Zow dag een van de wekelijkse klusvakantie is weer ten einde
![]()
Nog een maand ongeveer en dan zal ik als het goed is weer wat meer tijd hebben om langere dagen, plus meer dagen in de week te kunnen gaan maken. Dan gaat het ook weer wat harder met het tempo, ben nu op Maandag vaak een bitje uitgeteld omdat het werk best een grote inspanning is.
Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken !!!!!
![]()
Vandaag gedaan:
bakkie met Jaap en vader Cybersijp om daarna met frisse moed te gaan beginnen met het verder uitrachelen van het plafond in de hal. Nu heb ik al eerder een plafond geracheld maar vader cybersijp had dat nog niet eerder op de manier gedaan zoals ik dat deed....
Begon van:
Zo is het wel goed
Laat zitten joh!!!
Ik bemoei me er niet mee hoor....
Ik zou het anders doen..........
![]()
Affijn meneer kon niet met een laser niveleer apparaat overweg.....
![]()
(kwam het op neer)
Ik heb dat ding vorig jaar ofzo in de usa gekocht voor $80,- en $25,- verzenden ofzo, voor nog geen ¤100,- rondom gelukkig want er zit een handverklikkertje bij ook nog eens. Statief ergens van ebay afgeplukt( ¤47,-) en ik kan in mijn eentje een ruimte zo groot als een half voetbalveld uitniveleren
![]()
Eerst de randen op een hoogte stellen, daarna de dwarsverbanden uitvullen, tussen liggers klaar! Vanavond om een uur of 7 dus ff met het oog erlangs gekeken en zo strak als een biljartlaken . Bij de opening van de trap naar de overloop heb ik een heel klein extra verloopje erin gebracht omdat je dan net ff je hoofd in moet houden als je naar beneden loopt. Maar om nou een halve meter diepte van de badkamer op te offeren zodat je je hoofd nooit ook maar een beetje hoeft in te trekken.... neuh
![]()
Verder vanavond afspraakje gemaakt met de elektroman, maat Cybersteef komt morgen avond ff mee helpen prutsen aan de elektriciteit in de hal en toilet . Zodat straks ales weer nen 1010 alles in ordnung ist
![]()
Er komen vier spots in de hal:
een boven elke deur, en eentje boven het onderste deel van de trap. Het bovenste deel is al verlicht vanaf de overloop nl.
Morgen om 09:00 eerst ff naar de gemeente om een nieuw rijbewijs ( was verlopen, en neee ik wist t niet meneer, he nieuw rijbewijs...
![]()
) En daarna spullen halen bij de installateur voor de stroom van het plafond en toilet. Effe rondje Fixet en dan kunnen we na de koffie beginnen met het dichtmaken van het plafond in de hal. En ijs en wederdienende past het morgen allemaal.
Morgen meer, nu ff een paar pics omhoog "toveren"uit de gsm camera(ja helaas digicam niet meer genomen vanmorgen, call it slaperigheid
![]()
) en daan naar me mandje
Bis morgen