Awww.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet werken, dwerg.
En deze keer kon dat een keer, ik heb de vorige keer mijn DM-stokje aan Atrimar gegeven. Dus niemand mist me![]()
Het is inderdaad wel een Dogville-foto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef dwerg het volgende:
Het schilderij Nicole Kidman?
Die kende ik niet. Maar als ik wat foto's bekijk op het internet, dan heb je wel gelijk. Een gestileerde heilige, daar heeft ze wat van weg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
Het doet mij denken aan foto's van Pierre et Gilles.
Daar heb ik een kaart van. Met hun familiewapens. Maar wat hebben die gedaan dat zij zo beroemd zijn dat er ansichtkaarten van gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:58 schreef k_man het volgende:
Van Tuyll van Serooskerken
Zo'n blik:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef broer het volgende:
[..]
Die kende ik niet. Maar als ik wat foto's bekijk op het internet, dan heb je wel gelijk. Een gestileerde heilige, daar heeft ze wat van weg.
Om 14:00 uur vol goede moed begonnen -in Bergen op Zoom-, eerst een terrasje gepakt en vervolgens daar tot 18:30 blijven hangen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:48 schreef k_man het volgende:
Wat hebben jullie met Open Monumentendag gedaan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:02 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het niet echt een topic waard, maar aan welk schilderij doet
[afbeelding]
Mij nou denken?
Mogen ze wel even de bugs eruit halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Jullie ook gefeliciteerd met de update![]()
Dat hebben ze ook gedaan! En toen hebben ze nieuwe onvolkomenheden aangebracht. Dat is geen bug trouwens, maar gewoon een feature.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mogen ze wel even de bugs eruit halen.![]()
Al dat gescroll.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaan! En toen hebben ze nieuwe onvolkomenheden aangebracht. Dat is geen bug trouwens, maar gewoon een feature.
Ja, dat is wel irritant je... dat als je post, je naar het begin van de pagina gaat. Ik denk steeds dat ik op een nieuwe pagina ben gekomen met mijn post.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er trouwens geen last van, misschien omdat ik Firefox gebruik????
Ja, jij bent blauw... wua achtergrondkleur van je post dan... terwijl Lienekien deze LPT geopend heeft. Op pagina 1 is haar achtergrond weer wel blauw.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
Welk gescrol bedoel je? Ik ben nu nog in de verkenningsfase, weet nog niet wat er allemaal wel en niet goed is.
De opties zijn wel mooi uitgebreid. Ik zag al wel dat de 'kleur van de TS' niet optimaal werkt.
Ja, hij maakt de posts blauw van de eerste poster van de pagina.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jij bent blauw... wua achtergrondkleur van je post dan... terwijl Lienekien deze LPT geopend heeft. Op pagina 1 is haar achtergrond weer wel blauw.
Wat vind jij leuk dan, wat nieuw is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Maar vind je al die nieuwe dingen dan niet leuk?
Zoals Harold Macmillan eens zei:quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik kom wel terug als het weer is zoals het was.
quote:"Het verleden moet men als springplank gebruiken, niet als een sofa."
Zoals Bertold Brecht eens zei:quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals Harold Macmillan eens zei:
[..]
Het feit dat je de post van TS en jezelf een andere kleur kan geven, dat je je postaantal kan verbergen, dat er PI's boven het snelreageerscherm staan (maar die had ik al, jammer is dat mijn snelquoteknopje ook weg is).quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:02 schreef Lienekien het volgende:
Wat vind jij leuk dan, wat nieuw is?
Volgens mij is het vak juist breder geworden. Bij mij stonden er altijd meer smileys op de derde regel. Nu nog maar eentje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Was me niet opgevallen, maar zou kunnen.
Wel zag ik dat in het gewone reageerscherm het vlak korter is; de smilies staan niet meer waar ze horen.
Ja, er staat een smiley bij, en toch staat er nog maar eentje op de derde regel. Dus passen er nu blijkbaar meer op één regel en is het vak dus breder geworden. Althans, in IE dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
Kan natuurlijk ook an de browser liggen.
Mijn eerste regel eindigde meten nu is dat
![]()
MAAR!!!staat nu op de eerste regel!
Ja, ik ook graag. Was me ook al opgevallen. Nu moet je eerst weer omlaag scrollen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
Ik wil echter wel onderaan eindigen na een postje. Dat moet hersteld worden.
In je opties!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat kut dat als ik in My Active Topics ergens op klik er steeds een nieuw scherm opent. Nu nog uitvogelen hoe ikd at uit zet
Edit: Isa is geweldig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Dank je, DaMart
We kunnen nu ook blijven zien wat er in een weggeëdit bericht staat
Ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
jammer is dat mijn snelquoteknopje ook weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |