High worden van koolmonoxide en verfdampen is inderdaad een van de mooiste geneugten van het leven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Trippen is een grote verslaving hier, en dan het liefst zonder drugs natuurlijk. Natuurlijke vorm van trippen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
High worden van koolmonoxide en verfdampen is inderdaad een van de mooiste geneugten van het leven.
Als 'suiker' niet gelogen is heb je deze post getypt en niet ctrl+c en ctrl+v gebruiktquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef SuperwormJim het volgende:
suikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuiker
suikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuikersuiker
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs de smileys met * O * getypt ....quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:32 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Als 'suiker' niet gelogen is heb je deze post getypt en niet ctrl+c en ctrl+v gebruikt.
Ged, je verslaving is écht suiker..quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de smileys met * O * getypt ....![]()
roken je gaat stoppen niet meer aan denken heel foutquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:40 schreef SeaOfLove het volgende:
roken, seks, pizza, en dinsdagavond-wijvenavond-op-net5
Stuiterbal!quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef nvido het volgende:
- Sigaretten
- Stuiterbal; shotglaasje vullen met sambuca en scheutje blue curaçao erbij totdat het blauw is.
- Merkkleding
- Vrouwen
I know...maar ik heb het er zo moeilijk mee...dus ik ben echt nog wel verslaafdquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:47 schreef master_X het volgende:
[..]
roken je gaat stoppen niet meer aan denken heel fout![]()
![]()
![]()
als het dan een echte wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:14 schreef gateh het volgende:
me mengtafel![]()
ik moet hem elke dag aanraken
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:40 schreef SeaOfLove het volgende:
roken, seks, pizza, en dinsdagavond-wijvenavond-op-net5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |