Dat weet ik wel hoor !quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Whisky, er zit wel een verschil tussen hoor, maar daar wijd ik maar niet verder over uit![]()
Ik vind dat Dennis gtst maar uit moet gaan![]()
Ik geloof je wel hoorquote:
Ik betwijfel of Dennis als hij echt ver heen is het verschil tussen bier en pis kan onderscheiden dus dat weet ik nou weer niet zo zekerquote:Daarom zei ik ook al, van vraag het maar aan Dennis![]()
Okey, bedankt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor![]()
[..]
Ik betwijfel of Dennis als hij echt ver heen is het verschil tussen bier en pis kan onderscheiden dus dat weet ik nou weer niet zo zeker![]()
Marcus is de oom van Stefanoquote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef lesley het volgende:
wie is die marcus waar jullie het over hebben?
Ok, ja ik snap gewoon die hele Sanders family niet hoor !quote:Op donderdag 14 september 2006 23:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
halfbroer... nog zo'n verknipte familie.![]()
Een van de leukste GTST personages ooit, vooral als hij weer eens het bloed onder de nagels van Ludo vandaan wist te halen. Hij werd gespeeld door Hugo Metsers III.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef lesley het volgende:
wie is die marcus waar jullie het over hebben?
Die kon zichzelf soms ook weleen helemaal klem zuipen zoals Dennis altijd doet !quote:Op donderdag 14 september 2006 23:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een van de leukste GTST personages ooit, vooral als hij weer eens het bloed onder de nagels van Ludo vandaan wist te halen. Hij werd gespeeld door Hugo Metsers III.
Geldt inderdaad voor iedereen, daarom ga ik nooit zover heenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik denk als jij ver heen bent dat jij dat verschil tussen bier en pis
ook niet meer kan onderscheiden, geld ook voor mij hoor !
Precies dat doe ik nou ook, ik zorg wel dat het niet zo ver komt !quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geldt inderdaad voor iedereen, daarom ga ik nooit zover heen![]()
Pas maar op voor Noud, hij komt uit een echte gangsta-getto. Zelfs z'n vriendinnetje is ontmaagd door een neger.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef TrenTs het volgende:
En godverdomme, wat heeft dat knulletje een walgelijk, goor, abject en weerzinwekkend "accent". Waar vinden ze dit soort afval?
Of Huib van Groeningenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:14 schreef bloodymary het volgende:
Jaja, Martine of Ray of zo dan. Of gewoon die Luigi of hoe heet die gast?
Huib is naar mijn weten niet dood en Flos was bij zijn vader in Saoudi-Arabiëquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef bloodymary het volgende:
Opgestaan uit de dood?
en Fos dan??quote:Op donderdag 14 september 2006 21:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee joh, dat blijft er geen knappe gozer meer in op die manier
- Nick is nog steeds ontvoerd en de betrokkenen beginnen een beetje af te vragen waar hij is. Robert denkt dat hij misschien wel gevlucht is omdat hij de dader is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:08 schreef Beach het volgende:
Wat is er geisteren gebeurd?
Ik heb het weer eens gemist![]()
ja die vond ik ook wel leuk gevondenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:46 schreef Beaudien het volgende:
Ok , het is al een paar dagen terug maar ik heb er zo om gelachen, Dennis en Dian in het park op een bankje. Dian "je woont hier leuk..." .
![]()
Wat hij zegt!quote:
Het is een stuk boeiender dan ONM op het momentquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind GTST echt leuk nu! Lekker veel spanningen tussen iedereen!Ludo doodmaken was een toffe zet.
Wie denkt er nog meer dat Nick heeft ontdekt dat Ludo nog leeft en dat hij daarom "verdwenen" is?![]()
Ik zou het niet weten. Heb nog nooit ONM gekekenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is een stuk boeiender dan ONM op het moment.
Ik roep al sinds Ludo dood is dat hij eigenlijk nog leeft. Dus ik denk dat jouw optie best wel eens een goede mogelijkheid zou kunnen zijn!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind GTST echt leuk nu! Lekker veel spanningen tussen iedereen!Ludo doodmaken was een toffe zet.
Wie denkt er nog meer dat Nick heeft ontdekt dat Ludo nog leeft en dat hij daarom "verdwenen" is?![]()
Zometeen gaan ze de cliffs al verklappen met de previewquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef Frey het volgende:
De poll van gtst.nl![]()
Gaat Jef in op het aanbod van Dian?
Ja, het is een erg goed aanbod
Nee, natuurlijk niet.
Misschien, maar voorlopig denkt hij er nog over na.
Dat lieten ze al zien op het eind![]()
Dat hebben ze al eens gedaan. Met Ludo die toen neerviel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Zometeen gaan ze de cliffs al verklappen met de preview.
Ze moeten gewoon stoppen met die previews en weer ouderwets de aftiteling laten zien!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:20 schreef Frey het volgende:
Trouwens, dat doen ze de laatste tijd eigenlijk best vaak. Dan laten ze al stukjes zien uit de laatste scène, waardoor het helemaal geen verrassing meer is![]()
Wat mis ik de instrumentale GTST tune op het eind. En dan die langzame aftiteling, zodat je alles rustig kunt lezen zonder dat je elke keer het beeld stop moeten zetten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen met die previews en weer ouderwets de aftiteling laten zien!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat mis ik de instrumentale GTST tune op het eind. En dan die langzame aftiteling, zodat je alles rustig kunt lezen zonder dat je elke keer het beeld stop moeten zetten.
Das te mager voor Ludo maar ze hoeven natuurlijk ook niet de echte acteur te gebruiken natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:19 schreef Frey het volgende:
Ow, het lag aan mezelf. Ik drukte steeds op quote in plaats van wijzig
Naja, post toch nog ff gebruiken voor iets dan.
[afbeelding]
Als je het een beetje realistisch wil houden wel, maarja dat woord kennen de schrijvers niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Das te mager voor Ludo maar ze hoeven natuurlijk ook niet de echte acteur te gebruiken natuurlijk.
Hans van Houtenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het een beetje realistisch wil houden wel, maarja dat woord kennen de schrijvers niet.![]()
Ik vond die previews op gtst.nl wel leuk. Die kwamen gewoon ergens uit het begin of het midden van de volgende aflevering. Laat ze dat dan doen en dan kan de oude aftiteling weer terugkomenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die previews zijn sowieso onzin. Als je een goed einde hebt van een aflevering, kijkt iedereen de volgende keer wel weer. En dan moet je niet alvast de clou gaan weggeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |