Nou ja... Co heeft ons natuurlijk al eerder getraind en hij zit nu toch zonder club. Kom hier iets fantastisch doen en misschien dat eindelijk de club van zijn dromen toch langs komt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:27 schreef DeVinger het volgende:
Je noemt op de 2e na toch niet de minste trainers op
Maar ik vind het al langer, Adelaar verpest ADO. Teveel mutaties afgelopen seizoenen, en het wordt eigenlijk alleen maar slechter.
lijkt me te duur voor Ado , en denk ook niet dat ie wilt komen.quote:Co Adriaanse zou geweldig wezen natuurlijk![]()
Volgens mij zijn dat 7 oorzaken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar er lopen er 7 !!!! EX UTRECHTERS , volgensmij is dat 1 van de oorzaken.
al die spelers samen 1 probleemquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat 7 oorzaken.
Eens. Waar is de Haagse identiteit gebleven?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:31 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat 7 oorzaken.
hij had ook wel zijn goede kanten , denk dat we blij mogen zijn dat ie niet naar NEK is gegaan , maar nu staat aan die kant wel goed als Gill over een maand terugkomtquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef DeVinger het volgende:
Ben ik blij dat ik van die bosmongool af ben zeg bij Vitesse
Vreven , Bodde verder kom niet echt verder mischien nog Ranko en Knopper maar de rest van de spelers kan ook wel strijd leveren als het moet volgensmij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens. Waar is de Haagse identiteit gebleven?
De enige club met identiteit is op dit moment Veendam.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens. Waar is de Haagse identiteit gebleven?
Johan Boskamp is ook nog vrijquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef Ludacriss het volgende:
Heeft iemand nog een telefoon nummer van Cootje liggen? Dan bel ik hem wel effe op.
Adelaar moet weg.... ik wil hem niet meer zien!
En voor aad de mos niet te vergeten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
binnekort komen er zeker ook dit soort topics voor Henk Ten Cate , Ronald Koeman , Erwin Koeman , L. Van Gaal , Ron Jans , Gert-Jan Verbeek etc etc
dan ga jij hem zeker openenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En voor aad de mos niet te vergeten.
Dan zou er bij ADO qua uitstraling ook wel iets moeten veranderen denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zeg toch... keihard geld op tafel neerleggen. Dan wil Co zeker komen!
en support krijgt een coach als hij altijd van ons.
In het nieuwe stadion ga ik toch niet komen als ze dat Crowd Control systeem gaan doorzetten maar dat betekend niet dat ik niet wil dat ze dit jaar goed presteren. Het boeid mij geen flikker wat onze uitstraling naar buiten toe is.... ik wil keiharde spel, met passie en goed voetbal. Niets meer en niets minder!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan zou er bij ADO qua uitstraling ook wel iets moeten veranderen denk ik.
Het spijt mij, maar als ik nu aan ADO denk, denk ik aan een grijze club uit het rechterrijtje met matig spel en vooral heel lege tribunes.
De komst van het nieuwe stadion zou daar wellicht positief aan kunnen bijdragen.
Co wel, verwacht ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef Ludacriss het volgende:
Het boeid mij geen flikker wat onze uitstraling naar buiten toe is....
En er moet potentie in de club zitten. Denk je dat een gerespecteerde coach zijn reputatie op het spel wilt zetten door een matige ploeg met weinig uitstraling en groeimogelijkheden te gaan coachen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf? Die wil geld op tafel zien.
Dat hoop ik dan maar!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Adelaar vliegt er morgen uit.
Die durft de verantwoordelijkheid niet aan, trekt zn handen er liever vanaf heb ik altijd het idee, kan nu de verantwoordelijkheid gewoon afschuiven, krijgt zo ook weinig kritiek omdat hij niet de hoofdverantwoordelijke is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:59 schreef Beschouw het volgende:
Ze moeten Lexie weer hoofdcoach maken. Levert in ieder geval vermakelijke televisie-interviews en persconferenties op.
het is ook maar meneer Derksen die dat zei omdat het een Echte Hagenees is zou Midden - Noord hem willen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
Aad de Mos. Sorry maar ik hoef die idioot hier niet te zien. Dan nog liever Gullit.
ik was het niet die het zei hequote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Ludacriss het volgende:
Aad de Mos een echte Hagenees? Geloof je het zelfStomme idioot is het die ik nooit meer bij Ado wil zien.
Er is maar 1 trainer die een echte Hagenees is en dat is Martin Jol.
Nee geel groenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
ADO een grijze club?
ja psies, dat word dadelijk 6 gespeeld, 0 punten..quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:09 schreef DeVinger het volgende:
Volgende twee wedstrijden:
PSV (uit), AZ (thuis)
5 gespeeld, 3 punten, thuis tegen PSV gaat misschien het wonder geschiedenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja psies, dat word dadelijk 6 gespeeld, 0 punten..![]()
quote:De vierde nederlaag op rij van ADO Den Haag is bij de Haagse aanhang zo slecht gevallen, dat een groot aantal van hen na afloop richting Zuiderparkstadion is getrokken om daar de terugkeer van de spelersbus uit Waalwijk af te wachten.
In het RKC-stadion voerden Haagse officials koortsachtig overleg of het verstandig was om trainer Frans Adelaar - volgens Haagse fans de grote boosdoener - met de bus mee terug te laten reizen. Uiteindelijk werd besloten dat Adelaar toch met de spelersbus mee naar Den Haag zou gaan, vooral omdat de trainer zich op het standpunt stelt, dat hij als oefenmeester bij zijn ploeg behoort te zijn.
Als bescherming reisde een aantal Haagse stewards mee met de spelersbus, terwijl andere stewards de bus met prive-auto's begeidden.
In het Haagse stadion moeten andere stewards, alsmede de politie, ervoor zorgen dat de situatie niet uit de hand loopt. De Haagse spelers Mols en Verhoek (twee publiekslievelingen) hebben het voornemen bij aankomst de fans toe te spreken.
Wordt vervolgd...
bron: www.elfvoetbal.nl
Mwah, tegen de neusjes en Feyenoord gaat het thuis meestal vrij aardig tot goed, maar tegen PSV is het altijd al dramatisch geweest, moet ver in m'n geheugen terug gaan voor die lekkere 3-0 zege.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef bergkampf het volgende:
[..]
5 gespeeld, 3 punten, thuis tegen PSV gaat misschien het wonder geschieden(hoop tegen beter weten in vrees ik, maar probeer postief te blijven denken!)
quote:Adelaar haalt de kerst, zegt FCDH
Trainer Frans Adelaar wordt niet geslachtofferd voor de slechte seizoensstart van FC Den Haag. Dat verklaarde voorzitter John van Ringelenstein zaterdag in het Radio 1 Journaal. De Hagenaars staan na vier competitiewedstrijden met nul punten onderaan de ranglijst. Ondanks kritiek uit de achterban is de positie van Adelaar niet in gevaar en haalt hij wat het FCDH-bestuur en Van Ringelenstein betreft zeker de kerst, verzekerde de laatste.
De leiding van FC Den Haag wil zich het hoofd niet op hol laten brengen door de slechte resultaten. "RKC won vorig seizoen de eerste vijf wedstrijden en stond toen bovenaan in de Eredivisie. Toen ze daarna punten verspeelden was er door de goede start toch rust in de club", stelt Van Ringelenstein. "De laatste drie jaren pakken wij in het laatste deel van het seizoen de punten en hebben door zo'n serie rust aan het einde van het jaar. We zouden dat natuurlijk wel graag omgedraaid zien, want de realiteit van dit moment is heel vervelend."
Vrijdagavond verloor FC Den Haag de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Invaller Tim Janssen kopte vijf minuten voor tijd de enige goal van de wedstrijd in het Haagse doel. Twee weken geleden versterkte de ploeg zich nog met Richard Knopper van Vitesse en Pascal Bosschaart van Feyenoord. In de zomer werd de Belgische verdediger Stijn Vreven aangetrokken. Van Ringelenstein vindt dat het voor de technische staf lastig is de nieuwe spelers snel in te passen.
Bron: www.nieuws.nl
Meestal is het dan snel beklonken ja, laten we het hopen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:22 schreef DarkShine het volgende:
Zodra het clubbestuur het vertrouwen in de trainer openlijk uitspreekt zit het goed fout!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |