Een echtequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Lienekien het volgende:
Hittepetit lijkt wel wat op hittepit. En daar zitten kersenpitten in. Zie daar het bruggetje met de vorige titel.
Wat mooi!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Lienekien het volgende:
Hittepetit lijkt wel wat op hittepit. En daar zitten kersenpitten in. Zie daar het bruggetje met de vorige titel.
't Was meer om het woord, eigenlijk. LXIV is toch pleitbezorger van het weer in zwang brengen van archaïsch vocabulair.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zelfverzekerde "sterke" vrouwen wel iets voor LXIV.
Ik vind die "moeilijke"/"grote" woorden zo tof. Alleen moet ik er altijd wel een hoop opzoekenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was meer om het woord, eigenlijk. LXIV is toch pleitbezorger van het weer in zwang brengen van archaïsch vocabulair.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had laatst een gesprek met iemand die het woord "corrupt" niet kende.
En ik wil negatieve vooroordelen niet altijd even graag bevestigen, maar het was iemand die VMBO deed.quote:
Ach, er kan wel eens een woordje bij inschieten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik wil negatieve vooroordelen niet altijd even graag bevestigen, maar het was iemand die VMBO deed.
Ik ken wel VWO-leerlingen die ook niet alles weten...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoeft politieke correctheid niet perse, een ongezouten mening kan best verhelderend zijn.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet zeker niet alles. Dat vind ik ook niet erg. Alleen vind ik corrupt een veelvoorkomend woord.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, er kan wel eens een woordje bij inschieten, natuurlijk.
Zoiets vind ik vreemd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Maar soms he... dan hoor je toch wel de meest bizarre dingen.
Iemand die niet weet dat er dieren in het verhaal van De ark van Noach voorkomen.![]()
Die knakker van die ark.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie is Noach?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was meer om het woord, eigenlijk. LXIV is toch pleitbezorger van het weer in zwang brengen van archaïsch vocabulair.
Die ene die ging varen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie is Noach?
Theoretisch komt er een dag dat het werk gedaan is. Dan is het rusten en in tevredenheid je arbeid overzien.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wat moet ik wanneer zo een woord dan eenmaal weer in zwang gebracht is? Dan is het ineens niet archaisch meer. (kan op deze compu geen umlauten zetten)
Je kunt natuurlijk steeds verder terug in de tijd gaan. Totdat je Oud-Germaans of proto-Indo-Europees spreekt. Dan ben je nog wel even zoet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Theoretisch komt er een dag dat het werk gedaan is. Dan is het rusten en in tevredenheid je arbeid overzien.
Daar heb jij geen weet van, van wat DO2 weet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:03 schreef LXIV het volgende:
Dat wist DO-2 toch vast al wel?
Jij bent gezegend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben onwetend.
In principe niet, natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar heb jij geen weet van, van wat DO2 weet.![]()
Zalig zijn de armen van geest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben onwetend.
Zalig zijn de armen van geest. (Lucas 14:15 ofzo)quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke filosoof had nou ook zo'n uitspraak? Aristoteles?
(ik ben een ramp met namen onthouden)
Weet jij of ik weet wat het is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef LXIV het volgende:
Maar stiekem toch ook weer wel. Ik weet zeker dat jij weet wat een onomatopee is, terwijl ik het met jou daar nooit over gehad heb.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zalig zijn de armen van geest.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef LXIV het volgende:
Zalig zijn de armen van geest. (Lucas 14:15 ofzo)
Lienekien iig.quote:
Maar goed dat je geen onomatofobie hebt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
In principe niet, natuurlijk...
Maar stiekem toch ook weer wel. Ik weet zeker dat jij weet wat een onomatopee is, terwijl ik het met jou daar nooit over gehad heb.
quote:Zijn uitgangspunt was "Ik weet dat ik niets weet"
O ja, en laten we Goethe vooral ook niet vergeten:quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke filosoof had nou ook zo'n uitspraak? Aristoteles?
(ik ben een ramp met namen onthouden)
En roepieroepie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Koekoek en grutto weet ik.
Trusten en droom tof.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:16 schreef LXIV het volgende:
Beste mensen, ik ga slapen. Zie jullie morgen wellicht in 117 onomatopee-en.
(en dan idd iedere 2e post een onomatopee. Dat moet toch te doen zijn, het hele topic vol)
ZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Kleutertjes waren er maar drie. Dat je dat niet wéét!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Kleutertjes? Of Negertjes?
ja, ik ben soms best dom. Nog twee minuten en ik ben er vandoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kleutertjes waren er maar drie. Dat je dat niet wéét!![]()
Ik weet niet hoe ik er moet komen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag dat de rollators in de aanbieding waren bij de Aldi.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:01 schreef Isabeau het volgende:
Er was iemand aan het baggeren in TTK en ik heb alles gewoon verwijderd
En het weer schijnt heel mooi te worden. Is dat geen prachtige combinatie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees dat we vanmiddag wat 'downtime' kunnen verwachten.
Oh, naar buiten gaan, bedoel je?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:34 schreef broer het volgende:
[..]
En het weer schijnt heel mooi te worden. Is dat geen prachtige combinatie?
quote:
Awww.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet werken, dwerg.
En deze keer kon dat een keer, ik heb de vorige keer mijn DM-stokje aan Atrimar gegeven. Dus niemand mist me![]()
Het is inderdaad wel een Dogville-foto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef dwerg het volgende:
Het schilderij Nicole Kidman?
Die kende ik niet. Maar als ik wat foto's bekijk op het internet, dan heb je wel gelijk. Een gestileerde heilige, daar heeft ze wat van weg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
Het doet mij denken aan foto's van Pierre et Gilles.
Daar heb ik een kaart van. Met hun familiewapens. Maar wat hebben die gedaan dat zij zo beroemd zijn dat er ansichtkaarten van gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:58 schreef k_man het volgende:
Van Tuyll van Serooskerken
Zo'n blik:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef broer het volgende:
[..]
Die kende ik niet. Maar als ik wat foto's bekijk op het internet, dan heb je wel gelijk. Een gestileerde heilige, daar heeft ze wat van weg.
Om 14:00 uur vol goede moed begonnen -in Bergen op Zoom-, eerst een terrasje gepakt en vervolgens daar tot 18:30 blijven hangen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:48 schreef k_man het volgende:
Wat hebben jullie met Open Monumentendag gedaan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:02 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het niet echt een topic waard, maar aan welk schilderij doet
[afbeelding]
Mij nou denken?
Mogen ze wel even de bugs eruit halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Jullie ook gefeliciteerd met de update![]()
Dat hebben ze ook gedaan! En toen hebben ze nieuwe onvolkomenheden aangebracht. Dat is geen bug trouwens, maar gewoon een feature.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mogen ze wel even de bugs eruit halen.![]()
Al dat gescroll.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaan! En toen hebben ze nieuwe onvolkomenheden aangebracht. Dat is geen bug trouwens, maar gewoon een feature.
Ja, dat is wel irritant je... dat als je post, je naar het begin van de pagina gaat. Ik denk steeds dat ik op een nieuwe pagina ben gekomen met mijn post.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er trouwens geen last van, misschien omdat ik Firefox gebruik????
Ja, jij bent blauw... wua achtergrondkleur van je post dan... terwijl Lienekien deze LPT geopend heeft. Op pagina 1 is haar achtergrond weer wel blauw.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
Welk gescrol bedoel je? Ik ben nu nog in de verkenningsfase, weet nog niet wat er allemaal wel en niet goed is.
De opties zijn wel mooi uitgebreid. Ik zag al wel dat de 'kleur van de TS' niet optimaal werkt.
Ja, hij maakt de posts blauw van de eerste poster van de pagina.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jij bent blauw... wua achtergrondkleur van je post dan... terwijl Lienekien deze LPT geopend heeft. Op pagina 1 is haar achtergrond weer wel blauw.
Wat vind jij leuk dan, wat nieuw is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Maar vind je al die nieuwe dingen dan niet leuk?
Zoals Harold Macmillan eens zei:quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik kom wel terug als het weer is zoals het was.
quote:"Het verleden moet men als springplank gebruiken, niet als een sofa."
Zoals Bertold Brecht eens zei:quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals Harold Macmillan eens zei:
[..]
Het feit dat je de post van TS en jezelf een andere kleur kan geven, dat je je postaantal kan verbergen, dat er PI's boven het snelreageerscherm staan (maar die had ik al, jammer is dat mijn snelquoteknopje ook weg is).quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:02 schreef Lienekien het volgende:
Wat vind jij leuk dan, wat nieuw is?
Volgens mij is het vak juist breder geworden. Bij mij stonden er altijd meer smileys op de derde regel. Nu nog maar eentje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Was me niet opgevallen, maar zou kunnen.
Wel zag ik dat in het gewone reageerscherm het vlak korter is; de smilies staan niet meer waar ze horen.
Ja, er staat een smiley bij, en toch staat er nog maar eentje op de derde regel. Dus passen er nu blijkbaar meer op één regel en is het vak dus breder geworden. Althans, in IE dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
Kan natuurlijk ook an de browser liggen.
Mijn eerste regel eindigde meten nu is dat
![]()
MAAR!!!staat nu op de eerste regel!
Ja, ik ook graag. Was me ook al opgevallen. Nu moet je eerst weer omlaag scrollen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
Ik wil echter wel onderaan eindigen na een postje. Dat moet hersteld worden.
In je opties!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat kut dat als ik in My Active Topics ergens op klik er steeds een nieuw scherm opent. Nu nog uitvogelen hoe ikd at uit zet
Edit: Isa is geweldig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Dank je, DaMart
We kunnen nu ook blijven zien wat er in een weggeëdit bericht staat
Ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
jammer is dat mijn snelquoteknopje ook weg is.
Ja, en geen vieze trutquote:
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef broer het volgende:
Overigens gaat-ie bij mij wél naar de onderkant van de pagina na het posten.
Dat is best jammer... dan kunnen de mods dus zien welke spel- en typefouten ik nog even snel wegwerk soms...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Dank je, DaMart
We kunnen nu ook blijven zien wat er in een weggeëdit bericht staat
Ja, dat kunnen we nu zienquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef DaMart het volgende:
Dat is best jammer... dan kunnen de mods dus zien welke spel- en typefouten ik nog even snel wegwerk soms...![]()
Ik zal er aan denken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we nu zienMaar aangezien er geen 'edit-regeltje' onder je post komt te staan als je het snel doet denk ik niet dat er iemand is die even gaat kijken of je iets hebt veranderd. Dus zolang je het maar snel doet is er niets aan de hand
![]()
Mod worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Hoe kun je zien wat iemand heeft ge-edit?
Ik kan alle ingestuurde werken morgennacht wel online zetten. Is dat tijd genoeg?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef DaMart het volgende:
Hoe laat sluit morgen de inzendtermijn van de TTK-wedstrijd trouwens? Sinds Fok! weer terug online is, heb ik namelijk mijn verhaal van één alinea nog niet uitgebreid met meer letters.![]()
Ik hoop het wel. Ik heb de afgelopen weken echt te weinig vrije tijd gehad om aan mijn inzendingen te werken...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alle ingestuurde werken morgennacht wel online zetten. Is dat tijd genoeg?
Geen idee. Misschien omdat ik op een Mac werk? (Al snap ik niet wat dat voor verschil zou moeten maken.)quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kan dat nou?
Ik dacht eerst aan de McDonalds. Toen dacht ik 'huh?'. En toen 'ow, een Apple!'quote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat ik op een Mac werk? (Al snap ik niet wat dat voor verschil zou moeten maken.)
Dan zal het aan Firefox liggen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb geen Mac, en bij mij werkt dat naar je eigen post gestuurd worden ook goed.
Dat sowieso.quote:Oh wacht... in Nijmegen is alles beter.
Welk filiaal? Krijg ik korting?quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef broer het volgende:
Als dat wel zo is, ga ik er alsnog solliciteren.
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouwquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht... in Nijmegen is alles beter.
Goh...quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
(het laagste percentage vrouwen woonde in (..) de grote steden Enschede en Delft)
Ja. Dat heb ik ook al eens gehoord.quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouw
Ik denk dat ze het in geheimtaal typte, zodat ik me niet kon verbergen. Maar mooi dat ik het nu wel weet!quote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef Lienekien het volgende:
Ze gaat broer stalken.
Dan moet ik toch eens gaan verhuizen, denk ik!quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouw
(het laagste percentage vrouwen woonde in kleine Friese dorpjes en de grote steden Enschede en Delft)
You're welcome, borer.quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in geheimtaal typte, zodat ik me niet kon verbergen. Maar mooi dat ik het nu wel weet!
Dank je wel.
Wat ben je van plan?quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef Lienekien het volgende:
Nóg niet.
Ik niks, wyccie. Als Nijmeegse.quote:
Ik mag alleen maar Nijmeegse vrijgezelle vrouwen aan den lijve ondervinden omdat er een statistiek is die zegt dat we er te veel hebben? Wat een oneerlijke beperking!quote:
Wat is de quickquote (of wat was 'ie)?quote:Op zondag 10 september 2006 00:36 schreef broer het volgende:
En wat is het - nogmaals! - onhandig dat die quickquote het niet meer doet.
Hoe zit het eigenlijk met Groningen? Misschien kunnen we zustersteden worden. Vrijgezellen uitruilen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik mag alleen maar Nijmeegse vrijgezelle vrouwen aan den lijve ondervinden omdat er een statistiek is die zegt dat we er te veel hebben? Wat een oneerlijke beperking!
Hey.quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond.
Een toevoeging voor Firefox waarmee je een quote in het snel-reageren-venster onder aan de pagina kon zetten. Hoefde je niet meer naar een nieuwe pagina om met quote te reageren.quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
Wat is de quickquote (of wat was 'ie)?
Dat doe je toch met:quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef broer het volgende:
[..]
Een toevoeging voor Firefox waarmee je een quote in het snel-reageren-venster onder aan de pagina kon zetten. Hoefde je niet meer naar een nieuwe pagina om met quote te reageren.
Ja. Is al gemeld.quote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat onhandig dat je na het invoeren vane een bericht niet onderaan de pagina bent.
En hoe zou dat werken? Dan ga ik in Groningen wonen en jij in Nijmegen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Groningen? Misschien kunnen we zustersteden worden. Vrijgezellen uitruilen.
Nee. Dan kom jij in Groningen wonen en dan stuur ik een leuke vrijgezel uit Groningen naar Nijmegen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef broer het volgende:
[..]
En hoe zou dat werken? Dan ga ik in Groningen wonen en jij in Nijmegen?
Iets zegt me dat het daar niet veel beter van wordt.
Dan ga je naar een nieuwe pagina. Moet-ie weer laden, en zo. En Fok! en mijn computer zijn niet echt goeie vriendjes, dus dat duurt dan weer langer. Ik vond het gewoon wel gemakkelijk en nu mis ik het.quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat doe je toch met: [afbeelding] ? Gaat toch net zo snel?
Dat zal wyccie leuk vinden.quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Dan kom jij in Groningen wonen en dan stuur ik een leuke vrijgezel uit Groningen naar Nijmegen.![]()
O, op mijn PC'tje gaat dat in een fractie van een seconde.quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dan ga je naar een nieuwe pagina. Moet-ie weer laden, en zo. En Fok! en mijn computer zijn niet echt goeie vriendjes, dus dat duurt dan weer langer. Ik vond het gewoon wel gemakkelijk en nu mis ik het.
Wel als ik een leuke voor haar uitzoek.quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zal wyccie leuk vinden. [afbeelding]
Als het een leuke is, kun je hem toch beter zelf houden?quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Lienekien het volgende:
Wel als ik een leuke voor haar uitzoek.
Denk je dat wyccie en ik dezelfde smaak hebben?quote:Op zondag 10 september 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Als het een leuke is, kun je hem toch beter zelf houden?
Het spectrum is breed, zullen we maar zeggen. Stel je voor dat ik met iedereen die ik mag wel een relatie zou willen beginnen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef broer het volgende:
Dat weet ik niet. Ik kan amper inschatten hoe jullie offline persoonlijkheden in elkaar steken. Laat staan dat ik weet op wat voor mannen jullie vallen.
Maar je zult wyccie nooit opzadelen met iemand die zelf niet mag. (Hoop ik!) Dus...
Ach, je weet het niet. Ik vrees dat er voldoende mannen zijn die bij elke vrouw denken: "Als je tegen me praat, wil je ook vast wel met me neuken."quote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Lienekien het volgende:
Het spectrum is breed, zullen we maar zeggen. Stel je voor dat ik met iedereen die ik mag wel een relatie zou willen beginnen.![]()
In?quote:Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem je er aanstoot in, Lienekien?
Vind ik toch wel een tamelijk uniek kenmerk van een relatie.quote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Lienekien het volgende:
't Is meer dat ik het over relaties had en broer over neuken begon. Dat vind ik toch wel wat anders. Maar ik had geen zin om dat uit te gaan leggen.
Maar die mannen waar jij het over had, die bij elke vrouw denken: "Als je tegen me praat, wil je ook vast wel met me neuken." Die willen vast niet met elke vrouw die tegen hen praat een relatie.quote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef broer het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een tamelijk uniek kenmerk van een relatie.
Of ben ik nu weer hopeloos monogaam?
Ik denk dat jij dat bedoelt.quote:Op zondag 10 september 2006 01:10 schreef broer het volgende:
Of bedoel je dat je wel wilt neuken met iedereen die je aardig vindt, maar er geen relatie mee wilt hebben?
quote:Op zondag 10 september 2006 01:10 schreef Lienekien het volgende:
Maar die mannen waar jij het over had, die bij elke vrouw denken: "Als je tegen me praat, wil je ook vast wel met me neuken." Die willen vast niet met elke vrouw die tegen hen praat een relatie.
Ik lul me hier niet meer uit, geloof ik.quote:
Bij mij wel. Bij jou niet. Gek genoeg...quote:Op zondag 10 september 2006 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat zit er eigenlijk veel ruimte in het gebiedje van iemands onderschrift. Alsof de ruimte voor 4 regels gewoon direct maar is gereserveerd, ook al heb je maar 1 regel. Lelijk zeg.
Hoi Isa!quote:Op zondag 10 september 2006 05:53 schreef Isabeau het volgende:
Veel van die mensen zouden met gemak door de week ook naar hun eigen huisarts kunnen. Als je ziet wat hier af en toe binnen komt....niet te geloven.
quote:Op zondag 10 september 2006 09:52 schreef k_man het volgende:
Goedemorgen A_R.
Isa staat nog veel hoger.
Je moet mij ook altijd hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die top500 hierboven in de balk![]()
Erik staat op plaats 262
Ik sta, als ik die Arcee en Hondsdolle lijstjes mag geloven, ergens dicht tegen #500 aan, maar er nog net niet in. Ik heb dus nog iets wat op een leven lijkt!quote:Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die top500 hierboven in de balk![]()
Erik staat op plaats 262
Ik wil niet bij de top horen.quote:Op zondag 10 september 2006 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom maakt het uit?
Ik ben de hele avond al online, maar ben erg druk geweest met het schrijven van mijn inzendingen voor de TTK-wedstrijd.quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef LXIV het volgende:
Voor mij begint de dag ook vroeg.
Waarom komt toch altijd iedereen tegelijk weer online. Vanaf 16:52 is het doodstil, en binnen één minuut zijn er weer vier gebruikers. Dat is een van die mysterieën die ik nooit zal doorgronden, vrees ik.
Dat is een gekke trompet.quote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
-topickiller-
SLOWCHAT ERWACHE!!!![]()
[afbeelding]
Mijn afspraak van morgenochtend is afgezegd. Ik kan lekker lang in bed blijven liggen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
maar morgen om half zeven begint de dag alweer.
Ik ook.quote:Op zondag 10 september 2006 23:01 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn afspraak van morgenochtend is afgezegd. Ik kan lekker lang in bed blijven liggen.
Ja, toen ik wist dat het met broer was, heb ik me ziekgemeld.quote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent de afspraak die heeft afgezegd?
Dank je wel, dan!quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Ja, toen ik wist dat het met broer was, heb ik me ziekgemeld.![]()
O ja, wat had ik ook alweer gezegd dat mij scheelde?quote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef broer het volgende:
En beterschap, uiteraard.
En? Heb je ze afgekregen?quote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ben de hele avond al online, maar ben erg druk geweest met het schrijven van mijn inzendingen voor de TTK-wedstrijd.
Ik ben van na de oorlog, en dat wou ik maar zo houden.quote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat je zei dat een oude oorlogswond opspeelde.
O, dus dan gaat het toch door?quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben van na de oorlog, en dat wou ik maar zo houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |