da's wel extreemquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:48 schreef synthesix het volgende:
Die mp is inderdaad monsterlijk man. Bij mij is de verhouding mp:bp ook iets van 1:2,5 ofzo
Dan zou ik 101kg 5 keer moet drukken. Dat gaat me echt nooit lukkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:58 schreef LedZep het volgende:
MP zou 70-75% van je flat bench moeten zijn voor een gezonde balans in de schoudergordel.
Dan moet je minder benchen en meer overhead pressenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:56 schreef synthesix het volgende:
Mn schouders sterven echt al van 3x8x20kg mp en 5x5x40kg flat benchen gaat me nog redelijk makkelijk af.
Niet echt 1:2,5 inderdaad, maar nog steeds redelijk ver van 3:4
Zittend zou ik er misschien wel bij in de buurt komen misschien 90kg 5x ofzo. Eigenlijk zou ik eerst schouders moeten trainen en dan borst, maar ik vind borst veel leukerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:58 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dan moet je minder benchen en meer overhead pressen![]()
Yep!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
4x8x80 Tering man, lekker bezig![]()
Is dat staand?
Heu? Wat heb je dan uitgevoerd de afgelopen 5 jaar?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Yep!
Maar 5 jaar geleden kon ik ook al setjes met 80 dus voor mij niet zo speciaal![]()
![]()
@Ledzep: Push press doe ik nooit!
Heel erg netjes, is dat met voorslaan of pak je hem uit een rek?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Yep!
Maar 5 jaar geleden kon ik ook al setjes met 80 dus voor mij niet zo speciaal![]()
![]()
@Ledzep: Push press doe ik nooit!
De vraag is of er behoefte is aan meer bezoek. Mij zal het niet veel uitmaken, misschien dat anderen liever het topic klein houden (of juist niet). Zeg het maar..quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:34 schreef BertV het volgende:
fitness is een beetje praten bij toestellen, bodybuilding is eng en krachtsport is vermoeiend.
Maar je hebt wel een punt, voor meer bezoek dan de stamgasten zul je de naam moeten veranderen.
Vaak gestopt en tegenwoordig train ik maar 2 setjes schouders per weekquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Heu? Wat heb je dan uitgevoerd de afgelopen 5 jaar?![]()
Gewoon Bodybuilding laten, sentiment enz.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef LedZep het volgende:
Wat vind men van het idee om vanaf het volgende deel de TT te veranderen in
[Centraal] Bodybuilding (voor MrJ), fitness (voor de newbs) en krachtsport (voor ondergetekende)
het schuingedrukte natuurlijk niet
Zo kan iedereen hier terecht en wordt het topic minder "afschikwekkend" voor het grote(re) publiek.
Ik ga er straks weer heen, maar bij ons stikt het altijd van de Bodybuilders binnen. Iedereen denkt toch dat er zondag niemand traint dus dan ga ik er mooi heenquote:Op zondag 17 september 2006 10:24 schreef BertV het volgende:
lol, op deze bikkel na was de sportschool in het "BB'gedeelte" s'ochtends helemaal leeg.
Je kun zeggen wat je wilt van die rare figuren die binnen-cardio doen, maar die waren wel aanwezig.
Vreemd toch dat bij iedereen de bp 'bovenontwikkeld' is en dat het de grootste breezeroefening is die er bestaat. Kom op zeg, wat een onzin.quote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef synthesix het volgende:
Mn bp komt eigenlijk ook wel akelig dicht bij mn fullsquat in de buurt. Net even 5x5x40kg gedaan, voor de tweede keer deze week, terwijl mn max fullsquat 5x5x50kg is.
Ik denk dat mn bp gewoon bovenontwikkeld is, en dat daarom de verhouding met mn mp zo verrot is eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |