Je weet dat ATWT amerika tegenwoordig word vergeleken met saved by the bell ?quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef digispeed het volgende:
volgens is mij zijn de verhaallijnen weer dalende. krijgen we dat kinderachtige gedoe weer van die pubers. van mij mogen ze al die jonge personages er zo weer uitschrijven. GTST zou een beetje zoals ATWT moeten worden maar dan wel wat vlotter.
Wel grappiger in iedergeval Alison en Aron die moeite moeten doen elkaar niet te bespringen omdat hij geen seks mag hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef digispeed het volgende:
waarom ?
ik vind over het algemeen de verhaallijnen daar heel wat volwassener.
hmm ook al aan het verjongen dus.quote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wel grappiger in iedergeval Alison en Aron die moeite moeten doen elkaar niet te bespringen omdat hij geen seks mag hebben. Maar bij ATW ligt het heel erg aan de personages natuurlijk. Daar heb je een hele boel bij personen zo als een Nancy een Tom een John die soms jaren niet in beeld komen en dan opeens weer opduiken.
Maar wat betreft de hoofdpersonages heb je wel gelijk Barbara Mike Craig Jack Carly Rosanna Paul enz.
Maar goed in Amerika is het nu allemaal Luke Ralph Will en wat nieuwe vrouwlijke tiener personages waar het om draait als ik de verhalen lees.
Ja daar heb ik trouwens overnagedacht he.quote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als er niet heel snel bad guys van niveau komen dan is deze soap echt ten dode opgeschreven.
En die gozer ookquote:
Volgend jaar is ze een vriendin van Nina en Florienquote:Op maandag 11 september 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
kon dat (al veel te grote) kind niet in NZ blijven??
dat zit er dik in jaquote:Op maandag 11 september 2006 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Volgend jaar is ze een vriendin van Nina en Florien![]()
Wat was het einde dan?quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Nielsch het volgende:
Aso Sjonnie tegen Sjors: "Jij doet je bek nu heel wijd open, zodat ik er lekker in kan gaan schijten"...
Nou zeg, wat een taalgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |