Lijkt net Animal Farm wel, het o zo erge regime wordt omver geworpen en het wordt alleen maar slechter dan ooit tevorenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
Janine als directeur, nog erger dan Ludo!
Je hebt niks gemist, er is Nicks over uitgezondenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef Otto215 het volgende:
Wat is er nou met nick gebeurd.. eerste 10 min gemist!
Maar je hoopt toch van wel neem ik aan?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef digispeed het volgende:
denk toch van niet
sorry begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar je hebt toch van wel neem ik aan?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Janien het net over had?
nog even en het maakt niet meer uit of je overdag kijkt of 's avonds.quote:
Martini Strafkampquote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef Siaor het volgende:
Martine Hafkamp!
Okay, blijkbaar kan niemand mij vertellen waar ze het over had.quote:
Ik bedoelde 'hoopt' inderdaad, ik heb het al verandert.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
sorry begrijp niet wat je bedoelt.
ik hoop het uiteraard wel.
Ik snapte het ook al niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'hoopt' inderdaad, ik heb het al verandert.![]()
Zat ie toen al aan het bierquote:Op woensdag 13 september 2006 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:24 schreef Frey het volgende:
Nick zien we voorlopig ook al niet meer terug. Hopelijk weten ze het boeiend te houden.serieus? of zit je te geinen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat nick de serie (tijdelijk) uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |