Doet me denken aan Taeke Taekema (die hockey'er). Sommige ouders hebben echt geen humor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:47 schreef angelfist het volgende:
Ik ken een jongen die Jonge heet, Valiano is het zoontje van een kennis en toen ik nog op school zat, zat bij mijn zusje in de klas een jongen die met zijn achternaam KoenKoen heette, nu moet je maar eens raden wat zijn voornaam was...
Juist:Koen.
(wat op zich niet zo'n erge naam is, maar in combinatie met die achternaam wel)
Ed dus.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:34 schreef bonke het volgende:
er schijnt zelfs een chinees geweest te zijn die zijn zoon @ heeft genoemd
Dat heet stotteren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Een collega van me heette J.J.J.J. Jansen. Ik weet niet waar alle namen voor stonden, maar zielig was het wel
Ik zou diegene plagen met: Hee daar staat een hoop strontquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef parselmouth het volgende:
Hope heten in Nederland kan ook *echt* niet (buiten Nederland ook niet overigens).
"Ho-oi, ik ben Hoop!"
Een collega van mij heette mercedes. Je snapt wel dat zij het vaak te horen kreegquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef 4.2Quattro het volgende:
Mensen die hun kind Mercedes noemen. Mercedes Janssen, net een autodealer.
nee @quote:
Biankanker vind ik wel altijd wel leukquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar kan ik geen grappen over maken aangezien mijn vriendin ook zo heet![]()
Zo'n opmerking kan je ook alleen van Audi mensen in Oosterhout verwachtenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Ja, en in Spaanstalige landen vind ik dat ook wel kunnen. Niet in Oosterhout.
Emma.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er is eens onderzoek gedaan naar de eindletters van meisjesnamen. Bleek dat namen die eindigen op een 'e' vaker toebehoren aan meisjes/vrouwen uit hogere sociale klassen terwijl namen die eindigen op een 'a' eerder te vinden zijn bij meisjes/vrouwen uit lagere sociale klassen.
Kun je dat eten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:46 schreef Mainport het volgende:
Oja:
Het dochtertje van mijn mentor heet Coco Kerella.
Ja, en je herkent ze al van verre als je het schoolplein op komt lopen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:48 schreef Natalie het volgende:
Het is altijd een bepaald slag volk die hun kind zo'n naam geeft
Maar niels is dan ook wel een normale leuke naamquote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn naam wel mooi vind en dat hij ook geaccepteerd wordt
Het valt ook redelijk goed bij de vrouwtjes, dat is natuurlijk het belangrijkstquote:Op maandag 11 september 2006 12:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar niels is dan ook wel een normale leuke naam![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 12:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het valt ook redelijk goed bij de vrouwtjes, dat is natuurlijk het belangrijkst![]()
Alleen ik moet al 20 jaar "Nils holgerson hahaha hH!1h1h:D:D
![]()
'" aanhoren
.
Als je je dan te luidruchtig voorstelt, heb je meteen een stel boze Afro-Amerikanen om je heen staan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:26 schreef Jimbaka het volgende:
[..]
Ken er ook zo een.. was vooral leuk in de VS: 'Is your name really Boy??' Iedereen vroeg dat, en terecht overgens.
Ik haat hem voor de gedane schade in mijn jeugdquote:Op maandag 11 september 2006 12:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
...maar ach Nils Holgersson was wel
![]()
ik ken iemand die Wiet als voornaam heeftquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohja, en mijn schoonpa heet serieus Joint
Ik kende een Mannes, Hannes en Wannes. Yup, broertjes. Blijkbaar hadden de ouders er net zo'n hekel aan als de rest van de buurtquote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik ken een jongen die heet Man.. maar hij was altijd de kleinste van de klas
nu is 't nog wachten op de eerste minderjarigeachterbuurtmama die d'r kind vlindah noemtquote:Op maandag 11 september 2006 20:17 schreef wise het volgende:
anothy kamerling's dochter heet toch Vlinder?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Praktisch alles wat op "ie" eindigt is verschrikkelijk.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
nu is 't nog wachten op de eerste minderjarigeachterbuurtmama die d'r kind vlindah noemt
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Praktisch alles wat op "ie" eindigt is verschrikkelijk.
Je vergeet Kimberly en Kelly en Kevinquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Ik heet Leonie. Geen kampernaam voor zover ik weet. Er zijn trouwens wel meer mensen die Boy heten, een vriend van mijn zusje het ook zo. Net een hondennaam.
Destiny is heel erg, minimaal zo erg vind ik: Precious, Priscilla, Kayleigh, Wesley, Lesley, Jeffrey.
Die heten als het goed is Van Landuyt van hun achternaam, dat klinkt al een stukje beter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef Droopie het volgende:
Ook bekende nederlanders hebben een steekje los.
Bloem Schijf
Mensje Schijf
Gewoon een keurige Friese naam.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef Droopie het volgende:
Ook bekende nederlanders hebben een steekje los.
Bloem Schijf
Mensje Schijf
Alfa Coronel
Romeo Coronel
Dan spoor je toch niet.
En mijn mannelijk leraar zijn naam was Anne. Ook wel vreemd, maar na een maandje went het snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |