quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:19 schreef Githa het volgende:
Linda Gefeliciteerd...dat zou wel een heel mooi cadeautjes zijn hé, zo'n lief klein hummeltje, maar wat niet is kan nog komen.
Anders wacht je toch gewoon tot volgend jaar![]()
![]()
De tuin is nu ook weer enigszins op ordequote:Op maandag 11 september 2006 16:02 schreef linda856763 het volgende:
Ik voel me raar... Niet meer echt zwanger ofzo, ik denk ook niet dat het kan uitleggen. Ik zit gewoon maar te wachten tot er iets gaat gebeuren, en ben min of meer klaar voor de bevalling, maar ook weer niet. Dat er een kindje komt kan ik me niet echt voorstellen, maar lang zwanger zal ik ook niet meer zijn.... Nou ja, ksnap het zelf ook niet, maar ik ben in een soort niemandsland tussen wel en geen moeder zijn ofzo denk ik, en het is daar wat woestijnachtig. Niets aan.![]()
![]()
Dus ik ga nu maar even afleiding zoeken in de woestenij van mijn tuin, om wat onkruid te trekken.Als ik er nog bij kan.
29!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Linda gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoeveel lentes ben je geworden?
Geen visite vandaag, ik wilde niet...Heb iedereen ook nog gezien op diverse verjaardagsfeestjes dit en vorig weekend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:47 schreef PM-girl het volgende:
Linda, van harte!!!Krijg je wel wat visite vandaag? Of doe je helemaal niets? Ik denk dat het voor Plurkje later leuker is om zijn eigen verjaardag te hebben, dus morgen dan?
Ik heb ook niet het idee vlug moeder te worden. Soms zie ik alle spulletjes en dan heel even wel.
Heb nog erg last van buikpijn (ook darmen), maagzuur en dikke knuisten en pootjes.
Zeker mijn handen doen pijn, als ik iets vast pak lukt dat niet altijd. Straks vk maar even vragen.
Verder voel ik emotioneel wel ok, kijk er naar uit en begin zelfs te twijfelen of ik naar het zkh wil en niet thuis.
Dat dus!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:47 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, het indalen maakte het bij mij niet makkelijker om te lopen, tegen het eind wordt het gewoon zwaarder.
Dr is echt niets zinnigs van te zeggen Karin. De één heeft vanaf de 1e week al wat (bij wijze van spreken) en de ander pas bij 20 weken, en alles er tussen in. Ik geloof dat ik tot week 18 ofzo nog wel een paar eigen broeken pastte, en daarna moet ik echt aan de positiekleding. Maar dat zegt dus niets over jou...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hadden jullie al een behoorlijke buik met 15 weken zwangerschap? Er is hier in de kleren nog weinig te zien. En ik pas al mijn kleren nog met gemak. Klopt dat wel???
Ik zie op internet allerlei foto's van vrouwen die met 9 weken al een enorme buik hebben...
Iedereen zegt wel tegen me dat ik er maar blij mee moet zijn, en da'k nog lang genoeg in positiekleren kan rondlopen, maar ik wil het NU! Iedereen moet kunnen zien dat ik zwanger ben!!!
ook niet waarquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:47 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb het vermoeden dat die foto's van enorme 10 weken buiken gewoon van mensen met een dikke pens komen die nu het excuus hebben van zwanger te zijn en er dus lekker mee naar voor gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |