quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef arneaux het volgende:
Geen woord van gelogen hoor.
Kijk. Het inspireert mensen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Canisfire het volgende:
Wat een tt toch maar weer even de streams aan.
Dont shoot the messenger.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En wat een tegenvaller zal het zijn![]()
Ja het waren je vingers die op het toetsenbord rammelde. Je hoofd wilde dat niet.quote:
Wie was die lul op nederland 3 danquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die ongrappige man die eerst op nederland 2 kwam voordat hij verhuiste.
onder tafel van de baco'squote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef arneaux het volgende:
Waar is scan trouwens!?
Was ie op 3 ja? O. Nou dan die gast die op 3 was voordat hij verhuiste.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie was die lul op nederland 3 dan![]()
quote:
Me zus denkt er anders overquote:
Jeroen zou zeggen :"Ja, zou je dat echt serieus doen ja? Ja, nou ja, goed ja respect hoor."quote:
Ho ho. Geen slowsmileys.quote:
Net wat we nodig hebbenquote:
Slowsmiley'squote:
Ja, maar die is ook voorstander van die zaken in de TT.quote:
Etienne, Marcel en dus Jeroen, Janine, Rik en de zusjes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slowsmiley's![]()
Wie zijn er eigenlijk nog wakker? (geen streams, baas, gammele netwerk hier blah)
Waarom? Ze hebben t toch echt zelf gezegd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Pas die vieze TT eens aan, Day. Alsjeblieft![]()
Wat moet het worden? Arneaux maakt het veels te bont.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Pas die vieze TT eens aan, Day. Alsjeblieft![]()
Wie is de zus?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar die is ook voorstander van die zaken in de TT.![]()
Kutjeknabbelen en anuslikken met Day.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet het worden? Arneaux maakt het veels te bont.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben t toch echt zelf gezegd.
Ik voel me nu ongrappig.quote:
Mijn vrouw.quote:
Nu weet ik niet wat ik moet zeggen.quote:
Dat het een fucking complot isquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat ik moet zeggen.
...je wist niet dat golfer een vrouw was had (sorry)?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
Nu weet ik niet wat ik moet zeggen.
Ze kunnen een hoop tegenwoordig. Niets dan respect.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...je wist niet dat golfer een vrouw was?
Nee. Echt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...je wist niet dat golfer's vrouw mijn zus was?
En hij weet niet eens dat Isa en ik een incestuese verhouding met elkaar hebben als broers?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Isabeau het volgende:
...je wist niet dat golfer een vrouw was had (sorry)?
...je wist niet dat golfer's vrouw mijn zus was?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef n1ek het volgende:
Ettiene vertelde anders net dat ie wel is met een jonge gezoend heeft
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij weet niet eens dat Isa en ik een incestuese verhouding met elkaar hebben als broers?![]()
Het was een (Freudiaanse?) typefoutquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef golfer het volgende:
En hij weet niet eens dat Isa en ik een incestuese verhouding met elkaar hebben als broers?![]()
Echt waar?! Etienne de homofoob??quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef n1ek het volgende:
Ettiene vertelde anders net dat ie wel is met een jonge gezoend heeft
En dan krijg ik gezeik over mn TT. Tsssssssss.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was een (Freudiaanse?) typefout![]()
Ja,ja..je verschuilen achter een typefout, mevrouw Jung.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was een (Freudiaanse?) typefout![]()
Alles op zwartquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:12 schreef arneaux het volgende:
Doe s een gok?
Hoeveel brandbreedte is datquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef Sitethief het volgende:
Hey Isabeau, kom eens online op ICQ aub?
Offtopic gelul doe je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef Sitethief het volgende:
Hey Isabeau, kom eens online op ICQ aub?
quote:
Dan niet.......quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Offtopic gelul doe je maar ergens anders.
Oh Okayquote:
e10 mag tijn voor geen meter en heeft van meer het idee dat hij ze liever uit dan in het huis heeftquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg het me net af. Wordt er ook gepraat? En zo ja, waarover?
Niet idereenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef Isabeau het volgende:
Maar iedereen heeft liever Etienne het huis uit
Je kan maar beter naar bed gaan. En dat bedoel ik ook zo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet idereen
maar bedoelde ik dat
Ik had het niet tegen jou, ik probeer de boel hier ontopic te krijgenquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kan maar beter naar bed gaan. En dat bedoel ik ook zo.
Nou en.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, ik probeer de boel hier ontopic te krijgen
Het belerende toontje van jouw bevalt me voor geen meter
Zeker niet. Ik zit nu op 5 inmiddels.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef arneaux het volgende:
En waar Scanman liegt over t aantal baco dat hij opheeft.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik zit nu op 5 inmiddels.
Maar ook niet iedereen tochquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:01 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat bedoelde ik. Dat de mensen in het huis hem liever kwijt zijn dan Tijn.
Er moet soms ook nog gewerkt worden... helaas....quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef arneaux het volgende:
Waar is scan trouwens!?
Schiet al wel op ja. Te weinig slaap gehad de laatste dagen en dan kan het snel gaan.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er moet soms ook nog gewerkt worden... helaas....
Ideale dubbele baan jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:09 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je werkt thuis, voor de NS, snachts en je zuipt ondertussen baco. Uhuh.
Ik snap het zelf niet meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:06 schreef PC eend het volgende:
Maar ook niet iedereen toch
Doe es duidelijk
Ik krijg hier de schuld van![]()
Wel iets...quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:14 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. is er nog iets gaande in het huis??
Wat is je 2e baan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ideale dubbele baan jaInternet is
geen idee ben net thuisquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:14 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. is er nog iets gaande in het huis??
Jij zei geloof ik dat iedereen in het huis e10 eruit wil hebben, maar ik dacht van niet volgens mij, maar ik weet het ook niet meer precies, ik probeer zo nuchte mogelijk over te komen, anders gaat die arneaux weer zeikenquote:
Zeikerd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zei geloof ik dat iedereen in het huis e10 eruit wil hebben, maar ik dacht van niet volgens mij, maar ik weet het ook niet meer precies, ik probeer zo nuchte mogelijk over te komen, anders gaat die arneaux weer zeiken![]()
Da's weer knap laat dan.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:18 schreef PC eend het volgende:
Jij zei geloof ik dat iedereen in het huis e10 eruit wil hebben, maar ik dacht van niet volgens mij, maar ik weet het ook niet meer precies, ik probeer zo nuchte mogelijk over te komen, anders gaat die arneaux weer zeiken![]()
Ik wilde hier iets heel gevats op zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik ben héél erg moe. Ik heb net al een pasgeboren baby bij de verkeerde moeder ingeschreven
(zo fijn dat verpleegkundigen wèl opletten)
je weet die kroeg daar is het altijd feestquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's weer knap laat dan.
Ik had je al wel gemist
Whoahahahahquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik ben héél erg moe. Ik heb net al een pasgeboren baby bij de verkeerde moeder ingeschreven
Je zat zeker met je hoofd bij Tijntje....quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook, maar dat is hier verboden te melden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:28 schreef arneaux het volgende:
Scan, ik ga slapen. Truste.
Truste Flugel, Day en teamlead.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is hier verboden te melden.
Dus: het is vrij rustig in het huis.
Marc e10 jeroen en sabrina zijn nog wakkerquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is hier verboden te melden.
Dus: het is vrij rustig in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |