quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Nielsch het volgende:
Aso Sjonnie tegen Sjors: "Jij doet je bek nu heel wijd open, zodat ik er lekker in kan gaan schijten"...
Nou zeg, wat een taalgebruik.
Ja, vind het ook bijzonder saai. Juist omdat hij verlamd is, komt hij ook niet gevaarlijk meer over, vooral wanneer Sjors (uiteindelijk) vrijgesproken wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:32 schreef pberends het volgende:
[..].
GTST probeert weer populair te doen.
Maar het Erik-Patricia verhaallijntje mag nu wel weer verleden tijd zijn hoor, het dendert maar voort die onspannende onzin.
De enige reden dat ik nog kijk is om erachter te komen wie Ludo heeft vermoord, als dat langer dan 1 seizoen duurt en als er in de tussentijd nog geen goede badguys zijn dan haak ik af denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef Nielsch het volgende:
Oh GTST, wat is het toch eigenlijk een kutserie.
Ik heb geprobeerd ermee te stoppen, maar ik ben verslaafd. Help.
Isabella komt terug (als moordenaar van Ludo) en Charlie is tegen die tijd belazerd door Nick (met Janine),quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kunnen Florien en Nina niet een lijntje ala Charlie-Isabella krijgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kunnen ze Dennis aub niet meer in beeld brengen![]()
Daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De onverschillige zoon-act van Noud![]()
Misschien was dat Martine wel![]()
Of toch zoals Babbette zei Isabella, die is er eigenlijk wel gestoord genoeg voor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De onverschillige zoon-act van Noud![]()
Misschien was dat Martine wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |