondag 10 september 2006 02:23 schreef Xplo het volgende:
Een hele grote verslaving van mij is kijken naar de tvserie Friends.
Als ik er eenmaal eentje kijk, kijk ik er gelijk een stuk of 6![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Schranz, techno, internet, chocola en wiet. Hoewel die laatste niet echt een verslaving is hoor.![]()
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd.quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef Aurelianus het volgende:
De geur van angstzweet van zevenjarige meisjes in mijn kelder.
Je gaat toch geen friet eten tijdens het wadlopen met je broek op je enkels!quote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef Zosk het volgende:
Of je eet friet tijdens
Mag ik misschien zelf uitmaken wat ik doe?quote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef Zosk het volgende:
Of je eet friet tijdens
Zelf geen internet?quote:Op maandag 11 september 2006 19:49 schreef Ezo1989 het volgende:
Internet punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |