abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41728953
Goedemorgen.
Meld
Ik ben jarig en helemaal alleen thuis
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik vanaf volgend jaar een dubbel feestje kon geven - dan ben ik gelijk van mijn verjaardag af, maar het zit er nog niet in...

en vannacht al een cadeautje van gekregen, een ijsmachine! Die gaan we vandaag of morgen eens uitproberen
Eva
pi_41729013
Gefeliciteerd linda
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2006 @ 09:19:38 #203
81992 Githa
pi_41729170
Linda Gefeliciteerd...dat zou wel een heel mooi cadeautjes zijn hé, zo'n lief klein hummeltje, maar wat niet is kan nog komen.
Anders wacht je toch gewoon tot volgend jaar
pi_41729243
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:19 schreef Githa het volgende:
Linda Gefeliciteerd...dat zou wel een heel mooi cadeautjes zijn hé, zo'n lief klein hummeltje, maar wat niet is kan nog komen.
Anders wacht je toch gewoon tot volgend jaar

Ik ging laatst bedenken dat het nog wel 10 (officieel) +14 (overtijd) + 7 (extra overtijd vanwege het stomme beleid in Deventer) dagen kan duren, dat is een hele maand! Ik zou gek worden. Gelukkig hebben ze al gezegd dat ze me vanwege de stuitligging niet zó lang laten lopen, maar wat ze er aan willen doen?
Inleiden want dat geeft geen niet altijd effectieve weeën
Strippen zelfde reden
Keizersnee liever niet

Uiteindelijk zal het dan toch -als het zo lang zou duren- wel het laatste worden, ook omdat ik op een gegeven moment het nog ga vertikken om gewoon te bevallen...

[ Bericht 3% gewijzigd door linda856763 op 12-09-2006 09:39:29 ]
Eva
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:27:55 #205
103793 kozakken
Living the life
pi_41729300
Linda, even een dipje. Kom je ook wel weer uit!
Echt.. elke dag is er weer eentje. Kijk nu maar gewoon per dag ipv zover vooruit joh.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2006 @ 09:31:24 #206
81992 Githa
pi_41729368
EN het kan gewoon ook zo zijn dat je 'plurkje' over 4 dagen al in je armen hebt
Wie weet valt het allemaal mee....
pi_41729476
Vandaag gaat het wel weer hoor... Gisteren was ik nog in de woestijn
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:02 schreef linda856763 het volgende:
Ik voel me raar... Niet meer echt zwanger ofzo, ik denk ook niet dat het kan uitleggen. Ik zit gewoon maar te wachten tot er iets gaat gebeuren, en ben min of meer klaar voor de bevalling, maar ook weer niet. Dat er een kindje komt kan ik me niet echt voorstellen, maar lang zwanger zal ik ook niet meer zijn.... Nou ja, ksnap het zelf ook niet, maar ik ben in een soort niemandsland tussen wel en geen moeder zijn ofzo denk ik, en het is daar wat woestijnachtig. Niets aan.

Dus ik ga nu maar even afleiding zoeken in de woestenij van mijn tuin, om wat onkruid te trekken. Als ik er nog bij kan.
De tuin is nu ook weer enigszins op orde . En een 2e kruik heb ik ook! Dus ik ben er klaar voor, maar er staat ook nog wel wat op mijn to-do-lijst. En anders ga ik lekker op een terrasje hangen in de stad...
Eva
pi_41729487
Niet vanuit gaan dat het zo lang gaat duren Linda!! Komt wel goed, schatje ... en van harte met je verjaardag!!
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:40:34 #209
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41729512
Linda gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoeveel lentes ben je geworden?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41729516
Eigenlijk ging ik er aldoor vanuit dat het eerder zal komen, maar ik ging mij zelf even voorhouden dat dat niet per se het geval hoeft te zijn. Naja, ik weet het ook niet, ik zal maar gewoon afwachten. Lichamelijk is het allemaal best goed te doen (voordeel van stuit - veel minder indalings/bekkenpijn)
Eva
pi_41729520
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Linda gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoeveel lentes ben je geworden?
29!
Eva
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:47:13 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41729629
Meld

Nikky wat een akelig nieuws, dat moet je wel aangrijpen nu. Maar jullie echo was goed, jippiee!

Neuk, het indalen maakte het bij mij niet makkelijker om te lopen, tegen het eind wordt het gewoon zwaarder.

Mjammetje, alles nog rustig dus?

Waterfly, ja die misselijkheid, er zijn wel tips, ook al genoemd hier. Maar als het goed is, dan is het bij de 12e week over.

Linda, van harte!!!Krijg je wel wat visite vandaag? Of doe je helemaal niets? Ik denk dat het voor Plurkje later leuker is om zijn eigen verjaardag te hebben, dus morgen dan?

Ik heb ook niet het idee vlug moeder te worden. Soms zie ik alle spulletjes en dan heel even wel.
Heb nog erg last van buikpijn (ook darmen), maagzuur en dikke knuisten en pootjes.
Zeker mijn handen doen pijn, als ik iets vast pak lukt dat niet altijd. Straks vk maar even vragen.

Verder voel ik emotioneel wel ok, kijk er naar uit en begin zelfs te twijfelen of ik naar het zkh wil en niet thuis.

Is Xanthe al weer thuis en gesignaleerd hier?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2006 @ 09:54:00 #213
81992 Githa
pi_41729747
Xanthe zou vandaag thuis komen dus alvast voor Xanthe

Welkom thuis Xanthe en Merel
pi_41729867
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:47 schreef PM-girl het volgende:
Linda, van harte!!!Krijg je wel wat visite vandaag? Of doe je helemaal niets? Ik denk dat het voor Plurkje later leuker is om zijn eigen verjaardag te hebben, dus morgen dan?

Ik heb ook niet het idee vlug moeder te worden. Soms zie ik alle spulletjes en dan heel even wel.
Heb nog erg last van buikpijn (ook darmen), maagzuur en dikke knuisten en pootjes.
Zeker mijn handen doen pijn, als ik iets vast pak lukt dat niet altijd. Straks vk maar even vragen.

Verder voel ik emotioneel wel ok, kijk er naar uit en begin zelfs te twijfelen of ik naar het zkh wil en niet thuis.
Geen visite vandaag, ik wilde niet...Heb iedereen ook nog gezien op diverse verjaardagsfeestjes dit en vorig weekend. neemt mij wel mee uit eten vanavond.
Plurkje mag mijn verjaardag hebben, die geef ik wel op

Vervelend hoor, dat maagzuur. Je had toch wel een medicijn daartegen? En zijn je handen ook zo pijnlijk vanwege het vocht?
Bij mij begint het vocht weg te gaan geloof ik, het scheelde laatst ook al een kilo op de weegschaal.

Welkom thuis Xanthe en Merel!
Eva
pi_41729900
Ik lees al een poosje met jullie mee (sorry) en wat bij mij goed hielp tegen de misselijkheid is een glas/slok cola. Werkt ook heel goed tegen diaree/buikklachten bij ouders en kinderen. Dit is mij verteld in het sopia kinderziekenhuis. Dus het proberen waard?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:06:33 #216
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41729978
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:47 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, het indalen maakte het bij mij niet makkelijker om te lopen, tegen het eind wordt het gewoon zwaarder.
Dat dus!
En PM, dat maagzuur, vreeeeselijk.
Middeltje van de dokter (Maalox Forte) dat eerste best goed hielp helpt nu nog maar een uurtje ofzo, daarna begint het alweer.

Linda, gefeli!

Appelsapje inmiddels beterderderder?

Verder alles rustig hier. Beetje veel harde buiken, maar what's new?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:17:23 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41730196
Nikky wat is dat ontzettend naar zeg als het om je heen zo gaat. Bah, raakt je toch altijd extra enzo nu he.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:28:02 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41730402
Spekkie beterschap dan....en appelsap ook nog steeds natuurlijk...

Nikky wat fijn dat het bij jullie goed is en wat moeilijk voor je collega's.

Xanthe welkom thuis...

vocht wordt hier nu ook een klein probleem, vooral mijn voeten, maar verder gaat het lekker. Mijn buik is nu echt een buik...

Moonah.....:* en geniet van het mooie weer.....gaat er nog iemand je 'uitlaten' vandaag???
pi_41730557
Minoes.... vraagje: waarom gebruik jij de medicijnen niet meer tegen de misselijkheid? Het kan toch geen kwaad ofzo??? (heb je ook emesafene trouwens?) Ik heb laatst van de dokter weer een nieuwe lading meegekregen, heb nog gebeld om te vragen of het wel safe was voor de baby, maar het werd gewoon weer herhaald. Ik kan ook niet zonder, dan gaat het 1 dag goed, en de volgende dag ben ik net zo min, dan ga ik zo tegen de vlakte.

Spekkie! das balen zeg!! beterschap

Hadden jullie al een behoorlijke buik met 15 weken zwangerschap? Er is hier in de kleren nog weinig te zien. En ik pas al mijn kleren nog met gemak. Klopt dat wel???
Ik zie op internet allerlei foto's van vrouwen die met 9 weken al een enorme buik hebben...
Iedereen zegt wel tegen me dat ik er maar blij mee moet zijn, en da'k nog lang genoeg in positiekleren kan rondlopen, maar ik wil het NU! Iedereen moet kunnen zien dat ik zwanger ben!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:40:28 #220
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41730666
Nou dat kan prima Karin. Ik had het er toevallig net met iemand over. Bij Jolie was echt pas met twintig weken een beetje te zien dat ik zwanger was. Voor mezelf dan. Met dertig weken wisten mensen die ik iedere zag het soms nog niet. De laatste weken gingen wel hard maar als ik de foto's terug zie is het echt niks. Heb ook altijd gewone kleren aangehad enzo. Ik kan me ook niks voorstellen bij je gevoel maar dat heeft denk ik te maken met een andere manier van zwanger zijn ofzo. Maar het kan dus gewoon kloppen.
pi_41730725
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hadden jullie al een behoorlijke buik met 15 weken zwangerschap? Er is hier in de kleren nog weinig te zien. En ik pas al mijn kleren nog met gemak. Klopt dat wel???
Ik zie op internet allerlei foto's van vrouwen die met 9 weken al een enorme buik hebben...
Iedereen zegt wel tegen me dat ik er maar blij mee moet zijn, en da'k nog lang genoeg in positiekleren kan rondlopen, maar ik wil het NU! Iedereen moet kunnen zien dat ik zwanger ben!!!
Dr is echt niets zinnigs van te zeggen Karin. De één heeft vanaf de 1e week al wat (bij wijze van spreken) en de ander pas bij 20 weken, en alles er tussen in. Ik geloof dat ik tot week 18 ofzo nog wel een paar eigen broeken pastte, en daarna moet ik echt aan de positiekleding. Maar dat zegt dus niets over jou...
Eva
pi_41730815
Ik heb het vermoeden dat die foto's van enorme 10 weken buiken gewoon van mensen met een dikke pens komen die nu het excuus hebben van zwanger te zijn en er dus lekker mee naar voor gaan lopen.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:51:58 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41730906
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:47 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb het vermoeden dat die foto's van enorme 10 weken buiken gewoon van mensen met een dikke pens komen die nu het excuus hebben van zwanger te zijn en er dus lekker mee naar voor gaan lopen.
ook niet waar

Toen ik zwanger was van Saskia had ik met een week of 8 positiekleding nodig, kon echt geen enkele broek uit m'n normale garderobe meer aan en deze keer was het helemaal wat.. 5 wk. (en nee, dat is ook niet leuk... ow en normaal maat 40) Nou lijkt 't wel dat bij IVF je eerder uitdijt dan bij een 'normale' zwangerschap, maar daar is geen onderbouwing voor.

Er is gewoon geen zinnig woord over te zeggen, Karin.. Iedere zwangerschap is anders, zelfs bij dezelfde persoon.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:54:06 #224
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41730951
Het was bij mij ook pas echt goed zichtbaar voor de buitenwacht zo rond de 25 weken. Ik had dan wel een redelijke slobber/werktrui aan. Inmiddels is er geen ontkomen meer aan. Ook met werktrui aan steekt mijn buik uit. En dat mag best met 28 weken...hihi
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:03:10 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41731142
Ik denk stiekem wel dat sommige van die mensen met grote 9 weken buikfoto's soms wel een beetje beter hun best doen om hun buik uit te zetten zodat het wat meer lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')