1. Waar is je voormalige sig?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
GMTA, ik ben er ook net.
Zeg het eens, Wick.
Scherp.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
1. Waar is je voormalige sig?Die was zo lief.
Omdat ik nauwelijks post momenteel. Zou een beetje raar zijn om dan wél elke dag klokslag 0:00 uur de stats proberen te posten.quote:2. Waarom post je geen stats meer?
Overbehaard is ook niet alles.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef Lamon het volgende:
Ehm, ik heb hier al eerder een foto geplaatst hoor. En ik heb een jaar lang een fotoboek gehad, dus laten we daar nou niet ineens gek over gaan doen.
Het ging om de degressie in hoofdhaar.
Maar niemand weet dus van de vorige foto blijkbaar, dus dat wordt niets..
Ik had al wel eerder een foto van Lamon gezien hier.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef tong80 het volgende:
Nooit gezien maar toch gebeurd.
Lamon lieve Lamon
heeft z'n foto
op Fok! gepleurt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef tong80 het volgende:
Nooit gezien maar toch gebeurd.
Lamon lieve Lamon
heeft z'n foto
op Fok! gepleurt.
Elies.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
En nee, Arcee lijkt niét op Lamon
Ook niet op Tong trouwens.
Ok, dankquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Scherp.
Och, heb deze er even in gezet. Een mooie zin uit het prachtige nummer The Poetry Man van Stevie Ann.
Maar is tijdelijk, die andere hoort bijna net zo bij me als m'n sneeuwkat.
[..]
Omdat ik nauwelijks post momenteel. Zou een beetje raar zijn om dan wél elke dag klokslag 0:00 uur de stats proberen te posten.
Mwah...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Femke ziet er ook mooi uit met kort haar.
Mooi meisje! Is zij degene die bij Solomon zong?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Goeienacht Lamon, ik vind het nogal meevallen hoor, je kapsel. Weet ook niet waar jij die sluiper vandaan haalt, want ik zie hem niet. Wel leuk nou eens een portret van iemand te zien waar ik me een heeeeeeeeeeeeeeel andere voorstelling van had gemaakt.
Mijn dochter is ook naar de kapper geweest en heeft haar prachtige lange haar totaal laten kortwieken. Ik weet dat ik daar niet over mag zeuren, maar toch....
Dit....
[afbeelding]
is weg nou![]()
En nee, Arcee lijkt niét op Lamon
Ook niet op Tong trouwens.
Verder heb ik vanavond een vage film gezien over 6 vrouwen die gingen speleologen. Ik dacht dat dat al spannend genoeg was, werd het ineens een horrorfilm en zaten er allemaal vleesetende enge mannen in die grotten. Ben de titel al weer kwijt ook, maar het was iets met 'descent'
Alstublieft.quote:
Die heb ik ook gemist.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef Lamon het volgende:
Ehm, ik heb hier al eerder een foto geplaatst hoor. En ik heb een jaar lang een fotoboek gehad, dus laten we daar nou niet ineens gek over gaan doen.
Het ging om de degressie in hoofdhaar.
Maar niemand weet dus van de vorige foto blijkbaar, dus dat wordt niets..
Kun je dit nog in de OP plakken, Tong?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Arcee het volgende:
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtekronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
In het weekend moeten die gedachtes nog even wachten tot 02.00 uur.
© Lamon.
Bij shmoopy is de helft er van afquote:
Hmm...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Arcee het volgende:
Oh, over dat haar: Geneesmiddelen tegen haaruitval (en KUT10-Pro tegen rimpels
Yepquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi meisje! Is zij degene die bij Solomon zong?
Vrouwen.quote:
Als haaruitval je grootste probleem is, heb je niks te klagen, is mijn stelling.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Hmm...
Je relativerende openingspost geeft aan dat je minder problemen met versterven hebt dan ik heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |