quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef arneaux het volgende:
Geen woord van gelogen hoor.
Kijk. Het inspireert mensen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Canisfire het volgende:
Wat een tt toch maar weer even de streams aan.
Dont shoot the messenger.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En wat een tegenvaller zal het zijn![]()
Ja het waren je vingers die op het toetsenbord rammelde. Je hoofd wilde dat niet.quote:
Wie was die lul op nederland 3 danquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die ongrappige man die eerst op nederland 2 kwam voordat hij verhuiste.
onder tafel van de baco'squote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef arneaux het volgende:
Waar is scan trouwens!?
Was ie op 3 ja? O. Nou dan die gast die op 3 was voordat hij verhuiste.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie was die lul op nederland 3 dan![]()
quote:
Me zus denkt er anders overquote:
Jeroen zou zeggen :"Ja, zou je dat echt serieus doen ja? Ja, nou ja, goed ja respect hoor."quote:
Ho ho. Geen slowsmileys.quote:
Net wat we nodig hebbenquote:
Slowsmiley'squote:
Ja, maar die is ook voorstander van die zaken in de TT.quote:
Etienne, Marcel en dus Jeroen, Janine, Rik en de zusjes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slowsmiley's![]()
Wie zijn er eigenlijk nog wakker? (geen streams, baas, gammele netwerk hier blah)
Waarom? Ze hebben t toch echt zelf gezegd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Pas die vieze TT eens aan, Day. Alsjeblieft![]()
Wat moet het worden? Arneaux maakt het veels te bont.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Pas die vieze TT eens aan, Day. Alsjeblieft![]()
Wie is de zus?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar die is ook voorstander van die zaken in de TT.![]()
Kutjeknabbelen en anuslikken met Day.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet het worden? Arneaux maakt het veels te bont.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben t toch echt zelf gezegd.
Ik voel me nu ongrappig.quote:
Mijn vrouw.quote:
Nu weet ik niet wat ik moet zeggen.quote:
Dat het een fucking complot isquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat ik moet zeggen.
...je wist niet dat golfer een vrouw was had (sorry)?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
Nu weet ik niet wat ik moet zeggen.
Ze kunnen een hoop tegenwoordig. Niets dan respect.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...je wist niet dat golfer een vrouw was?
Nee. Echt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...je wist niet dat golfer's vrouw mijn zus was?
En hij weet niet eens dat Isa en ik een incestuese verhouding met elkaar hebben als broers?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Isabeau het volgende:
...je wist niet dat golfer een vrouw was had (sorry)?
...je wist niet dat golfer's vrouw mijn zus was?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef n1ek het volgende:
Ettiene vertelde anders net dat ie wel is met een jonge gezoend heeft
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij weet niet eens dat Isa en ik een incestuese verhouding met elkaar hebben als broers?![]()
Het was een (Freudiaanse?) typefoutquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef golfer het volgende:
En hij weet niet eens dat Isa en ik een incestuese verhouding met elkaar hebben als broers?![]()
Echt waar?! Etienne de homofoob??quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef n1ek het volgende:
Ettiene vertelde anders net dat ie wel is met een jonge gezoend heeft
En dan krijg ik gezeik over mn TT. Tsssssssss.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was een (Freudiaanse?) typefout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |