Dan had Nick wel anders gereageerd. Ik denk Rosa of Martine.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben overtuigd dat t Ludo was!!!
Op t moment dat dat zwarte figuur in beeld kwam voelde ik gewoon een "ja, hoor, daar is ie weer.. zie je wel, hij is niet dood!"
Ludo gaat Nick inschakelen om de moordenaar te pakken te krijgen.
Ik denk t niet.. ze willen t nog mysterieus houden en nemen t dus niet zo nauw met 'reëel reageren'.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan had Nick wel anders gereageerd. Ik denk Rosa of Martine.
Ok, maar als het dan toch Ludo uiteindelijk is, reageerde Nick niet op een natuurlijke manier. Ik ga er immers maar vanuit dat je van blijdschap uit je dak springt als je ontdekt dat je vader nog leeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:13 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik denk t niet.. ze willen t nog mysterieus houden en nemen t dus niet zo nauw met 'reëel reageren'.
Als ie "Dit kan niet! Jij bent dood!" had geroepen, was t geen cliff meer geweest..
(nouja, opzich wel eigenlijk.. maar niet één die veel vragen opriep)
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:05 schreef TornadoDK het volgende:
ik las trouwens dat je vanaf eind september op ebay kon bieden op een date met jack (die nog singel is).
Als man interesseert mij dat niet, maar ik denk ik vermeld het even voor al die vrouwen die zo op jack kwijlen.
Ja is zeker tof als ze het is!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Otmed het volgende:
Ik hoop echt dat het martine is, zij was echt tof.
Klopt, vroeger noemden ze het 'De Bodega', het heette altijd 'Bodega de Koning'.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Bodega zo heete een kroeg in meerdijk toch vroeger ook gewoon?
Ik kan me nog zo iets herinneren.
Volgens mij gaan ze ook niet vanaf die scene verder, in de spoilers wordt alleen gezegd dat Nick ontvoerd is.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef digispeed het volgende:
ok dit is dus de bwuste foto.
ik zie hier wel een vrouwenfiguur in, maar wie het echt is, zullen we vanavond echt niet zien denk ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zal ongetwijfelt wel gebeuren, maar goed ik ga me nog niet lekker maken over het feit dat dat martine is.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze ook niet vanaf die scene verder, in de spoilers wordt alleen gezegd dat Nick ontvoerd is.
Tja zoals Ma Flodder ooit zei ' 't blijft toch familie he'quote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef Canisfire het volgende:
Dennis en Dian?
En als Jef ook voor haar komt werken is A&A weer echt A en Aquote:Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat Robert en Morris overstappen naar het bedrijf van Dian?
Lijkt net Animal Farm wel, het o zo erge regime wordt omver geworpen en het wordt alleen maar slechter dan ooit tevorenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
Janine als directeur, nog erger dan Ludo!
Je hebt niks gemist, er is Nicks over uitgezondenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef Otto215 het volgende:
Wat is er nou met nick gebeurd.. eerste 10 min gemist!
Maar je hoopt toch van wel neem ik aan?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef digispeed het volgende:
denk toch van niet
sorry begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar je hebt toch van wel neem ik aan?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Janien het net over had?
nog even en het maakt niet meer uit of je overdag kijkt of 's avonds.quote:
Martini Strafkampquote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef Siaor het volgende:
Martine Hafkamp!
Okay, blijkbaar kan niemand mij vertellen waar ze het over had.quote:
Ik bedoelde 'hoopt' inderdaad, ik heb het al verandert.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
sorry begrijp niet wat je bedoelt.
ik hoop het uiteraard wel.
Ik snapte het ook al niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'hoopt' inderdaad, ik heb het al verandert.![]()
Zat ie toen al aan het bierquote:Op woensdag 13 september 2006 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:24 schreef Frey het volgende:
Nick zien we voorlopig ook al niet meer terug. Hopelijk weten ze het boeiend te houden.serieus? of zit je te geinen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat nick de serie (tijdelijk) uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |