Waarom?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:30 schreef dVTB het volgende:
Moslims dienen zich aan onze samenleving aan te passen, niet andersom.
Dat is echt het doom scenario...quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Tikorev het volgende:
Met andere woorden, mocht de PvdA in de regering komen zullen ze ten koste van alles plat op de buik gaan om de moslims te plezieren. Imamopleidingen gaan betaald worden door de belastingbetaler, de oorzaak van terrorisme wordt in het vervolg gezocht bij de overheid en islamitische propaganda kan gaan rekenen op staatssteun...
Het is zo langzamerhand echt onbegrijpelijk aan het worden dat er nog zichzelf respecterende autochtonen zijn die op deze partij stemmen...
een goed plan van de PvdAquote:Op zondag 10 september 2006 10:39 schreef SCH het volgende:
Ik vind dit sinds lange tijd echt weer eens een heel goed plan van de PvdA.
Maar in afgezwakte vorm wel realisitisch scenario. Want ze willen een bevolkingsgroep echt gaan voortrekkenquote:Op zondag 10 september 2006 10:49 schreef Dementor het volgende:
Dat is echt het doom scenario...
Volgens mij is de PvdA juist een partij die de subsidie en uitkeringenkraan juist zo ver mogelijk wil open knallen en alle mensen lekker in de sociale hangmat wil latenquote:Op zondag 10 september 2006 11:24 schreef hace_x het volgende:
Nog meer allochtonen aan de subsidiekraan; dat bevordert de integratie absoluut niet.
Met als gevolg dat je beleid de kans loopt bij slechts een deel van de bevolking effect te sorteren, aangezien het beleid blind is voor culturele factoren. Je kunt imo maar beter onderkennen dat verschillende mensen componenten zijn van verschillende culturen, en daar in je beleid rekening mee houden.quote:Op zondag 10 september 2006 11:24 schreef hace_x het volgende:
Geen discriminatie betekent ook dat je in je beleid geen diversiteit toelaat. Een gelijke behandeling begint bij het gelijk behandelen van iedereen. Dit pvda-plan wil moslims juist discrimineren in de letterlijke betekenis door ze 'anders' te behandelen. Het is dus een onverstandig plan.
Yep, zo langzamerhand afficheert de PvdA zich als een partij van landverraders die de gramschap van de onbarmhartige Allah op het Nederlandse volk wil laten nederdalen.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Tikorev het volgende:
Met andere woorden, mocht de PvdA in de regering komen zullen ze ten koste van alles plat op de buik gaan om de moslims te plezieren. Imamopleidingen gaan betaald worden door de belastingbetaler, de oorzaak van terrorisme wordt in het vervolg gezocht bij de overheid en islamitische propaganda kan gaan rekenen op staatssteun...
Het is zo langzamerhand echt onbegrijpelijk aan het worden dat er nog zichzelf respecterende autochtonen zijn die op deze partij stemmen...
Omdat we hier in Nederland wonen en niet in Iran. Als ik me in Iran wil vestigen, *als* ik überhaupt dat land al inkom, zal ik me ook moeten aanpassen. Als mensen ervoor kiezen om in de westerse samenleving te wonen, dan hoort daarbij dat ze zich aanpassen.quote:Op zondag 10 september 2006 10:39 schreef SCH het volgende:
Waarom? Ik vind dit sinds lange tijd echt weer eens een heel goed plan van de PvdA.
Waarom zouden ze daarop wachten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:30 schreef dVTB het volgende:
De PvdA kan heel lang wachten voordat ik begrip toon voor een moslima die mannen weigert een hand te geven.
Is dat niet het argument tegen het hele regels zijn regels dogma? Het is zo hol en biedt ruimte voor fascisme, dictatuur en dergelijke.quote:Op zondag 10 september 2006 13:46 schreef dVTB het volgende:
Als ik me in Iran wil vestigen, *als* ik überhaupt dat land al inkom, zal ik me ook moeten aanpassen.
Waaraan dan? Aan wie? Er zijn zoveel autochtonen die gewoonten hebben die de mijne niet zijn. Als moslims ervoor kiezen iemand geen hand te geven, zal me dat echt worst wezen, net als dat iemand een fluoriscerend trainingspak meent aan te moeten trekken of meent te moeten roken op straat. Leven en laten leven, het is natuurlijk onzin om te zeggen dat 'zij' zich aan ons moeten aanpassen. Je kopt exact het PvdA-punt in . Dit is nou lang genoeg geroepen, de aandacht is lang genoeg gevestigd op al die incidenten: nu weer over tot wat ons bindt.quote:Op zondag 10 september 2006 13:46 schreef dVTB het volgende:
[..]
Omdat we hier in Nederland wonen en niet in Iran. Als ik me in Iran wil vestigen, *als* ik überhaupt dat land al inkom, zal ik me ook moeten aanpassen. Als mensen ervoor kiezen om in de westerse samenleving te wonen, dan hoort daarbij dat ze zich aanpassen.
Ja tuurlijk, ze zijn echt doodeng, die mensen met een andere kleur en ander geloof.quote:Ik ben en blijf trouwens van mening dat we remigratie actief moeten stimuleren. Dat lijkt me veel beter.
Wat een onzin. Hoe kan je vanuit de overheid mensen gaan binden als er geen binding is. Je gooit hier je eigen glazen in.quote:Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef SCH het volgende:
Waaraan dan? Aan wie? Er zijn zoveel autochtonen die gewoonten hebben die de mijne niet zijn. Als moslims ervoor kiezen iemand geen hand te geven, zal me dat echt worst wezen, net als dat iemand een fluoriscerend trainingspak meent aan te moeten trekken of meent te moeten roken op straat. Leven en laten leven, het is natuurlijk onzin om te zeggen dat 'zij' zich aan ons moeten aanpassen. Je kopt exact het PvdA-punt in . Dit is nou lang genoeg geroepen, de aandacht is lang genoeg gevestigd op al die incidenten: nu weer over tot wat ons bindt.
Sommige mensen, waaronder jij, zullen niet open staan voor die binding. Die vallen er dan uiteindelijk buiten maar het gaat om de grote groep natuurlijk. De intoleranten zullen hierdoor buiten de boot vallen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hoe kan je vanuit de overheid mensen gaan binden als er geen binding is. Je gooit hier je eigen glazen in.
Welke binding moet ik dan hebben die volgens jou nu ontbreekt en jij blijkbaar wel hebt?quote:Op zondag 10 september 2006 16:07 schreef SCH het volgende:
Sommige mensen, waaronder jij, zullen niet open staan voor die binding. Die vallen er dan uiteindelijk buiten maar het gaat om de grote groep natuurlijk. De intoleranten zullen hierdoor buiten de boot vallen.
Je zult moeten accepteren dat er voor alle Nederlanders hier een plek is. Het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk te accepteren dat er hier moslims zijn die nooit meer weg zullen gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Welke binding moet ik dan hebben die volgens jou nu ontbreekt en jij blijkbaar wel hebt?
Jij hebt binding met alles en iedereen in dit land. Dat zou vreemd zijn omdat je het net ontkent.
De samenleving is iets anders dan de overheid. Dit topic gaat over de samenleving.quote:Daarnaast een kunstmatige binding vanuit de overheid leidt tot niets anders dan ellende. In ieder geval een hele eeuw als bewijs.
Ik denk dat iedereen dat kan accepteren. Waar mensen alleen moeite mee hebben zijn voorkeurs- of speciale behandelingen puur op basis van religie. In plaats van Moslims naar Nederland te trekken, schuiven we Nederland naar de Moslims toe. Als dat de PvdA gedachte is van binding prefereer ik een scheiding.quote:Op zondag 10 september 2006 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zult moeten accepteren dat er voor alle Nederlanders hier een plek is. Het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk te accepteren dat er hier moslims zijn die nooit meer weg zullen gaan.
Er is ook plek voor de autochtonen die zich niet meer thuis voelen in dit land door landverradende politici die de gruwelijke Islam door hun strot willen duwen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zult moeten accepteren dat er voor alle Nederlanders hier een plek is. Het is voor veel mensen blijkbaar moeilijk te accepteren dat er hier moslims zijn die nooit meer weg zullen gaan.
Ja, bij voorkeur omgeven door een hoog hek op Rottumeroog.quote:Op zondag 10 september 2006 17:54 schreef Ippon het volgende:
[..]
Er is ook plek voor de autochtonen die zich niet meer thuis voelen in dit land door landverradende politici die de gruwelijke Islam door hun strot willen duwen.
Nederlandse staatsburgers bedoel je. Moslims die zich overtuigt Nederlander voelen accepteer ik als gelijke. Moslims die zich bijvoorbeeld na drie generaties nog steeds 100% Marokkaan voelen en Nederlanders tot op hun bot haten zal ik nooit accepteren. Evenmin zal ze als een blijvend iets accepteren...:{quote:Op zondag 10 september 2006 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh jee wat een drama. Het is weer tijd voor emo-internet. Maar ff serieus zo een vaart liep het niet, loopt het niet en zal het nooit lopen. Typisch trouwens ook dat mensen die klagen over voorkeursbehandelingen voor allochtonen zelf vaak het hardst roepen dat eigen volk eerst moet en dat de anderen zich eerst moeten aanpassen. Blijkbaar mag een voorkeursbehandeling voor de wasp wel.quote:Op zondag 10 september 2006 17:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat kan accepteren. Waar mensen alleen moeite mee hebben zijn voorkeurs- of speciale behandelingen puur op basis van religie. In plaats van Moslims naar Nederland te trekken, schuiven we Nederland naar de Moslims toe. Als dat de PvdA gedachte is van binding prefereer ik een scheiding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |