Ja, en geen vieze trutquote:
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef broer het volgende:
Overigens gaat-ie bij mij wél naar de onderkant van de pagina na het posten.
Dat is best jammer... dan kunnen de mods dus zien welke spel- en typefouten ik nog even snel wegwerk soms...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Dank je, DaMart
We kunnen nu ook blijven zien wat er in een weggeëdit bericht staat
Ja, dat kunnen we nu zienquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef DaMart het volgende:
Dat is best jammer... dan kunnen de mods dus zien welke spel- en typefouten ik nog even snel wegwerk soms...![]()
Ik zal er aan denken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we nu zienMaar aangezien er geen 'edit-regeltje' onder je post komt te staan als je het snel doet denk ik niet dat er iemand is die even gaat kijken of je iets hebt veranderd. Dus zolang je het maar snel doet is er niets aan de hand
![]()
Mod worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Hoe kun je zien wat iemand heeft ge-edit?
Ik kan alle ingestuurde werken morgennacht wel online zetten. Is dat tijd genoeg?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef DaMart het volgende:
Hoe laat sluit morgen de inzendtermijn van de TTK-wedstrijd trouwens? Sinds Fok! weer terug online is, heb ik namelijk mijn verhaal van één alinea nog niet uitgebreid met meer letters.![]()
Ik hoop het wel. Ik heb de afgelopen weken echt te weinig vrije tijd gehad om aan mijn inzendingen te werken...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alle ingestuurde werken morgennacht wel online zetten. Is dat tijd genoeg?
Geen idee. Misschien omdat ik op een Mac werk? (Al snap ik niet wat dat voor verschil zou moeten maken.)quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kan dat nou?
Ik dacht eerst aan de McDonalds. Toen dacht ik 'huh?'. En toen 'ow, een Apple!'quote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat ik op een Mac werk? (Al snap ik niet wat dat voor verschil zou moeten maken.)
Dan zal het aan Firefox liggen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb geen Mac, en bij mij werkt dat naar je eigen post gestuurd worden ook goed.
Dat sowieso.quote:Oh wacht... in Nijmegen is alles beter.
Welk filiaal? Krijg ik korting?quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef broer het volgende:
Als dat wel zo is, ga ik er alsnog solliciteren.
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouwquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht... in Nijmegen is alles beter.
Goh...quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
(het laagste percentage vrouwen woonde in (..) de grote steden Enschede en Delft)
Ja. Dat heb ik ook al eens gehoord.quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouw
Ik denk dat ze het in geheimtaal typte, zodat ik me niet kon verbergen. Maar mooi dat ik het nu wel weet!quote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef Lienekien het volgende:
Ze gaat broer stalken.
Dan moet ik toch eens gaan verhuizen, denk ik!quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las laatst in een statistieken overzicht dat op de verhouding mannen:vrouwen het percentage vrouwen het allerhoogst is in de stad Nijmegen. Dus prima plek om te wonen als je een vrijgezelle man bent, maar minder voor een vrouw
(het laagste percentage vrouwen woonde in kleine Friese dorpjes en de grote steden Enschede en Delft)
You're welcome, borer.quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in geheimtaal typte, zodat ik me niet kon verbergen. Maar mooi dat ik het nu wel weet!
Dank je wel.
Wat ben je van plan?quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef Lienekien het volgende:
Nóg niet.
Ik niks, wyccie. Als Nijmeegse.quote:
Ik mag alleen maar Nijmeegse vrijgezelle vrouwen aan den lijve ondervinden omdat er een statistiek is die zegt dat we er te veel hebben? Wat een oneerlijke beperking!quote:
Wat is de quickquote (of wat was 'ie)?quote:Op zondag 10 september 2006 00:36 schreef broer het volgende:
En wat is het - nogmaals! - onhandig dat die quickquote het niet meer doet.
Hoe zit het eigenlijk met Groningen? Misschien kunnen we zustersteden worden. Vrijgezellen uitruilen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik mag alleen maar Nijmeegse vrijgezelle vrouwen aan den lijve ondervinden omdat er een statistiek is die zegt dat we er te veel hebben? Wat een oneerlijke beperking!
Hey.quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond.
Een toevoeging voor Firefox waarmee je een quote in het snel-reageren-venster onder aan de pagina kon zetten. Hoefde je niet meer naar een nieuwe pagina om met quote te reageren.quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
Wat is de quickquote (of wat was 'ie)?
Dat doe je toch met:quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef broer het volgende:
[..]
Een toevoeging voor Firefox waarmee je een quote in het snel-reageren-venster onder aan de pagina kon zetten. Hoefde je niet meer naar een nieuwe pagina om met quote te reageren.
? Gaat toch net zo snel?
Ja. Is al gemeld.quote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat onhandig dat je na het invoeren vane een bericht niet onderaan de pagina bent.
En hoe zou dat werken? Dan ga ik in Groningen wonen en jij in Nijmegen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Groningen? Misschien kunnen we zustersteden worden. Vrijgezellen uitruilen.
Nee. Dan kom jij in Groningen wonen en dan stuur ik een leuke vrijgezel uit Groningen naar Nijmegen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef broer het volgende:
[..]
En hoe zou dat werken? Dan ga ik in Groningen wonen en jij in Nijmegen?
Iets zegt me dat het daar niet veel beter van wordt.
Dan ga je naar een nieuwe pagina. Moet-ie weer laden, en zo. En Fok! en mijn computer zijn niet echt goeie vriendjes, dus dat duurt dan weer langer. Ik vond het gewoon wel gemakkelijk en nu mis ik het.quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat doe je toch met: [afbeelding] ? Gaat toch net zo snel?
Dat zal wyccie leuk vinden.quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Dan kom jij in Groningen wonen en dan stuur ik een leuke vrijgezel uit Groningen naar Nijmegen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |