Huis van de kleine beer betekend datquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:20 schreef Koningin het volgende:
Wat betekent “Casa Pequena Elbera” eigenlijk?
Nee er zijn wel delen waar het "grijze"water wordt afgevoerd naar sloten en vaarten e.d, maar dat is nog niet overal zo. bij ons voor de deur van de casa ligt alleen riool nu. Dus plan is om die nu aan te sluiten op het riool, en dan als het ooit zo ver komt dat het grijze water circuit ook bij ons in de straat wordt geintroduceerd dan kan ik het alsnog erop aansluiten. Ik zorg gewoon dat zo dicht mogelijk bij de straat de koppeling komt, dat scheelt dan weer een hele tuin openhalen om e.e.a aan te sluiten.quote:Op zondag 10 september 2006 12:44 schreef Marsepein het volgende:
Deel 4![]()
Heel veel klusplezeier verder en leuk dat we nog steeds mee mogen lezen met jouw klusreportages![]()
In je OP heb je het over het aansluiten van regenwater op het riool. Is er op Texel geen apart regenwaterstelsel (Zgn grijs water)
Eh we houden nog lang niet op hoor!!! Mijn vrouw heeft vanavond nog tegen me gezegd nadat ik tegen haar zei dat ik morgen weer met vader Cybersijpo aan het klussen ga, dat het wel lekker is straks over een jaar of drie dat alles af is dan..........quote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
zeg! hou eens op johnou moet ik al weer TVPen
Thx aritha, blij om te zien dat jullie inmiddels ook weer uit de bus spachtelputz vandaan zijn gekropen......quote:Op maandag 11 september 2006 22:02 schreef arithaterhorst het volgende:
Bij jullie stopt het ook niet he![]()
Ziet er super uit, en eerlijk gezegd vind ik de trap er veel beter op geworden. En dan issie nog niet een af.
Lange dagen hoor, Cijb... Zeker als kok. Het is vast al veel vaker gevraagd, maar enig idee wanneer jullie over gaan?
Ik las ook dat er mensen geinteresseerd waren in jullie oude huis. Is daar al meer nieuws over?
Als ik het zo op de foto's zie, heb je zowel links als rechts in de WC een waterleiding?quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:56 schreef Cybersijp het volgende:
Ook goedemorgen Gurb.....
Fonteintje en het toilet![]()
Oh die witte bedoel je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:25 schreef Gurb het volgende:
Wat Marsepein zegt idd, als ik het goed zie, heb je drie wateraansluitingen in de toilet.
één voor het reservoir, één voor een fonteintje (allebei op de wand tussen het toilet en de kelder), en dan nog eentje op de andere wand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |