Vaak gestopt en tegenwoordig train ik maar 2 setjes schouders per weekquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Heu? Wat heb je dan uitgevoerd de afgelopen 5 jaar?![]()
Gewoon Bodybuilding laten, sentiment enz.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef LedZep het volgende:
Wat vind men van het idee om vanaf het volgende deel de TT te veranderen in
[Centraal] Bodybuilding (voor MrJ), fitness (voor de newbs) en krachtsport (voor ondergetekende)
het schuingedrukte natuurlijk niet
Zo kan iedereen hier terecht en wordt het topic minder "afschikwekkend" voor het grote(re) publiek.
Ik ga er straks weer heen, maar bij ons stikt het altijd van de Bodybuilders binnen. Iedereen denkt toch dat er zondag niemand traint dus dan ga ik er mooi heenquote:Op zondag 17 september 2006 10:24 schreef BertV het volgende:
lol, op deze bikkel na was de sportschool in het "BB'gedeelte" s'ochtends helemaal leeg.
Je kun zeggen wat je wilt van die rare figuren die binnen-cardio doen, maar die waren wel aanwezig.
Vreemd toch dat bij iedereen de bp 'bovenontwikkeld' is en dat het de grootste breezeroefening is die er bestaat. Kom op zeg, wat een onzin.quote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef synthesix het volgende:
Mn bp komt eigenlijk ook wel akelig dicht bij mn fullsquat in de buurt. Net even 5x5x40kg gedaan, voor de tweede keer deze week, terwijl mn max fullsquat 5x5x50kg is.
Ik denk dat mn bp gewoon bovenontwikkeld is, en dat daarom de verhouding met mn mp zo verrot is eigenlijk.
Wat heb je nou tegen bankdrukken? Het is gewoon een goede en leuke oefening, ik kan er niks aan doen dat jij er of niks aan vind of er niks van bakt...quote:Op zondag 17 september 2006 13:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vreemd toch dat bij iedereen de bp 'bovenontwikkeld' is en dat het de grootste breezeroefening is die er bestaat. Kom op zeg, wat een onzin.
Ik train maar 1x per week borst, 4 oefeningen x 3 setjes.quote:Op zondag 17 september 2006 14:43 schreef LedZep het volgende:
Zelfs überborstbodybuilder MrJ pakt bijna de helft minder.
Ik heb de DVD wel, de 25th Anniversary Collector's Editionquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:13 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Heel erg netjes, is dat met voorslaan of pak je hem uit een rek?
http://www.youtube.com/watch?v=u6D9r6dWemk
Mooi filmpje.
Moest het beestje een naam gevenquote:Op zondag 17 september 2006 16:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik train maar 1x per week borst, 4 oefeningen x 3 setjes.
Dus waarom nu weer een 'überborstbodybuilder'.
Ik dacht dat jij wel zo ver ontwikkeld was dat je weet dat "gevoel" niet gelijk staat aan groei. Ik persoonlijk heb tijdens het trainen bijna nooit mijn borst gevoeld (bij benchen) en spiergroei slechts sporadisch. Toch groeit ie wel.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef synthesix het volgende:
Het is eigenlijk een beetje een vicieuze cirkel, op één of andere manier kan mn borst überveel aan, en ik wil ook wel eens wat in mn borst voelen eigenlijk.
En ik ben ook past net begonnen met zoveel setjes te doen, eerst deed ik alleen maar 10 setjes bp.
Enige oefening waarbij ik echt wat in mn borst voel is pec dek. Maar dat is bovendien ook een grotendeels slechte pijn volgens mij
Hij is wel lekker voor binnenkant borst, dat wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |